-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tálydi
senior tag
-
MPowerPH
félisten
Hasonló cipőben járok, csak 335D-vel. Mo.-n nem mondanak semmit, nem tudják melyik széria ez... Angliában viszont mindenképpen rákérdezek.
Muha Mesterrel beszéltem erről egyébként. Nem lehet megállapítani, ha hibás a lánc. Nem a megnyúlással van a baj, hanem szimpla anyaghiba. Semmi előjel, egyik pillanatról a másikra szakad.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
Így van. Szar az anyagminőség gyári hiba ami nincs elismerve. Gyakorlatilag folyamatosan hullanak szét a láncok.... Valaki még előtte kicserélteti valaki utána. Miután rájöttek,hogy hoppá szar a lánc akkor érdekes módon a cikkszámi is megváltozott és az újjal már nem volt baj valahol 2007-2009 között voltak ezek pontosan nem emlékszem de éppen ma kellett kivenni a motort egy E61 20D-ből láncszakadás miatt..... A csere olcsóbb mintha szétmenne itt is törött 4 himba ami egyből látszik és szerintem az összeset cserélni kell szelepek is kaptak szóval olcsóbb a csere mint megvárni,hogy széthulljon....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ignorant
senior tag
e93-al, szitalast nem tapasztalok. Vmax limit nincs, 1-2szer probaltam "megfuttatni"...
En hatulrol enyhe razast tapasztaltam egyszer, de azt megoldotta a kerekek centirozasa.
(Egyik gumisnal ami 0-at mutatott, a masiknal +30G volt benne )Meg amit figyeltem, hogy sok gumisnal lepotyognak a sulyok idovel, szoval erdemes ranezni rendszeresen ha sokat mesz gyorsan.
Kanyarodas kozben, buckaknal letezik a modellnel (e9x) minimalis "body roll", bar semmi komolynak nem kellene lennie.
-
KINKY_007
aktív tag
Nagyon béna a vezess cikk, a népítéletben amit leírtál sokkal informatívabb, használhatóbb egy leendő vásárló számára.
A 200 felett a közút marha veszélyes, oké, hogy megy a kocsi, de meg is kell állni, vagy megfogni a kocsit, ha elkezd csúszni...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
ignorant
senior tag
-
MPowerPH
félisten
Szépen összeszedted, de ez az egy nem stimmel.
"viszont a 335D két turbója miatt nagyobb költségek üthetnek be idővel"
A 30D változó geos turbot kapott, és sokkal jellemzőbb, hogy lehal. 35D-ben nincs turbo hiba. Fogyasztás meg kb. egál ha a két dieselt nézzük.
Nekem speciel pl. meg sem fordult a fejemben az E93(mondjuk mindig is idegen volt számomra a kabrió), de ami elriaszt, az a kicsit furcsa hátsó forma, plusz a hatalmas túlsúly, kis csomagtartó.mod: Kis poén, automatára egy javallat, ha tényleg zavar.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ignorant
senior tag
En is lehagytam par autot aminek nem kellett volna megtortennie, valoszinuleg nem akartak jatszani igazan (vagy balf@szok voltak).
Mindig elgondolkodtat amugy, amikor latom hogy igen nagy teljesitmenyu autokkal 100al poroszkal valaki kulso savban.
30d nekem is nagyon szimpatikus, talan a legesszerubb opcio. Azert dontottem a 20d mellett mert kb 25% elteres volt ado teren, teljesitmeny meg nem volt szempont 35i mellett.
-
Shadowbull
addikt
Az M-es BMWk mindig is csucsra voltak jaratva, ebben semmi meglepetes nincs. Hogy hogyan tudjak a "tunerek" feljebbhuzni, az szempont egy gyarnal sem.
A hanggeneratorral en sem vagyok kibekulve, az m5-te kifejezetten zavar, az M3-at meg nem probaltam, de azt mondjak az jobb. majd ha kiprobalom megirom milyen.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Zewa
senior tag
Hogy lenne már kevesebb tartalék egy feltöltött 3 literes motorban mint egy szívó 4 literben?
