Hirdetés
-
GAMEPOD
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
Süti megint home officeban volt
[link]
-
biker
nagyúr
nem értek egyet. az autót nem a hang hajtja. a forma1 nem veszett nézőt a hang változása miatt, csak pampognak hogy jajj mit vinnyog mán, nem üvölt.
Az elektromos autósportok azért nem érdekelnek senkit, mert idióták szervezik, és azt hiszik a need for speed érdekel valakit a pályán.
az eTCR lebonyolítása baromság volt, követhetetlen, a kapuk elmebeteg ötletek, és ekkora nyomatékot semislicken kiadni a kocsinak, megint baromság.
formula-e szintén, lekorlátozva a sebesség 250-re (amit 2,5mp alatt elérik, onnantól megy limiten), meg autócsere, meg azok a szük pályák, mind mind előzésmentes vonatozós unalomra voltak ítélve.én pl ha lenne a wrc-ben az elektromos kona ami létezik és egy állat rally gép, bizony terelgetném. YT-on megnézhetők az életbeni tesztfutásai, brutál.
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #6902 üzenetére
Hiányzik, de jelenleg még másik bajnokságot is ki kell hagyjak, a derekam teljesen behalt, és elég sz@r kilátások vannak.
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #6898 üzenetére
-
biker
nagyúr
válasz
Zoolee1976 #5179 üzenetére
Pont ezért nem vezetek WRC autót, hybrid esetén. Egyszerűen szarul van leprogramozva, a visszatöltés csak 50% feletti fékerőre kezd el tölteni, a rásegítés 3 pedálállásban állítható, én legmélyebb pedálra teszem, csak akkor dolgozzon ha padló közelébe nyomom, így kis gázfröccsre nem indul be, de ellenben ha kigyorsításon egyszer beleemelek, azonnal eldobja a 90%-ig töltött rendszer magát.
és nem kapok konstans, elvárt motor és gázreakciót mint "rendes" autónál -
biker
nagyúr
válasz
Chris1983107 #5039 üzenetére
szerintem nincs megoldás. nekem két samsung tv/monitorom van, és bármelyik távirányítója teljes értékűen vezérli a másikat, pedig 3 év van köztük korban. a távkapcs redesign mellett kb ugyanazt tartalmazza. freki és kódolás ezek szerint azonos.
szigszalag a remote ledre
vagy másik TV
vagy másik család -
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #4753 üzenetére
meg egyébként azért Japán elég nehéz. nagyon szűk.
aszfalton a régi németet szerettem DR2-ben -
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #4753 üzenetére
Próbáltam kikönnyíteni
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #4749 üzenetére
Ironiával vagy rendesen?
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #4746 üzenetére
-
biker
nagyúr
No hát végigmentem, bár a pályákat nem ismertem, sak az utolsó amin párszor már mentem, a többin nem igazán. Hát olyan is lett, de végig jó volt. És azért is Lancerrel, ha már japán
Sajna az utolsó előtti szakaszon rommá törtem a kocsit, innentől voltak elég érdekes mozgásai, úszott az úton néha, de azért beértem.
este lesz videjó is -
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #4740 üzenetére
a lancer szerintem top aszfalton, máshol a c4, én subaruzok, de lehet a békalámpással. jó hogy elindult, mert így szerintem neki is esek mindjárt
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #4710 üzenetére
jól hangzik, megfontolandó lenne
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #4668 üzenetére
szerintem is változott, erről beszéltem is a litván teszt alatt a streamben
-
biker
nagyúr
Na kitaláltam egy tök jót, az összes szakaszt bejárni, 4 évszak mindenféle időjárásban, és felvenni az új Lett pályákon, erre elkezdett szivatni a stream elements chat overlay, aztán amig azt berheltem a téli 3 szakasz előtt, szépen elkezdte felvenni az asztalt nem a játékot, így 1 óra után felesleges nézni, de tessék: [link]
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #4579 üzenetére
akkor is ez egy BRDM
de talán ezért (sem) versenyzek ezekkel, való életben letépném a getzibe azt a ragacsot onnan, ki van fizetve a teljes szélvédő -
biker
nagyúr
egy egy szakaszt mentem Latvia és Polandon az öreg subarummal, és kegyetlen jó
-
biker
nagyúr
Ugye senki nem akarja elmagyarázni nekem, hogy VALÓBAN ilyen a kilátás egy mai modern rally autóból? ülés teljesen előrehúzva és mintha a hátsó ülésen ülnék. alapállásban mintha a csomagtartóban ülnék
[link] -
biker
nagyúr
válasz
Chris1983107 #4555 üzenetére
nekem most esik le...
-
biker
nagyúr
válasz
Chris1983107 #4553 üzenetére
na most esik le hogy fizetős DLC lesz?
-
biker
nagyúr
válasz
PapírVilla #4548 üzenetére
szerintem ott is betonféket nyomott a vízben
Más, csak nekem okoz PTSD-t ha ilyen részletet fedezek fel? [link] ti is megtaláljátok?
-
biker
nagyúr
Mikor is jelenik meg az új tartalom? van pontos dátum? lemaradtam kicsit
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #4530 üzenetére
hát kenyát imádom, autókkal. nekem a WRC nem adja az autó érzést.
jó kis subaruval csapatni, az király. -
biker
nagyúr
válasz
JulesTS #4252 üzenetére
Lesz meló, barátom, lesz... csorognak már az óvások befele. Az első körös eseteket hagyjuk is, jussunk el a zöld zászlóig a boxutcától, már az kívánni valót hagy maga után.
De a szezon végére vagy megtanulnak profin autózni tömegben, és hálásak lesznek, vagy elhullanak.
Én nem tudom, milyen szerencsém volt, de hogy mindent el tudtam kerülni, pedig nem volt egyszerű, az utolsó kör feléig amikor belémcsúszott egy kipörgő, hát az valami csoda
Ez csak az első kör FELE![link]
-
biker
nagyúr
nekem sajnos nem jut idő a folytatásra. Megy két bajnokság, minden héten vasárnap van nagy futam, amire készülni kell, mindkettőben szervező és versenybíró vagyok és minden héten 1-2 este elmegy az esetek kivizsgálásával, a nevezőkkel foglalkozni, a pontozást csinálni.
ha marad is mellette idő rallyzni, azt olyan autóval teszem amivel élvezet menni, és nem hullik alkotóelemeire, de 3 órás futamokra + gyakorlás abszolút nem lesz időm. -
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #3949 üzenetére
Nem volt videó, éreztem a sötét fellegeket
-
biker
nagyúr
Én elengedtem...
Visszaültem S14 után, nem tudom ez valami bug-e, mint a mentés kilépés belépés után megjavuló autók voltak korábban, most nem volt gumi. semmi. olyan helyeken csúsztam ki gyökkettővel, mint soha.
ok megint motor kuka, elmegyek a szervizig
szerviz után volt gumi, 5 kanyarig, egy jobbháromban másodikban fékezve egyenesen neki a sziklának, fingom sincs miért.
innen még mentem egy kicsit, de rottyra ment az autó, és Celeiro után elengedtem
mentem ugye itt egy 6:43-atBerágtam, hogy nem hiszem el hogy ekkora béna szar vagyok, beültem az imádott subaruba, és egy oceania setuppal mentem egy 5:57-et, egy falérintéssel.
Vagy nekem nem megy a wrc, vagy elképesztően van megírva. darabokra hullik az autó konkrétan.
Ja, vízátfolyás, mindig lassítok kettesben mert mondták, a vizbe csapódva a hűtő galyra mehet. megyek át egyenesen, a víz közepén mintha rántópadon lennék, a hátulját 45 fokra kivágja valami. nem értem ezeket az effekteket.
-
biker
nagyúr
na eljutottam a 14. szakaszig, 12 perc hátrány eddig, 2,5szakasz rotty motorral, egerészve.
ennyi pénzért így szétesik ez a verda -
biker
nagyúr
Hát mentem még 4 szakaszt, egy defekt, két orral sziklának, tolatás, beforgás, 8 szakasz után 4 perc hátrány, kocsi romokban.
-
biker
nagyúr
válasz
jlaci74 #3867 üzenetére
de az egy segítség a rajthoz ami be van kapcsolva.
Normál esetben nyomsz egy entert, átlép a kövi szakaszra, itt mutatja az autót, majd beülsz, és kiírja, nyomd ki a kuplungot és húzd be a kéziféket (autoclutch esetén nem kell kuplung), ekkor amíg be nem húzod a kéziféket, ott áll mint egy f@sz a lakodalomban. -
biker
nagyúr
válasz
jlaci74 #3853 üzenetére
Maga a pálya ritmustalan, hol 20m hol 120m a kanyarok közt, 1-3-1-3-2-3-1-3-2 ilyen kanyarokkal, bukkanóról jobb-1 és keskeny. tényleg ehte mexikó
a gravel setup aszfalton mintha jégen mennél
de a legnagyobb baj hogy elkezdtem, mert az elején éreztem, hogy nem kéne, de hajtott a vágyElőtte simrig költöztetés volt, és ez a bejáratás volt
"amúgy ez a szeki váltó nekem picit furi, pl. kalamajkás szitukban amikor a kormánnyal kell varázsolni nem váltasz vissza, itt időt veszítesz"
hát igen fejjel lefelé kormánnyal se könnyebb bűvészkedni
Találtgyerek: "Mitől fáj az ujjad?"
mikor balra 180fokkal áll a kormány, akkor bal hüvelykkel fogom, és itt egy gödörben ránt a kerék miatt egyet, na az tesz be. Le kell szoknom erről valahogy
-
biker
nagyúr
hát elkezdtem a portugalt, de első szerviznél megáltam, nem érzem a flowt, fáradt vagyok, és végre tudom mitől fáj a hüvelykujjam mindig
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #3807 üzenetére
portugáliában fog törni a kerítéseken
-
biker
nagyúr
Nekem most bő egy hétre kimarad minden rally, a vasárnapi LeMansra készülök, utána elutazunk kicsit. Így az amúgy kedvelt oceáni PHunrace is kimarad
-
biker
nagyúr
válasz
Gomez86 #3655 üzenetére
igen, felraktam a streamet, örömködtem mert akkor még vezettem 2:10-el, és volt benne hogy egy szakaszon bevállaltam a túllépést 30mp büntiért, erre jött a beszólás, hogy ő is bevállalná, ha úgyse számolja hozzá mert ő összeadta kézzel az időket és tudja hogy nem adta hozzá
ok akkor 1:40-el vezetek, és?
na és akkor rágugliztam, és nem. Vagyis mexiko 2 perc időtúllépés büntetésem sem lett hozzáadva az eredményekhez. -
biker
nagyúr
válasz
Gomez86 #3651 üzenetére
A helyzet az, és ezt jeleztem Találtgyereknek, hogy sajnos semmilyen hatása nincs a büntetésnek az összetettre.
Engem felhúztak agyilag, mert beszóltak érte, hogy biztos tudtam róla, azért léptem túl.
De jelenleg, egy éve ilyen, akármennyi büntetést kioszt szerviz idő túllépésre, az nem számol az össz időhözEttől függetlenül senkinek nem ajánlom a bug kihasználását, mert ha végre javítják, nagyot fog koppanni.
Club eseményeken ilyen, karrierben jó
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #3645 üzenetére
nem emlékszek a többi aszfaltos pályáról ilyenre. vagy horvátország bugos, vagy ez a pálya-autó kombó, de nem normális. Visszanéztem, milyen tempóval mentem, hát siralmas nagypapás tempó, és mintha rántópadon menne a hátulja.
monte carloban nem rémlik ilyen, ami szintén 20 szakaszos vb volt, de mentem 8-12 szakaszosakat CER-ben, Iberian, mindenhol ami aszfaltos, nem rémlik semennyire ilyen viselkedés. -
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #3642 üzenetére
a 9. szakaszi szervizparkba mentem, 48 perc a hátrány. semmi értelme.
JulesTS: igen, egyszercsak elmegy a tapadás, mintha kihúznák a dugót a kádból, és vége. mindegy milyen gumi, és mennyire óvatosan mész.
-
biker
nagyúr
prohardver VB, szerintem itt feladtam. ez valami borzalom, hogy megyek két szakaszt esőgumin szárazon, második szakasz első harmadában kikapcsolta a program a tapadást, ahogy itt többen mondtátok. Innentől szenvedés, törés, nem sorolom
szerviz, félig megjavított autó, mondom lesz.rom lágy gumi, majd kihúzom esőben. hát jobban tapadt mint az esőgumi, mentem volna lággyal az elejétől. Node, első ugye vizes, mitől kopna a gumi. Másik szakaszon pont ott megint grip off, innentől szanaszét törtem a kocsit, egy defekt javítva egy maradt, hátra 30km, én itt kiszálltam.
Kizárt dolog hogy a való életben így működjön a gumi, mert ott verném a gumival agyon a gyártó emberét.
konkrétan így néz ki a tapadás
100%
100%
100%
váltópont
30%
és innentől egy random szám 10% és 30% közt, mert nem minden kanyarban ugyanolyan rossz, kicsit jobb és kicsit rosszabb kanyarok jönnek -
biker
nagyúr
válasz
bnorci71 #3602 üzenetére
Teljesen lényegtelen a biztonságossága az autónak. lehet gigamega bukókeret az autóban, és nem törik el semmid ha 100-al fának mész, de a lassulástól leszakad a léped meg megfordul az agyad a koponyádban.
De Röhrl papa mondta ugye, hogy 8 perc feletti autóban nem is vesz bukósisakot (Nordschleife időre célozva)
PR0JECTNR56: a 205T16 még rosszabb szerintem, mint az audi. kontroll szempontból.
-
biker
nagyúr
Elmondtam a véleményem, nektek is megvan a sajátotok.
Sem a WRC sem a GrB nem való már szerintem ilyen rallyra. a WRX más, mert ott pályán mész, gumibálák, akármi, de fák és szalagkorlátok közt 200+ menni akkora autóval (olyan szűk úton), hogy ha keresztbeállsz nem tudsz megfordulni, nem való.
a 300LE 10 évvel ezelőtti autószerű autók még ok, de ezek nekem már nem tetszenek.
élőben eszembe nem jutna megpróbálni, de utasként sem. -
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #3588 üzenetére
mindig is az audit szerettem volna, de dr-ben nem bírtam elvezetni, ezért volt a delta
-
biker
nagyúr
válasz
jlaci74 #3585 üzenetére
bocs, de nem
leegyszerűsítve: gázpedál > woodoo > gumik az aszfalton
Nem érdekel, mi van közte, mindkettő olyan hogy 100-nál lepadlózod akkor elkapar és 3mp alatt van 200-on
Az hogy kifinomultan teszi hibrid hajtással, vagy egy kis turbólyuk után hátbaver, ez nem érdekel különösebben. írtam is, annyi hogy rendes futómű van alatta és nem billeg mint egy babakocsi. de ugyanúgy borzalmasan megy mindkettő. -
biker
nagyúr
Gondoltam egy kis szörnyeteggel aszfalton melegítek Horvátországra (nem mertem még elkezdeni, hosszú és nehéz lesz)
FB csoportban szerveződő hegyiverseny első forduló (5 forduló, 5 helyszín, 2-2 szakasz 3x, csak aszfalt csak hegynek fel, GrB 4WD)
Egyelőre így sikerült, utolsó két szakasz sok hibával, de egyelőre jól állok: [link] -
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #3530 üzenetére
Totálisan szét van cseszve az új ph fórummotor, de a nagyok szerint ez a jó. Mobilon lehetetlen az állást megnézni, mert ha felnagyítom a képet akkor a közepét látom ha meg hozzáérek mozgatni lapz a másik képre.
-
biker
nagyúr
1.9 frissítés érdekességek...Azt vettem észre, a rivatuner nem megy, alt+o overlay nem tehető ki, nem is reagál rá, afterburner nem adja ki a telepmetriának az fps-t, így semmilyen kijelzőn nem látható az fps, se aida, se hwinfo, se rivatuner, csak az alt+z geforce experience mini hw stat sor működik.Anticheat gond? Régebben az f12021 volt olyan nálam, ha ment a rivatuner overlay akkor kilépett 1-2percenként az ottani anticheat hibával
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #3416 üzenetére
vicces lesz, első 4 szakasz egy szett gumin, utolsó kettő esős, majd szerviz után egy esős és három száraz szakasz. szóval szenvedős lesz
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #3353 üzenetére
köszi, igyekszem majd!
de jövő héten vár rám egy komolyabb dolog, és abból kilábalás, nem tudom hétvégén tudok-e majd futni bármit -
biker
nagyúr
Tegnapi verseny margójára: nagyon szeretem Észtországot, csak a rejtett csapdákra kell figyelni, mert mint finnországban, itt is oda teszik mindig a szalmabálát ahova érkezel a dobbantóról. De az a betonoszlop betett. Duplavigyázz, figyelek, de szerintem itt túl korán mondja, mert két kanyarral később jött a meglepi. Máshol meg későn mond dolgokat.
A legnagyobb problémám végig a bal hüvelykujjam volt, ami egy hete úgy fáj, mintha kificamodott volna, de nem emlékszek semmi behatásra, egyszercsak fáj és nem tudok fogni vele, és ez jobbal a váltót fogva ha megtekeri a kormányt egy bucka, minden alkalommal betyár érzés volt. De sikerült megoldani némi fogcsikorgatással.
Az a vihar meg, törött autó elejável alig volt lámpa, este, hát szuper voltű
Köszi a szervezést!
-
biker
nagyúr
21:00 premier
https://youtu.be/-N1eUxCqZtk
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #3346 üzenetére
rwd-t köszi nem
-
biker
nagyúr
Nyahmah, megvan a phunrace
volt két hülye hibám meg egy szerviz időtúllépésem, de ezek nélkül is ötödik maradtam volna.
Izgi volt, továbbra is szeretem Észtországot, csak a sok "csapda" bosszant. De maga a pálya, az egész, nagyon bejön -
biker
nagyúr
fun észt polo setup tippeket szívesen veszek, nincs időm tesztelni és setupolni, és azt hittem a másik wrc pakk lesz amiben van a kedvenc subarum, de nem
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #3298 üzenetére
király
ez még belefér a jövő heti kiesésemig (lesz egy kis műtétem)
-
biker
nagyúr
válasz
Sziszifeca #3283 üzenetére
egy időben írt ide egy társunk aki fejlesztő, és rálát, állítólag a shader cache minden grafikai driver frissítéskor vagy játék frissítéskor törlődik, és nem generálja le előre (pl menüben) hanem a pályán haladva akkor generálja le amikor elsőre szükség van rá, és az okozza az akadásokat. Ez símán javítható lenne, de...
-
biker
nagyúr
válasz
Sziszifeca #3281 üzenetére
nem tudom mikor javítják, még mindig megvan, driver frissítés után kb minden pályán le kell menni fűre, nekimenni falnak, vízbe menni, amit el tudsz érni, egyszer végig, hogy felépítse a shader cache-t utána nem fog akadni.
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #3260 üzenetére
pedig szétszórtam szögeket is, csak maradjak a dobogón
-
biker
nagyúr
Tökre megértelek, csalódott vagy.
De ne hidd azt, más nem szenved ettől- nekem is heti 3-5 órám van, ebben benne van a heti pályaverseny 2 óra, ergo vagy egyikre készülök kemény egy órát, vagy a másikra, ha még rallyban is van futam. Pont emiatt sokszor gyakorlás nélkül megyek, mert ha egy órát gyakorlok, nem jut idő futamra. És egy óra az mi?
- nekem is előjött bug, fagyott is ki játék. De az iracing is, a raceroom is, az acc is, akkor semmivel ne játszak? -
biker
nagyúr
értem, én két beíróhoz érkeztem fék nélkül, nem taroltam le a bírókat.
A bug, az sajnálatos, hogy hátragurul az autó, nem áll meg. Ilyet nem láttam még amíg ezt a videót nem láttam tegnap.Én viszont arról beszélek, hogy sokszor nyílegyenesen érsz át a célvonalon, TT-n, és elveszi a kormányzást az automatika, majd keresztberakja és nekicsapja a korlátnak, és gyűrődik fel az eleje. ez előjöhet símán, és akkor másik 20%-nak lesz keserű a szájíze.
Én is beleestem egyik futamon, talán kenya, hogy a shakedown után nem lehet folytatni, és egy szakasz kiesett. az is bug volt.
-
biker
nagyúr
nem kéne... ha automata fék van mint a TT-ben, akkor meg lehet szívni azzal, hogy beesel padlón, elveszi a kontrollt, és mint TT-ben, ész nélkül nekiba.. valaminek lassított film módban, és ott is törik az autó.
oda kell figyelni. én két szakaszt toltam le fék nélkül. tudom milyen. -
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #3162 üzenetére
ja nem az volt? már elfelejtettem mi volt a fun sorozatban, vagy mindig más van?
tényleg, most s2000 volt, előtte meg valami másH3 RWD << ebben mik vannak?
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #3154 üzenetére
szia uram, most a következő funrace lesz wrc2-vel utána vb wrc-vel? melyik helyszínek?
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Eredeti játékok OFF topik
- PlayStation 5
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autós topik
- One mobilszolgáltatások
- TCL LCD és LED TV-k
- Asustor NAS
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Acer Nitro 5 AN515 - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 16GB - 512GB SSD+1TB HDD - RTX 3050 - Win11
- Intel I7 14700 - 20mag/28szál - Eladó!
- Eladó Google pixel 7pro 8/128
- ThinkPad P16 Gen1 16" FHD+ IPS i9-12950HX RTX A1000 32GB 512GB NVMe magyar vbill ujjolv gar
- Samsung Galaxy Tab S9 12/256GB 5G ÚJ 3 év gyártói jótállás
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- Honor X7a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 15 Pro 128GB, Szép állapot, Független, 100%, Garanciával!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest