Új hozzászólás Aktív témák

  • Yodamest

    veterán

    válasz MikeWazowski #8737 üzenetére

    Hát igen ezt el kell fogadni, hogy nem arra a kihívás faktorra épít, mint a korábbi játékaik. Itt inkább a laza felfedezés, szintezés, spellek/fegyverek próbálgatása, folyamatos progress, amik a húzó erők, nem a kompetitívség.

    Illetve ami engem zavar még benne esztétikai szinten, kicsit köze van a pályadesignhoz is, hogy ha néztek fej-fej mellett videókat az ER, DS3, Sekiro hármasról, jóformán az ER néz ki a leggyengébben. És itt most ne tévesszen meg senkit az ER nagy nyitott tere, ha szimplán belső tereket, a legacy dungeonokat, meg úgy általában véve a részletességet, kidolgozottságot nézitek, mind a DS3, mind a Sekiro szebbek. A Sekiro egyértelműen szebb, részletesebb, aprólékosabb a helyszínek kidolgozottsága, de még a DS3 belső terei is aprólékosabbak. A kastélyban száll fel a füst, van ez a koszos, sejtelmes megjelenítés, ami az ER inkább elnagyolt, effektektől mentes sok helyen, kevés a szálló füst, a szőnyegek a padlón. DS3-ban arra figyeltem fel, hogy sok helyen milyen szépen kidolgozott szőnyegek vannak a várakban a padlón, na ilyen az ER-ben nemigen van. Itt minden olyan elnagyolt és persze valamit valamiért, de a nyílt világ nem teljesen kárpótol ezért személy szerint.

Új hozzászólás Aktív témák