Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- Alig két nap múlva konzolokra is befut a Star Trek Legends
- Need for Speed: World Online
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Steam topic
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Android játékok topikja
- Xbox Series X|S
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Path of Exile 2
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
őstag
válasz -=RelakS=- #62499 üzenetére
No mudguard, no problem!
Én ma másodszor mentem egy távot időre, de hála az égnek most sem talált rendesen végig pontos jelet a GPS, így csak túra lett belőle, de gépen lemérve megvan a rekord, csak még nem hivatalos. Tudom, @méregetés, de azért nem kicsit motiválja a lelket.
Aki telefonos GPS app-ot használ, nem vette észre, hogy az elmúlt egy hétben gondok vannak vele? Nekem sem jó, ami eddig tökéletes volt, és másnak sem talál mindig pontos jelet.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-=RelakS=-
veterán
Ma elmentem bringázni, és a frankó magyar aszfalt úgy megrázta a gépet, hogy leszakadt a hátsó sárvédő. Nem bírta gyorskötöző, amivel a támvillához rögzítettem
Vajon mekkora volt az esélye annak, hogy hazafelé találok puha drótot a padkán, ami elég hosszú ahhoz, hogy átfűzve a gyorskötöző helyén és összetekerve hazáig tökéletesen megtartsa a sárvédőt? Így nem kellett 11km-t gyalog vagy csigatempóban lenyomni :]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Vanir
veterán
válasz ghost364 #62496 üzenetére
Az a 400EX teljesen jó! Az még bő tíz év múlva is hajtás marad, ezek a mai tízezerforintos árkategóriában mozgó cuccok meg öt év alatt elrottyannak. Az én jelenlegi hajtásom 175 hosszú, én is tervezek helyette egy rövidebbet venni, de az még a jövő zenéje.
Megnézegettem a képeidet, tök korrektül van összerakva a gépezeted, tetszetős, bár hosszútávon a lemezpapucs kérdéses, hogy mennyire fogja bírni (néhány hetente lecsekkolnám a helyedben, hogy nem hajlott vagy repedt-e meg valahol). -
MODERÁTOR
Átlapoztam ezt a '97-es Ritchey katalógust, visszanézve vannak benne mókás dolgok, persze akkor elég jónak számítottak. 1-2 dolgot most is szívesen használnék.
Eladó OAKLEY Hijinx Robert Pimple Artist Series Limited Edition napszemüveg
-
ghost364
senior tag
A legrövidebb mono van így is benne shimano 400EX van rajt, nem rossz, de nagyobb biztonságban érezném magam egy 165-össel (meg azok ugye vékonyabbak is). Meg ez a vékony lánckerék szerintem gyenge (legolcsóbb shimano) mintha már most tojás alakú lenne de aztán lehet hogy veszek egy sturmey tányért, aztán felrakom belülre (jó kókány lenne mondjuk )
Fék nélkül én sem mernék menni, főleg, hogy két hete fixizem. A másik meg, hogy nem bízok a joytech agyban fék nélkül meg nagy szarban van az ember, ha leszakad a cog Azt kerékszettet még én is néztem, de black fridayen vettem 11 ezerért egyet... erre vannak képek is a cikk érdekelne amúgy, meg sok mást is szerintem, össz-visz egy hasonló blogot találtam magyarul a neten[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
Hát én 29-es villát akkor sem raknék bele, mert jóval hosszabb a villalába és a becsúszója, mint egy 27,5-ös vagy 26-os telónak. A kerék meg kicsi bele és nem tudom milyen következményekkel járna, vagy hogyan viselkedne tekerés közben. Akkor már inkább 26-os teló, olyan aminek van jó nagy sárférőhelye.
Maxi
-
Vanir
veterán
válasz Pttypang #62491 üzenetére
Szvsz gumimérettől függ. 23-as gumival nagyon nem bírom, 25-össel sokkal jobban, 32 pedig teljesen király. Persze az sem mindegy, hogy mennyire jók az ízületeid, meg mennyire vagy hozzászokva. Őszintén szólva néha bánom, hogy eladtam ezt, haladni királyul lehetett vele, és a kisebb gödröket / szarabb utakat meg sem éreztem, de én szeretem a virsligumit is.
-
Atke
senior tag
válasz maximilian4 #62489 üzenetére
A kerék az 27,5 megy bele, csak villát nem találok... Azt hallottam hogy csak a FOX 26'-os villák szeretik a 27,5 kerekeket .
-
veterán
Most neztem, mikor takaritottam a feket, hogy mennyivel jobban meg van kopva az elso a hatsohoz kepest, majdnem fele annyi maradt mar belole, mint a hatson..
Varosban mennyire birjak a minden csillapitas nelkuli regi outik peldaul a cirkalos hasznalatot? Szoval katyuk es hasonlok, milyen gyakran jartok vele szervizbe nyolcast kiszedetni? Vagy teljesen elheto? Meg mindig vonzobbnak tunik egy patkany monti a ~100 meter szint megmaszasa miatt, amit hazafele altalaban megejtek a belvaroshoz kepest, de egy outi megis csak alkalmasabb lehetne cirkalonak..
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Vanir
veterán
válasz ghost364 #62488 üzenetére
No, a hátsó agy az konkrétan egy tárcsafékes első agy, arra van felcsavarozva a fix lánckerék. Az egész kerékszettet a wheeldokitól vettem, 18 rongy volt szállítással (korábban volt már egy ugyanilyen szettem, teljesen jól tette a dolgát, de tavaly eladtam a komplett bringámat vele együtt).
Első fék nélkül ne közlekedj forgalomban (marha menő tudom, meg sok hipszterpont, de életveszélyes és baromság). Jó pár éve tekerek városban, ismerem majdnem az összes utcán a táblákat, de még így sem nyomnám fék nélkül (tavaly egy hétig rá voltam kényszerülve és rettenet - mondjuk itt Győrben alapból nevetséges a közlekedés egy-két helyen).
Én direkt nem vettem újonnan hajtóművet (meg amúgy semmit sem vettem volna, de kereket nem találtam normális áron használtan), mert nem érik meg az árukat. Az a Prowheel úgy 6-7 rongyot érne reálisan, de inkább annyit se. Ennyiért érdemesebb valami régi outi hajtókart venni (Shimano 105, 600, Stronglight, SR és társai), és a középtengellyel játszani láncvonal terén. Én a mostani Campát 6000-ért vettem postával együtt, a kókány festésen kívül hibátlan állapotban van.Btw írok egy Logout cikket is a bringa építéséről, pár nap múlva kész lesz, ha valakit érdekelne.
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
Én úgy gondolom maga a villa jó lenne bele, de h fog kinézni elől 29-es, hátul 27,5-ös kerekekkel a bicaj?
27,5-ös vázba inkább 26-os villát szoktak, 27,5-ös felnikkel és a gumi meg ami belemegy, de sztem az is elég gány. De 29-es villát semmiképp sem raknék bele.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
ghost364
senior tag
nagyon szép lett! azt megkérdezhetem, hogy ez milyen hátsó agy pontosan? tárcsafékes? nekem valami rövid benyúlású újabb fekete van, de gyengítenem kellett rajta, mert féltem, hogy orrabukok így egy-két hét után simán közlekedek a fék nélkül is. hajtóművet viszont kell majd vennem, mert ezzel nem jó sehogy a láncvonal, meg a 42-16 már túl pörgős így fixen... prowheel hajtóművek mennyire számítanak jónak? 15 ezernél többet nem költnék, és csak az urbant találtam, ami megfelel. (165, 46t, ezüst) én gyártottam sárvédőt valami kuka mellett talált anyagból, meg nyomtattam egy mintát netről, és kb. 10 perc alatt meg is volt.
[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
Lassan elkészül talán végre valahára a városi rombolátorom, egy svájci kisiparos vázra épített járgány. Holnap érkezik rá egy első csomagtartó, illetve még szükségem lesz egy-egy sárvédőre is (óccsó kínai felpattintós lesz valószínűleg).
A fék meglepően jól fog Weinmann 405 létére, mondjuk a pofák vadonatújak.[ Szerkesztve ]
-
Atke
senior tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy egy 27,5 vázba jó lehet a 29-es villa?
