-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
cousin333
addikt
válasz zsamiatt #231876 üzenetére
Van itt némi keveredés. Ha a nyeregben tekersz, alapvetően kétféle pozíciót vehetsz fel: kiegyenesedve ülsz (már amennyire a geometria engedi), vagy előredőlsz a kormányra (mint én tegnap a szembeszélben).
Nyeregből kiállni (="nem ülni") viszont sokféleképpen lehet. A klasszikus "kiállást" emelkedőn használják, amikor felegyesedsz és kb. lépcsőzöl a pedálokon, miközben a kezeddel (irányban) tartod a bringát. Sprintnél kicsit a nyereg elé guggolnak be, előredőlve, hogy csökkenjen a légellenállás, illetve mert az erők miatt extrém módon döntik a kerékpárt balra-jobbra, ami a nyeregben nem kivitelezhető .
Amire a többiek gondolnak: lejtőn beülnek a kormány és a nyereg közé, kb. a felső csőre, ezzel csökken a légellenállás. Fékezésnél átemelik a
segg... feneküket a nyereg fölött, és a nyereg mögé állnak/guggolnak be, így nagyobb súly esik a hátsó kerékre, mint a nyeregben ülve, és a súlypontjuk is alacsonyabban van. Ami fontos is, hiszen lejtőn mindkét fékre szükség van, és a bringa eleve előre dől.[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós kamerák
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen