Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Háztartási gépek
Ebben a topikban a háztartási kis- és nagygépek vásárláshoz, karbantartásához, kezeléséhez szükséges információkat, hozzászólásokat, hivatkozásokat találsz. Amennyiben kérdésedre nem találtál választ az összefoglalóban, esetleg a témához kapcsolódó anyagok között, természetesen (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
>> A készülék tapasztalatokat erre találod <<
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gömbike
senior tag
válasz Kezdő vagyok #84596 üzenetére
Sokat segítene a válaszadásban, ha leírnád az igényeid.
pl.
1./ csak melegítés, esetleg sütés-főzés
2./ mekkora létszámot kell kiszolgálnia.
3./ oldalra nyíló, vagy lefelé nyíló nyitás. / nálam pl. csak lefelé nyíló lehet a konyhába a praktikum miatt./
4./ inverteresre gondolsz, vagy nem
5./ egyéb szempontok, mint pl. a szín, a kezelő felület, stb.
6./ a leglényegesebb: a rászánt keret.Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
PuffyDog
tag
Rózsaszín.
Nagyon szépen köszönöm a leírást, ez alapján menni fog.
Csak valaki okoskodott, hogy 11-15e egy patron és megéri e 180 Ft/l áron minimum ez az egész. De lehet ezt tölteni is, az meg jóval olcsóbb.=>> Ha sokáig nem írok ne haragudj, biztos oka van! K&H vagy Gránit Bank számlát nyitsz? Mindkettőnél 50 000 Ft bónusz jár! Írj még ma, és segítek! <<=
-
Reynaldo
junior tag
válasz fap333 #84590 üzenetére
Az előttem nemrég linkelt Bosch szárító, az ott opciós 5 év garival és kiszállítással kb 300k lenne, de attól jobb árban is található ugyanez vagy másik 6-os szériás Bosch gép. Az extra opciók(+gari és fuvardíj) persze eltérhetnek.