Új hozzászólás Aktív témák
-
SafE84
tag
Nekem sokkal halkabb. Ha meg előre viszem a fadert, akkor kb semmit sem halkul az összhatás.
Majd alkalomadtán megnéznéd nekem konkrétan, hogy hátra állított faderrel, mennyivel halkabb nálad? Persze nem tudományos alapon méréssel, hanem csak úgy hallásra. 🙂
Mert nekem nagyon gyanús ez és a kötelező szerviz alkalmával majd szóvá is tenném a dolgot, ha úgy van. -
Jim74
nagyúr
Nálam is hasonlóan működik, bár ez egy 2015-ös CD-s fejegység. Szerintem hátul mindig gyengébb hangszórók vannak a gyári szettben. Úgy kellene kipróbálnod, hogy beülsz hátra, középre és megkérsz valakit, hogy állítgassa a fadert. Szerintem abból a hallgatási pozícióból fogod hallani a különbséget.
-
Cikó
tag
válasz [CS]Blade2 #6507 üzenetére
7-8 között, függően attól hogy milyen évszakot írunk. A Suzuki motorja sokkal nyersebbnek érződik, már alacsony fordulatról is jól húz, a Ceed kicsit komótosabb szerintem. 100 kg van a két kocsi között, nyilván a Suzuki javára
-
-
nagyúr
válasz kisza25 #6510 üzenetére
Most sem ugy eszik. Tudok vele keveset etetni, autopalyan / hosszu utakon. Bp agglo + Bp az merő sz.pas, plusz hétköznaponkent amúgy is idegbeteg vagyok, szoval itt igy nem eszik keveset, 7.5-8.5 kozott évszaktól fuggoen. En vasarlaskor abban biztam hogy telen is megall 7,5-be, de csodak nincsenek.
-
Cikó
tag
Ceed 3 tulajokat kérdezném, hogy gyárilag adtak az autóhoz elakadásjelző háromszöget illetve elsősegélycsomagot? A csomagtartó alsó rekeszében csak a hűlt helyüket találom, a piktogramok viszont ott vannak.
-
Cikó
tag
Köszi a válaszokat, azt is el tudom képzelni, hogy nem kapott az előző tulaj. De mindegy is, csak kiváncsi voltam.
-
Dare2Live
nagyúr
BP + BP aglo az nem egy benzinsporolós dolog. Ott Toyota hibridek tudnak 5 alatt enni, illetve esetleg kis dizelek (Toyotanal 1.4 D4D) hypermilagesen.
Szerintem sima benzinessel nem nagyon lehet ezen a vonalon 6 alá menni. És ha kemény dugós az a BP BP aglo vonal akkor simán bele lehet futni 10liter+be is.
Ezen a vonalon még a full elektromos lehet megoldás az új model 3 városban elmegy 15kwh alatt és ha ráadásul még/már van napelem tényleg zizikből kijön az üzemanyag.De vszeg én(mi) vmit nagyon elrontunk, itt BP + BP aglo vonalon kikapcsolt start-stoppal nem tötyögve vkienk az apósa tud Suzuki Vitaraval tud 4.5et.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
birozoli7800
senior tag
Sziasztok!
Nézegetem i30-ceed autókat 2010-es évjárat környékén. Olvasom, hogy a benzinmotorok nagyon lutrik.
Az 1.6 dízelllel mi a helyzet? Milyen gyerekbetegségei vannak? Olvasom h. nincs kettőstömegű, mennyire nyírja így a váltót, kuplungot? Turbofeltöltő mennyire hibásodik meg? Ha igen mennyibe kerül a felújítása cseréje? -
Dzsolo
senior tag
válasz birozoli7800 #6523 üzenetére
Véleményem szerint a diesel rendben van, vállalható, ha derékfájós vagy akkor ez nem a te autód mert itt mélyen ülsz, szervizelés szempontból jól szerelhető. A 2010-es Euro IV-es ezért nem szerelték részecskeszűrővel. Turbó jó benne sokat kibít 3-400e is ha a C3-as olajat kapja, nem jellemző rá a meghibásodás. Levegő, pollen, olajszűrőt otthon is tudsz cserélni, az olajleeresztéshez már inkább akna ajánlott a haspáncél miatt (műanyag elem) de nélküle is megoldható. A fagyálót is könnyű benne cserélni, illetve a gázolajszűrő csere is kb 1 órás művelet. Fékolajat géppel érdemes cserélni különben az ABS kockába bennmarad a régi a váltó olaj is könnyen cserélhető csak előtte vedd meg az alumínium alátétet a csavar alá, mondjuk ez igaz az olajleeresztőcsavarra is. Láncos motor, ameddig nincs hangja lehet hajtani, ha cserélni kell az kb 200-250e Ft. Előforduló hibák: szívótorkot érdemes takaritani 200e km felett, könnyű hozzáférni, cserébe az izzitógyertya csere szívás mert a tűzfalnál található, ha régen cserélték akkor beleszakadhat a vége, de ha 3-4 évente cseréled akkor nem lehet probléma, a gyertya végére ráégett koksz miatt nehéz kiszedni, és ebbe szerintem jó az olcsó Bosch is. Az alkarész árak teljesen rendben vannak, nem drága hozzá semmi. Felújított izzitógyertya darabja kb.83e Ft ez is nagyon jó árban van. A karosszéria elemek sem drágák már sokat bontanak belőlük, a Kiánál a hátsó ajtó felső része szeret rohadni. Az I30 ban kék a kijelző meg minden is, nincs az a pénz amiért beleülnék, de kinek mi tetszik. Egy ismerősömnek volt éveken át egy 2011-es I30-a 5-5,5l fogyasztott nagyon szerették. Itthon javarészt a fapadosokat vették, szóval ha extrásabbat szeretnél akkor az importból kell válogatnod, azokat viszont érdemes átnézetni nehogy rohadjon az alja.
Teljesen élhető autók, és még jól szerelhetők is.
-
A derék fájás és a mélyen ülés hogyan függ össze?
Nekem a hyundai/kia eddig nagyon kényelmes volt, pedig derékfájós vagyokEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz birozoli7800 #6526 üzenetére
20000km határeset, de elég stabil az 1,6 crdi
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dare2Live
nagyúr
válasz birozoli7800 #6526 üzenetére
Dízelnél régen 25-30.000km+ volt az ökölszabály... de 14éves korban megvételnél teljesen szórnak az árak kb mind1.
Hugomnak nézegettem ~1éve olcsó autót ~12+éves 1.4es dizel yarist is. Visszatekert végtelen kmek birodalma volt. Végül találtam neki yarisból elég jónak tűnő benzinest egy 6-8évet simán nagy költség néllkül elment volna de erre kiderült nem jó a yaris.... végül feladtam.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
gippazoid
senior tag
válasz birozoli7800 #6523 üzenetére
Egy 14 éves autónál típustól függetlenül bármikor bármi. Mi másra számítasz?
Gippazoid Novelties Inc.
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Holnapra van időpontom Bosch márkafüggetlen szervízbe, a kocsiban 1 hét múlvára írja a szervíz időpontját, viszont márkaszervízbe leghamarabb május végén lenne időpont.
6 éves autó, mennyire lenne fontos márkaszervízbe vinni?
Bosch szervíz mennyivel normálisabb mint egy sima "szaki"?
Ha mindenképp márkaszervíz akkor abból nem lesz gond, hogy kicsúszik az írt időből bő 2-3 héttel?
Hyundai i20 2018-ról van szó.Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz racskobalazs #6530 üzenetére
"Ha mindenképp márkaszervíz akkor abból nem lesz gond, hogy kicsúszik az írt időből bő 2-3 héttel?"
Gari oldalról ha 1 nappal kicsuszik az is baj. Más szempontból meg kb mindegy hova viszed.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
macilaci78
nagyúr
válasz racskobalazs #6530 üzenetére
A kötelezőre a független szerviz is jó, illetve márkaszervizből is van több darab, akár másik városba is átmehetsz.
6 éves autón van 7 év, vagy 150k km gari. Én 6 éves autót vettem 200k+ km-rel, természetesen gari nélkül. Ami hibája volt, az kopó alkatrész (kerékcsapágy, szimering, abroncs).Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
zsigaa94
csendes tag
válasz zsigaa94 #5970 üzenetére
Pár hónapja meglett a hibaforrás, csak érdekesség képp megosztom. Egyik takarítás során amikor előre hátra tologattam az ülésesek eltűntek a hibajelzések, egyedül az esp lámpa maradt égve.
Azt obd-vel kiolvasva g-szenzor kalibrációt kért. Utána olvasva láttam, hogy a g-szenzor az anyós ülés alatt van, szóval ha jól sejtem valahogy szét csatlakozhatott.
Azóta az anyós ülést nem mozgattuk és hibakód mentes a kocsi..Egy másik kérdés miért lehet az, hogy voltam 3x szeged-pest előző héten, 5nappal később elmentünk városon belül vásárolni és 4km-rel indítás után elkezdett regenerálni.. elég mérges voltam mert előtte belement pályán egy csomó km és most le kellett állítanom regeneráció közben..
-
macilaci78
nagyúr
válasz zsigaa94 #6533 üzenetére
A kocsi nem tudja előre a menetrendet, így akkor regenerál, amikor szükségét érzi. Sajnos nincs lehetőség jelezni, hogy Pajtás, most lesz rá lehetőséged, de utána kuss a pofádnak...
Olyan ez, mint gyerekkel hosszú útra indulni.
- Apa, pisilni kell!
- Miért nem mentél el, amikor megálltunk a benzinkútnál?
- Akkor még nem kellett...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
racskobalazs
senior tag
válasz macilaci78 #6532 üzenetére
és @Dare2Live: Köszi, akkor elviszem inkább a héten a függetlenbe mint hó végén a márkába.
Ha jól olvastam a Hyundai oldalán akkor 5 év garancia van a kocsira, abből már kiesett tavaly. +1 évet adtak rá ott ahol vettem, de az pedig idén jár le, szóval lényegében nincs már gari rajta.Gondolom akkor a lényeg, hogy ne "sufniba" vigyem semmiképp hanem normális megbízható szervízbe.
[ Szerkesztve ]
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz racskobalazs #6535 üzenetére
Ár dönt.
Illetve én szeretem nézni és paranojássá is tettek így olyat választanék ahol nézhetem.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Terentius
őstag
Sziasztok!
Vettem egy 5 éves i30 fastbacket. Márkakereskedésben vettem. Azt mondták ha nem márkaszervizbe viszem akkor nem valószínű, hogy lesz szakértelme vagy megfelelő szerszáma a másik fajta szervíznek és gyári értékekhez sem férnek hozzá kiolvasáskor. Ez mennyire igaz? Van értelme garanciaidőn túl is ott szervizeltetni, azt leszámítva hogy eladás esetén jobban mutat a szervizkönyvben? Azért kérdezem mert pl ismerek olyan nem márkaszervizt (audi), ahova a tizen-huszonmilliós kocsikat viszik.
Poco F5 12/256 Gb
-
válasz Terentius #6537 üzenetére
Én nekem mondjuk 2013-2014- es i30 am volt 3db (1,4 mpi, 1,6 mpi, 1,4 crdi)
Ezeket már nem márkaszervizbe vittem, annyi hogy csak gyári alkatrész van egy csomó dologból, de ha a szerelőnek van hozzák kontaktja, akkor meg tudja szerezni. Az enyémnek vanEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
racskobalazs
senior tag
válasz Dare2Live #6536 üzenetére
Köszi mindenkinek végül kedden került szervízbe a helyi Bosch-ba.
103k lett végül, olaj, olajszűrő, pollenszűrő csere, generál átvizsgálás, és fékerő mérés alapján féktisztítás és átnézés mert valami nem volt rendben. (Valamilyen rezgéscsillapító be volt gyűrődve a jobb hátsó fékhez, azt megcsinálták, de cserélni nem kellett)
Szerintem egész korrekt ár, másik helyről 65k-s ajánlatot kaptam, kiszámolva itt is 70k körül volt csak az olajcsere + a fékek dobtak rá még 30-at.Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
SafE84
tag
válasz racskobalazs #6539 üzenetére
Hát így hirtelen azt mondanám, hogy márkaszervizben is meglett volna ennyiből kb.
Nekem 53.000,-Ft-ért csináltak olajcserét szűrővel márkaszervizben (4.2 liter 0W-20) pár hete.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen