- Chernobylite 2: Exclusion Zone - Elindult a Kickstarter kampány
- Mostantól bárki kipróbálhatja a SMITE 2 ingyenes változatát
- Friss videón a The Witcher: Sirens of The Deep animációs film
- The Blood of Dawnwalker - Bemutatkozott a Rebel Wolves készülő vámpíros játéka
- Rövid videón az Until Dawn mozifilm
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robi_73
őstag
válasz bandika0626 #2746 üzenetére
Hidd el tudom miről beszélek. Indítottál már motorfelújítás után teljesen "száraz" motort? Ott az első indításnál nem hiába vesszük el a motortól a benzint és a gyújtást, mert néha 2-5 percbe (motor és a kenési rendszer méretétől függően) is beletelik mire elalszik az olajnyomás lámpa. És ez nem azt jelenti, hogy minden kenési helyre eljutott a motorolaj. Sok alkatrésznek hidegindításnál a leállítás után a felületén megtapadt olajfilmréteg biztosít csak kenést, ezért fontos a jó viszkozitású, jó minőségű motorolaj használata. Ilyen a motor legmagasabb, legtávolabbi pontja például a vezérműtengely, himbák, hengerfal stb... Mikor ilyen hideg van sokszor lehet hallani, hogy szinte visít az olajszivattyú, mikor megtöri az olajat, mert akkora ellenállása van a dermedt motorolajnak. És ennek a dermedt, besűrűsödött valaminek kell bejárnia ezt az utat. [link]
Gondolom láttál már ilyen összehasonlító tesztet is? Itt látható mennyire megváltozik a hideg motorolaj halmazállapota. Ennek a motorolajnak kell milliméteres furatokon, százados illesztésű alkatrészeken átjutnia, a gravitációval is megküzdve. [link]
Szerk.: A második link javítva.
[ Szerkesztve ]
Robi73
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Óra topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Hobby elektronika
- További aktív témák...