Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz ---Lasali--- #21493 üzenetére

    Mint ahogy a modern autók váltóművében, melyekben normál körülmények között SOHA nem kell olajt cserélni, így ezekben sem volna ez létszükséglet.

    Ez csacsiság, mert ahol fém-fémmel érintkezik, ott MINDIG kell olajat cserélni, különben egy idő után simám szétolvad az egész... de amúgy fain szerkezet, tetszik. Valami hasonló az a hondás cucc is... Kár, hogy országútiban nem nagyon lesz...
    Főleg a mai napom után... lásd lejebb :)

    más:
    Nagy az én szívem fájdalma... rávilágítottak ma Veszprémben, hogy kb szarrá van kopva a hátsó durace sorom... vele a lánc is... van az a spéci láncmérő izé, na, az lötyögött a láncban :) fuck... Ennek örömére nem akarom szétb.szni az első tányérokat, szóval pihenek (pedig keményen készültem a bakony200-ra)
    Szóval van nekem egy szinte 0km-es 10es ultegra sorom, hozzá lánc, minden.
    Elvileg a 7700-as agyra fel lehet tenni, viszont a váltókarom csak 9-es :) :W

    Szóval a bajom:
    Ha valaki tud 6500-6600-as 10sebis fékváltókart eladót (lehetőleg működjön azért :) ) ne tartsa magában az infót, ossza meg velem legyen kedves. Vasárnap szeretnék indulni a bakony200-on, de jelen műszaki állapotban kihagyom...

    köszi!

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Új hozzászólás Aktív témák