Ettől függetlenül kíváncsi leszek mit alkotnak az M4-ben a mérnökök.Turbós autók jelentősen halkabbak mint a szívók. Végig nyitott rendszerrel sem veszélyes a hangjuk ellenben egy szívóval. A hanggenerátor alatt azt értjük hogy valami úton -módon bevezetik az utastérbe a hangot vagy a parasztvakítós HIFI-ből szoló retekre kell gondolni? Utóbbi nagyon gáz.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
Turbó csere szvsz. Komoly teljesítmény növekedést csak feltöltővel tudnak hozni a tuningcégek. Akkor melyik a jobb alap hozzá amelyet ár alapból turnyósra terveztek vagy amelyiket szívóra? (pl leöl elhelyezés, kialakítás). (Mellesleg a kompresszornak lényeges rosszabb a hatásfoka mint a turbónak.)
Keress rá az S54B32-ből épített szörnyekre. Határ a csillagos ég.. pl.ps.: Szép meg jó ez a csillió lóerő de utcára minek? Főleg RWD mellé?!
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
ignorant
senior tag
Szerintem is a 3-5-7 tul egyen lett. elvesztettek a karakteruket. Nem bantja a szemem mint egy nissan, de stilustalanok lettek szerintem.
Egyedul talan az m4 powerdome-ja talan a legszembetunobb "hiba" szamomra, na az tenyleg zavar.
Azt valaki nem tudja hogy a 235i-ben mert 322lovat emlegetnek? a tobbi szeria 306hp-jehez kepest?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Fuck... Nekem a legalsó állásban van, mivel E39-en ott volt a legkisebb érzékenységen. De ott nem is volt probléma, akkor törölt amikor kellett. Szenzor on állásban mentem vele mindig, ha esett ha nem. Ahogy elkezdett esni, már törölte is. Ha abbahagyta, akkor már nem törölt. Majd megnézem, hogy itt is így müxik e.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nekem Pirelli P Zero szett van az autón. RFT, mivel nincs pótkerekem, így simát nagyon nem is érdemes rátenni. Én nagyon elégedett vagyok velük, iszonyat jó tapadnak.(már a lehetőségeihez képest...)
Igazából azt nem tudom, hogy a méreten változtassak e. Jelenleg a gyári 255/35 R19 van. Na most sokan e helyett a 265/35 R19-et pakolják rá, ami nincs listázva, és nem váltóméret.(de rengeteg E92-n látom) A következő már a 275/30 R19 lenne...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Azért talán a 19" esetében nem annyira hátrány az RFT mint 18"-on... Minimális az oldalfal mérete, nem vettem észre, hogy az autók lepattogna a kanyarívekről.
255-ös egyébként még mindig kevés, full gázon még néha 3.-ban is villog a tc lámpa, szóval kisebbet soha nem tennék fel. Téli gumi nincs, ide nem kell.Don't Tread On Me
-
ignorant
senior tag
2009-tol mar HDD-s megoldasok vannak (pontosan nem tudom melyik honaptol, talan 03.).
Az USB (meg a legtobb extra) az en informacioim szerint konnyen bovitheto utolag. (csatlakozo - kabel - reprogram kell)
Chal: ha elkered az alvazszamot, konnyen le lehet ellenorizni az osszes funkciot/alkatreszt amit gyarilag beleraktak + ki lehet deriteni a bovitesi lehetosegeket.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Nem félek én a futástól, de ha azzal indul a dolog hogy át akarnak verni keményen, akkor nyilván szóba se fogok vele állni utána. Nomeg itt nem arról van szó, hogy a föld-hold távolság benne volt az autóban, de ez látszik az áron is, hanem arról, hogy visszatekert rajta 200 ezret, majd az annak megfelelő áron (több mint 1.5 mFt-vel drágábban) akarta elsózni, hamisított szervizkönyvvel. Meg most komolyan azzal kéne indítanom, hogy elviszem egy ilyen visszatekerős emberhez és megkérem hogy tekerje ELŐRE, hogy visszaállítsuk az eredeti állapotot? Sírva röhögne szerintem
Tisztában vagyok vele, hogy a bmw drága, az általad írt árkategóriában gondolkodok, levonva belőle a nagyobb motorot, és néhány extrát amikre nekem nincs szükségem (csak azért nem fogom megvenni a fullost mert "azt illik, ha már bmw"). Szóval nagyságrendileg ott is vagyunk annál amit mondasz.
Navi kérdés:
Az új (2009 utáni) Business navirol elég sokat tudok már, volt lehetőségem kipróbálni, belemászni, és összehasonlítani a prof-al. Szerintem teljesen rendben van, nyilván a Professional sokkal jobb, de a semminél igenis jobb a Business. Ez az elmélet egyébként még a M-ASK/CCC rendszer idejéből származik, de ez sokat változott azóta. Manapság a Business navin már emaileket lehet olvasni, 3D-ben navigál (és nem DVD-ről, stb..). Pongyolan fogalmaza ugyanazok mint CIC rendszerű Prof.ok, csak hdd helyett SD kártyásak (ahova zene se másolható, az igaz), és kisebb a screen. Zenére meg ott a bluetooth/USB. Ha netán nincs benne a megfelelő TCU vagy MULF, akkor pedig egész szerény összegért bele lehet tenni utólag is (de eddig még nem láttam olyan Business naviast amelyikben A2DP-t tudó BT vagy USB, vagy mindkettő ne lett volna).
Egyébként meg ízlés kérdése nyilván, teljesen átnéztem, kipróbáltam, nekem bőven elég amit tud, szóval ez nem szempont. Örülök ha Prof.-al találok jó autót, hogyne örülnék.. de nem fogom otthagyni ha csak a Business van benne, tök jó már az is.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
ezen valóban nem érdemes spórolni, szinte semmi felár és csak kb évente kell cserélni úgyis...
viszont műszakiztató helyre valaki még pesten? bár lehet nem kéne aggódnom hiszen nincs se rendellenes hangja, se nem karácsonyfa, se futómű baja, fék is fog rendesen.
amúgy milyen "tartozékok" kellenek? vagy azt nem nézik? valahol olvastam hogy mintha még pótkerék is kéne (mert nézik a bordamélységet, de lehet csak ami fent van, számít...)
de tavasszal muszáj benéznem egy JÓ fényezőhöz. több mint egy éve ott van a szarul ködölt fény a kilincsnél, most meg mostam a kocsit és szépen feljött jobb első kerék mögötti küszöb sarkánál a festék, kikukucskált 1 cm2 részen a szürke fém....
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Köszi mindenkinek a válaszokat, én is a régi, de tuti megoldás felé hajlok.
Az autóban 145k km van, szívósor (pillangószelep) ellenőrizve lett többször is (az illető rokon fia bmw fanatikus, kezelgeti az autót a faterjának ahogy kell). Láncról nem tudnak semmit, illetve a gyári van benne. A turbó szintén gyári, nem lett még cserélve. Egyébként ezeknél a régebbi M47T2 motoroknál is jelen van a turbóprobléma ugyanúgy mint az N47-eknél?
Gyári felnin van 4db most ősszel vásárolt téli (pontos típust nem tudok, de nem defekttűrő hálisten), +4db replika felnin 2 éves nyáriak. A replikák nagyon rondák szegények, azokat otthagyom asszem
-
whitezo88
nagyúr
-
Stukker1987
senior tag
Kijelenthető,hogy a felelős autótartás egyik alapja a JÓ szerelő megtalálása!
Nekem lassan 6.éve nem sikerül olyan szerelőt találnom akire minden fenntartás nélkül rábízhatnám az autóimat.
Az esetek nagy többségében éppen ezért úgy viszem a verdát javításra,hogy többé-kevésbé ott tudjak lenne a szerelés folyamata alatt,így csak kisebb meglepetések érhetnek...Ja és az alkatrészeket is én szoktam beszerezni alapos informálódás után.
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Chal
addikt
Ilyenkor jön jól valamilyen jogsegély szolgáltatás. Én pl a DAS-nál vagyok, évi 40-50kHUF összegért cserébe 10 millió forinting biztosítanak perköltséget, ügyvédet, szakértőt stb.. Ha lukra futnak, és nem sikerül a fight, akkor sincs tehát semmi, viszont rá lehet őket küldeni az ilyen köcsögökre, aztán játszák le. Ha megvannak a számlák, és szakértőt is fizetsz, akkor egyébként nagy eséllyel nyerni fogsz, vagy lehet hogy sikerül annyira rájuk ijeszteni, hogy perig sem jut a dolog. Csak sajnos nem jó az ilyennek saját zsebből nekimenni, mert rengeteg idő/pénz.
-
ignorant
senior tag
Szerintem az M-esek szamitanak(szamitottak) valamennyire exkluzivnak egyedul.
A vasarlok nagy resze tokeletesen elvan egy 16i-vel is akar, tovabba a szabalyozasok palettara vonatkoznak, ha nincs megfelelo szamu kis motoros model akkor nem kapnak engedelyt a nagyokra (ha jol tudom, de javitsatok ki ha tevedek).
-
-
Shadowbull
addikt
"szó szerint irritálna, ha egy 435i GC-m lenne legalább 20-22 milláért fullosan, és látnék egy ugyanilyen kocsit a forgalomban, talicska 418d-vel, fapadosan, ami max 13misi ha volt, és mégis egy "lapon említenének" vele, hiszen kipufogókat leszámítva ugyanúgy nézne ki mindegyik autó..."
Sohasem ertettem ezt a gondolkodasmodot...
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Zewa
senior tag
Ne haragudj de ez a kivagyiságtól hánynom kell. Ki a faxxt érdekel hogy ha ránéznek az autóra alábecsülik az értékét? Normálisabb országokban egyszerűen nem divat megkérdezni "Mennyivót?!" itthon kb az első kérdés ez.
Ha arra kell az autó hogy megmutasd "ki vagy" akkor 640 coupe, ha pedig azért veszel egy autót mert tettszik -pl 3er GC-t- akkor pedig halál mind1 ki-mit gondol szerintem..Mind1 inkább lapozzunk, ez itt nagyon OFF.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Chal
addikt
"azért az egy nagy tüske a szemedben, mert mégis ugyanúgy néz ki, és ugyanolyan exkluzívnak tartják!"
Csak a jegyzőkönyv végett: a TE szemedben, kicsit erős ide az E/2 Én nem ez alapján vásárolok autót, és remélem (tudom), hogy még nagyon sokan vagyunk így ezzel.
"Aki ezek után sem érti a magyarázataimat, kívánom, hogy vegyen egyszer új fullos autót, aztán minden héten találkozzon a saját autója fapados klónjaival, és akkor majd megérti!"
Én teljes mértékben megértem, kár is tovább ragozni. Azonban a magam részéről teljes mértékben elutasítom, illetve egy hangyányit sem tudok vele azonosulni.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
nem gondolom hogy az sznob lenne. Nem mindenkinek van igenye a nagy motorra, es mindenfele extra felszereltsegre, amit egyebkent ki sem hasznalna.
Hogy a 22 milliost miert zavarja az hogy valaki 12 milliot kolt, az nem fer a fejembe. Egyenieskedni, kitunni a tomegbol ezek az autok tenyleg nem alkalmasak SZVSZ.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- MG4 menetpróba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Vicces képek
- Escape from Tarkov
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!