Wiler 401XB vázról lenne szó, a villa egyenlőre képlékeny, tapered fej 100 max 120-as mozgás (196/95 cm/kg vagyok)
Köszönöm a segítségeteket... -
ivana
Ármester
Én is vettem már vidéken hajtókart tanyabikera mert sikerült lehajtani. Bemegyek kotor valahonnan egy új (!) 170-es balos kart, meg felrakja. Kérdezem mennyi lesz 600Ft
Jó mondjuk múltkor meg Fehérváron az túrán az egyik srác széthajtotta a balos pedál menetet. Bementünk a bringa boltba, kértünk egy csomag pedált, meg szerzett nekünk a srác valami régi hajtókart. Bolt előtt lehúztam feldobtam az újat. (Még jó, hogy teljes felszereléssel érkeztem, legközelebb még több cuccot viszek mert voltak ott cifra dolgok Roncsderbi Az én öreg outim volt magasan a legjobb gép a túrán...) Aztán mentünk tovább (néhány km-el arrébb várt ránk a kb. 20 fős csoport...)
-
parkr
őstag
válasz ---Lasali--- #62482 üzenetére
mondjuk az itteni LBS is 1500-ért csinálja, igaz hogy itt a bringa is a sub-40k kategóriában a népszerű
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Czimby #62477 üzenetére
Ilyen kerekeket senki nem fog géppel fűzni. Szerintem talán 1-2 ilyen gép lehet az országban, de lehet sokat mondtam, és egy sincs. Szétfűző gép nincs, meg olyan sem ami letisztítja a használt alkatrészeket. Nem beszélve arról hogy a vázban is középre kéne centrírozni a kereket.
Nem tudom hova vihetik, ők nem tudnak kereket fűzni? Vagy van valami munkanélküli menekült aki 1000 ért fűz kereket a tanyáján? 500 ért mondjuk a kocsiig elvinni sincs értelme. Na mindegy is igazából, csak megakadt a szemem az összegen.[ Szerkesztve ]
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #62475 üzenetére
Ez a Dogma nagyon gagyi. Se egy teleszkóp, se egy rúgóstag, 203-as tárcsát sem látom. Már a gumikról is lekoptak a bütykök. Ennyire leadtad? Még egy nyamvadt villanymotor sincs benne......... De legalább biztosan olcsó.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ivana
Ármester
válasz Czimby #62477 üzenetére
A gépi fűzésnek mindenképp utána kell állítani kézzel, és sose lesz olyan jó a kerék. Ócskábbnál még zsírozva sincs az anya, ha centírozni kell akkor szopás van... (Kevés küllős, drága gyári kerekek mások, de arra még pót küllőt is nehezen kapsz, meg nekik azért jobb gépeik vannak)
[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz ---Lasali--- #62456 üzenetére
Hatvanban a Pedál üzletben, de nem ott csinálják, elviszik valahova.
Láttam már videót gépi szerelésröl, kb 5-10perc egy kerék.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
MODERÁTOR
válasz Runner_fxr #62475 üzenetére
Drága (de jó) ízlésed van 2009-ben majdnem vettem egy DeRosát full campa record szettel 200k-ért, akkor sajnos nem jött össze rá a pénz. Egy ilyet én is szívesen elfogadnék bármikor [link]
Eladó OAKLEY Hijinx Robert Pimple Artist Series Limited Edition napszemüveg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #62464 üzenetére
Nem csúnya gép. Én is próbáltam az outizást, egy alu Bergamont nyergében, 105-ös szettel megtámogatva.
Nem mondom, hogy nem tetszett. Azért egy montizáshoz szokott embernek baromi gyorsnak tűnik egy országútival suhanni. Haverokkal körbetekertük párszor a Balatont és inkább ezzel mentem mint montival.
Egyik alkalommal egyedül mentem le Budapestről vonattal, aztán fűzfőnél leszálltam és eltekertem Szigligetig ahonnan indultunk másnap, itt-ott oda csapódva országútis társaságokhoz, elkapott a feeling persze. Viszont ha összességében nézem nekem hiányzik belőle az az adrenalin amit a terepezés tud adni. A kerékpár kezelési technikákat is igazából terepen lehet elsajátítani. Montiról átülve az outira, elég hamar megszoktam és elég tempósan csapattam vele ahol lehetett. Ugyan ez fordítva már nem megy ilyen simán.Országútiban nálam is az olaszok vannak az első helyen, konkrétan a Pinarello Dogma tetszik a legjobban.
-
K Norbi
addikt
Sziasztok! változott valamit tavaly óta kötelező tartozékok felszerelése a kerékpáron?
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #62470 üzenetére
Nem váznál láttam ezt hanem keréknél. A karbon vázak/villák/egyebek tudom, hogy sokkal erősebbek az alunál.
Eladó OAKLEY Hijinx Robert Pimple Artist Series Limited Edition napszemüveg
-
Tothgera30
Ármester
A legtöbb gyártó Carbon alkatrészekre 125kg terhelhetőséget ír hivataloson. De van 130kg-os ismerősöm aki IronMan-t it tolta, és triatlonozik full Carbon országútival. Tehát szerintem 120kg-ot mindegyik elbír, szakítószilárdságról pedig nem ejtek szót. Saját véleményem hogy az alu sem lesz strapabíróbb, mivel jelenleg sörös doboz falvastagsággal készülnek a bringák, ott is egy komolyabb horpadás viszi az egész vázat.
#62466 Napfénysüti: Köszönöm.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
HookR
addikt
válasz ---Lasali--- #62460 üzenetére
---Lasali--- és ivana: Na igen, az ár miatt megfontolandóak az alternatívák is. Van ennek egy fixen a kerékpárra szerelhető változata Quickex Quicker Pro Stationary néven (ott van a fentebb linkelt tesztben is), ami ráadásul itt-ott még fellelhető hazai boltokban 10e Ft körüli áron (Illetve van, ahol most akciósan 6e). 6e vs. 14e és annyival azért nem jobb a kompakt, hordozható változat a fixen rögzítettnél...
Illetve, ilyesmi költségvetésből milyen 2 (váz- és műhely)pumpát ajánlanátok a fentiek helyett?
Egyelőre nincs tervben outi sem. Cyclocross-hoz kellene.▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
deicide
veterán
Szervusz,
Engem speciel nem zavar a sok kamion, de tény, hogy veszélyes a 81-es.
Alternatív: Bábolna-Nagyigmánd-Kocs-Bokod-Oroszlány-Csákvár-Lovasberény-Nadap-Sukoró. Ez csak 10km-el több, viszont alacsony forgalmú, cserébe néhol az aszfalt minősége rossz. Viszont vannak szép szakaszok (dombos), az Oroszlány-Csákvár rész pl nagyon hangulatos.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #62464 üzenetére
Komoly technikának néz ki. Én ugyan szeretnék(szerettem volna) oútizni, de 1-2 alkatrésznél igen alacsonyra írták a súlyhatárt (80-85kg) így hagytam a fenébe az egészet.
Eladó OAKLEY Hijinx Robert Pimple Artist Series Limited Edition napszemüveg
-
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #62441 üzenetére
Magam sem mondanám outi felhasználónak, mivel MTB és Cyclocross közelebb áll hozzám, de szeretem kipróbálni hogy hol áll most a technika, és szoborként tisztelem az országúti bringákat. Nekem túl gyors, és kényelmetlen, még a carbon vázas is (pedig nagyon sokat tompít), 25-ös gumikkal elgurulgatok vele néha, azután beteszem a szoba sarkába.
#62442 Napfénysüti: Tesztkerékpárként volt hirdetve, bár az olaszoknál ez nem garancia semmire, mire hazahozzák olyan 370k körüli összeg lesz belőle. Szerintem ennyit megér, tekintve hogy pihekönnyű bringáról van szó, igen komoly setup-al, és külföldön elég elismert, itthon kuriózum a márka. Amúgy 55-ös vázméretet írt a srác, bár tippem szerint M-es lesz a szekér, de majd kiderül.
Illusztráció:
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nauro
aktív tag
Sziasztok!
Hétvégén tekernék Győrből Velencei tóhoz (Sukorói evezős pálya). Aki esetleg járatos erre felé, tudna nekem segíteni merre érdemes kerákpárral menni? Nem feltétlen akarom, hogy minden második kamion letaroljon.
Köszönöm -
ivana
Ármester
válasz ---Lasali--- #62456 üzenetére
Vissza lehet, a kérdés inkább az volt, hogy boltban mennyiért csinálnak ilyet, mert ugye ahhoz szét is kell fűzni rendesen, meg azért használt anyát nem szívesen fűznék vissza, küllőt már használtam újra, anyát még nem. De ha mindezt 1500-ért normálisan megcsinálják akkor én is inkább elviszem, mert én vagy egy órát szoktam vele szórakozni mire meglesz egy kerék.
-
HookR
addikt
Quickex Quiker Pro - [teszt] / [12 bar - youtube]
Mi ez?: Speciális minipumpa, amivel a mérete ellenére viszonylag könnyen elérhető a nagy nyomás.Nagyon nehéz fellelni a neten is, ezért felvettem a gyártóval a kapcsolatot. Kérdés, hogy esetleg érdekel-e mást is? Hátha több darab rendelésével tudunk faragni a fajlagos költségeken (postázás).
1db-ra 45.- EUR-s árat kaptam, postával együtt.Szóval érdekel-e még valakit?
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Czimby #62448 üzenetére
3mm különbség a perem szélességen az általában nem változtat fél küllő méretet sem, azzal nem lesz baj, ha nincs nagyon tűrés határon a mostani küllő.
Meg tudod ragasztani bármivel, palmatex el is, csak lehet úgy kell utána levágni darabokban.. erős hajlakkal, vagy hajzselével is megpróbálhatod.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Ha jó hozzá a küllő méret akkor miért ne lehetne visszafűzni az eredeti küllővel? Semmi baja nem lesz, maximum ha az anyák kaptak már, akkor azokat ki szoktam cserélni újra. Persze ha nem rozsdamentes küllővel volt fűzve eredetileg, akkor nem sok értelme van vissza rakni.
(#62453) Czimby
Annyiért ingyen van a fűzés. Hol van ez?[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
Hát ahogy néztem annyiba kerül a rotor mint egy agy :-D
Gondolom a kalapácsok éle tört le, szóval elég lenne azt cserélni.Átfűzik, régi küllővel is, és nem is sokat kérnek érte. 1500Ft
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
-
Czimby
addikt
Sziasztok!
Kicsit combosabban rátapostam a pedálra, és egy nagy reccsenés kíséretében mindkét irányban szabadonfutóvá vált a hajtás...
Shimano FH-RM65 center lockos hátsó agyam van.
Lehet ezt javítani vagy cserélni kellene, amennyiben csere mivel tudnám kiváltani?
8 soros a hátsó lánckerék.
Próbáltam keresni más agyakat, de ha a küllőkör (45mm) jó is és általában az egyik peremtáv is(45mm) a másik oldali peremtáv nem szokott smakkolni mivel nekem 35mm és az összes amit találtam 32mm.Más probléma, a markolatom kicsit elforog a markolat a kormányon, és ez engem zavar, szingó ragasztóval fel tudnám rá ragasztani? Az ugye alu és gumi ragasztásra való a felniknél, itt a kormánynál is alu-t kellene gumival.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
MODERÁTOR
válasz Napfénysüti #62442 üzenetére
A linken €3000-t ír.
Eladó OAKLEY Hijinx Robert Pimple Artist Series Limited Edition napszemüveg
-
Napfénysüti
nagyúr
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #62439 üzenetére
Biztos élvezet egy ilyen profi országúti is, de én abszolút terep rajongó vagyok.
Ennyire komolyat még nem próbáltam, amivel én mentem az olyan 7,8-8kg körül volt, már az is nagyon suhant.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #62439 üzenetére
Sajnos nem a videóban szereplő Action Team verzió lesz, hanem a kicsit szerényebb felszereltségű HPA Race, de ez kb semmit nem von le az élvezeti értékéből. XT fékek, elöl 203-as pizzával, és a 160mm rugóút.
Na meg ugyan az a Bosch rendszer. Nekem nagyon sok bringázás be van tervezve ezzel a géppel, Alpinbike-al is megyek jó pár nagyobb terepezésre. A Cross alps classic is tervbe van, de ott azért van egy 900 eurós költség, ami kicsit visszatart, meglátjuk. -
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #62438 üzenetére
Látom nem adtad lejjebb, bár igen kacérkodom egy ilyen géppel. Amúgy gratulálok hozzá, nekem két-három hét múlva jön egy Formigli - Raguel - Ultegra szettes országúti bringa ([link]). Egyszerűen beleszerettem, pedig nincs időm bringázni, de az a fránya birtoklási vágy, nehéz leküzdeni, és persze inkább erre verem el mint piára vagy dohánytermékre.
6,73kg - [link]
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Runner_fxr
Ármester
Még 8 hét és megérkezik a rombolóm. Stereo Hybrid 160
-
-
ShiTmano
aktív tag
Tudom nem olcsó, de ez alá már nem mennék, más javaslatom meg nincs. Egyszer kell megvenni egy integráltat és utána megszűnik a -"Lötyög, meg lelazult a hajtókarom. Mit csináljak?" Meg a "Hajtókart cseréltem és nem jó a régi monoblokk hozzá, milyet vegyek?" -problémák sokasága.
Nem gáz, én is így használom.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
félisten
válasz ShiTmano #62433 üzenetére
Kössz, de sajna ez hiába nagyon jó, de 10k alatt szeretném megúszni.
Vaaagy; a másik bringára vehetnék ilyet (úgyis ideje lánckerekeket cserélni rajta), és az azon lévő oktalinkeset átraknám az egysebire...
Viszont a másikon 8 sebességes rendszer van. Menniyre gáz 8-as lánccal használni a 9-eshez tervezett lánckerekeket?
Netán létezik 8 sebességes lánckerékkel is ilyen?[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
ShiTmano
aktív tag
Ezt tudom javasolni. Shimano 11-12ezerFt. Veszel mellé egy ilyet. Csapágy A kettő együtt 15ezer alatt van, és van egy szupermerev integrált hajtóműved. Ez nem fog neked hajladozni. Hidd el érezni fogod a különbséget egy négyszögtengelyes hajtómű után.
Jah, mondjuk a szállítási ktg. nincs benne, de még azzal is 20 alatt vagy."Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
wetomi
aktív tag
-
Acef
addikt
válasz wetomi #62429 üzenetére
a múlt héten felújítottam a vidéken lévő 20 éves mtb-met, ami szintén recsegett néhány fokozatban.
Új sor, lanc, mono, régi bovdenek és váltókar van rajta, jól váltott, de néhány fokozatban recsegett. Vettem egy ilyet, felraktam: megszűnt a recsegés, tökéletesen működik.
A következő a bovdenek és a váltókar lesz, de már így is elfogadható lenne.
ivana
Menyiért adnád a két Sunrace-t?
Képet tudsz küldeni?[ Szerkesztve ]
-
wetomi
aktív tag
Sziasztok!
Jó, hogy a napokban előkerült a hátsó váltó és bowdenhúzás aránya, mert segítségre, javaslatra lenne szükségem.
Apránként felújítom az ezeréves bringámat, aminek többek között része volt a kazettás aggyal fűzött felni és az "egyszerűség" kedvéért a korábbi 6-os racsni helyett egy 7 sebességes fogaskoszorú is.
A tervek szerint a régi 6 sebességes váltóm marad, mindössze a 7 sebességből csak 6-ot használok (egyelőre, amíg nem nyúlok hozzá. Nagyrészt aszfalton, városban használnám a gépet, kisebb emelkedőkkel.
Összerakás után még csak egy rövid, 15 km-es próbautat tettem, a finomhangolásra még nem volt időm, de az eddigi tapasztalatok szerint a régi váltókarral is átéri mind a 7 sebességet a váltó
a 4-5-ös sebességben nagyon csúnyán recseg a lánc a fokozatok között, a kelleténél nyilván többet/kevesebbet húz a váltó
a 6-7 és az 1-3 sebességek viszont rendben vannak.A fogaskoszorú: új Shimano HG 50 7 sebességes 12-28
A lánc: új Shimano HG 40
A váltó egy régi 6 sebességes Shimano új görgőkkel, a váltókar is a régiSzerintetek van értelme a fenti elképzeléssel tovább szórakoznom, vagy egyszerűbb, ha keresek egy 7 sebességes váltókart? Új váltókarral megoldhatom a problémát?
-
rob210
nagyúr
srácok egy gyors segÍtség kéne a 22X559 es az 26" os kerék ugye?
Renault power
-
veterán
válasz Zsolt_974 #62424 üzenetére
Passzolom, nekem ez mar ismeretlen terep, kimaradtam az Eger látogatós körből, akkor valahol máshol bohóckodtam egy tetőn munka címén
[nekem sajnos vagy nem sajnos, Nagymező fétisem van, vagy valami hasonlo, egyertelmunek tekintem, hogy a Bükk bejárása ennek az érintését jelenti, így mindig elfelejtem az egyéb lehetőségeket ]
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
deicide
veterán
Vector 2 felszerelve, első teszt hátizsákkal, fáradtan, éhesen egy 765W-os max és egy 1:42-es Strava szegmens 495W-on. Ez utóbbi 6.4W/kg, jó lesz.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
veterán
válasz Zsolt_974 #62419 üzenetére
Nem tudom, az, hogy gyerekkel letekerheto, vegkepp kerdeses, mert te ismered nagyjabol, mire képes a gyerkőc.
~10 km-en mesz fel 400-rol 860 meter kornyekere, ennel konkretabbat csak akkor tudnek mondani, ha mostanaban jartam volna arra es emlekeznek, de utoljara 2014 vegen voltam, ha jol emlekszem, akkor se tul fitten
Esetleg megkérdezhetem, aki arra járt, hogy mi a véleménye róla, majd írom a válaszát
Everybody lies.
-
veterán
válasz szjoci #62411 üzenetére
Én már jártam arrafelé, az Olaszkapus fennsíkos történeten jöttem is vissza, csak odafelé eltévedtünk és mentünk légvonalban egyenesen mindenen át, visszafelé meg kb semmire se emlékszem, csak, hogy szépek voltak a ködös részek a fennsíkon és halálfélelem volt lofütty világítással lefelé
Ezt a tracket nem tudom, mennyire latod, de ha jol tudom, o ott ment le, amire gondolunk itt többen is, a fennsíkra felérve a Szilvásvárad tábla Nagymezőnél ha jól emlékszem, akkor erre visz tovább.
(#62415) Zsolt_974
Nem emlékszem már sajnos a táblákra, de a Nagymezőről gondolom az egri orszagutra le lehet jutni nem csak a lusta volgyon keresztul, mert az gyerekkel peldaul huzos lehet, ha elengedi, hanem mas utvonalakon is, nem tul nagy idoveszteseggel.[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
-
szjoci
őstag
válasz Zsolt_974 #62408 üzenetére
Szilvásváradon a Szalajka völgyből valamelyik túristaúton át lehet tekerni Felsőtárkányba szerintem végig ki van táblázva az elágazásokban), onnan pedig biciklisúton el tudtok tekerni Egerbe. Felsőtárkányba lakom, de még szégyenszemre ezt az útvonalat nem jártam be sajnos...
-
Zsolt_974
tag
válasz Pttypang #62405 üzenetére
A turistaösvény forgalom nélkül jobban hangzik, csak kérdés mennyire "könnyen" járható.
Az aszfalt meg függ attól mekkora a forgalom rajta.
A program az volna, hogy de.10.00 környékén ér a vonat Szilvásváradra és elméletileg Egerből legkésőbb 19:00-kor indulna hazafelé Szolnokra.Zsolt
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Hogy én mekkora béna vagyok, berendeltem a 26x2,25-ös schwalbe gumik mellé 29x1,75-ös belsőt szerencse, hogy csak kb 5x ellenőriztem vissza.
Eladó OAKLEY Hijinx Robert Pimple Artist Series Limited Edition napszemüveg
-
Zsolt_974
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Bükki kerékpáros túraútvonallal kapcsolatban, mivel semmilyen helyismeretünk nincs. Szilvásvárad Szalajka völgyig vonattal mennénk, innen szeretnénk Egerbe eljutni kerékpárral a Bükkön keresztül. Sajnos még nem jártunk erre, ezért szeretném megtudni mennyire nehéz feladat és kb. mennyi idő alatt lehet teljesíteni egy 9 éves és egy 13 éves gyerekkel nézelődős, lassú tempóval. Gondolok itt emelkedőkre, útminőségre. Viszonyításnak csak annyit, hogy a Göd-Szob távot gond nélkül letekerték a gyerekek, persze nem versenytempóra kell gondolni.
Segítségeteket, válaszokat előre is köszönöm.
Üdv: Zsolt.
-
Buster17
addikt
válasz ígyvanferi #62400 üzenetére
Az gyárilag volt rajta
De amúgy ja, lehet vele repeszteni
anorche1
Megszámolom még 1x52
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Autós topik
- Videós, mozgóképes topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest