Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- Alig két nap múlva konzolokra is befut a Star Trek Legends
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz andrisbandi #234220 üzenetére
Hát ja. Ha valakinek sem hátul nincs semmi, sem a kormányra szerelve. Akkor.
-
Lacerta
aktív tag
válasz jjeahh #233647 üzenetére
de egy rémálom belegondolni, hogy rázós lejtőkön, letöréseken mi történne, ha lenyílik
Semmi, hátrafelé záródik. Zörög, visszaugrik.
Én többször elindultam úgy, hogy nem pattant vissza a helyére teljesen ( 2 lábas van fenn a gyerekülés miatt ).
Most meg meg el van törve az egyik oldala ( még nem érkezett meg az új ), emiatt oldalra fityeg, néha cicereg a küllőkön. Megállok megigazítom, go.[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz szimpláncsak #232909 üzenetére
Hja, ennyire futotta most. Halk sóhaj voltam az alkonyi égen.
Beteg voltam a héten, reggel vettem be az utolsó szem antibiót, de muszáj volt kimozdulni, mert megkattantam volna.[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz szimpláncsak #232900 üzenetére
-
Lacerta
aktív tag
-
Lacerta
aktív tag
válasz bardi #232605 üzenetére
Hát, én Skilhuntot használok. H04F RC.
Pánton hordom magammal, de a sisakra is van dedikált tartója.
A sisakos tartó pedig univerzális, ha még több/hosszabb fény kell, akkor viszem a Skilhunt M300-at.Ami a vadászokat illeti, én úgy tudom, törvény szerint le kell zárni a területet, minden egyes bevezető úton jól láthatóan jelezni kell, hogy nem menj oda b*zmeg.
Innentől fogva nincs olyan, baleset, meg véletlen, csak olyan, hogy mulasztás meg veszélyeztetés.
Tudom, a fejfádra nem írják fel. -
Lacerta
aktív tag
válasz bardi #232582 üzenetére
"A Sofirn SP40-et én sem venném, pipalámpában vannak sokkal jobbak ( nem ennyiért ), és a Sofirnnek magának is vannak sokkal jobb lámpái ( azok sem ennyiért ), itt egyértelműen látszik, hogy csak akartak egy szeletet ők is a tortából. Ennyiért ilyen sikerült. Egyébként szépen fogy, tehát megvan piaca."
Ezt írtam, melyik részével nem értesz egyet?
A Lumintop szerintem nem gagyi, tisztes középkategória, annak is inkább a teteje. Az ára is tükrözi.
-
Lacerta
aktív tag
válasz andrisbandi #232572 üzenetére
Ez teljesen legitim érv, drága cuccoknál van kockázat, ezt elismerem.
De a komolyabb brandeknek mind van eu/magyar forgalmazója, meg lehet venni a cuccot onnan is, és akkor van rendes garancia. Mondjuk nem annyiba fog kerülni.
Mindenkinek a saját döntése, hogy kockáztat egy nagyobb összeget, vagy egy kisebbel rögtön többet fizet.Illetve én jártam úgy ( felső polcos power bankkal ), hogy 3 hónap után behalt, szóltam a kínai forgalmazónak, hogy wtf, szó nélkül küldött másikat, csak a postaköltséget kellett állni ( a kínai postaköltséget, ~2.500Ft ). Aztán a hibásat szétszedtem, és megjavítottam ( alkatrész sem kellett hozzá ). Most van kettő.
Volt lámpám is, ami besz*rt, szétkaptam, írtam a gyártónak, hogy kellene ez meg ez, küldtek ( volt hogy ingyen, máskor potom pénzért ), megjavítottam, jó lett.De nem mondom, hogy mindenkinek való ez, nem mindenki szeret/tud ilyesmikkel p*csölni.
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #232567 üzenetére
Mellényúltál, ez van.
Nem vagyok Thrunite fan ( nem szeretem a lámpáik UI-ét ), nem akarom védeni őket, de a TH20 a fejlámpa kínálatuk legalja. Jó régen gyártásban van egyébként, tehát igény az biztosan van rá.
A Sofirn SP40-et én sem venném, pipalámpában vannak sokkal jobbak ( nem ennyiért ), és a Sofirnnek magának is vannak sokkal jobb lámpái ( azok sem ennyiért ), itt egyértelműen látszik, hogy csak akartak egy szeletet ők is a tortából. Ennyiért ilyen sikerült. Egyébként szépen fogy, tehát megvan piaca.Nincs tapasztalatom a Sigmával lámpás vonalon, de a nyakamat teszem rá, hogy annyi pénzért jobbat is kapsz dedikált lámpagyártótól ( vagy hasonlót olcsóbban ).
Igaz, sokat kell guglizni hozzá, és benne van a pakliban, hogy benézed. A Sigmánál meg tudod, hogy jó lesz. -
Lacerta
aktív tag
-
-
Lacerta
aktív tag
válasz zsolti72837 #232515 üzenetére
Nekem 1000 lumen teljesen elég, hogy Hollóstetőről 40-es tempóban leguruljak.
Hozzáteszem, 1000 valódi lumen, nem behazudott, vagy olyan, amit rövid ideig tart a lámpa, majd visszavesz 400-ra.Terepre inkább kevesebbet használok ( 300 lumenes fokozat ), egyrészt mert kisebb a tempóm, másrészt meg oda fejlámpát is veszek, és az csak akkor ér valamit, ha minimum annyi a fénye, mint a bicajra szerelt lámpának, mert ha nem, akkor teljesen elvész a fénye ( mert a bicajon lévőéhez alkalmazkodik a szemem ).
Márpedig fejlámpából nem túl sok van, ami számottevő ideig képes 1000+ lument tartani. Van persze ( Pl. Acebeam H30 ), csak ezek árban igen húzósak. -
Lacerta
aktív tag
válasz Maximum1 #232249 üzenetére
Az a baj, hogy nem küldték még, hogy lesz-e, és mikor. Meg ugye nem tudni, mire lesz érvényes.
Ez a mostani meg, ahogy látom, kissé kamuszagú. A pár nappal korábbi árakhoz képest beírtak egy magasabbat, hogy onnan van leakciózva. A plusz 11% pedig kb. annyi, mint amennyiről 2 hónappal ezelőtt emeltek árat. -
Lacerta
aktív tag
válasz Fall-N #232227 üzenetére
Azt se felejtsük el, hogy az ember azt hinné, hogy az alumínium egy puha és gyenge anyag az acélhoz képest, de ez csak a felületi keménység. Ezek hőkezelt ötvözetek, pont hogy merevebbek. Az acél rugalmas, hiába keményebb a felülete.
Ez így nem igaz.
A keménység definíció szerint a felület ellenálló képessége a külső mechanikai behatásokkal szemben. Biciklinél pont nem számít semmit. Ami igen, az az anyag folyáshatára, és a merevsége ( rugalmassági modulus ).
A keménység és a folyáshatár közt van összefüggés, mert a keményebb anyagnak a folyáshatára is magasabb, de terhelést méretezni folyáshatárra szokás.A rugalmassági modulust az ötvözés érdemben nem befolyásolja, az aluváz nem azért merevebb, mert ötvözve van, hanem azért, mert a kisebb folyáshatár miatt lényegesen nagyobb keresztmetszeti tényezőket kell alkalmazni a vázelemeknél, hogy a mechanikai feszültségek elfogadhatóak maradjanak. Egyébként az alu rugalmassági modulusa kb 1/3-a az acélénak, tehát ha két pont ugyanolyan vázat csinálsz acélból és aluból, akkor az acél 3x merevebb lesz. Persze nehezebb is.
Az alumínium egyetlen hőkezelése pedig a lágyítás, csak mondom.
Az acélt lehet edzeni ( nem mindegyiket ), de váznál nem szokás, illetve a rugalmassági modulust az sem befolyásolja ( csak a folyáshatárt emeli meg ). -
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #232136 üzenetére
Ez az ezredforduló magasságában történt, akkoriban a telós bringák még nem jelentek meg a szupermarketekben ezért többnyire drágák és használhatóak voltak.
Ez viszont kifejezetten a 15 ezres kategória volt. Full merev. Viszont női vázas.
Egy olyan csajé volt, aki vagy fél fejjel magasabb, és legalább 10 kilóval több volt nálam, és ha nem 2 órás úszóedzéssel kezdte a reggelt, akkor 60km-ről tekert be a munkahelyre. Ez valamelyest magyarázat is a perselyezett hajtókarmenetre.
Az öltönyben/kosztümben melóba bicajozás azon a tájon egyébként népsport volt, esőben szigorúan egyik kézben esernyővel súlyosbítva.A Gucci öltönyt kikérem magamnak. Annak az árát inkább bicajra, elemlámpára vagy kütyükre költeném.
-
Lacerta
aktív tag
válasz Dark Archon #232121 üzenetére
Egyszer majdnem meghaltam egy hasonló bringán.
Kölcsönbicaj volt, amíg az enyémet szervizelték. A bal oldali hajtókarból egyszer már kijött a menet, és acél menetjavító persellyel volt javítva, de látszólag eléggé szakszerűen.
Namármost, én tekertem melóba ( bicaj+öltöny ), sietve, el ne késsek a reggeli meetingről.
És akkor hirtelen a hajtókarból kifordult a pedáltengely menetjavító perselyestől, én meg lendületből beborultam a szembe sávba, ahol épp a volánbusz járat jött.
Szerencsére ki tudott kerülni, de az öltönynek annyi lett, és még a reggeli meetingről is elkéstem. Amit senki sem vett észre. -
Lacerta
aktív tag
válasz szimpláncsak #231764 üzenetére
Wiktor jól dolgozik és olcsón, csak győzd kivárni.
-
Lacerta
aktív tag
válasz zsamiatt #231708 üzenetére
Sajnos vannak a világon olyan közgazdasági jószágok, amikre nem tudja az ember azt mondani, hogy kösz, ha nem telik, akkor nem veszem meg.
Ide tartozik pl. a kaja, a ruházkodás, a gyerek nevelése, az egészségügy, és a lakhatás és annak költségei is.
És itt kis hazánkban elég egyértelműen az a helyzet, hogy mindenkori pártunk és kormányunk k*rvára visszaél ezzel.
Egyébként ez a neoliberális modell, hogy mindenki oldja meg magának, ahogy tudja, én pl. úgy, hogy én hozom a szabályokat és nekem lejt a pálya.[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz szimpláncsak #231700 üzenetére
Nem kellene mindenféle f*s támogatott hitelekkel meg támogatásokkal torzítani a piacot és felhajtani az ingatlanárakat.
Valamint nem kellene szándékosan gyengíteni és inflálni a pénzt, és nem kellene mindenféle bicskanyitogató machinációkkal nyomva tartani a béreket.
És akkor nem kellene senkit megmenteni.[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #231669 üzenetére
Hja, már eszembe jutott nekem is, hogy ha így megy tovább, akkor mikor beüt a civilizációs összeomlás, akkor nem az üzemanyag, a konzerv, és a lőszer lesz a legnagyobb kincs, hanem a középcsapágy meg a géles nyereg.
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #231656 üzenetére
Úgy szoktam én is, rühellem ha valami zajong.
De itt annyira egyértelműnek látszott. Vegyük hozzá, hogy középcsapágyat elfogyasztottam már jópárat, de hajtókar lelazulásból viszont csak a második eset volt. Az elsőnél konkrétan mozgott ahogy megrángattam, itt a másodiknál ellenben meg se moccant, a csavarok is szorosak voltak. Csak nem eléggé.
A középcsapágy pedig nem kér enni, és olcsóbb sem lesz, elfér a dobozban amíg sorra kerül. -
Lacerta
aktív tag
válasz fulton #231648 üzenetére
Pedál, középcsapágy, esetleg hajtókar.
Én egyszer vettem egy új monoblokkot azért, mert minden jel arra mutatott, hogy elfáradt a középcsapágy. Terhelésváltásnál, nagyobb nyomatékon bal lábra kattogott. Aztán kiderült, hogy csak a hajtókar csavarjain kellett picit húzni. -
Lacerta
aktív tag
válasz zsamiatt #231609 üzenetére
Hasznal valaki olyan sisakot amin van toltheto vilagitas? Nem elore kellene villagitani hanem a valto fokozatokat szeretnem latni ejszaka.
Ez volt a kérdésed.
Az enyémen van. Egy P2R sisak, gyárilag az egyik hátsó szellőzőben van egy oda illeszkedő USB-s akkus piros lámpa. Nem előre világít, mert hátsó lámpa. Ezért piros.
Láttam már olyan sisakot, amin elöl is van hasonló, fehér fényű lámpa, de az előre világít. -
Lacerta
aktív tag
válasz RexpecT #231608 üzenetére
A csavarrögzítő akkor köt, ha elzárod a levegőtől. Nekem van egy flakon kínai Loctite a hűtőben vagy 3 éve, semmi baja, ha kell, kiveszem, használom, rögzít.
Vedd ki a csavart, nézd meg azt is, hogy milyen a menete. És időnként számít az anyagminőség is, de te oda sztem vehetsz nyugodtan rozsdamenteset.
-
Lacerta
aktív tag
válasz jjeahh #231604 üzenetére
Köszi, tényleg szép volt.
Voltak is annyian, mint a kínaiak. Lent alig tudtam leparkolni, pedig azt hittem, a Forival mindenhol IS tudok, de nem. Hacsak valamelyik balf*szparkoló autó tetejére nem. B@szki, beáll a BMW-s hosszában oda, ahol 3 autó keresztben elférne. A másik idióta meg ráparkol a szekérút torkolatára, ahol ha bemész, még 4-5 autó simán elfér. Rühellem a hobbikirándulókat.
Fent a réten is sokan voltak, de legalább jóféle csajok is süttették magukat félcsupaszon, ami ilyenkor legalább olyan jól esik, mint a D-vitamin. -
Lacerta
aktív tag
válasz jjeahh #231597 üzenetére
Nálunk is ez volt a hosszú hétvégén, csak szombaton nem mentem olyan magasra.
700m felett végig sütött a nap.
Kb. ilyenben gurultam le, mint amit linkeltél, csak sötét is volt hozzá. Mindennel IS világítottam, ami nálam volt. Ha már én nem látok, legalább mások vegyenek észre. -
Lacerta
aktív tag
válasz szimpláncsak #231474 üzenetére
-
Lacerta
aktív tag
válasz Dark Archon #231466 üzenetére
Szerezz petróleumot. Mosd le abban, utána el lehet tenni, nem fog rozsdálni.
Alkoholt, alkoholos tisztítót ( Brigéciol 2000 ) ne használj, berozsdásodik. -
Lacerta
aktív tag
válasz jjeahh #231446 üzenetére
Heh, azt hittem, én vagyok az utolsó zabolátlan, hogy szombaton mezítláb mentem tekerni, de nem. Vannak még rajtam kívül mások is.
Felénk mondjuk volt köd rendesen, de megvan a hangulata annak is.
Visszafelé sz*ptam meg, rám esteledett, és olyan sűrű lett a köd, hogy a szemüvegem teljesen bepárásodott. Szóval sem abban, sem anélkül nem láttam semmit, úgy gurultam le a hollóstetői lejtőn. -
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #231242 üzenetére
...tehenektől meg nem tudom miért félsz, nehogy meg kelljen fejni valamelyiket? Mert konkrétan ennyi a veszély velük.
Nemigen őrzi senki, nagyobb tömegű, mint én, és gyorsabb is. Jó nagyot tud sebezni, szerintem a medvével simán partiban van.
Egyébként sem azt mondtam, hogy félek tőlük, hanem hogy ők a veszélyesebbek. Ténfereg az út szélén, oda sz*rik, stb. -
Lacerta
aktív tag
válasz szimpláncsak #231227 üzenetére
Ott is sokat járok, a szabadon legelésző tehenek félelmetesebbek, mint az etnikum
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #231222 üzenetére
Annyira azért nem vészes a helyzet, sokat járok arra.
A kritikus rész a Szinva-vízmű és a Lusta-völgyi elág fölötti visszafordító közt van. Oda nyáron sem nagyon süt be a nap, olyan szűk, és a Lusta-völgyön ömlik le a hideg levegő.
Lejjebb, a vízmű alatt kiszélesedik a völgy, ott érezhetően jobb idő szokott lenni. -
Lacerta
aktív tag
válasz stickermajom #231097 üzenetére
Én káromkodni szoktam. Az is hangos.
-
Lacerta
aktív tag
válasz -=RelakS=- #231099 üzenetére
A '60-as években Franciaország, Spanyolország egy zónával nyugatabbra volt.
Az a helyzet, hogy a multiknál a Gazdák kb. lesz*rják, ki milyen zónában van, ha azt látja német vagy a francia az outlookban, hogy pénteken te ráész 4-től ( merthogy vége a munkaidődnek ) akkor simán beteszi a meetinget.
De a legbrutálisabbak az amerikaiak, akik bevánszorognak ottani idő szerint 9-re az irodába, megkávéznak, elolvasgatják az e-mailjeiket, és utána kezdenek el megbeszélésen a tengerentúlnak feladatot osztani.
Én amellett vagyok, hogy úgysem érdekel senkit, milyen időzónában vagyok, ha melót akar adni, úgyis bepróbálkozik. De akkor legalább már legyek otthon, és még legyen világos. -
Lacerta
aktív tag
válasz -=RelakS=- #231095 üzenetére
Hja, igaz, benéztem, 15+7.5 az 22.5.
Mindazonáltal európa nagyobb része a nyugatabbra fekszik a használt időzónájában, sőt, egy zónával még nyugatabbra is. És nem úgy tűnik, hogy annyira sz*r nekik ez. -
Lacerta
aktív tag
válasz andrisbandi #230508 üzenetére
SP40 nem stabilizált, ahogy merül az akku, csökken a fénye. Egyszerű, alsó polcos belépő szintű cucc.
Már nincs olyan, hogy olcsó lámpa. Az ÁfApokalipszis, a Covid, és a forintgyengülés kb. 2÷2.5x-esére nyomta az árakat az elmúlt két évben.
Vannak drága lámpák, sokkal drágábbak, és elképesztően drágák. Nagyon meg kell nézni, mit vesz az ember, mert már rég nincs olyan, hogy 250 forint a dollár, és az 50 dolláros lámpát fél árba lehet kuponozni, és ha nem tetszik, akkor legfeljebb odaadom a havernak.
Olyan van, hogy a valamikor 50 dolláros lámpát 70-ről beakciózzák 50-re, de rá kell fizetni az áfát, és örömtüzet gyújtasz, ha 420 Ft a dollár. -
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #230218 üzenetére
Igyekeztem szőrmentén fogalmazni.
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #230214 üzenetére
Nem elég korrektnek lenni, annak is kell látszani!
-
Lacerta
aktív tag
válasz stickermajom #230178 üzenetére
Én is próbálkoztam vele, de az a baj, hogy túl szőrős vagyok, és az nagyon fogja a szelet. Az asszony meg rögtön azzal vádolt, hogy a szeretőmhöz járok, nem tekerni, amikor észrevette, hogy borotvával közelítek a testem felé.
-
Lacerta
aktív tag
válasz demars #229672 üzenetére
ha lassan haladok vele akkor villog
Az egyszerű dinamók váltóáramot adnak, egyenirányítani kell, ha ledet akarsz vele hajtani, mert különben csak minden második periódusnál fog világítani. Én megnézném, van-e rendes diódahíd a dinamó vagy a lámpa oldalán, és működik-e? Illetve egy szűrőkondi is sokat segít, bár annak is illene lennie gyárilag.illetve én kicsit kevésnek érzem a fényét
Ha igazam van ( ld fent ), akkor nem csoda. De egyébként sem lehet ezektől a lámpáktól nagy fényre számítani, bár kinek mi a nagy, ugye.lecserélhetem olyanra, ami folyamatosan világít (ha megállok akkor is pár percig )
Naaagy szuperkondi van az ilyenekben. Te is tudsz tenni a sajátodba. Nem fog villogni, és soká világít megállás után.A másik "láma" kérdésem, hogy a dinamó elvinne esetleg két elsőlámpát? ( adatot nem találtam erről).
Egyet sem visz el rendesen, most mondtad. Szóval nem.
Vegyél akkusat. Kormányra szerelhetőt, vagy fejlámpát. Én fejlámpa párti vagyok, azzal nem csak arra látok, amerre a kormány áll. -
Lacerta
aktív tag
válasz mAtech #226031 üzenetére
CST C1880 Xpedium EPS-APL
Városban IS. Meg enyhe terepen.
Második garnitúrát gyűröm, kb. 10.000km-t ment el az első. -
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #225945 üzenetére
Great. Onnan tudom, hogy ez nem jobb, hogy elforgott.
A körömlakk nem rossz ötlet, de nincs itthon. Meg azt akartam elkerülni, hogy le kelljen venni a gondosan beállított szarvakat.
Így, hogy levettem őket, kentem alá B7000-et.
Érdekes, hogy a bilincses tartó hüvely része is gumis tapintású a külső felületén. Persze ha kinyúlik a hab markolat rajta, sz*rt se ér. -
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #225941 üzenetére
Valami OEM cucc, nincs brandingelve. Nagykerből volt zsákos kiszerelésben. Kinézetre, tapintásra rendben volt.
Annyiba nem került, mint a Sram, de a sima felhúzóshoz képest még mindig sokszoros az ára. -
Lacerta
aktív tag
Olyankor mi van, ha bilincses szivacsmarkolaton meglazul a szivacs?
Eddig sima ráhúzós szivacsokat használtam, megázott, meglazult, megszáradt, megtapadt, jó volt megint.
Most szezon elején rábeszéltek hogy próbáljam ki a bilincsest, mert az a fasza, sose forog/csúszik oldalra el.
Hát drágának drága volt, ráadásul amióta egyszer rendesen megáztam, a bilincses markolat áll, mint a cövek, ellenben a két szivacs pörög rajta mint a motolla, és szárazon se zsugorodik vissza, mint az olcsó felhúzós.Gyerekek, ezek tényleg ilyen redva sz*rok ennyi pénzért, vagy van valami trükkje, hogy magától visszatapadjon a szivacs a helyére?
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #225518 üzenetére
Erre lett volna jó egy lefűrészelt szárú imbuszkulcs. Persze most már kb. mindegy.
ilyen pár dekás műszerészkalapáccsal simán meg lehet koppintani egy jó hex bitet. Csak annyira kell, hogy megszoruljon kicsit a csavarfejben.Ez az imbuszos felfogatás amúgy életfogytig tartó f*szkorbácsot érdemel, mégis minden sztenderen erőltetik. Az egy dolog, hogy berohadva nem szeded le ( ez user error amúgy, zsír nélkül rakták össze ), de ha menet közben meglazul ( és mindegyik meglazul menet közben előbb-utóbb ), akkor kicsi az esélye hogy rendesen meg tudd húzni célszerszám nélkül ( ...az a bizonyos lefűrészelt szárú imbuszkulcs... ).
Én alapból dobom az imbuszcsavart a csavaros dobozba, és megy rá a hatlapfejű. Azt oldalról is meg lehet húzni. -
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #225511 üzenetére
Ha kemény lenne a csavar feje, nem lenne így elnyalva a hatszög.
Azért mondom a torxot, mert nekem bevált hasonló helyzetekben. Kicsit kúpos, keményebb, mint az imbusz, csillag alakú. Még meg is lehet ütni picit, hogy megszoruljon a csavarfejben, és aztán jöhet a bikázás.Lefúráshoz szintén jó lehet a már említett 30 centis 1/4" toldó, vagy a szögfúró adapter, bit befogású tokmánnyal vagy bit fúrószárral.
-
Lacerta
aktív tag
válasz Szemi & Emi #225471 üzenetére
Én petróleumot locsolnék rá. A menethez is, a csavarfejhez is. Hagynám állni.
Utána rendes, minőségi imbuszkulccsal nekimennék, hosszú szárúval, ha erőből nem viszi, kalapáccsal ütögetve.
Ha az sem segít, akkor akkus fúró-csavarozó hosszú toldóval ( vannak 30 centisek is ), vagy szögcsavarozó adapterrel.
Ha időközben kinyalódik a hatszög a csavarfejből, akkor áttérnék torx bitre, az többnyire olyankor is tud még fogni ( és az anyaga is jobb szokott lenni ).
Ha ezek se segítenek, akkor flex.
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #225416 üzenetére
Úgy látom a nem létező piaci rést is meglelik egyesek.
Egy kicsit túlgondolásnak érzem a dolgot. Én egy sima, keskeny, gumibetétes alu taposópedált használok, tök jól rá lehet markolni a peremére lábujjal. -
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #225404 üzenetére
Egyiket se hordok tekerni 10 fok felett. BioSPD.
Ez az igazi lazaság! -
Lacerta
aktív tag
válasz parandroid #225386 üzenetére
@parandroid, Napfénysüti:
Az a szónikus csavarhúzó.
A fluxuskondenzátort a tudákos körtefából készült Poggyászban tartom.@Gézengúz, Ringman:
Pontos megfigyelés, igen.
Itt vittem fel és le a bicajt, ilyenkor előfordul, hogy lekapja valami:
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
Hát, khm.
Tulajdonképp egy filigrán, oldschool gép ez, csakhát a technokrata lelkem sötét oldala beborította ( ezt is ).
Persze ez nem csak a bicajra áll.
El sem merem mondani, mi minden van beokosítva/betetrisezve a Foriba, vagy mit jelent nálam a gyalogos túrafelszerelés.( És: Férfitérd! Szőrös férfitérd! )
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz parandroid #225357 üzenetére
Azért valamilyet érdemes, mert anélkül nagyon szikrázik menet közben.
-
Lacerta
aktív tag
válasz jjeahh #225338 üzenetére
Szokott lenni komoly terep is, de ott többnyire tolom a gépet.
Most épp olyan helyeken jártam, amiket simán ki lehet tekerni háromkerekű örökhajtóssal is, kivéve az Odor-várat mert oda fel kellett vinni a bicajt, de az gyalog se könnyű terep, viszont legalább csak 50m táv.
Így hogy család van, behatárolt az időkeret tekerésre ( is ), ha nagyon sokat sz*patom magam, akkor csak kisebb kört tudok menni, és ha növelni akarom az akciórádiuszt, akkor az a megoldás, hogy maradok a tempósan kitekerhető utakon.Jaja, jó sok pénzt ellocsoltam fotós cuccokra, van is olyan obim, amivel vigyázni kell, hogy a lábfejem ne fotózzam a tájképbe. De a teló nem ilyen, amikor ezt vettem, még pont nem kezdték el az ultra wide optikákat nyomni. De nekem a no. 1 feature amúgy is az L1/L5 sávos GPS vevő volt benne, akkor ez még iszonyú kúlság volt, és még most sem terjedt el teljesen.
Majd legközelebb megpróbálom álló panorámában a térdes fotót, abba sztem még a mellbimbóim is beleférnek majd. -
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #225293 üzenetére
És ez csak a bal oldala a kormánynak.
Bükk. Se kutyák, se medvék. Még.
Esetleg farkas, de az az egy-kettő aligha fog megkergetni. -
Lacerta
aktív tag
válasz jjeahh #225286 üzenetére
Köszi!
Nem olyan fennséges, mint amerre te jársz, de lagalább se medve, se pásztorkutya nem rág meg.
További képek itt.Na megnéztem a kamera beállításokat, a gyerekek tényleg átnyomogatták 16:9-re, de 4:3-ban is ugyanolyan széles, csak magasabb a kép ( fekvőben nyilván ).
Viszont a nagylátó nem úgy jó széles, hogy jó széles, hanem úgy, hogy a maga idejében annak számított. Egyébként 27.2mm ekvivalens, szóval tényleg nem nagy durranás.
Igazából nem volt szempont a kamera, én a GPS-t, a kijelzőt és a beépített DAC-ot néztem, fotózni van rendes DSLR-em, csak tekerni nem hordom. -
Lacerta
aktív tag
válasz andrisbandi #224799 üzenetére
Van literes termosz otthon, hasonforma.
Szerintem vastag, de majd megnézem. -
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #224794 üzenetére
Lassan tekersz.
Vagy nagy melegben nem.
1l-es acél kulacsomban az első iváskor már teljesen ki volt olvadva a tea, bár még hideg volt.
4-5 alkalommal teszteltem ( egész éjszakás fagyasztást követően ), aztán elengedtem a témát. Nem éri meg az asszonnyal összezördülni a fagyasztón.Hozzáteszem, hogy az acél kulacsnál előny, hogy igaz, hogy 0 a hőszigetelése, ugyanakkor a napsütés sem melegíti lényegesen fel.
-
Lacerta
aktív tag
válasz Talala #224787 üzenetére
Próbálkoztam termo kulaccsal régebben, nagy előnye volt, hogy kívül 7 decis méret, de csak 3 ment bele, ami 1 slukk, tehát kb. van rá esély, hogy hűvös maradjon amíg elfogy.
Egyébként fagyasztottam teát acél kulacsba, egy óra alatt teljesen kiolvadt. A meleg menetszél, az meleg menetszél.
Annak látnám értelmét, ha PET palackot vastagon bebugyolálnék, és hátizsákba tenném. De zsákkal nem tekerek. -
Lacerta
aktív tag
válasz andrisbandi #224774 üzenetére
Én is onnan vettem, de eredeti. Évek óta használom, bírja.
Tényleg van olcsó kínai klónja. -
Lacerta
aktív tag
válasz andrisbandi #224756 üzenetére
Nem tudom, mi számít olcsónak/drágának, nekem egy Topeak Modula Java van, literes acél kulacsot szoktam bele tenni, de a másfeles PET is simán jó hozzá.
-
Lacerta
aktív tag
válasz MPowerPH #223986 üzenetére
Amikor megkaptam az első COVID oltást, az azt követő két hétvégi tekerésem volt ilyen.
Síkon és enyhe emelkedőn jó volt, de amikor igazán bele kellett húzni, komolyan azt hittem, elvisz a szívroham.
Pedig előtte már egész jól kigyúrtam magam.
De a harmadik hétvégére szerencsére elmúlt. -
Lacerta
aktív tag
válasz Csokicsibesz #223821 üzenetére
Szerinted egy gyártó nem tudja mi a vevői igény? Mindenki idióta gyárban? A programozók is tök szarok. Senki nem ért hozzá csak az emberek a zinterneten.
Van ez a "Derrick és Harry projektmenedzsment blogja" c. blog.
Na azok a vicces skiccek, amik ott szerepelnek, azok kb. mind úgy vannak a valóságban, és nem csak az IT szektorban és nem csak projektekben, hanem kb. minden termelő vállalatnál és a napi munkában is. Csak IRL nem mulatságos egy cseppet sem.
Az a termék, amit kézbe veszel, ennek az outputja. -
Lacerta
aktív tag
válasz fulton #223303 üzenetére
Nem rossz hely, amit linkeltél, az állatkertnél, de szerintem felesleges kitérő.
Ha mindenképp ilyen félreesőt akarsz, és ott, akkor itt a sanofi kavicsos parkoló tökéletes.Ha nem kell annyira félreeső, akkor itt a P+R, a Majális-park vagy Felsőhámor mind megfelel.
Szilvás felől én átjönnék a fennsíkon Olaszkapu-Jávorkút felé. Nagy szint, de igen szép. Helyenként vannak lepusztultabb burkolatú szakaszok, de összességében vállalható.
Ha kerülöd a Bükköt, Mályinkáig jó az út, onnan nagyon sz@r, de Farkasnyakig nem zavar, mert emelkedik. Onnan gurulni viszont a Garadna-völgyig igen kényelmetlen rajta, vagy igen lassú.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest