-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
focvis #216818 üzenetére
Én meg check engine-nel barátkozom. Jöttem Zegre, téli gumi, eső, sötét, kulturált tempó.
Többször szidtam korábban a Sottozero 3-at milyen hangos, most vagy én kezdek süketülni, vagy vizes aszfalton elcsöndesedik, a lényeg, nem volt zavaró hangja. Pedig nem cseréltem meg a tengelyek közt a kerekeket a múlt tél óta, elől hagytam az erősebbeket (így van jól, punktum).Már az autópálya vége felé járok, épp kikormolós üzem 180 környéke, mintha egy pillanatra megtorpant volna, semmi para, a boxszal előfordult már máskor is. Lejövök az M7-ről 1 km és bedadog, WTF, kuplung kinyom szépen felpörög a motor, de aztán újra dadog, még 2x.. begurultam Szentgyörgyre, megállok cigi. Újraindul simán, de 100 méter múlva dadog, majd le is áll (WTFx10).
Lehúzódok, újraindul, a check engine azóta világít. De legalább megy az autó, eljutottam vele Zegre. Próbálgattam, simán forog 6000 fölé, vészüzemmódban lehet, valamivel gyengébb, nem vészesen.
Indításkor kiírja: "Hiba: start-stop" - ez nem túl informatív, sőt lázba se hoz.Tipp:
1. Kimosott valami trutyit a Vpower (87 K km van benne, sok trutyi nem lehet).
2. Koszos volt a Vpower.
3. Csak a puruttyát szereti.
4. Beázott a tuningbox egyik vezetéke.
5. Szaraxik a légtömegmérő.Ötlet szintjén hogy látjátok?
Otthon van a VCDS, vasárnap este tudom megnézni. Sajnos nem sikerült működésre bírnom az ELM327-et, holnap még próbálom kicsit.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Path of Exile (ARPG)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Politika
- UHD filmek lejátszása
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Háborog az Apple az iPhone-ra írt első pornóapp miatt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest