Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kásás
tag
Sziasztok!
Megjött az új kártyám. Még mindig problémásak a 5574 4489 kezdetű kártyák?
https://binlist.net/ szerint 5574 44 Ukrán, 5574 4489-nél már Magyar
https://www.freebinchecker.com/ szerint meg Svéd[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #10696 üzenetére
az email sajnos felrevezeto. a feltetelekben tovabbra is benne van a hetvegi felar
In case of withdrawals or purchases over the weekend where the currency of the selected underlying payment card is different to the currency of the spend, we take the latest available exchange rate from our rate provider and apply a surcharge. If there is a currency conversion and the currency of the selected payment card and the currency of the transaction are both in one of GBP, USD or EUR, the rate will be increased by 0.5%. In any other case, that is if either the currency of your transaction or the currency of the selected Payment Card is any of our other supported currencies, the rate will be increased by up to 1.5%.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz pictigjis #10619 üzenetére
ez a mult szerdai dupla terheles penteken rendezodott, megjott a refund. noha a problemam tovabbitasa ota nem irt senki ujabb uzenetet, legalabb megoldottak a hibat, es nyilvan manualisan nyomtak egy refundot az elso tranzakciora
ugyan irhattak volna, de inkabb ne irjanak es oldjak meg, minthogy valaszolgassanak erdemi segitseg nelkul
-
Oliverda
félisten
válasz pictigjis #10686 üzenetére
Annyiban korlátozott, hogy nem működik vele a 3DS, így miután elérsz valamiféle nem publikus limitet, már nem tudsz vele fizetni, csak ha megkéred a supportot, hogy reseteljék. A 3DS-t nélkülöző fizetési módokkal (Apple Pay, GPay) viszont tökéletesen működik, legyen szó bármilyen tranzakcióról.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
vnorbi
aktív tag
válasz pictigjis #10690 üzenetére
Igen, anomáliák voltak, meg még biztosan lesznek is.
Például amikor regisztráltam, akkor elvileg 90 napos cashback járt a kiválasztott 3 üzletláncban történő vásárlásért, és azt írták, hogy a 90 nap a kártya aktiválásától kezdődik. Mivel nem volt fizikai kártyám, amit aktiválhattam volna, szerintem ettől kicsit megbolondult a rendszer, mert az 1%-okat kaptam, viszont nem kezdődött el a 90 nap mérése. Kb 9 hónap után változott valami, aztán már nem jött visszatérítés.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz vnorbi #10689 üzenetére
ha már van fizikai kártyád, én inkább átírnám az adatokat a gpay-ben is, nehogy a legrosszabbkor süljön be. a tied valami egészen rendkívüli eset, ez is inkább anomália, hogy a fizikai aktiválása után működik tovább a régi "virtuális"
de a curve-nél bármi, és annak az ellenkezője is megtörténhet
-
vnorbi
aktív tag
válasz pictigjis #10687 üzenetére
Aha, köszi a pontosítást. Az végül is szürke folt nálam, hogy ha van legyártott, de nem aktivált fizikai kártya, akkor mennyire használható a virtuális. Volt úgy egy hét, amikor ez az állapot volt, de nem emlékszem, hogy ezalatt használtam-e, amikor meg megjött, akkor meg rögtön aktiváltam, hogy megnézzem, tényleg megoldja-e a 3DS jóváhagyást.
Azt tudom, hogy Revoluthoz újra hozzá kellett adni a kártyát az új adatokkal, viszont a Google Pay-jel nem volt szívás, ahhoz én nem nyúltam, még virtuális korában adtam hozzá, és a fizikai aktiválása után működött tovább.
@hr2: Én 2020 végén regisztráltam, akkor még volt lehetőség kihagyni a fizikai kártya. A szabályzat még most is úgy fogalmaz, hogy a fizikai kártya rendelése választható, ha akarod, és csak az ATM-ből történő készpénzfelvételt említik, hogy ahhoz elengedhetetlen a fizikai kártya. Tapasztalatból meg tudom, hogy az online vásárláshoz is, ami szerintem inkább szoftverhiba, de egyszerűbb volt nekik adni egy kis fájdalomdíjat, meg ingyen postázni a kártyát, mint ezt megoldani.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz vnorbi #10685 üzenetére
ha postáztak fizikai kártyát, mint az ő esetében, aktiválni kell, mert előbb-utóbb össze fognak akadni a számok a rendszerben, és használhatatlan lesz a "virtuális" kártya
nem véletlen amúgy, hogy nem nagyon reklámozzák már ezt, hogy ha nem kell fizikai, elleszel a virtuálissal is, mert a curve-é sajnos ennyi év után sem valódi virtuális kártya
-
pictigjis
Topikgazda
de, lesz. a curve ugyanis NEM támogatja a virtuális kártyákat, az, amit fizikai nélkül lehet használni, egy kezdetleges, szinte korcs valami korlátozott funkciókkal. aktiváld a fizikai kártyát, ezzel ugyanis a fizikai kártyán szereplő (valós) lejárati időre és biztonsági kódra frissül a "virtuális" kártya is
miután ezt megtetted, mindenhova hozzáadod újra a kártyát, aztán a fizikait szépen elteszed a fiókba, kit fog ott zavarni?
-
vnorbi
aktív tag
Bármi lehet, de valószínűleg nem lesz gond. Én kb egy évig használtam így, úgy hogy fizikai kártyát nem is rendeltem. Aztán kitalálták, hogy az online fizetéseket csak akkor engedik jóváhagyni, ha van aktivált fizikai kártyám is, de a mobil fizetéssel nem volt bajom, az ment mindig.
-
hr2
őstag
Üdv.
Megérkezett a Curve fizikai kártyám.
Viszont én nem szeretném használni csak a virtuálist ami az app-ban van, azt is csak mobilfizetésre.
Nem lesz gond ha nem aktiválom a fizikai Curve kártyát? -
pictigjis
Topikgazda
válasz zerodot #10682 üzenetére
igen, úgy tűnik, most így van beállítva a rendszer. ők azonnal küldik az elszámolási kérést, így ha a "valódi" kereskedő nem kapkod, akkor addig "nyerőben" vannak
én is csak a hiba miatt tudtam összehasonlítani, mert ja, mi is mindent curve-vel fizetünk. sose lehet tudni, mikor és mit akarok gbit-elni és hova...
-
zerodot
aktív tag
válasz pictigjis #10681 üzenetére
Ja úgy érted a Curve még azelőtt véglegesíti a tranzakciót a kártya felé, mielőtt maga a kereskedő is megtenné a Curve felé? Lehet. Bár ez régebben is így valahogy volt, akkor most megint visszatértek volna ehhez?
Mindenesetre úgy vettem észre, hogy a Pending jelzés alapján ezt jól lehet követni. Én általában meg szoktam várni, amikor már nem pending, és mondjuk valóban úgy rémlik hogy mostanában sokszor pár órán belül ez megtörténik. De azt hittem ez boltfüggő... Direktben bankkártyával fizetéssel pedig nem igazán tudtam összehasonlítani, mert gyakorlatilag mindent a Curvevel fizetek...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz zerodot #10680 üzenetére
én pár hete azt vettem észre, hogy felgyorsították a könyvelési folyamatokat. ha napon, akár néhány órán belül gbit-elek valamit, akkor sem oldódik már fel a zárolás, hanem lefut a könyvelés+külön visszatérítés
amúgy szerintem ez a működés végső soron tisztább és egyértelműbb, valószínűleg elutasított tranzakciók esetén kevesebb (vagy nulla) olyan eset lesz, hogy "majd lejár zárolásból"
jó példa erre a múltkori reggeli anomália: kétszer próbáltam ugye a curve-vel fizetni a lidlben, harmadjára elővettem a sima kh-sat. na most a két curve-ös "vásárlást" meg a visszatérítést is előbb könyvelte le a kh, mint a saját kártyájával közvetlenül végzett vásárlást = a curve (mint kereskedő) hamarabb küldte az elszámolási kérést, mint a lidl (mint kereskedő)
[ Szerkesztve ]
-
zerodot
aktív tag
válasz batagy #10666 üzenetére
A GBIT-nek nincs köze a GPayhez, hiszen a fizetési lánc Bolt -> GPay -> Curve -> Bankkártya. A GBIT a Curve -> bankkártya részen történik, a GPay ebből nem érzékel semmit.
Amúgy egy ideje tudtommal úgy működik a visszatérítés rész, hogy amíg nem könyvelődött a tranzakció (Curveben "Pending"), addig a Curve egyszerűen feloldja a zárolást az eredeti kártyán GBITkor, ellenkező esetben peding egy refund tranzakciót küld az eredeti kártyára.[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
válasz Somatom #10677 üzenetére
Miért ne történt volna meg? Az eredeti összeg visszament a Revolut számlára, nem? Nyilván Ft-ban, mert abban is terhelte, mást nem tud visszaküldeni oda. Ilyenkor jóváírja a váltási díjat is, ha volt. Ha átrakod a vásárlást egy másik EUR alapú kártyára, akkor már nem fog váltani (sem arra díjat felszámítani) hanem direktben az EUR-t emeli le a számláról.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Somatom #10674 üzenetére
jobban belegondolva ez igy mukodik. valtas eseten az eredeti es az atvaltott devizanemre allitott kartyara is lehet gbit-elni, de a refund mindenkepp az atvaltott osszeg lesz (ezert lehet kinullazni veletlen hetvegi dijat). azt sajnos sose lehetett kivalasztani, hogy a refund is eredeti devizaban menjen
-
Peter.70
addikt
válasz Grande Ale #10668 üzenetére
Nekem tavalyelőtt nem kérdezte meg, simán adta ki a HUF-t. Viszont a BB ATM megkérdezte
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Ez a Back in Time de jó! Véletlenül HUF -on felejtettem a Curve -ben a Revo kártyát, amikor Euróért vásároltam. A Curve váltott, de a Revo egyenlegen nem volt elég Forint, ezért az Euró egyenlegből vonta (szintén váltással). Csináltam egy Gbit -et és áttettem a vásárlást az Euróra állított Erste kártyámra. Erre a Curve visszaküldte a Revora az általa szarul leváltott Forintot (amit ugyebár a Revo is Euróról váltott) és levonta az összeget Euróban az Erste kártyáról.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Grande Ale #10668 üzenetére
az otp valamiert megkerdezi, az egyetlen hazai bank, amivel talalkozni szoktam. a kartyaszam-adatbazisukat biztosan nem frissitik rendesen
egyetlen mas hazai atm sem akar mas devizaban terhelni
-
Grande Ale
őstag
Vettem ma ki pénzt, OTP atm-bol, curve mögött OTP kártya. Miért kérdezi meg az automata, hogy euró vagy forint? A curve magyar bines, alapból nem forint kellene legyen? Valamit meg pirossal is írt, kár, hogy nem fényképeztem le...
-
batagy
őstag
És ilyenkor , amikor a Curve-ről utólag átterheled egy adott bankkártyáról a vásárlást a Vivid-re, akkor mi történik az eredeti bankkártyán?
Törlődik az eredeti tranzakció?
Vagy egyszerűen csak visszatöltik ugyanazt az összeget az eredeti bankkártyára?Kérdés bonyolítás: mi van akkor ha GPay-jen keresztül fizetted az eredeti vásárlást? Ugyanis a GPay minden bankkártyához hozzáad egy virtuális bankszámlaszámot. Tehát a refund olyankor esetleg lehet kis macera. De nincs ezzel tapasztalatom, csak kérdem.
-
ACE-
addikt
válasz Szoszo94 #10664 üzenetére
Bár off, de simán jó lehet Vivid-re továbbra is, ha Curve-el vásárolsz. Nekem pl. múltkor volt hogy kaptam azt a Lidl-s kupont 10€ erejéig SD nélkül is, és az 1 hónapon belül Curve-ben történt Lidl-s vásárlásokat mindjárt át is tudtam húzni rá, így kb. 1 perc nyomkodás után megvolt a 10 euró. Ilyen gyorsan még sosem kerestem 3600 Ft-ot
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
Szoszo94
őstag
válasz szilasz007 #10663 üzenetére
Április végéig van még SD-m, addig használom aktívan a Curve Gbit funkciót, viszont ha Vividről lejár a SuperDeals, akkor a Curve is vele együtt fog parkolópályára kerülni valószínűleg. Mostanában nem volt gondom vele, párszor szivatott meg McDrive-okban, hogy zárolta a pénzt de sikertelen volt a tranzakció terminál szerint, de egyébként működik ahogy kell. Illetve az elején szívtam sokat a limitek miatt.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
szilasz007
aktív tag
válasz Williamgrant #10653 üzenetére
Detto.
Azt miota Unicredit bevezette a Google Pay-t.. Hogy mondjam. Sokkal egyszerubb lett az eletem es a Curve csak pihen a talcaba.
Nagyon nem hianyoznak a veletlen elutasitott tranzakciok... -
xcsabo
senior tag
Nálam is volt benzinkúton 2 elutasítás. Azt írta a support hogy vagy hálózat hiba vagy kommunikációs hiba a terminállal. De a mögöttes kártya működött persze. Meg jó hogy nálam volt.
-
Oliverda
félisten
Elvileg eltörölték a devizaváltás hétvégi felárát:
We’ve simplified our terms on foreign exchange. We’ve removed the distinction between weekday and weekend rates and we’ll always give you the latest available exchange rate from our provider.
Így legalább már hétvégén versenyképes lesz a Revoluthoz képest.Illetve már a CDC is megeszi a kártyát.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
xcsabo
senior tag
Viccet félretéve, nálam eddig csak akkor utasított el (eredeti UK bines volt eddig a kártyám) ahol a terminál diszkréten érdeklődött, hogy HUFban vagy GBPban akarok perkálni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz K Norbi #10654 üzenetére
Te jártál jobban, legalább van izgalom.
xcsabo: reggelente én is szoktam
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
ACE-
addikt
válasz pictigjis #10652 üzenetére
Hát nem tudom, eddig Samsung S9-et használtam, most S20 FE-t, ugyanazok a hibák, és úgy, hogy máshol meg tökéletes, mint mondtam SPAR-ban utána ugyanúgy tudtam fizetni, de pl. van egy pékség, ahol szinte soha nem, de néha igen szóval én egyes terminál fajtákra gyanakszom...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
xcsabo
senior tag
Én csak dupla nullással taliztam eddig
-
K Norbi
addikt
-
nagyúr
válasz pictigjis #10652 üzenetére
A 050 engem csak az Auchanban kísért.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
ACE-
addikt
válasz pictigjis #10640 üzenetére
Nekem a GLS futár ma még nyomott egy 050-es egyéb hibát, utána inkább fizettem mással, bár én nem is néztem itt korábban hogy gond van... ezek a 050-es hibák azt gondoltam eltűnnek a magyar BIN-es kártyával, de sajna nem... nagyon nem bejövős ez nekem. Miközben 1 óra múlva meg a Spar-ban gond nélkül ment...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
vnorbi
aktív tag
válasz pictigjis #10643 üzenetére
Olvastam itt reggel, hogy vannak gondok, és már elkönyveltem, hogy majd akkor inkább holnap vásárlok. Aztán ahogy többen írták, hogy már jó, vettem a bátorságot, és átmentem a Tescoba.
Ilyen "hibát" még nem is hallottam, lehet, hogy semmi köze a Curve-höz, de érdekességnek azért megosztom. Google Pay-jel fizettem, minden rendben, aztán elkezd zümmögni az önkiszolgáló kassza (mintha pénzt számolna), aztán kinyomtat egy papírt a végösszeggel, és hogy abból 0 forint lett fizetve, meg odaírja még, hogy "nyomtatóhiba". Mire ezt végigolvastam, kinyomtatott még egy blokkot a sikeres fizetésről. Egyszer érintette a telefont, a Curve-ön és a mögöttes kártyán is csak egyszeres terhelés van.
-
#33802016
törölt tag
válasz Williamgrant #10645 üzenetére
Cavinton
-
nagyúr
válasz pictigjis #10643 üzenetére
Ahogy Te is írtad, manuális system infónak nem sok értelme.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
nagyúr
válasz #33802016 #10644 üzenetére
Mindig elfelejtem hogy miért fizetem a prémiumot.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
#33802016
törölt tag
válasz Williamgrant #10642 üzenetére
Azaz értelme annak a kommentnek, hogy egy ideje már olvasom... itt, és máshol is. És - személy szerint - úgy ítéltem meg, hogy arra amire esetleg használnám, nem lenne olyan gördülékeny, magyarra fordítva, több hátránya lenne/lehetne, mint előnye, így nem éri meg ezzel szarakodni - jelenleg - nekem legalábbis.
Ergo szubjektív vélemény.
Visszatérítést, másra is kaphatnék... de annyira nem mozgat meg...
Az, tiszta sor, hogy a negatívat előbb kommentelik mint a pozitívat. De ebből a szempontból a negatív érdekesebb, ha egy szolgáltatáson gondolkodsz. Ráadásul vannak olyan alap korlátok is, ami nem egyszeri, hanem állandó.
A látszat ellenére, nem ez az egy hozzászólás alapján írtam, hogy nekem egyelőre nem megfelelő, úgy látom ebben a pillanatban.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
akkor ezt végleg lezárhatjuk, de ismét kiderült, hogy teljesen értelmetlen a system status mutatójuk
We’re aware of the issue and can confirm that some downtime was experienced between the hours of 4-7 am this morning (kicsit tovább is tartott az, de oda se neki). This has since been resolved and the team are investigating the initial cause of the downtime (segítek: elcsesztetek valamit a karbantartásnál). Sorry for any inconvenience that may have been caused by a decline.
If you were charged in error during this time then please be assured that our customer experience team is in the process of reversing all incorrect charges and you should see the incorrectly charged funds reflected back in your bank account within 1-5 working days. This window of time is dependant on the time that it takes for the refund to be processed by the bank once reversed by us.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #33802016 #10641 üzenetére
Egyrészt nem vág témába, használhatod az OFF gombot bátran a PH! szabályok szerint.
Másrészt mi célja volt annak a kommentnek? Volt egy rendszerhiba ami gondot okozott X usernek, ezt természetesen beírja a szolgáltatást használó. Azt nem fogja hogy fél-egy évig gond nélkül használta itt-ott, fizetett vele, GBiT-elt, helyet és időt takarított meg, x% jóváírást kapott stb. Szóval miután látsz egy problémát bekommenteled kvázi hogy "Na ezért nem kell nekem Curve." Szuper, és...[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
#33802016
törölt tag
válasz Williamgrant #10639 üzenetére
Miért szerinted csak olyan ír ide, akinek van kártyája/regisztrációja? Ha azt olvastad ki belőle, hogy nem érdekel(t), akkor nem velem van baj...
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz JohnnyWeiss #10637 üzenetére
tényleg működik, jött a gls futár (megölöm az asszonyt )
-
nagyúr
válasz #33802016 #10629 üzenetére
Tök rendes tőled ha kihagyod.
Úgy is kommentelsz hogy téged nem érint, mi lenne ha még volna is ilyen kártyád.Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
pictigjis
Topikgazda
válasz JohnnyWeiss #10637 üzenetére
köszi az infót!
-
JohnnyWeiss
tag
Most válaszolt nekem is a Curve:
We experienced a short problem which meant a few customers experienced some declines when making payments in the early hours of this morning. This issue has now been fixed and transactions through Curve are being processed as normal. -
Szoszo94
őstag
Most beszéltem barátommal, már működik neki a kártya
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Somatom #10634 üzenetére
így van, abban az esetben nem, ez továbbra is igaz. de nyugodtan mondhatom, hogy az a bizonyos múlt szerdai eset az első ilyen három év alatt, és az is valószínű, hogy az ilyen hiba nagyon ritka
azt az esetet még - gondolom - a payments teamnek ki is kell vizsgálnia egyedileg
akkor úgy fogalmazok, hogy az ilyen elutasításoknál (mint amilyen ma is volt többünknél) 99,9 százalékban vagy azonnal indít a curve rendszere egy refundot, vagy nem is lesz lekönyvelve a konkrét tranzakció. de az utóbbi néhány hét megfigyelései alapján a "hagyja a rendszer lejárni" megoldással igazából már nem találkoztam
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Somatom #10632 üzenetére
de, amikor ilyenfajta elutasítás van, azonnal elindul a refund, de az appban csak némi késéssel jelent most meg. valójában tehát az erste tudja, hogy melyik számláról akartál éppen fizetni, mihez tartozik valójában a refund, csak nem biztos, hogy használni is akarja ezt az információt. vannak azért olyan szolgáltatók, amelyek azonnal tudnak szólni az ilyen refundokról, lásd revolut, wise
példának, így is kinézhet az ügyfél tájékoztatása levonás-refund vonalon
-
Somatom
veterán
válasz pictigjis #10631 üzenetére
Egyáltalán nem törvényszerű, hogy a refund azonnal elindul. Az Erste -től mit kérdezzek? Érkezik egy Ft jóváírás egy Euró számlához társított kártyára. Nyilván átváltja, mást nem is tehet. Én meg bukok, mert hiba volt a Curve -nél.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Somatom #10630 üzenetére
erre a curve nem tud figyelni, ez nem is lenne lehetséges. a refund valójában azonnal elindul, de hát ismered jól az erste könyvelési sebességét, ami több munkanap is lehet. amikor eljutnak odáig, szinte biztosan arra a számlára fogják lekönyvelni a visszatérítést, amelyikhez éppen hozzá van rendelve a kártya
de lehet, ezt inkább az erstétől kellene megkérdezned, mi történik ilyen esetben (de amilyen inkompetensek...)
-
Somatom
veterán
válasz pictigjis #10625 üzenetére
Nekem Erste Ft és Euró számlám van és George -ban tudom beállítani, hogy épp melyikhez rendelje a kártyát. Ha ez a kártya van a Curve mögött és itthon lyukra fut néhány tranzakció, de a visszatérítésig külföldre megyek és átállítom az Eurós számlámra, akkor hogyan kapom meg a visszatérítést? Majd az Erste átváltja nekem a remek árfolyamán?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#33802016
törölt tag
Úgy látom ezzel a kártyával elég sok gond van.. (mostanában legalábbis).
"kiábrándító élmények mostanában, de legalább van új kártyadizájn, az kellett nagyon!"
Ezt hívják európai megoldásnakKorábban gondoltam hogy jó lehet egy ilyen kártya, aztán utána olvasva követve a dolgokat sok probléma is előkerült... így inkább kihagyom...
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz JohnnyWeiss #10626 üzenetére
valóban elég kicsi a minta, de amikor ennyien panaszkodunk egyszerre, az jellemzően általános lehalás jele, és biztosan összefüggésben van a hajnali karbantartással
azt a státuszoldalt nyugodtan felejtsd el. akkor frissül, ha valaki manuálisan belenyúl, magától nem, valós információt nem ad semmiről
[ Szerkesztve ]
-
JohnnyWeiss
tag
Én is próbáltam ma többször fizetni és egyszer sem sikerült. BKK automata, még bizonylatot sem ad, amin lenne hibakód, egyéb hiba volt a terminálon kiírva.
Amúgy úgy vettem észre, hogy a Curve-ben pending, de a bankomtól (K&H) nem vonta le egyszer sem. Illetve Curve mögötti Revoluttal is próbáltam, ott meg egyből refundolt.
A curve status oldalon (status.curve.com) pedig azt írják, hogy minden működik. De nem általános a hiba, mert van akinek meg működik a fizetés.
Remélem hamar javítják -
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
most nézem, hogy a kiváló programozóik szúrhattak el valamit már megint
Planned maintenance on Tuesday 18th January
Completed - The scheduled maintenance has been completed.
Jan 18, 04:33 UTC
In progress - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.
Jan 18, 03:56 UTCnálam mindkét hibakód 306 volt = The original Authorization is no longer valid, because it has expired
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Grande Ale #10621 üzenetére
az a nagy probléma (már megint), hogy mint az én múlt heti elutasított tranzakcióm esetében, az app nem jelzi, hogy ezek elutasított fizetések lettek volna. a pizza hutos elutasított tranzakciót is tudnám back in time-olni, a mai lidl-fizetéseket is, nincs ott a szokásos "this transaction has been fully refunded and cannot go back in time" szöveg
persze, lehet, hogy ettől még jön majd automatikusan minden, de a múlt heti tapasztalatom éppen pont nem ez
-
hr2
őstag
válasz Grande Ale #10618 üzenetére
Jelezni kell a Curve felé vagy automatikus?
-
pictigjis
Topikgazda
én is kétszer próbálkoztam a lidl-ben, se mobillal, se chip+pinnel nem sikerült, de mindkét összeget zárolták, ahogy szokták. valószínűleg ugyanolyan rendszerszintű letérdelés van, mint karácsony előtt, NE HASZNÁLJÁTOK A KÁRTYÁT!
vagy a zárolásból nem lesz terhelés, vagy visszatérítés fog érkezni, ez a jellemző lefutás
(kivéve, ha nem: múlt héten volt a pizza hutban dupla terhelésem, és noha az elsőre még az apple wallet is azonnal jelezte, hogy refunded, valójában azóta se jött visszatérítés a curve-től. nem akartam húzni az időt, inkább már szombaton megírtam a problémát, két és fél nappal később, ma hajnalban jött a válasz, hogy valami tényleg nem stimmel, továbbították a megfelelő csapatnak kivizsgálásra)
kiábrándító élmények mostanában, de legalább van új kártyadizájn, az kellett nagyon!
-
Grande Ale
őstag
Múltkor is volt ilyen, vissza fogjátok kapni.
-
hr2
őstag
Üdv.
Az előbb történt egymás után 2 db elutasított tranzakció, viszont az összeget mind a kétszer levonta.
Ilyenkor mi a teendő? -
Sziasztok!
Ma reggeli anomáliára keresek megoldást.
Feleségemnek adtam a Curve kártyámat, hogy inkább azt használja, mintsem elhagyja mégegyszer az OTP-s főkártyát. Bement a SPAR-ba és reggelit akart magának vásárolni. Nálam csipogott a telefon 3x is, aztán felhívott, hogy harmadjára utasította vissza a terminál a fizetést, vagyis a SPAR oldaláról nem érkezett meg összeg, érvénytelen volt a tranzakció.
Ezzal csak az a baj, hogy tőlem (a fő számláról) HÁROMSZOR KERÜLT LEVONÁSRA! És ezt követően elküldték feleségemet üres kézzel.Mit lehet ilyenkor tenni? Előre is köszönöm a segítséget!
But who is watching the guardians?
-
ACE-
addikt
válasz Williamgrant #10614 üzenetére
Furi, nekem műkszik...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
nagyúr
válasz Williamgrant #10613 üzenetére
Újra beszéltem a supporttal:
"no Authorization Request Cryptogram (ARQC) sent by the seller."Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
nagyúr
Most magyar van, mert elhagytam az előzőt és újat kellett kérnem.
A magyarral is állandóan az ERROR 50 hibakóddal száll el az összes Auchanos terminál.Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
ACE-
addikt
válasz Williamgrant #10611 üzenetére
A magyarral? Nekem nincs vele gond, fizettel benzinkúton is és az élelmiszer részén is.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
nagyúr
Az Auchanban továbbra sem tudok fizetni vele...
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
pictigjis
Topikgazda
You’ll have to keep your eyes peeled for the Black and Metal redesigns which will also be announced soon.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Gurulunk, WAZE?!
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Óra topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- EAFC 25
- Huawei P30 - kell ennél több?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest