Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #28746 üzenetére
30i vs 35i az alaphang
a 30i pörgősebb, könnyebb
én 35i helyett 40i-t vennék, ha már v8, szerintem elég jókAmúgy vezettem 35i-t nem sok v8 feelingje volt
meg volt szerencsém 286 lovas dízel v8-hoz azt bírnám nagyon, csak eléggé kehes
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #28751 üzenetére
De kiveszem a kezem a biliből, nem is nézegetem inkább őket, mert még pár hónapig nem aktuális a csere. Majd akkor ráfekszem a témára, de szerintem elég lesz a 30i is, valahol meg kell húzni a határt az élvezet és a pazarlás között.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #28752 üzenetére
egy 30i-t bevállalnék a 18d helyett
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
stickermajom
addikt
válasz szőröscica #28752 üzenetére
Na, ezt így bármikor bevállalnám. Kár a fehér bőrért amúgy, valahogy az nem az én világom.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #28752 üzenetére
Ez tetszik
-
-v-
addikt
-
Oracle
senior tag
Sziasztok!
Van ötletetek hogy miért nem emelhet ki a kuplung teljesen hidegen? Az a problémám, hogy hidegen akad az 1-es és a rükverc, és tegnap tűnt fel hogy teljesen kinyomott kuplungnál, mikor megpróbálom egyesbe tenni és akad akkor mozdul az autó. Ahogy picit melegszik az autó teljesen megszűnik ez a hiba.
-
erikke17
őstag
Köszi, no nem két darabból áll ha az ember igényesen akarja ugyebár Nem csak megveszem a lököst lefújatom aztán felteszem Szép kis procedúra lesz.
De ha jól értem akkor a fékhűtőnek 2 lehetőség van. 1.körkivágásos, afféle flexibilis csövekkel elvezetve. 2. pedig az eredeti megoldás a gyárihoz hasonló csövekkel?
ADAM1337 - Hát akkor te sem unatkozol Bár nem most fogok ebbe bele, először körbetapogatózom meg mire mindent beszerez az ember húúú. Még egyenlőre vannak fontosabb dolgok.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
ADAM1337
nagyúr
válasz erikke17 #28760 üzenetére
Nem nem.
De inkább utána járok rendesen, nem akarok gagyit megvenni, meg még más dolgok élveznek prioritást, hátulra most lesz nemsokára brembo féktárcsák és textar fékpofák, aztán a bal első hátsó lengőkar csere az mondjuk nem tétel 25k az egész.
Utána szélvédő kéder aztán az M-esítés elöl, de szép sorjában. -
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #28752 üzenetére
Sprintmonitor szerint fogyasztasban alig van kulonbseg a 35i es 40i kozott. Szoval akkor mar 40i, ahogy irtak.
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
Ezt már láttátok? 730xd
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
lorcsi
veterán
szerintetek ez a 320d miylen ?
így a képek alapjáneladó: vadi új soundcore motion+
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #28766 üzenetére
Az a kulcs egy plusz telefonszerűség gyak, hívás funkció nélkül. A kivehető tablet okos dolog-az elsőt is lehetne így, könnyű lecserélni, csak univerzális befogatás kéne neki.
Én el tudnék képzelni olyan élethelyzetet, hogy vennék ilyet, bár akkor hátul ülnék...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
erikke17
őstag
válasz ADAM1337 #28761 üzenetére
Szép lista!
Más: Ezt nem tudja valaki mi pontosan? 13573 Gluehanlage Ilyenem van INPA-ban elég régtől nyár óta mióta meg van autó. Az jött le vagy izzító vagy izzító relé. (530d)
De most a nagy mínuszokban gond nélkül röffent első fordulásra 3 nap állás után is. (érdekesség nyáron is vissza tette a hibát, teszteli olyankor is ?) Szóval relé kizárva valamelyik izzító gyertya lenne?
