-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stehe
aktív tag
Sziasztok!
Köszi a válaszokat. Igazából én "turboellenesebb" vagyok, szeretem kihúzatni a motort, főleg egy sorhatost... Az élet amúgy is 5000 felett kezdődik! :-)
Viszont az E90 elég jól tartja az árát, ez alatt azt értem, hogy 4-5-6 évesen is elég drágák.
330i lenne az igazi, de az nagyon ritka, és ha van elég drága is...
Illetve még nem találtam ki, hogy E90 lenne a jobb választás kp-ra, viszont így a szervíz kérdéses, vagy pedig egy F30 hitelre, mondjuk még pár év garival... Ezért próbálom körbejárni, hogy mekkora rizikó mondjuk egy 325i, vagy 330i 7-8 évesen...
-
Isual
veterán
Sziasztok!
Kicsit "élménybeszámolok", ha elbírja a topic.
Év elején vettünk egy 2003-as E39-es patent 525d-t, H.Ezredes kezeire bíztam, de most nyáron több ezer km-t beletéve (horvát, svájci utak) éreztem, hogy valami nem százas az erővel. Kicsit túlléptem a megbeszélt szerviz limitet, de még időben elvittem az Ezredeshez és benne volt a pakliban a turbo hiba... Bontott 100-ért vagy új 400k-ért, nem voltam boldog... Végül szisztematikusan az olcsóbb részek felől kezdve két nyomásszabályozó szelep és egy légtömegmérő cserével sikerült megúsznom. H.Ezredes édesapja kicsit finomhangolta a chippet, hogy a turbot kímélje és gyakorlatilag sikerült megmenteniük (egy darabig) a turbómat.
Nem tudom ti jártatok-e így, de én amikor a turbócsere szót meghallom, ver egy extrát a szívem, így nagyon hálás vagyok nekik, ezért gondoltam be is írok. Mellette megvolt az olajcsere, meg most váltóolajat is cseréltünk, újra patent a kocsi, 280 ezer km-rel az órában és úgy ugrik, mint egy 193 lovas 30d, ha nem jobban.
Természetesen manuális!Szóval itt is megköszönném H.Ezredes munkáját, köszönöm papa!
[ Szerkesztve ]
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
Hikvision
senior tag
Üdv, Tuti, hogy amatőr kérdés, de akárhányszor nyálaztam át az iDrive menüt sehol nem találtam meg, hogy hol lehetne párosítani a telefont az autóval bluetooth-on. Google se a barátom, egyértelmű dolgot nem találtam, ezt látom a menübe a bluetooth, illetve a telefon résznél:
E90 '06 325Xi
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #28106 üzenetére
Most akció van a konira:
Kárászy-éknálA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Hikvision
senior tag
Köszi mindenkinek, VIN alapján elvileg kéne lennie.:
Type code VD11
Type 325XI OL (EUR)
Dev. series E90 ()
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine N52
Cubical capacity 2.50
Power 160
Transmision ALLR
Gearbox AUT
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery LEDER DAKOTA/TERRA (LCB8)
Prod. date 2006-02-28
Order options
No. Description
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES2ME M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 194 M/MIX.T.
203 ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM
205 AUTOMATIC TRANSMISSION
249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL
302 ALARM SYSTEM
319 INTEGRATED UNIVERSAL REMOTE CONTROL
337 M SPORT PACKAGE
358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN
4AD INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE
423 FLOOR MATS, VELOUR
428 WARNING TRIANGLE
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
441 SMOKERS PACKAGE
459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY
465 THROUGH-LOAD SYSTEM
470 CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT
481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
521 RAIN SENSOR
522 XENON LIGHT
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION
563 LIGHTS PACKAGE
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
620 VOICE INPUT SYSTEM
644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF.
672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS
677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL
710 M LEATHER STEERING WHEEL
715 M AERODYNAMICS PACKAGE
760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME
761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING
775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
8SM VIN, VISIBLE FROM OUTSIDE
8SP COP CONTROL
853 LANGUAGE VERSION ENGLISH
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
880 ENGLISH / ON-BOARD DOCUMENTATION
Series options
No. Description
321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR497 CENTRE ARMREST IN REAR
520 FOGLIGHTS
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
20 éve a PH-n.
-
-KP-
addikt
-
MPowerPH
félisten
Odab@sznak. Regen nem tetszett az E34-es... Mara mar megvaltozott a velemyem, bar a belso az tovabbra is sokkal jobb a Mercinel. A Mercibe mar akkor is szerelmes voltam, es ez most sem valtozott. Azert a V12 az V12.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz stickermajom #28122 üzenetére
Ez LOL. Tipikus orosz....
Saycz: Nah, a kovetkezo a menete. Beulsz az autoba, Communication. Aztan Telephone, majd lekatt, es Settings. Ott van megtalalod, hogy bluetooth communication a felso sorban, azt rakd aktivra.
Aztan telon bluetooth on, klikk, hogy minden eszkoz lassa, majd eszkozok keresese. Ott megfogja talalni az autodat, BMWxxxxx koddal. Ahhoz parositsad. Itt ker egy pin.-t, mindjuk irj be 1234-et. Ha ezt komfirmalod, akkor az auton megjelenik egy uzenet, es keri a ugyan ezt a jelszot. Ott is bepotyogod az 1234-et, majd lekatt a joyal, es confirm. Es elvileg a telod ezutan megjelenik a parositott eszkozok listajaban.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
holatran
újonc
Hello,
ugyanez a problémám van. Neked sikerült annak idején végül megoldani. Emlékszel esetleg, hogy mi volt a baj és mi lett a megoldás?
Kardánt már cseréltem és nem oldotta meg a problémát, ez kicsit fájt mert nem volt olcsó mulatság. Szeretnék most tutira menni... : )
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdvözlettel,
András -
BossBoss
őstag
Sziasztok! Egy motorcseres autonal erdemes diagnosztikat vegezni?! Erdemes computerre kotni?! 1999-es e46 318i. Motorja gyonyoruen jar, szerelo latta, kopo alkatreszeken kivul mas hibat nagyon nem latott. Motorba nyilvan nem lat bele. Erdemes vele foglalkozni vagy a motorcsere miatt bajos lehet?! Megvennem mert nincs lelakva es tetszik. Koszonom a valaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
Fék upgrade:
Mit érdemes csinálni.
Nekem pont hawk betétek vannak elöl, tényleg elég meggyőzőek, de rendesen eszi is a perforált tárcsa őket...
Azért itt egy kicsit elbizonytalanodtam:
Tuning.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #28107 üzenetére
Most lattam mit linkeltel. Koszi.
Nekem nem kell a szett, ez a 335D-re kulon szabott.
Ellenben megveheto kulon is a 4db, bal es jobb elso, es a ket hatso. Ezek vajon ugyan azok? Mert ahogy nezem, a tobbi modellre nem az a szett megy, ami a 335D-re. Csak a rugo lehet a kulonbseg a szettben, vagy van mas is?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
stickermajom
addikt
Létezik, hogy a kis 20dezső traktorom az elmúlt autókímélően hajtott 2500 km alatt (~1200 km autópálya fix 140 hatodikban, 5-600km országút normális utazó tempóval, maradék város kis részt dugóban, nagyrészt 60-70es tempóval éjszaka vagy hajnalban) annyira teleköpte volna magát, hogy most egy-egy erőteljesebb kigyorsítás után egy űrsikló megirigyelné a füstmennyiséget? 2500km-rel ezelőtt kapott egy felújított turbót még a neppernél (ezért is a kímélő üzemmód), rá pár száz km-re cseréltem megint olajat, meg az összes szűrőt stb.
Alapból nem is füstöl, nincs vele semmi gond, megy ahogy kell, pont tegnap néztem, hogy nincs semmilyen hibakód beírva.
2500 fölé ritkán forgattam,de most hazafele észrevettem, hogy füstöl nagy gázra, ezért elmentem egy elhagyatott útra padlózgatni, egy pár ilyen után abba is maradt a sugármeghajtás. Színét nem láttam az utcai világításnál, de sötétebbnek tűnt. ~5 perccel a leállítás után olyan 0,5-1mm-rel van a maximum alatt az olaj a pálcán. Ez elhanyagolható hiány szerintem, nincs egy deci. Ki kellett csak kormolni? -
szőröscica
addikt
válasz stickermajom #28135 üzenetére
Simán lehet, az én dízelem egy hét ingázás után (300km, amiből 200 a nulláson, 110-el gurulva, a maradék 100 Pesten nem nagy dugókban állva) brutálisan el tud lustulni és kormol is. Jól meghajtom, utána összekapja magát.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #28136 üzenetére
nekem elég egy nap a városban (kb 10km) és már füstöl az első padlóra, aztán soha többet sem
Viszont bosszant, hogy most 9 feletti az átlagom, pedig még MaxxMotiont tankoltam bele...
oké, végül is hatalmas dugóhegyek vannak mostanában errefelé, de ennyit még nem evett
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #28133 üzenetére
Meg is rendeltem. Most mar csak hatulra a toronyszilentek, elore a toronycsapagyak hianyoznak, talan lecserelem mind a 4db kerekcsapagyat is.(nincs veluk gond, de azert mar van bennuk km, es egyszer azok is megadjak magukat). Meg a bal turbocso nincs meg meg, vakumcsovek is kellenek a ket turbohoz.
stickermajom: Letezik... Hihetetlen modon el tud lustulni egy diesel, ha kimelve hasznalod. En is amikor munkaba jarok 2 hetig, mashova nem, aztan hetvegen meg indulok kirandulni, csak hapogok, hogy nem megy a gep. Nalam pluszban meg a DPF-nek is ki kell tisztulnia.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BossBoss
őstag
Sracok! Ha a futest nyomatom , foleg a szelvedot fujatom akkor nagyon budos levegot fuj. Nem is tudom megfogalmazni, ilyen olaj/benzin féle szag. Mi okozhatja. Ma cserelunk szuroket. A gep 318i e46. Otlet, tipp?!
-
Möhe
addikt
SOS !!!
E39 30dA face dugószettet, dugózott szívósort honnan kitől.
Szét van burítva a gép..... -
fullextra
tag
erőteljesebb kigyorsításkor 1-es fokozatban olyan érzésem van mintha rázna az autó hátulja, mintha ellipszis alakú lenne a felni, vagy kipörögne a kerék murvás talajon. A bökkenő ott van, hogy mindezt csak 1-es fokozatban, és csak gyorsításkor, olyankor is amikor amúgy betapad a kerék és nem avatkozik be a dtc.
semmi hang nem párosul hozzá.2008. e90 330i aut.
ötletek?
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz fullextra #28143 üzenetére
Meleg motornál is?
Nálam is vannak néha fura dolgok, amíg ebben a hideg időben be nem melegszik a motor. Bárhogy kuplungolok, remegve/rángatva tudok csak indulni ilyenkor egyesben (de nem mindig ilyen, ez a vicc az egészben, kb. motorbeindításonként más, furi, talán a klíma/fűtés miatt van), de aztán kb. 3 perc kocsikázás után elmúlik. Mikor tavaly -16fokok voltak, akkor viszont elég sokáig tartott mire abba maradt, és olyasmi is volt, amit te leírtál.
Nekem 6.ban 110ről padlózva van ilyen darálósabb hang hátulról, mintha kipörögne a kerék, gondolom nagy terhelést kap valami, és nem csipázza, de 130felettől már el is múlik a hang. -
fullextra
tag
nekem sajnos kimondottan terhelésnél jön elő, 3-4ezres fordulat felett, teljesen olyan érzés mintha csak az abs/ dtc avatkozna közbe, eleinte azt is hittem hogy csak az dolgozik, de aztán gyanús lett amikor teljesen deaktivált elektronika mellett is csinálta. ja és mindezt csak 1-es fokozatban. teljesen bizonyos vagyok benne hogy hátulról jön a darálás, csak abban nem hogy honnan.
Normális ez? nem hinném. -
Highend55
tag
Elkészült pár módositás az autómon,csináltam egy tesztkört vele ~300hp 600NM+
[link]
Youtube feltöltés után sajnos elcseszte a Hd felbontást..[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Egy kollégám E90-et keres. Az 1995 ccm-es, 170 lovas benzinmotor mennyire ajánlott?
Ugye nem ez az a blokk, aminek nagyon vékony a hengerfala a hengerek között?Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!