Új hozzászólás Aktív témák
-
enddav
aktív tag
válasz macilaci78 #6031 üzenetére
Akuka. = D
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
válasz racskobalazs #5898 üzenetére
Hiába na, a 75 lóerő nem viccel. = D
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
válasz macilaci78 #5884 üzenetére
Volt olyan óracsoport, aminek a közepe színes digitális kijelző volt, az menő.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
válasz bandika0626 #5637 üzenetére
Lyézi micsoda árak vannak, én 10 éves Golf7-re 80 ezer körüli ajánlatot kaptam.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
válasz racskobalazs #5628 üzenetére
Cascoval ingyen van.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
válasz FollowTheORI #5460 üzenetére
A virtual cockpit azért menő az i20-nál.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
Te jártál már úgy, hogy a tempomat nem működik? Nekem ugyanez volt a '20-as i30-nál, hogy pályázás közbeni rövid pihenő után már nem tudtam ismét bekapcsolni. Úgy látszik ez a hiba megmaradt ebben is. '22 Ceed 1.5 T-GDI
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
Közszolg: 2000km-t beleraktam már a céges '22 1.5 T-GDI Kia Ceed SW-be, de csak ma jöttem rá, hogy vezeték nélkül is megy android auto, meg az apple carplay. Csak azért lepett meg, mert emlékszem, hogy korábban még trükközni kellett, hogy kábel nélkül is működjön.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
Használtam ugye mindkettőt, hangszigetelésben és anyagminőségben jobb a Golf, de nekem még az a szint, ami elfogadható. Amiért pedig gondolkozom a cserén, hogy idén lesz 10 éves és valami fiatalabbat szeretnék, ami bírja a városi használatot is.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
Elkezdtem nézegetni 1-2 éves i30-asokat az 1.5dpi motorral. Tudom, hogy nem egy erőgép, de mivel városban használnám többet, inkább fontosabb lenne a megbízhatóság és a kettős befecskendezés miatt tetszene. Használ valaki ilyet?
Ceed-nél pedig 1.0 t-gdi van hasonló áron, de az valahogy kevésbé szimpatikus.
Korábban volt már cégesként '20-as i30-am 1.4 szívó 100le motorral, amibe 2 év alatt 120 ezer kilométert raktam probléma nélkül.
Jelenleg '13-as 1.4 tsi 115k km 122le 7-es Golfom van, erről váltanék.Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
válasz PainKiller13 #4596 üzenetére
Én használtam 2018 05. havi kombi ceedet, abban sem lehet a hosszát állítani.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
válasz slett27 #4473 üzenetére
1.9 pd mivel rosszabb, mint az akkor még korai kiforratlan turbós benzinesek? Kia, Hyundai vonalon pedig még nem is volt akkor turbós benzines.
[ Szerkesztve ]
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
Nekem dízelnél 90 fokos víznél 70 fok körül volt az olaj, benzinesnél pedig még csak 50 fok olyankor az olaj, szóval nem árt még várni az üvegeléssel egy kicsit.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
i30 '20 106ezernél gariban vízpumpa + fogasszíj csere, nem bírta túl sokáig.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
-
enddav
aktív tag
válasz Sweetraver #3109 üzenetére
Nekem az 1.4 Kappa II MPi-vel (i30 2020) a heti 500km pályán mindig megvan, az eddig megtett 98 ezernek a fele minimum az volt és eddig bírja a motor hiba nélkül, a 15 ezres olajcserék között nem kellett olajat önteni bele.
De 160-nál már 4500-at forog hatosban és gyengécske is, szóval nem pályára való, én valami jó nyomatékos motorral venném, akár dízellel is.Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
Nem hiszem, hogy az előző lököst javították, azt eléggé lezúztam.
Viszont azért írtam bele a nevüket, mert nagyon szar munkát végeztek, az összes műanyag patent lóg, mert nagyobbat raktak bele, a lámpát csak úgy belerakták, de nekem kellett utólag beállíttatni, mert összevissza világított. Ami sérülést itt láttok, azt bruttó 1.8 millióért javították tavaly szeptemberben.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
Az ígért képek:
Az egyik oldalon csak a lakk jött még le, azt kevésbé adja vissza a kamera.
Tavaly szeptemberben többek között a lökös is cserélve volt törés miatt cascoval hivatalosan a gablininél pesten a nótárius utcában. Szóval ez is gyári, de hogy az eredetivel is így nézne-e ki azt nem tudom. 2 hét múlva megyek a szervizbe garanciális cserére a kormány nyöszörgése miatt, akkor rákérdezek, hogy tudnak-e ezzel mit kezdeni gariban.
Hyundai I30 2020 1.4 szívó 97k kmEgyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
válasz kw3v865 #2945 üzenetére
Valószínűleg az i30-ban is ez az egység van. A motornak az eddigi 85K km alatt hibája nem volt, a 15ezres olajcserék között nincs mérhető olajfogyasztás.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
Bruttó 144 ezer az anyag és 57 a munkadíj.
Sokkal jobban megérné a dízel, de aki beszerezte az nem ért hozzá.
Most kijöttem vele horvátba(dél-dalmácia) és a 820 km-re 8.3 lett a fogyim. Nem szereti a hegyeket és a 150 fölötti sebességet.Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
Közszolg.: 2020 Hyundai i30 1.4 szívó 83k km
első tárcsa és betét csere 200k HUF M3 GablininélEgyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
közszolg: 2020 I30 75ezres köztes olajcsere+szűrők+klímatisztítás: 86k HUF Hyundai Gablininél.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
Közszolg:
2019 12. havi 1.4 szívó i30 60 ezres szerviz hyundai gablininél 123K huf.[ Szerkesztve ]
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
válasz vihartigris #2718 üzenetére
Nekem sem világít. Hyundai i30 '20
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
Azért a kereskedőknek se szabad elhinni mindent a felszereltségi szint tekintetében, adhat ő EX nevet neki, ha amúgy nem az. Ebben a konkrét példányan semmilyen klíma nincsen.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
Legyen a téli is 15-ös és nincs problem.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
válasz merqree #2176 üzenetére
Tehát azt akarom, hogy akkor is világítson, ha behúzom a kézit, nem értem hogy jön ide a kulcs kivétel. És azért mert lámpánál nem szeretem nyomni a féket, hanem csak kézi be és kész. Ilyenkor a menetfény ki-be kapcsol, ami nem zavaró, csak mondom biztos meg lehet ezt változtatni, de nem jött össze.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
Szintén. i30-nál kértem, hogy kapcsolják ki azt, hogy ha behúzom a kéziféket, akkor kikapcsol a menetfény. Ez a VW csoportnál egy kattintás a VCDS-ben, itt azt mondták nem tudják megcsinálni.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
válasz Stylewars_kp #2034 üzenetére
Már a gyengébb 95 lovasnak is 280Nm nyomatéka van az 1.4 134Nm-ével szemben, gondolhatod, hogy sokkal kellemesebben vezethetőbb. Nekem ez az első benzinesem, a magán is egy jó erős dízel, persze hogy nem nekem való ez.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
válasz Stylewars_kp #2032 üzenetére
Ennyi éves kilométernél biztos megérné, de mivel céges és van hozzá benzinkártya, különösebben nem érdekel a fogyi.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
-
enddav
aktív tag
-
enddav
aktív tag
15 ezres időközi olajcsere, plusz olajszűrő bruttó 34 ezer gablininél. i30 1.4 mpi
[ Szerkesztve ]
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
válasz ANDROID??? #1596 üzenetére
Mi tavaly decemberben 2 db 1.4 szívó i30-at vettünk bruttó 5 millióért, természetesen már alku után és úgy, hogy már korábban is vettünk ott 3 db hyundait. A turbós 1.4 nem lesz meg 5 alatt, inkább 6 körül lesz.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
válasz McNamara #1580 üzenetére
Nekem az 1.4 szívó i30-ban 33 bruttó volt az időközi ötezres olajcsere, csak olaj, szűrők nélkül. Nem sokára megyek majd a 15 ezresre, megírom ha odajutottam, hogy mennyi volt. Az én fogyim 8 literre jött ki a fedélzeti szerint eddig.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
Nekem 31 bruttó volt az időközi 5 ezres olajcsere a hyundai gablininél. i30 1.4 szívó.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
válasz gagyilovag #1322 üzenetére
Nekem is olyan van, de 100 lovas lesz az. 4400 km alatt az átlagom 7.7 liter sima benzinnel.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
új kia/hyundai?
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
enddav
aktív tag
válasz diablo1984 #1299 üzenetére
dobod az octit? : D
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Futás, futópályák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- OLED TV topic
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Gitáros topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- EA Sports WRC '23
- Projektor topic
- További aktív témák...