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
szőröscica
addikt
válasz erikke17 #28769 üzenetére
Szikráztasd meg a gyertyákat egy dróttal, rögtön kiderül, hogy valamelyik rossz-e. Míg nincs nagyon hideg, be fog indulni néhány rossz gyertyával is, de nem árt rendbe tenni. Nálam 380 ezernél is simán indult -17, -18 fokban síeléskor. A bor megfagyott a teraszon, de az autó indult.
-
MPowerPH
félisten
válasz erikke17 #28769 üzenetére
Glow plug or glow plug relay.
Nekem is hasonlo volt, nem emlekszem a pontos hibakodra. Nalam a relay volt a rossz, de biztosra menve az izzitokat is lecsereltem. Bar most hogy igy visszaemlekezek, nekem random dobalta a hibakat a gyertyakra 1-tol 6 -ig, igy kizarasos alapon csak a relay lehetett a gond. Szoval Nalad valszeg a gyertya lesz a ludas. Hany km-el ez elott voltak cserelve? Nem nagy tetel a 6db Beru gyertya bele.
joamilestoné: En a rossz relay -el mar -8 -ban nem tudtam, csak masodszorra elinditani. Aztan mikor realizalodott, hogy bizony nagyon nem mukodik az izzitas az auton, es masnap koran reggel mennem kell, de ejszakara -15 -ot mondtak, akkor elkezdtem aggodni. Igy az ejszaka kozepen felkeltem, es elmentem vele 15km-et, hogy reggelre biztosan induljon.(Este fekves elott ugyan ezt megcsinaltam) Ugye itt az UK-ban nem tunt fel, mert nincsenek kemeny fagyok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Reverting
őstag
válasz lorcsi #28765 üzenetére
Hat... jo nagy kammaer... azt irja nem a lancszakados fajta.... csekkold az alvazszamot... pont az...
De ha visszahivasban javitott akkor meg jo is lehet.... kozepes felszeretsegu... kinti flotta auto...
iPhone 16 Pro Max Black Titanium / iPhone 11 Black / iPad 10,2 Space Gary / Apple Watch SE Space Gray / Samsung S9+ Midnight black
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #28741 üzenetére
Turbos motornal nem meglepo de hisz az meg szivo. Nem gondoltam volna azzal is mar baj van/lehet. Ugyan nekem csak sima M52 van de azzal sok gondom nem volt.
(#28742) BMW001
M52-ben eddig en egy fotengely fordulatszam jeladot csereltem, gyertyakat, illetve 300.000km -nel kapott tomites csereket, kisebb "generalt". Kezdett mar fustolgetni. Azota 50 meg bele ment semmi gond azota se. 5W-30 olajjal hasznalom azota. Gyari olajfogyasztasa van. Csere periodus alatt 1 liter.
(#28745) CharlieDrop
M50-et azert szeretik mert vas blokk a vanos nelkulit turbositani konyebb illetve dunat lehet veluk rekeszteni annyi van belole. EWS is nuku. Bar nem tudom ez szamit-e. Sokkal osszetettebb munka es dragabb M52-bol epiteni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
peetmaster
senior tag
Sziasztok!
A képen szereplő E60-ra szeretnék tavasszal egy másik alufelni garnitúrát és abban kérném a véleményeteket, hogy mennyire érdemes megkockáztatni a 19"-t (most 18-as van), illetve ha 19, akkor abból milyen fajta/típus mutatna jól? Mindenképpen BMW felnit szeretnék (gyári vagy replika, esetleg kétszéles garnitúra). Elsősorban olyasvalaki tapasztalataira, véleményére lennék kíváncsi, aki 18-ról váltott 19-re. Minden érdekelne: ET, gumi, autó viselkedése, stb.) F10-es (M-es) 5-ösök felnije tetszik. Például ez.
A jelenlegi 18-as felnik megmaradnának, csak téli gumit kapnak majd.
Előre is köszönöm!
-
-
Cxgrav
senior tag
válasz peetmaster #28774 üzenetére
Szia!
E60 M5 felnit tennék rá
Styling 135[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #28778 üzenetére
Azert az E92 -vel a 19" sem volt gaz otthon. Akkor az E60-al nem lehet problema. Csak ne replica, mert egy nagyobb katyu utan kettetorik. Ha mar kell a szep nagy felni, akkor tessek vagy keresni gyarit, vagy nezni mas brand-ek minosegi termekeibol. Ezek a 'minosegi olasz' cuccok egy kalap kakit nem ernek.
Don't Tread On Me
-
peetmaster
senior tag
válasz Cxgrav #28777 üzenetére
Szia!
Igen, néztem már rá olyat is, de nekem igazán az a felni M-Packet-el tetszett csak. Mindenesetre az is benne van a pakliban.
joamilestoné: szerintem a komfortérzetet már ezzel a 18-assal is "lelőttem", úgyhogy nem hinném, hogy az az 1" és /35-ös gumi drasztikus változásokat hozna, de pont ezért kértem, hogy ha van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, ossza meg velem.
BMW001: Rendben. Például ezt sem tudtam, hogy kuka minőségűek az olasz replica felnik. Mivel egyébként sem szeretnék zsír új felniket venni, így van rá esélyem, hogy használtból kifogjak egy jó állapotú, gyári, viszonylag nem túl drágát. Az ár, amennyit szánok rá nem titok: maximum 180.000 Ft (+ persze a gumik).
-
stickermajom
addikt
Lassan közeleg a 10 ezres olajcserém (plusz diffi olaj csere) M47TUD20-nál
Gyorsan összeraktam magamnak a pakkot:
Olajszűrő: Mann-Filter
Levegőszűrő: Mahle-knecht
Pollenszűrő: Kiak aktívszén
Olaj: 6L Castrol Edge 5W-30
Diffi olaj: 1L Castrol Syntrax Longlife 75W-90Ez így rendben van?
-
Cxgrav
senior tag
válasz szőröscica #28778 üzenetére
Direkt nem írtam felni méretet, csak típust.
2 dolgot kérdezett, csak 1-re válaszoltam.Én feltenném a 20"-is.
Főnöknek az A6-on az van. Marha jól néz ki, csak mindent érzel az útból.Picture me Rollin' by 2pac
-
negro
őstag
válasz peetmaster #28780 üzenetére
En 18-as BBS-el jarok nyaron /40-el E39-en es meg total elfogadhato a komfort erzet. De ne hidd azt, hogy a /35 semmiseg es nem erzed majd a kulombseget. Vagy lehet belul nem is de a futomu igen. Nehezebb felni/gumi ergo nagyobb a rugozatlan tomeg. Roszabb minosegu utakon jobban elpattog szepen az auto es a vegeredmeny roszabb ut utartas lesz meg a vegen. Egyaltalan szereltek 19-el sima E60-at? Nem csak az M5-ot?
Ilyen meretben meg semmikepp nem ajanlok replika felnit. Kicsiben se de egy 16-os felnit jobban ved a ballonosabb gumi. Ahogy irtak elottem egy nagyobb katyu es repedes, tores.
En inkabb koltenek egy szep 18-as masikra. 180-bol amugy se kapsz szep gyari bmw felnit 19-es meretben.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
peetmaster
senior tag
Nekem is /40-es most a 18-as, és igazából bőven azon a határon belül van, ami nekem a bántó címszót képviseli (az off autón, egy Accord-on /45 van és egyáltalán nem rosszabb a /40 a BMW-n). Nem mondtam, hogy semmiség, csak annyit, hogy eget verő különbség nem hinném, hogy lenne, de nyilván aki tapasztalatból beszél, az megint más. Annyit tegyünk még hozzá, hogy mivel ez a második számú autó, ezért neki inkább a jobb minőségű és hosszabb utak "jutnak" (ergó sok városi kátyús utat nem kap, csak inkább pályát/normálisabb autóutat), de persze ez is szempont, hogy a futómű ne menjen el. E60-ból az (M)535D nem jött ki gyárilag 19-es felnivel?
Nem ragaszkodom foggal-körömmel a 19"-hoz, de ha esetleg ki tudnék fogni egy jobbféle 19-est, akkor simán feltenném a 18-as helyére, persze csak ha kapok pozitív megerősítéseket. Egy biztos: szvsz jobban néz ki rajta! A 18-as most egy normál, alap méret (nekem a 17-es bántóan kicsi) egy E60-on. A 19-es már nagyobb hatást kelt, de még arra sem mondanám, hogy már esetleg túl nagy rá. Ízlések és pofonok.
Én is ültem már Audi A6-ban, amin 20-as kerekek voltak (hátul /30-al), és nem pattogott a rosszabb úton sem. Keménynek kemény volt, de abban az 1,5 órában nem éreztem semmivel sem kevesebb komfortot, mint egy R17 /45-el.
-
-KP-
addikt
nekem az m68-as felni tökre tetszik és "csak" 17-es.
-
negro
őstag
válasz peetmaster #28784 üzenetére
M-es 535d lehet jott ki en nem tudom. Ezert kerdeztem, hogy az alap kivetelnel mi a max. Ergo ez a 19 gyari valto meret-e? E39-el vagyok kepben, Ott a 18-as volt a legnagyobb gyari meret. E folott mar a futomu alkatreszek latjak karat. Illetve ahogy irtam egyaltalan nem biztos, hogy jobb ut tartast kapsz.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
peetmaster
senior tag
Ezen a link-en a utolsó előtti alulról, amire gondoltam. Ez típus és méret E60 535D-ken vissza szokott köszönni.
Ha jól tudom, ez M-es felni, de az tuti, hogy 19". Erre mondom azt, hogy ha nincs M-Packet, sajna semmit nem mutat.
Ez is 19", viszont ilyet már láttam nem M-es E60-on is, és nagyon szép. Semmi csicsa vagy hivalkodó kinézet, de mégis ott van.
Jó, tudom a fekete kicsit bokorugró így, de ettől függetlenül szerintem elég korrekt.
pityeszka: style 128 nekem is nagyon tetszik, de a szép állapotú ritka, mint a fehér holló.
[ Szerkesztve ]
-
Cxgrav
senior tag
válasz peetmaster #28789 üzenetére
Sytling 95 esetleg? - disznó egy felni
Gondolkodom is rajta, hogy kapjon-e egyet az e39-em szülinapjáraVagy ALPINA felgen, nyamiiii
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
peetmaster
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz peetmaster #28791 üzenetére
Csak ez elol hatul siman beler a sarvedobe. Elegge hasznalhatatlan setup.
Don't Tread On Me
-
Henry1990
tag
Sziasztok!
Nos, lebeszéltem magam az e39 530D-ről, és most inkább a benzint nézegetem, 525-530-535 szintén e39. Hosszabb utakra, havi 2000km pályázásra kellene. Szerintetek?„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz ADAM1337 #28796 üzenetére
Hát lehet automata is, kényelmesebb Viszont a Dieselek mind 300 000-ret futottak, és nem sok jót jelent ez szerintem, amíg benzines van 200 000-rel is ugyan azon az áron, és felszereltséggel. Németben nézem, mert ott dolgozom.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz ADAM1337 #28798 üzenetére
nos, egy e90 330i-m is volt, csak egy betegágy volt. az is 9liter körül evett. Leginkább pályán használnám, ott gondolom az 535 is megáll 10-11 körül 150-nél.
Persze van belőle 700 000-ret futott is, viszont Dieselből normális áron nincs 200 000 körül
528I-t találtam, illetve 535-öt ami nekem közel lenne. Automata mind2„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Napelem
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- PlayStation 5
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gyúrósok ide!
- Mikrotik routerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest