Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Exfury
tag
sziasztok,
segítséget szeretnék kérni: több alkalommal is próbáltam használni a Curve kártyámat, mögötte a Revolut kártyámmal de mindig hibára fut, találkozott valaki ezzel a jelenséggel? -
Somatom
veterán
válasz goblin1983 #9193 üzenetére
Azt nem tudom. Én nem vagyok parázós, símán telepítettem apkmirror -ról a GPay -t. Beraktam alá a Curve -öt és csókolom. Azóta müxik.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Oliverda
félisten
Már nem muszáj emailt írni az ügyfélszolgálatnak, ezen a formon keresztül is fel lehet velük venni a kapcsolatot.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
válasz akaszajanos #9191 üzenetére
hehe, ez nyilvanvalo...
ize, akkor irj ujra melt, hatha ebbe az uj szoftverbe kerulve segiteni is fognak vegre
-
kmarci25
veterán
válasz goblin1983 #9188 üzenetére
Igen, de addig is működik míg nincs nálad a fizikai kártya. Addig kvázi virtuális kártyaként online fizetésre, illetve a GPay-ben is használhatod. Pont így volt feleségemnél is, kb 2 hónapja.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Somatom
veterán
válasz goblin1983 #9188 üzenetére
A GPay nem ismeri a CIB -et. A Curve -öt viszont igen. Ezért a CIB kártyát kell regelni a Curve alá, a Curve -öt meg a GPay alá. Így a GPay a Curve -öt látja, ami viszont a CIB kártyádról von.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
goblin1983
tag
válasz kmarci25 #9187 üzenetére
Aham, azt hiszem kezdem érteni.
G-Pay-t nem szeretném addig, amíg nem lehet a Play áruházból felrakni (bár lehet, hogy sokat nyernék vele).Google fiók beállítások/Google Pay részben már ott szerepel a Curve kártya, viszont azt még nem kaptam meg, így nem tudtam aktiválni.
A CIB kártyát viszont nem tudom hozzáadni, azt írja, hogy vegyem fel a kapcsolatot a kibocsátóval. Fogalmam sincs, hogy mi baja lehet...Ha jól gondolom, akkor a Curve kártya aktiválása után működni fog az egész és nincs jelentősége, hogy a CIB kártyám külön a Google Pay-ben, vagy magában a Google Pay appban nincs is jelen.
-
kmarci25
veterán
válasz goblin1983 #9184 üzenetére
Nálam ugyanaz a beállítás (SIM pénztárca), mint nálad, de működik.
Regisztráltam a Curve-be, a kártyámat hozzá is adtam (jelenleg várom a Curve kártyát).
Ez alatt mit értesz pontosan? A Curve-ben hozzáadtad a bankkártyádat? Ha igen, akkor az nem elég, még a GPay-ben is hozzá kell adnod a Curve kártyádat.Mondjuk én feltettem nem hivatalos forrásból a GPay appot, mert azzal jóval egyszerűbb a kezelés.
App nélkül:a telefon beállításai között megkeresed a Google fiók beállításokat, ott Google-alkalmazások beállításai, Google Pay és hozzáadod a kártyát.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
zsola400
aktív tag
válasz goblin1983 #9184 üzenetére
Tedd fel a Gpay appot és abból próbáld hozzáadni a kártyát és itt látható ha aktív a Curve. HCE a jó beállítás.
-
TigerDzsó
tag
válasz goblin1983 #9184 üzenetére
Amennyiben jól tudom HCE-re kell állítani.
-
goblin1983
tag
Sziasztok!
CIB-es vagyok és meguntam kivárni, hogy legyen mobilos fizetés náluk, így keresni kezdtem az alternatívákat.
Nagyon sokat olvastam a fórumot, keresgéltem a neten is, de nem találtam meg, amit szeretnék, ezért fordulok hozzátok. Láttam itt nagyon sok a profi. :)Regisztráltam a Curve-be, a kártyámat hozzá is adtam (jelenleg várom a Curve kártyát). Kiválasztottam a G-Pay fizetést. Na itt a kérdés. Hogy akkor most kell legyen G-Pay appom is fent, vagy ami kell hozzá, az benne van a Curve appban is? Mert tegnap a Tescoban próbáltam fizetni. NFC bekapcsolva, képernyő ujjlenyomattal feloldva és a terminál azt írta, hogy dugjam be a kártyát :/ Túl sok időm nem volt vele szórakozni.
Az NFC beállításoknál alapértelmezett a G-Pay, SIM pénztárca van beállítva, esetleg ezt kellene átállítani HCE-re?
Köszönöm
-
ACE-
addikt
válasz akaszajanos #9179 üzenetére
Pedig sokszor leginkább a béna Apple korlátozásokkal van gond, szóval egyedi az eseted.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz akaszajanos #9179 üzenetére
probalj ujra kapcsolatba lepni veluk az uj feluleten is
account -> help centre -> chat
az atallas miatt biztos, hogy mindenki ezen melozott... hatha most megoldjak
-
pictigjis
Topikgazda
erre kivancsi leszek
Hi everyone, some good news from the support team today!
Our customer support team have just made the jump to new software which will allow them to reply faster and gives them access to more advanced tooling so they can respond to your issues in more detail too!
In the short term, this means that you’ll no longer be able to see any open tickets and conversations in the Curve app but don’t worry- The support team are still able to see these conversations on their side with the new software and will be in touch soon. You’ll also receive an email with your entire chat history so you’ll still have a record of the messages sent from both you and the support team.
[ Szerkesztve ]
-
akaszajanos
tag
Nincs. Csak az egy szem iPhone-om. Ezek után, hogy őszinte legyek, nem is szívesen bízom rájuk bárminemű bankkártyámat, adataimat... akik ennyit tudnak felmutatni support és/vagy problémamegoldás terén, azoktól inkább óvakodom. Pedig jó lenne, kb két hónapig nagyon elégedett is voltam vele.
M1 MacBook Air / iPad Air M1 2022 Celluar /iPhone 13 Mini / Watch 7 45 mm / AirPods Pro 2 (USB-C)
-
ACE-
addikt
válasz akaszajanos #9177 üzenetére
Egyedi problémákkal úgy vettem észre nem nagyon foglalkoznak. Én első körben megpróbálnám egy másik, esetleg Androidos telefonnal befejezni a regisztrációt.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
akaszajanos
tag
Hát én feladom.
Beírom a telefonszámom, jön a kód SMS-ben, pipa. Utána kéri a jelkódomat (kipróbáltam már, tudja, hogy regisztrált fiókom van - ha elírom, panaszkodik), beírom, gondolkodik 1-2 másodpercet, majd regisztrációs ablak.
Írtam a supportnak, de azon kívül, hogy sajnálják, nem csinálnak semmit. Utánajárnak, meg ilyenek. Most már vagy 5 napja nem reagálnak, pedig képernyőfelvételt is mellékeltem nekik.
Ennyire nem értenek a saját rendszerükhöz?M1 MacBook Air / iPad Air M1 2022 Celluar /iPhone 13 Mini / Watch 7 45 mm / AirPods Pro 2 (USB-C)
-
Hoorus
őstag
Nekem is ez volt, a végén már a párszáz forintos tételeket is elutasította. Fel kellett vennem a kapcsolatot a support-al és beküldeni nekik az személyi okmányaimat és feloldották a korlátozásokat. Azóta nincs gond.
-
GBRDVD
tag
Sziasztok!
2 éve van Curve-öm, de csak a napokban kezdtem el rendesen használni. K&H volt mögötte, innen akartam Revolutot feltölteni. Nem engedte a 120 ezer Ft-ot, utána a 100-at sem, utána ellenőriztem az egyenleget, kártyalimiteket a K&H-nál, minden rendben volt. Próbáltam újra a 120-at, nem ment. Majd lementem 50-re: ment, utána 70-re: az is. (Tehát nem 100e volt a korlát.)
Nem hagyott nyugodni a dolog, megpróbáltam pár nappal később 101ezerrel: ment. Utána 120-szal: az is. Itt van az előzmény mellékelve: [kép] Eközben SEMMI nem változott. Mi lehetett ez az ok? "Be kellett melegednie" a Curve-nek? Mivel inaktív volt 2 évig?
Amúgy ezekkel az sms-ekkel dobálta el: "Your most recent transaction was declined as you've reached your current spending limits with Curve. Please contact Curve support to increase your limits."
Hangsúlyozom: nem volt semmiféle költési korlát, mivel alig volt használva 2 év alatt. Mi lehetett ez? És mi a garancia, hogy nem fog megismétlődni? Köszi előre is!
-
kp78
addikt
Curve app esetén nem lehet megoldani, hogy több telefonomon/eszközömön is fusson?
„El szeretném magyarázni” vagy „szeretném elmagyarázni”. De semmiképpen sem "elszeretném magyarázni". Biztos, hogy le tudod írni helyesen. :) Egyenlőre a sorozatgyilkos darabol fel, de ezt egyelőre nem szeretném :)
-
pictigjis
Topikgazda
igen, csak az a megoldás sajnos. sőt, curve-ön keresztül például obiban sem kapsz 4 százalékot, mert az obi 5311-es mcc-t (department stores) használ, és ezt ugyan nem alakítja át a curve, viszont az erste mcc listája ezt nem tartalmazza a barkácsáruházakhoz. ott is név alapján, mint "obi" megy a 4 százalék, szóval ja, sajnos vannak bizonyos vásárlások, ahol résen kell lenni, és közvetlenül használni a hitelkártyát
valószínűleg a support is csak az eredeti mcc-t látja, azt nem, hogy a rendszerük mit csinál belőle, ezért konkrétan őket nem lehet hibáztatni. ez a topik van hozzá, itt gyűjtögettünk
a frissített lista, valaki igazán betehetné az összefoglalóba is
5941 -› 5999 (sportüzletek, pl. decathlon)
5542 -› 8999 (automata benzinkút)
8099 -› 8999 (magánegészségügyi szolgáltatás)
5462 -› 5999 (pékségek)
5441 -› 5999 (édesség- és csokoládéüzletek)
7230 -› 7299 (fodrászat, szépségszalon)
4214 -› 4111 (futárszolgálat - gls, dpd)
5192 -› 5999 (könyvesboltok, újságosok)[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
válasz pictigjis #9170 üzenetére
manfredanton.hu online vásárlás.
Akkor ezek szerint ezeknél csak az játszik ha odafigyelsz és ilyenkor direktbe a hitelkártyát használod? Ez így elég fos akkor... ha meg azonnal átalakítják akkor miért írják nekem vissza még az eredeti MCC-t... ha meg visszaírják minek kell átalakítani? Azért majd írok én is nekik...
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
ACE-
addikt
válasz pictigjis #9156 üzenetére
5192-t is beírhatod, mert volt egy ilyen vásárlásom és Gbit után hiába az Erste Max "szórakozás" kategória, csak 1%-ot adott... de persze nem látom az MCC-t amit a Curve átküldött, de ez elég gáz, jó sokat buktam így, a Decathlon-al is...
Egyébként ilyenkor csak a Gbit-el változik? Tehát ha a hitelkártyát rakom közvetlenül a Curve mögé, akkor jó MCC-t visz át?
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
vnorbi
aktív tag
válasz marquuard #9164 üzenetére
Ha nem kaptál bizonylatot a termináltól az elutasításról (ez lenne a legjobb), akkor is írhatsz a Curve ügyfélszolgálatnak, hogy nézzenek utána. Ha valamiért nem intéznék el a visszatérítést, akkor marad a chargeback indítása az OTP-nél.
Ha még bármelyik oldalon függőben van a tranzakció (pending, előjegyzett kártyaforgalom, zárolt összeg...), akkor egyébként lehet, hogy csak várni kell, és automatikusan visszakapod a pénzed reklamálás nélkül is, ahogy ACE- írta.
[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
A Curve e-money kibocsátó. Amikor használjuk a Curve kártyát, azzal a pénzünk a Curve-höz kerül, aminek ellenértékéül e-money-t bocsát ki, és ezzel fizeti ki az általunk vásárolt terméket. Csak ez nagyon gyorsan történik, és nem is nagyon van részletezve.
"What should you know about your Curve account?
...
How it works.
...
When you make a transaction using your Curve card, Curve (with your permission) loads funds from your selected payment card to Curve. This is done for you automatically by the Curve processing system (no hassle to you). The amount loaded will be the value of the transaction, plus any fees for that transaction (including for any Curve services provided).The loaded funds are used to issue e-money which is loaded onto your Curve e-money account and are then used to pay for the transaction made with your Curve card.
..." -
ACE-
addikt
válasz marquuard #9164 üzenetére
Szerintem félreérted, a Curve nem bank, hozzá nem kerül pénz, így nincs is pénzforgalmi listája sem. Ha terhelte a sikertelen vásárlást, akkor egy ideig zárolás alatt lesz, majd néhány nap vagy hét után feloldja.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
marquuard
veterán
Világos, akkor én értettem félre. Nekem egy olyanra lenne szükségem, hogy kivonat a vásárlásról, tehát ahol láthatok egy tranzakciós számot, vagy bármit. Egyik kereskedőnél elutasította a terminál a Curve-t (mögötte OTP), azonban nálam terhelte az összeget. Az OTP-s kivonat megvan a tranzakciós azonosítóval, de gondolom a terminál-Curve kapcsolathoz is van egy azonosító. Csak annyi lenne a dolgom, hogy a Curve kártyás fizetéshez találjak egy egyedi azonosítót, ha ilyen létezik.
PSN ID: marquuard
-
Fifi
őstag
válasz marquuard #9162 üzenetére
Ha az alkalmazásban töltesz fel az adott vásárláshoz nyugtát, számlát stb. akkor azt fogod e-mailben is itt látni a többi adat mellett.
Ha nem töltesz fel, akkor csak ez a mintakép, azaz a nyugta helye fog látszódni az e-mailben is. Ha ide egy plüssmaci képét töltöd fel, akkor az e-mailben is azt látod. A Curve nem tudja a számlát, nyugtát stb bizonylatot a kereskedőtől megkérni és annak a képnek a valódiságát ellenőrizni.
[ Szerkesztve ]
-
marquuard
veterán
Sziasztok, hogyan működik pontosan a "nyugta" kiküldése emailre? Az emailben ennyit látok, nem teljesen értem hogy mit kéne vele csinálnom. Hogyan nyitom meg? Jó lenne róla egy PDF vagy akármi.
PSN ID: marquuard
-
w.miki
veterán
Curve kártyámat hogyan tudom elsődleges fizetési eszközzé a tenni a telefonon?
Samsung s10e NFC. Google Pay felületen több kártyát is mutat.
Hogyan lehetne telefonon a Curve az elsődleges?Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
pictigjis
Topikgazda
amugy ha mar itt tartunk, curve-on keresztul a soroksari ikea biztosan nem ad 4 szazalekot, de talan a tobbire is igaz. egy altalanos terminalcsere utan 5999-es altalanos mcc-vel fut az ikea, nem a curve valtoztatja at. az erste rendszerebe leprogramoztak, hogy "ikea" kereskedonevre mcc-tol fuggetlenul menjen a 4 szazalek, de a "crv*ikea" nyilvan nem tartozik ebbe a korbe
-
pictigjis
Topikgazda
ez a rendszeruk sajatossaga
a 4214-4111-gyel raadasul jobban jarok, mint amit az osszes tobbin bukok (gls es dpd futarnal fizetett minden rendeles utazas kategoriaba kerul igy)
Back again with an update! So our team are aware of this and are planning to implement a new interface later in the year that will support more MCCs. They’ll work on being able to pass through the exact MCC in the cases that you guys have highlighted above.
ezt tavaly irtak, en azt mondanam, ebben nem varhato valtozas
[ Szerkesztve ]
-
-
zerodot
aktív tag
Nekem volt egy hasonló esetem korábban, Curveön át fizetve nem kaptam meg a cashbacket. Rákérdeztem és a Curve váltig állította, hogy ők nem változtatták meg annak a tranzakciónak az MCC-jét...
Miközben ugyanazzal a felállással, csak a Curve nélkül, jött cashback. ¯\_(ツ)_/¯ -
emeritus
tag
válasz kanyi51 #9146 üzenetére
Nem az F betűt kell nyomni, ha helyi devizában fizetsz. F-et nyomva a fizetendő idegen deviza átváltási árfolyama és összege jelenik meg: ezt a zöld gombbal még el kell fogadni, hogy a korábban kiírt devizában terheljen. (Kétség esetén a piros gombbal a vásárlási folyamat megszakítható. Sajnos a terminálok különbözőek, így általánosan követhető szabály nincs.)
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
ACE-
addikt
Na most találkoztam több olyan esettel, hogy a Curve-től bekértem tranzakció után az MCC-t. Az Erste max kártya visszatérítési MCC-ivel összevetettem, majd Gbit-eltem a hizelkártyára, mégis csak 1%-ot kaptam. Ez hogy lehet? Valami MCC-t nem "visz át" a Curve Gbit után? Találkozott más is ilyennel? példaként a Decathlon is ilyen volt.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
-
kanyi51
senior tag
Auchanban fizetéskor GB .be akart levonni. A kijelző irt valami F betűt (azt kellett volna nyomni?) a pénztáros se tudta. zöldet nyomtunk, hála istennek kilepett a terminál. Ez GP érintéses fizetés lett volna. Majd bedugtuk a kártyát a gépbe , valamit állítót a pénztáros és megjelent nekem a helyes összeg és a pin beírás. igy jó lett.
Mit keltet volna csinálni elsöre hogy jó legyen? -
pictigjis
Topikgazda
nem merném ezt ennyire magabiztosan kijelenteni már. a uk bin sok decline-t okoz mostanában elutasított dcc árfolyamok esetén, néhány terminál eldobja az egész tranzakciót, ha nem nyomsz igent a rossz árfolyamra
egy ideje semmi panaszom a magyar bin-es kártyára, igaz, sokat kellett küzdeni azért, hogy a gbit funkció működőképessé váljon ezekkel is
-
kapasz
tag
válasz Criminal017 #9143 üzenetére
A UK bines működik a legkevesebb hibával. Nyugodtan térj vissza rá.
-
Criminal017
őstag
Sziasztok! Majd egy éve hanyagolom a Curve használatát, volt pár sikertelen tranzakcióm anno, amikről itt is volt panasz rendesen...
Még 5375 9000 kezdetű kártyát kaptam, szinte a kezdetek kezdetén regisztráltam.
A limitek kb. rendben vannak, ki is jelzi.Az MCC átadások mennek? Nyugodt szívvel visszatérhetek? OTP kártya van mögötte, a cashback dolgok miatt kellene működjön az átadás. Ja és Google Payben használnám.
Köszönöm előre is! 🥺
-
Madwe
nagyúr
válasz szilasz007 #9139 üzenetére
Egyébként milyen előnye van nekem mint felhasználónak a gbitnek? Nem igazán jártam utána mikor s miért járnék jól ha használnám?
-
szilasz007
aktív tag
Annó én is gondoltam erre, hogy anyám kártyáját beregisztrálom Curve alá, azt amikor neki vásárolok, azt használom. Aztán olvastam, hogy ez ejnye-bejnye... Ezt végülis elfogadtam, mert ez azért elég sok csalásnak lehet a meleg ágya. KB úgy tudnál mások kártyájával vásárolni, hogy nem is tudják... Persze valahogy add hozzá, meg visszakövethető, stb. minden... de most kell neked ez a fajta macera tömegesen? Valahol megértem, hogy ezt nem akarják. Eleget szívnak a gbittel :p
Esetleg tegyék be pl egy family group-ot. Hogy legalább szűk családodét tudd kezelni. Az ennek az igénynek egy tiszta lefedése lenne.
-
kircsi21
csendes tag
válasz pictigjis #9133 üzenetére
Én is erre jutottam, hogy csak a megadott név alapján szűrhetik... hmmm... nem akarok ötleteket adni . Lehet rosszul emlékszem, de szerintem nekünk van olyan kártyánk, amire azt írtak, amit akartunk. Persze elképzelhető, hogy pl. Gipsz Jakab nem ment volna át.
Kezdetben nem is gondolkoztam ilyenen, ezért vagyok majdnem 100%-ig biztos benne, hogy a feleségem kártyáját még az ő nevével regisztráltam. Próbáltam az app-ban kutakodni, hogy mi a tényleges beállítás, de nem találtam. Most tavasszal a Vivid-eknél már azért szöget ütött a fejembe ez a lehetséges anomália és a 3 más nevére szóló virtuálisból 2 tuti, hogy az én nevemen fut. Mondjuk akár törölhetném is őket, mert már nem használjuk őket...
-
ACE-
addikt
válasz pictigjis #9133 üzenetére
Na jó de ha végiggondolod ez full vicc. Google Pay alá akármennyi név alá regisztrált kártyát betehetek, amivel aztán fizethetek, csak állítgatni kell hogy épp melyikkel fizessek... kb. ugyanaz mint a Curve, mégis leszarja, mert a kártya adatait átadó személy a felelős, ha megadja az adatokat, és még a hitelesítést is elvégzi. Az én Curve kártyámmal fizet Google Pay alatt már vagy 1 éve a feleségem... sosem szólt senki és nem is fog.
Ugyanez van Revolut alá tett feltöltéses kártyával...Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz kircsi21 #9132 üzenetére
nyilván csak úgy derülhet ez ki, ha a name on card mezőbe az igazat írja be az ember
minket is utolértek ugye pár hónapja (az is egyetlen kártya volt), de hogy mi alapján működik, az rejtély
azért az furcsa, hogy ennyi idegen kártyád van, mégse szólt senki, szerintem azért ne kísértsd a sorsot
-
kircsi21
csendes tag
válasz Somatom #9131 üzenetére
Ezt értem, de ez hogy derül ki a Curve számára? Csak úgy, hogy a kártyán szereplő nevet adja meg az adott kártya Curve-ös regisztrációjakor?
Nálam a feleségem BB hitelkártyája már 2+ éve ott van a kártyák között, azóta már cserélték is neki és a frissített kártyát is benyelte a Curve. Meg nem mondom hogyan regisztráltam, de szerintem simán az ő nevére és eddig senki nem szólt a Curve-től, hogy gondja lenne vele... Lehet csak mázlim van. Mondjuk ezen kívül van még 3 db más nevére szóló Vivid is bent, arra sem panaszkodtak eddig. Egyébként mind szűk családtag (feleség, gyerekek).
-
ACE-
addikt
Na, beküldtem a házassági anyakönyvit (magyar-angol nyelvű eleve) de ezt írták vissza:
"Unfortunately, we still have to request for the card to be removed. Curve's purpose is to assist with your personal finances or your business's finances. However, it is important to note that in our Terms of Service, the agreement is only with yourself and not of with any of the parties that of the cards you've added to your account.
This means we do not have an agreement with these other parties at all and puts Curve, yourself and the third party at risk if your Curve card become compromised.
Please let us know once you have removed the card. "Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
Somatom
veterán
Ha a Curve -nek jó, hogy a kártyáját használom vásárlásra, akkor miért van éves limit? Megnéztem, necces, úgyhogy majd közvetlenül a Revolutot fogom használni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
akaszajanos
tag
válasz Oliverda #9106 üzenetére
Köszi! Kicsit olyan, mintha lenne egy remek szolgáltatás, az átlagnál is pocsékabb informatikai háttérrel. Ismerősök is folyamatosan panaszkodtak rá, azért vártam eddig a kipróbálással. De egyelőre alig-alig tudok pozitívat mondani róla.
M1 MacBook Air / iPad Air M1 2022 Celluar /iPhone 13 Mini / Watch 7 45 mm / AirPods Pro 2 (USB-C)
-
vnorbi
aktív tag
válasz KaiotEch #9116 üzenetére
Jelezd a supportnak, hogy nem tudod lekérdezni a limitjeidet (az hiba, ha a táblázat tölt be, de néhányunknak még ennyi sincs, csak üres képernyő lassan már egy éve), meg rögtön kérd is a limitek megemelését. Jó eséllyel az éves limitből futottál ki, az szokott gyakori hiba lenni, hogy valami nagyon alacsony limit marad benn erre.
-
nagyúr
Srácok segítsetek kisilabizálni mi lehet a baj. Nem tudok fizetni Curve(Blue) kártyával, mert azt írja, hogy limittúlépés. Mögöttes kártyán nincs semmilyen limit, mert azzal tudtam fizetni. 126eFt-ot fizettem ebben a hónapban.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
nekunk a sablonbol belekerult egy plusz bekezdes is
We've noticed your funding card ending 9963 added to your Curve account under a different name. Could you please confirm your relation to the cardholder?
Please note that we prefer our customers to only add funding cards that belong to them and kindly ask that you remove these cards from your account and confirm once this has been done.
Please note that we have had to place a block on your card. Let us know directly once you have successfully completed this.
-
ACE-
addikt
válasz pictigjis #9111 üzenetére
Nekem nem írták ezt, hogy blokkolták...
"We have also noticed your funding card ending 7673 added to your Curve account under a different name. Could you please confirm your relation to the cardholder?
Please note that we prefer our customers to only add funding cards that belong to them and kindly ask that you remove these cards from your account and confirm once this has been done."Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
ACE-
addikt
válasz pictigjis #9108 üzenetére
Nekem nem blokkolták, vagy legalábbis nem próbáltam, mert csak egy Revolut kártya van hozzáadva, ritkán használva. A blokkolás csak használatnál látszik? Tehát csak mondtad hogy a feleséged és nem zaklattak többet?
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
pictigjis
Topikgazda
nálam, vagyis a feleségemnél volt ilyen. csak megírtuk igazolás nélkül, hogy a férje vagyok
(bár azért a gbit-levelezés miatti "vip" ügyfélstátuszomat is felhasználtam arra, hogy oldják már fel a kártya blokkolását, mert miután válaszolt, sokáig nem jött semmi reakció és a kártya is használhatatlan maradt)
-
ACE-
addikt
Valakinek régebben volt olyan, hogy a felesége kártyája is be volt állítva a Curve felhasználónevéhez. Most nálam is ezzel jött a Curve, hogy igazoljam az összeköttetést. Ennek akinek ilyen volt, volt valami megoldás? Házassági anyakönyvi kivonat elég? Vagy nem próbálkozott vele?
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
Oliverda
félisten
válasz akaszajanos #9105 üzenetére
Ide írj: complaints@imaginecurve.com
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
akaszajanos
tag
Sziasztok,
Viszonylag új vagyok, de nem biztos, hogy sokáig maradok...
Pár hete használtam a Curve-öt, mikor egyszer csak felbukkant egy ablak, hogy erősítsem meg a mobilszámom. Mondom oké, megcsináltam, beírom a kapott kódot - minden szuper, köszöni, meg is vagyunk. Mikor visszatér a Curve kezdőlapjára, eltűnik minden tranzakció és kártya, a beállítások hibával elszáll, és semmit (!) nem tudok csinálni. Felugrik a regisztrációs ablak, amiben meg kell adnom a nevemet, minden adatomat, de ugye ennek semmi értelme - elvégre már van fiókom, amire rá is jön. De innen már nincs menekvés, csak az alkalmazás teljes törlése és újratelepítése segít.
Ezután ismét belépek, az ablak megint felugrik, és kezdődik elölről. Már rengetegszer eljátszottam. Felkerestem az ügyfélszolgálatot, nagyon sajnálják (én is), utánanéznek. Két hét alatt nem csináltak semmit.
Mit csináljak? Legszívesebben kérném minden adatom végleges törlését, ez nem szolgáltatás.
(iPhone 8 Plus naprakész szoftverekkel, bár nem releváns ebből a szempontból)M1 MacBook Air / iPad Air M1 2022 Celluar /iPhone 13 Mini / Watch 7 45 mm / AirPods Pro 2 (USB-C)
-
sb
veterán
Ez inkább gpay kérdés.
Teljesen én sem vagyok tisztában a pontos válasszal mert épp ennek kibogozásában vagyok az ügyfélszolgálattal de annyit már válaszoltak, hogy teljesen elkülönül a webes és a telefonos /droidos felület. És ha több eszközre van regisztrálva akkor a doridosok is külön futnak.Nálam ez úgy néz ki, hogy vásároltam vele weben és két telefonon. Egyiken sem látszik a másik history-ja (sőt, weben abszolút semmi de ez nyilván bug) és a regisztrált fizetési módok sem ugyanazok.
Szerintem amúgy egyéb kavarodás is van, mert amit ezen felül válaszolt a support a többi kérdésre arra igazából nincs logikus magyarázat (Vannak még olyan anomáliák is, hogy egy telefonon belül is más fizetési mód látszik GPay alkalmazásból mintha Play Store-on vásárolnék, holott ugyanaz a regisztráció lenne...).Első körben az biztos, hogy a telefonon a GPay alkalmazásban (vagy anélkül de a telefon beállításai között - ha látszik, nálam Samsungon nem , fel kellett tenni a GPay appot - nézném meg milyen kártyák vannak regisztrálva és melyik van kiválasztva.
-
Dot
őstag
Hello,
Olyan kérdésem lenne, ha jól olvastam lehet használni Google Pay-hez a Curve-ös kártyát.
Ezt szerettem volna beállítani, de nem sikerül.
Revolutom is van, az tökéletesen megy. Le akartam cserélni Curve-re de valamiért nem tudom.
Azt írták, hogy a pay.google.com-on állítsam be a sorrendet. Ez nem segített ezért kitöröltem innen a revo-s kártyát, jelenleg csak a curve-ös van a fizetési módok alatt.
Ennek ellenére, ha fizetek a telefonommal akkor a revolutos kártyáról vonja le a pénzt ami meglepő mert nincs beregisztrálva a pay.google.com-on.
A telefon beállításaiba az "Érintés nélküli fizetések" alatt a G Pay van kiválasztva.köszi
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest