-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vanir
veterán
Rövid-középtávú rivjú pár olcsóbb cuccról:
Maxxis Overdrive 700x38C
- Nyilván nem egy felsőkategóriás gumi, cserébe a defekttűrése iszonyat jó (vagy csak nevetségesen szerencsés vagyok), az elmúlt 1 évben mindenen átmentem vele, 0 defekt. Üvegszilánk, tövis, padka, nagy bukkanó, semmi nem volt neki akadály.
- Általában a gyárilag megadott max. nyomás alá fújom egy hangyányival, a gördülési ellenállása nem fájdalmas, de azért érezhetően nem slick a felület.
- Mentem vele murván és viszonlyag mély homokon, ezekre messze nem optimális, de könnyebb terepekkel simán elbánik (főleg alacsonyabb nyomáson), döngölt földúton pedig egyenesen remek.Tektro RX1 Mini-V fék
- A legolcsóbb itthon kapható mini-V volt, amikor vettem, sokat nem vártam tőle. Kétkomponensű fékpofákkal használom, és nem tudok panaszkodni, merev, egész jól modulálható, de jól megrántva úgy satuzik, mint semmi más felnifék, amivel eddig dolgom volt. Én összesen 3000 Ft-ért vettem két éve az első-hátsó szettet, hihetetlenül megérte. Mellesleg nem is néz ki rosszul, nem gagyi a felületkezelés.XLC BL-R01 országúti fékkarok
- Rebrandelt Tektro, az eredeti modell nevét lusta vagyok kikeresni. Kb. 18 Eurót kóstált egy hónapja a szett. A legjobb országúti fékkar, amivel eddig dolgom volt (fékkar, tehát nem fékváltókar, utóbbiból azért próbáltam már minőségibb példányt is).
- Kellemes tapintású gumi, jó formavilág, kényelmes használni. Nincs érezhető súrlódás a komponensek között, szépen, finoman jár. Nem nyekereg, nincsen semmi kattogás. Viszonylag sok fékkart próbáltam ebben az árszegmensben, ez messze a legjobb.Avid/SRAM FR-5 V-fékkarok
- 12 Euróért vettem márciusban. Ár/értékben véleményem szerint kimagasló, esztétikailag nem találtam kivetnivalót, masszív, merev, relatíve könnyű. Szintén nem nyekereg, nem kattog, nem jár reszelősen. Nyilván ez sem felsőkategória, tehát csodát nem kell várni tőle, de az árkategórián belül tökéletes választás lehet.Illetve az AMIGO márkájú belsőket érdemes messze elkerülni, eddig kettő repedt szét a szelepnél idő előtt, az egyik összesen 10 km megtétele után.
Jelenlegi gépállat: link
steel is real meg ilyenek -
Vanir
veterán
Ahoy! Nem bírtam már magammal, szereztem egy oútit Pestre - természetesen impulse buy volt, és baromira nem fogom kihasználni. No, a kérdés: hol lehet itten tekerni? Nem kell semmi komolyra gondolni, jó idős bringás vagyok, ha úgy van, akkor tekeregnék egyet, fényképezgetnék stb.
A Haller környékén lakom, innen egyszer tekertem ki eddig a partra, ahol megy a kerékpárút a Boráros tér és a Müpa között. Nem volt jó élmény a 23-as gumikkal vergődni a térkövön. A budai oldalon jobb a helyzet? Arra gondoltam, hogy végigmegyek a parton, onnan a Margit szigetre, és ott körözgetek, ez az én igényeimmel vállalható? Hagyjam a francba a virsligumit és hozzam fel BP-re a városiasított montit?
Közútra nem mennék ki, ha nem muszáj, mostanában nem a legjobbak az idegeim.
Előre is köszi a válaszokat![ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
Amúgy halkan kérdezném a modiktól és a topikgazdától, hogy aki egy általános iskolai negyedik osztályos gyereknél rosszabb írásképpel rendelkezik (2018-ban, a helyesírás-ellenőrzők és az autocorrect világában azért ez elég gáz), valamint összevissza, write-only módon beleköt minden eszmecserébe, és lényegében érdemi hozzászólással nem rendelkezik, azt miért nem tiltjátok ki a topikból egy jó időre?
Gondolom elég egyértelmű, hogy ki(k)re gondolok. Persze nem az én dolgom, meg általában letudom az ilyet az ignore lista bővítésével, de mostanság gáz, ami itt megy. -
Vanir
veterán
válasz IMIIKE1998 #118586 üzenetére
Hagyjuk, szerkesztettem a hszem, nincs értelme neked semmit írni.[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
válasz jjeahh #118288 üzenetére
Év elején vettem egy régi Scott trekkinget felújítani, ez úgy a fele annak, ami kijött belőle ~40 óra oldószeres áztatás után.
-
Vanir
veterán
válasz Tomi_Sci #117749 üzenetére
Conti SpeedRide 700x42C jó lehet, könnyű, reflexcsíkos is kapható, és van ilyen célú oldalprofilja. Én amúgy a "gravel" gépen ezt használom jelenleg, eddig baromira bejön. De a korábban ajánlott Tour Ride is király, azt is használtam előtte, csak az majdnem dupla annyit nyom.
[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
válasz bringasisti #117624 üzenetére
Szerintem meg nem a te agyiszinted ez a forum.
-
Vanir
veterán
válasz Hasaggymeg #116574 üzenetére
A drop/reach értékekben tér el. Kisebb az ejtése és az előrenyúlása, általánosságban kényelmesebben be lehet állítani.
bringasisti: Wow.
[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
Megérkezett az eBay-es, 25.4-es befogójú UNO kompakt országúti kormányom: [link] Elég sok pozitívat olvastam róla, úgyhogy gondoltam egy próbát megérhet, lévén egy-két nagyon nagyon drága kivételtől eltekintve ilyen átmérőben nincs kompakt oúti kormány a piacon.
Első pofon: az eladónak ráhúzni egy réteg szivacsot, aztán beraknia a szokásos szürke műanyagtasakba. Ez gondolom mondanom sem kell, hogy mennyit véd a kormányon elhajlás, törés, stb. ellen... Csodával határos módon nem lett baja egy hangyányi elhajlást kivéve, ami a dropok alján mutatkozik csak meg (pár mm), tehát a használatot effektíve nem befolyásolja.
Második, visszakezes pofon: 26.0 az átmérője, nem 25.4. Szerencsére van hozzá másik stucnim...
Amazonról tudtam volna rendelni Deda Piega-t, megjött volna 3-4 nap alatt kb. ugyanennyiért, és ugyanott lennék. Kínából pontos átmérős dolgot így rendeljetek... Pedig rengeteg bringás cuccom volt már onnan, és ez az első komolyabb fail (leszámítva egy szett állítólag 7075-ös, CNC-zett, Cansucc márkájú lánctányércsavart, amik az első húzásnál csodásan elnyalódtak).Mellesleg ez a kompakt kormány rohadt nagy találmány, szerintem adom is el a többit, mert innentől csak ilyet fogok használni.
-
Vanir
veterán
válasz nubreed #114773 üzenetére
Miert riasztana el barkit a sisak? Ekkora marhasagot komolyan mondom nem hallottam meg a temaban.
pc360: Atlagos bringazasnal basztak el engem a zold lampan, par het fejfajast meg fejtotol ful szeleig lehorzsolt fejbort megsporolt volna, ha akkor van rajtam sisak. Azota mindig van.
Egy dolog, hogy ki hogyan jatszik az epsegevel, de a tobbi embert ne batoritsatok mar a baromsagra!
[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
válasz FIREBLADE78 #114748 üzenetére
[link]
1:30-től végig mehet igazából, elég tanulságos. -
Vanir
veterán
válasz FIREBLADE78 #114732 üzenetére
Ez így elég merész és nagyon általánosítva van. Nem az idő az egyetlen tényező, sőt...
-
Vanir
veterán
válasz bringasisti #114663 üzenetére
lolwut
-
Vanir
veterán
válasz Mezga Aladár #112775 üzenetére
Semmiféle bántó szándékom nem volt, ha megsértődtél, akkor ezúton bocsánatot kérek. Csak pont nemrég volt téma a dolog, az általános szarokbele hozzállás pedig brutálisan kitriggerel.
[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
válasz Mezga Aladár #112772 üzenetére
Persze, jó magyar hozzáállás szerint jóleszazúgy.
-
Vanir
veterán
válasz Mezga Aladár #112768 üzenetére
Selle SMP Well. A selle még mindig csak nyerget jelent, van vagy 62 Selle kezdetű nyereggyártó cég.
-
Vanir
veterán
válasz ígyvanferi #112665 üzenetére
Ősmontisok FB csoportba kérdezz be, de én kötve hiszem, hogy új, nem rommákeményedett betét létezik még hozzá, révén 25 éves cuccról beszélünk.
-
Vanir
veterán
válasz RaiZka #111770 üzenetére
AliExpress, legolcsobb. Abszolut best buy 300 forintert tekintve a hazai arakat.
Viccet felreteve jo harom negy eve csak ilyeneket hasznaltam, illetve osok outijain is ez van, panaszt meg nem hallottam ra. Viszont altalaban nem ragasztos a hatoldala (ezt mondjuk en elonynek tartom inkabb) es lehet, hogy esoben csuszos lesz a felulete. -
Vanir
veterán
válasz -=RelakS=- #110394 üzenetére
Az utolsó elég gáz azért. Lekever neki az a lowlife suttyó, és semmi, még egyet rádudál és elteker?
-
Vanir
veterán
válasz eladogeppc #110231 üzenetére
175 centivel nem fogod elérni a kormányt. 60 centis felsőcső + egy jó 130-as stucni kb. 185 centis emberkének lenne ideális.
-
Vanir
veterán
válasz Runner_fxr #110173 üzenetére
A Marin Museum of Bicycling-t követem már jó ideje a szocmédiákon, zseniális gépeket raknak ki. Egyszer mindenképp el akarok jutni oda.
-
Vanir
veterán
válasz eladogeppc #110061 üzenetére
Amit linkeltem, az mind MTB/ATB.
-
Vanir
veterán
válasz eladogeppc #110058 üzenetére
Ha én lennék a te helyedben, akkor ilyet vennék:
Valami nem túlzottan könnyített, de minőségi csőszettes acél monti vagy trekking a 90-es évek eleje-közepéről, minimum Acera/Altus, de inkább Deore LX szettel. Neked ehhez a magassághoz montiban ~19" vázméret lesz az ideális, 20" már valszeg sok. Trekkingből olyat keress, aminek a felsőcsöve max 58 centi. Gyakori méretek, nagy választékkal, esetleges cserealkatrész is van egy rahedli, ha az ember egy icipicit körülnéz.
Lemezpapucs, lemezfékhíd, alsó lemezmerevítés, stb. ne játsszon, mert jóval gyengébbek szerkezetileg mint a kovácsolt/csőmerevítéses vázak.
50 rongyból nem csak jó állapotú, de kifejezetten szép példányokat is ki lehet fogni.
Ja, meg ilyen testtömeggel lehet, hogy érdemes lenne a cantilever fékeket V-fékre cserélni.Pár link az ősmontis adok-veszekből:
[link]
[link]
[link]
[link][ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
válasz lsebestyen #110053 üzenetére
Ez alapjáraton oké, csak ilyen áron nem az. Tourney-s bringáért 20-nál többet nem adnék újonnan, használtért meg mondjuk egy tízest nagyon esetleg, ha tényleg annyira szükségem van rá.
SixTeam, meg egyéb hasonló teszkós szennyeket is el kell felejteni, ha az ember kicsit is komolyan gondolja a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
válasz eladogeppc #110046 üzenetére
Amin Tourney van azt felejtsd el szerintem élből, jobban jársz.
-
Vanir
veterán
válasz Ļantos #109774 üzenetére
Ebben az adott videóban aláírom, hogy felelőtlen manővert hajtott végre, de ez nem mentség az autós számára, hogy bőven a megengedett sebességkorlát felett szarrácentizze. Stílus ide vagy oda, az esetek (már amiket feltölt) döntő többségében igaza van.
#109775:
Én elfogadom, cserébe az autós is fogadja el, hogy rárúgom az ajtót, ha esetleg nekem próbálja nyitni, vagy ha kiszedem az autóból a lámpánál, amiért 10 centire verette el mellettem úgy, hogy én szabályosan közlekedek ott ahol, mert kerékpárútnak se híre, se hamva a közelben sem.Sajnos nekem a városi közlekedés nem felüdülés, és nem kikapcsolódás, hanem folyamatos 200%-os koncentráció, hogy éppen ki próbál meg potenciálisan meggyilkolni a figyelmetlenségével és/vagy nemtörődömségével. Én betartom a KRESZ-t kerékpárosként, az autósoktól is elvárom ugyanezt, főleg, hogy ahhoz kell a jogsi, a kerékpárhoz meg nem.
És itt tenném hozzá, hogy a kerékpárt is jogosítványhoz kötném a forgalomban, illetve tisztában vagyok vele, hogy a kerékpárosok döntő többsége legalább annyira figyelmetlen és felelőtlen, mint az autósok. Egy-egy kerékpárút-szakaszon jobban félek a kerékpárúton (bringagyalogot hagyjuk is), mintha teherautók között kéne cikáznom.
#109777:
Nem egyszerű 10 centinél messzebb kikerülni, amikor annyira bucira van tömve a forgalom, hidd el.[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
válasz K Norbi #109748 üzenetére
Imádom a kommenteket a videói alatt, a sok egybites, csökött agyú, korlátolt turbóproli mindig megpróbálja kiosztani, de persze észérvet, logikát, a videón látottak konkrét értelmezését, és mindenféle helyesírási szabályt felrúgva. Ahogy elnézem valahova kikerülhetett amúgy a csatornája, mert mostanában igen sok régi videója is meg van raidelve a szokásos színvonalú hozzászólásokkal.
A legszebb, hogy ezen kommentelők 90%-ban a szarráültetett, rohadó, generikus "TÉDÉÍT" hajtják, amibe bele van eszkábálva a legalsóbb kategóriájú 1000-1500 wattos mélynyomó, és letekert ablaknál, max hangerőn üvölt a miszterbaszta meg a hasonlóan színvonalas rákságok. Aztán naponta 3 kép instára meg fészre, különböző szögekből, más-más filterrel a csodajárgányról.
Tényleg így van, ha a Facebook-ra, vagy egy akármilyen hírportálra kikerül egy hasonló kaliberű videó, akkor nyugodtan menjetek rá a profiljára a kerékpárost anyázó kommentelőnek, tutira bele fog esni ebbe a kategóriába.
#109757: Nem tudom, hogy te hol, illetve mennyit tekersz hasonlóan a forgalomban napi szinten, de ha fővárosi lennék, és nekem ezt nap mint nap át kéne élnem, akkor szerintem ugyanezt csinálnám. Itt Győrben is megesik, hogy cifrákat üvöltözök egy-egy vadbaromnak, pedig az utam 90%-át kerékpárúton teszem meg, és csak ott megyek ki a közútra, ahol muszáj. De ugye valaki a legalapabb közlekedési szabályokat sem tartja be, mint azt április végén tapasztaltam miután elütöttek...
[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
válasz eladogeppc #109589 üzenetére
Ha normálisan le van szervizelve, szépen, jól működik, akkor szerintem nyugodt szívvel veheted. Ez majdnem garantálható, hogy el fog bírni, persze szadulni nem kell vele.
Esetleg egy szett komolyabb gumit elférne, így a képek alapján.
A csomagtartót, dinamót, gagyi lámpákat meg nagyon hamar leszedném, ha én venném meg. Illetve kérdezz rá az effektív felsőcső hosszra, 56+ centinél már valószínűleg kényelmetlenül nyújtózkodós lesz ezzel a stucnival neked.[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
válasz eladogeppc #109577 üzenetére
A kívánt felhasználási területet nem tudom, de munkába/boltba/kocsmába járni tökéletes, ha jó a vázméret számodra. Bár azért egy szett normális fékpofát beleraknék.
[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
Es hogy on topic is legyek:
A Kalloy UNO-nak van 25.4-es befogoju kompakt orszaguti kormanya, raadasul 3 kulonbozo szelessegben. [link]
Mas lehetoseg tudtommal konkretan nem letezik ilyen befogo mellett, amit nem aranyarban mernek (bar meg ugy se sok). Ha valakinek valami klasszikusabb orszagutija (vagy valami aktualis agymenes projektje van), amihez kellene egy kompakt kormany, de nincs 26.0 befogoju stucnija hozza, annak kivalo megoldas lehet. Gyanus, hogy a kovetkezo honapban rendelek is egyet.[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
válasz IMIIKE1998 #108534 üzenetére
Nem flamelni szerettem volna, hanem inkabb tanacsot adni a jovore nezve, mint az eddigi ~634 alkalommal is azokban a topikokban, ahol mindketten tevekenykedtunk. En szemely szerint 13-14 evesen voltam ezen a szinten ahol te most, de mar akkor is inkabb olvastam es szoveget ertelmeztem a felesleges posztgeneralas es kerdezgetes helyett. Segitett is.
Mellesleg le vagy ignoralva a premiumomnal, csak miutan otodannyi idom van a forumra, mint fel evvel ezelott, igy nem erzem letjogosultsagat az elofizetesnek - de a kedvedert, meg a sajat epelmejusegem megorzese erdekeben lehet, hogy ujra elofizetek... -
Vanir
veterán
válasz IMIIKE1998 #108524 üzenetére
Olvass es tajekozodj, meg hasznald neha kicsit a jozan paraszti eszed - ahogy ezt az elmult par evben nem egy topikban leirta mar neked nem egy ember.
-
Vanir
veterán
válasz Mezga Aladár #106506 üzenetére
+1, itt a negyedikről kell levinni a bringákat. Amíg oútiztam addig én szépen itthoni cipőben lebattyogtam, és a pincében vettem át a bringásat.
-
Vanir
veterán
válasz IMIIKE1998 #106465 üzenetére
Ha felmegy a fitness kerekére a 40-es, bár azokhoz a peremszélességekhez már nagyon nem ajánlott. De amúgy igen, bírnia kell, és nem a két bringa közti 4 kiló súlykülönbség fogja neked megadni a meghatározó faktorokat.
-
Vanir
veterán
válasz ro_bert17 #105718 üzenetére
Győri vagyok, itt is sztenderd eset. Szent István út, borzasztó forgalmas, néhány igencsak rossz forgalomtechnikai megoldással.
Hasaggymeg: Upgrade mindenek felett!
vighpeter: Sajnálattal olvasom, és még jobban örülök, hogy nem repültem nagyobbat.
lsebestyen: Nádor aluljáró előtt, a városházánál szerintem jobb a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
-
Vanir
veterán
Na, ma kora délután megtörtént az első balesetem (tíz+ év aktív és rendszeres kerekezés után), ami valami nevetséges mértékű szerencse folytán nem járt komolyabb sérüléssel, csak horzsolásokkal és sajgó térdekkel.
Long story short: nekem volt zöld, szépen elindultam lájtos tempóval át a zebra kerékpársávján, majd némi fékcsikorgás után a földön feküdtem. Az úriember gyönyörűen belehajtott a pirosba - hozzátenném valószínűleg nem lassan -, és balról telibe kapta a hátsó kerekemet. Nem volt rajtam sisak, max. 5-10 centin múlott, hogy nem maradok ott.Innentől én biztosan nem ülök kerékpárra sisak nélkül, akármilyen rövid távról is legyen szó. Hiába vagyok én körültekintő, hiába tudok közlekedni, a baj mindig megtörténhet. Fater életét is megmentette 6 évvel ezelőtt, az én ignoranciám pedig eddig bírta.
A bringa mellesleg elméletileg egész jó állapotban megmaradt, de úgyis most akartam vázat cserélni, úgyhogy kapok is az alkalmon...
-
Vanir
veterán
Sziasztok, lenne egy borzasztóan noob kérdésem.
Ilyesmi rendszerű, menetes canti fékbetétnél hogy határozom meg az irányt, ha hátsó fékről beszélünk? A forward jelzés a menetirányt jelöli, ugye?
Köszi! -
Vanir
veterán
válasz Tothgera30 #101741 üzenetére
Szép kutyi, szép masina! A polír stucni mondjuk szerintem nem illik az összképbe, azt leszámítva baromi jó.
-
Vanir
veterán
Ha mar ugyis grammozas a tema:
Fent van most a rombolomon egy szett Conti TourRide 700x47C meretben, darabja 910g gyarto szerint. Leszen vajon szignifikans valtozas, ha lecserelem oket 495 grammos kulsokre? Talan a gordulesi ellenallasa is jobb az ujnak valamivel, de ennek meg utana kell neznem. Velemeny? -
Vanir
veterán
válasz Runner_fxr #98669 üzenetére
Jövőre szerintem venni fogok egy párat, köszi a linket!
-
Vanir
veterán
válasz -=RelakS=- #98423 üzenetére
Korán el kell kezdeni na! [link]
-
Vanir
veterán
válasz bimbilla09 #98147 üzenetére
Akinek érzékeny a térde a hidegre, annak simán, főleg, ha nincs normális szélálló nadrág mellé.
-
Vanir
veterán
Újabb agymenésem volt. [link]
Ronda, szar az irányítása, a váz is túl hosszú, de imádom. -
Vanir
veterán
válasz rétisün #94541 üzenetére
Same here.
ivana: De nem modern cuccot keresek, hanem valami régebbit, lehetőleg a 90-esek évek közepe tájáról. 110-es dupla oúti cucc alighanem csak az RX100 volt, meg talán még egykét nagyon ritka valami, szóval nem lesz egyszerű menet. Majd kiforr, még a jövő zenéje.
#94544: Monti cuccokkal meg az a baj, hogy 170-es dupla, főleg ebből az érából nonegzisztens, legalábbis én még nem találkoztam vele.
[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
Akkora, viszont a duplával az a baj, hogy a kisebbik tányér - hacsak nem kb. 34 fogas, abból meg nem gyakori az óccsóvintázs - bele fog érni a láncvillába. Középtengelyt meg nem raknék bele hosszabbat, mert akkor a láncvonal nem fog kijönni.
Így triplával, a középső részre rakva a 42-es tányért, kb. 2 mm rés van a láncvilla és a lánctányér között. -
Vanir
veterán
Nálam közben volt egy kis upgrade, eggyel nőtt a sebességek száma, meg kapott fékváltót is a masina. Szeptembertől visszarakom a csomagtartót. A kövi feladat majd egy 170-es tripla hajtókar és egy 28.6-os első váltó beszerzése lesz, de az már csak jövőre.
-
Vanir
veterán
válasz CptAdamica #93945 üzenetére
Ha mar nagyon nagy az oldaliranyu jateka, akkor valoszinuleg ki van kopva, es erdemes cserelni.
-
Vanir
veterán
válasz bandi0000 #93756 üzenetére
Az a befogó az 31.8 lesz, oversize szabvány (1 1/4"). Stucnihosszt középtől középig (C-C) mérünk, nem az egészet az elejétől a végéig. Gondolom az a 16 centi hossz az középtől középig olyan 120-130 mm körül lehet. Ha hosszúnak érzed akkor inkább kisebb léptékekben csökkentsd, a 70 mm már nagyon rövid lesz utána. Menj be egy helyi bringaboltba, és kérd meg őket, hogy magyarázzák el, hogy működnek a dolgok, mielőtt vásárolsz.
-
Vanir
veterán
Upgrade time.
Kapott egy szett RSX fékváltót. Kicsit kopott, kicsit ragad a gumi, de hibátlanul működik. Még mindig ronda, de legalább most már hét sebi van hátul, normális váltóval. Majd lövök róla valami teljes alakos képet, ha nem lesz 38 fok.
Amúgy kicsit vicces, hogy a 22 éves RSX fékváltó, és a 23 éves LX hátsó váltó sokkal szebben és gyorsabban vált, mint egy 8 éves Sora fvk + 6 éves 105 hátsó váltó kombó.
[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
válasz Tothgera30 #93303 üzenetére
Pont valami ilyesmire gondoltam, köszi.
-
Vanir
veterán
válasz Tothgera30 #93294 üzenetére
Köszi, az az összeg már abszolút nem játszik sajnos, nem fogom kihasználni annyira a gépet, hogy annyit rááldozzak.
-
Vanir
veterán
Gondolkodom rajta, hogy jövőre lecserélem az oútimat egy montira. Kb. 70-80 rongyért tudnám eladni, ehhez még hozzá tudnék csapni mondjuk húszat. Szóval úgy maximum 100-ig milyen felszereltséggel lehet használt 26-os, vagy 27.5-es hardtail montihoz hozzájutni? Nyilván nem full XTR-rel keresek gépet, de nem is Alivio-val.
-
Vanir
veterán
válasz Ricardo128 #93253 üzenetére
Ha írták, hogy jó, akkor próbáld be ebike-ról, nagyot nem buksz rajta. Túl nagy különbség nincs az A550 és az A500 között, szerintem passzolnia kell.