Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
spiky03
veterán
-
gabika1969
aktív tag
Na szóval:
C4-nek volt igaza, e szerint jöttem rá a megoldásra-A Screenline wave vásznak [link]
vagy [link]felső és alsó végállásának beállítását az alábbi fotókon látható sárga, illetve fehér csavarokkal kell végezni. A csavarok hosszú szárú, gömb végű imbusz kulccsal vagy imbusz csavarhúzóval végezhető.
A vászon házának, motor felőli (szemből jobb oldal) végén lévő oldatakaró lemezt ki kell pattintani. Ez legkönnyebben az alsó felületen lévő gumi csík 10-20 cm hosszban történő eltávolítását követően egy kisebb csavarhúzóval végezhető.