Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
Nem csak ott, az egész képen mindenhol ott a CA, az egész kép torz, ocsmány. Sajnos rendkívül valószínűtlen, hogy utólag raknak be egy kapcsolót ehhez, ugyanis ez a fejlesztőcsapat is azt hiszi, hogy a filmes élmény jó és forceolni kell, ezt többször is kikommunikálták a világnak, hogy ők nagyon filmes élményt akartak adni ezzel a játékkal. Az első részt is telepakolták CA, film grain és egyéb gyomorforgató
sz*rralpost process effekttel, de most ehhez hozzájött a force-olt 2.39:1 képarány. Az ilyen emberek nem tudom mit keresnek a játékiparban, bannolnám őket a filmiparba, ott nem tudnak kárt tenni.
Itt nagy szerencse, hogy az UE5 továbbra is könnyedén engedi engine.ini-ben letiltani ezeket a förtelmeket. Ettől függetlenül a készítők sz*rjanak süncsaládot.
(Halkan megjegyzem, hogy engem ez a játék tartalmilag a legkisebb mértékben sem érdekel - az első rész is túlértékelt -, a hozzáállásuk nagyon súlyos károkat okozhat a játékiparban.)Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
T.Peter
őstag
Erre es a #9-es hozzaszolasodra:
Nem tudom, hogy az nv branch-et hasznaljak-e, de nem valoszinu, onnan inkabb atlapatoltak a nekik kello reszeket. Az rt resz nem az nv miatt mukodik, alapbol rendben van, Amit Abu ir az hazugsag.
A hwrt-hez a proxy mesh-eket hasznaljak amit a nanite general, az egesz hwrt-t lehet kapcsolgatni jatek kozben is ha akarnad, de valamiert nem kerult bele. Gondolom nekik eleg volt az swrt is, nem akartak erre is meg plusz eroforrast hasznalni, hogy teszteljek, beallitsak, stb.
Ott van peldanak a Fortnite, ott is lehet kapcsolgatni es nincs semmi gond a memoria hasznalattal. A proxy mesh-ek reszletesseget lehet szabalyozni, 64 haromszog a minimum.
Es hogy ne csak a Fortnite legyen pelda, a sajat jatekunkban is teszteltuk a hwrt-t, ugyanigy mukodott, siman be lehet kapcsolni, nincs semmi gond vele. Valamennyivel tobb eroforrast ker, de ennyi.[ Szerkesztve ]
-
T.Peter
őstag
Black Myth: Wukong wows with UE5 early access visuals - Unreal Engine
Van nanite es Lumen is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Black Myth: Wukong eredetileg Unreal Engine 4-re készült. Az nem fogja nagyon használni az UE5 képességeit, mert nagyon sok eredeti limitet hoznak az UE4-ről való átállással. A Hellblade 2 koncepcióból UE5-re készült.
Általában szar dolog régi motorról újra váltani, mert az eredeti koncepció a régi motorra van tervezve. A dolog megvalósítható, de az új motor nem használható ki vele.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Alogonomus
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fair Áron / AMD Radeon Videókártya Felvásárlás / ORSZÁGOSAN
- Fair Áron / NVIDIA GeForce Videókártya Felvásárlás / ORSZÁGOSAN
- SAPPHIRE RX 7900 XTX 24GB GDDR6X NITRO+ GAMING OC VAPOR X - Új, tesztelt - Eladó! 365.000.-
- BONTATLAN! ASUS ProArt GeForce RTX 4070 OC 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- AKÁR JÁTÉKRA!! ASUS Mining P106 6GB - GARIS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest