Új hozzászólás Aktív témák

  • Jackal2

    senior tag

    Voltunk ma kint Marciarttal reptetni a madarakat. Az MJX X600 tökéletesen működött, annak ellenére hogy én ragasztottam meg a törött vázat. Egyáltalán nem hajlik, nem instabil, csak a nagy szelet nem szereti ami volt (35-40 Km), tök stabilan repül. Kicsit gyenge, nehezen tudja leküzdeni a szelet. Pont azt beszéltem Marciarttal, hogy a 820-as motorokat nem lehetne valami erősebbre cserélni? Nem tudom mi a következő méret, esetleg belenyomunk egy nagyobb akksit oszt kész. Vagy ehhez ESC-t is kellene cserélni?

    Csináltunk távolság tesztet, amit nem nagyon hittünk el. Úgy csináltuk, hogy elkezdtem elhátrálni az MJX-től, majd megpróbáltam megemelni a gépet. Kb. 200 méternél már alig láttam, de még mindig emelkedett. Majd átmentem egy úton, 250 méter, még mindig felszállt, na mondom fasza, átmentem egy töltésen, csak sajna alacsonyabb volt, ezért kezdtem nem látni Marciart-ot. Nagyjából 350-400 méterre már annyira alacsonyan voltam, hogy nem láttam a mezőt, csak azt, hogy full gázra kicsi pontként kibukkan a kopter TEHÁT MÉG MINDIG VOLT JEL. Komolyan, olyan hihetetlennek tűnt, hogy elhatároztam, legközelebb kiviszek egy lézeres távolságmérőt és megnézem mennyi. A terep teljesen sík volt, semmilyen növényzet nem takarta, szóval aki aggódott a távolság miatt, az ne tegye:D.

    Mellékesen láttam repülni a Cheerson CX-20 átbrandlet változatát egy Quantum Novát és nem ájultam el tőle. Az érezhető hogy sokkal erősebb az MJX X600-nál, meg nem ez a brushed köszörülős szörnyűség a hangja, de nem repül szépen, olyan mint ha folyamatosan rángatná valaki a pitch kart, berogy repülés közben. Ami viszont durva, hogy a súly mennyivel növeli meg a szélállóságot, gyakorlatilag, ahol engem elvitt a szél, ott a Nova meg sem mozdult.

    Kivittem az Eachinet is, ha lenne valami durva crash, azt is reptettük, kültéren is nagyon nagy móka:D Képek majd a blogon.

    [ Szerkesztve ]

    Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu

Új hozzászólás Aktív témák