-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
---Lasali--- #21493 üzenetére
Mint ahogy a modern autók váltóművében, melyekben normál körülmények között SOHA nem kell olajt cserélni, így ezekben sem volna ez létszükséglet.
Ez csacsiság, mert ahol fém-fémmel érintkezik, ott MINDIG kell olajat cserélni, különben egy idő után simám szétolvad az egész... de amúgy fain szerkezet, tetszik. Valami hasonló az a hondás cucc is... Kár, hogy országútiban nem nagyon lesz...
Főleg a mai napom után... lásd lejebbmás:
Nagy az én szívem fájdalma... rávilágítottak ma Veszprémben, hogy kb szarrá van kopva a hátsó durace sorom... vele a lánc is... van az a spéci láncmérő izé, na, az lötyögött a láncbanfuck... Ennek örömére nem akarom szétb.szni az első tányérokat, szóval pihenek (pedig keményen készültem a bakony200-ra)
Szóval van nekem egy szinte 0km-es 10es ultegra sorom, hozzá lánc, minden.
Elvileg a 7700-as agyra fel lehet tenni, viszont a váltókarom csak 9-esSzóval a bajom:
Ha valaki tud 6500-6600-as 10sebis fékváltókart eladót (lehetőleg működjön azért) ne tartsa magában az infót, ossza meg velem legyen kedves. Vasárnap szeretnék indulni a bakony200-on, de jelen műszaki állapotban kihagyom...
köszi!
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...