Új hozzászólás Aktív témák

  • Vanir

    veterán

    Rövid-középtávú rivjú pár olcsóbb cuccról:

    Maxxis Overdrive 700x38C
    - Nyilván nem egy felsőkategóriás gumi, cserébe a defekttűrése iszonyat jó (vagy csak nevetségesen szerencsés vagyok), az elmúlt 1 évben mindenen átmentem vele, 0 defekt. Üvegszilánk, tövis, padka, nagy bukkanó, semmi nem volt neki akadály.
    - Általában a gyárilag megadott max. nyomás alá fújom egy hangyányival, a gördülési ellenállása nem fájdalmas, de azért érezhetően nem slick a felület.
    - Mentem vele murván és viszonlyag mély homokon, ezekre messze nem optimális, de könnyebb terepekkel simán elbánik (főleg alacsonyabb nyomáson), döngölt földúton pedig egyenesen remek.

    Tektro RX1 Mini-V fék
    - A legolcsóbb itthon kapható mini-V volt, amikor vettem, sokat nem vártam tőle. Kétkomponensű fékpofákkal használom, és nem tudok panaszkodni, merev, egész jól modulálható, de jól megrántva úgy satuzik, mint semmi más felnifék, amivel eddig dolgom volt. Én összesen 3000 Ft-ért vettem két éve az első-hátsó szettet, hihetetlenül megérte. Mellesleg nem is néz ki rosszul, nem gagyi a felületkezelés.

    XLC BL-R01 országúti fékkarok
    - Rebrandelt Tektro, az eredeti modell nevét lusta vagyok kikeresni. Kb. 18 Eurót kóstált egy hónapja a szett. A legjobb országúti fékkar, amivel eddig dolgom volt (fékkar, tehát nem fékváltókar, utóbbiból azért próbáltam már minőségibb példányt is).
    - Kellemes tapintású gumi, jó formavilág, kényelmes használni. Nincs érezhető súrlódás a komponensek között, szépen, finoman jár. Nem nyekereg, nincsen semmi kattogás. Viszonylag sok fékkart próbáltam ebben az árszegmensben, ez messze a legjobb.

    Avid/SRAM FR-5 V-fékkarok
    - 12 Euróért vettem márciusban. Ár/értékben véleményem szerint kimagasló, esztétikailag nem találtam kivetnivalót, masszív, merev, relatíve könnyű. Szintén nem nyekereg, nem kattog, nem jár reszelősen. Nyilván ez sem felsőkategória, tehát csodát nem kell várni tőle, de az árkategórián belül tökéletes választás lehet.

    Illetve az AMIGO márkájú belsőket érdemes messze elkerülni, eddig kettő repedt szét a szelepnél idő előtt, az egyik összesen 10 km megtétele után.

    Jelenlegi gépállat: link
    steel is real meg ilyenek :DDD

Új hozzászólás Aktív témák