-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viszlát
addikt
Én 2 éves körülit nézegetek, arra még van 3 év garancia, de az ára már igazából nem több mint a sima ötösé, nagyon minimális eltérés van csak. Új autót az életben nem fogok venni szerintem, főleg itt Angliában nem, ahol az első évben 50%-át bukja az ember a kocsi árának, ehhez nagyon gazdagnak kell lenni.
Nekem ebből a típusból a Luxury eleganciája jobban tetszik, mint az M Sport vadsága, főleg a kipufogókat körbeölelő fekete műanyag lett szörnyű. Szép space grey-ben, méltóságteljes megjelenésű autó és hosszú távon ki fogja szolgálni az igényeimet.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
H.Ezredes
őstag
válasz Viszlát #28501 üzenetére
Én nem vagyok oda a GT-ért.... Szvsz csúnya beszállás is hülye bele.... hátulra a kilátás szerintem nem a legjobb. Sok a kopogós műanyag is. Menni jó vele kényelmes jók az extrák de engem úgy nem fog meg. Múlthéten is mentem vele van ügyfelünk akinek van de én nem vagyok elájulva tőle... Rengeteg dolgot csináltunk rajta pedig "csak" 200E km van benne.... a váltó orrá száján fojt a hátsó EDC-s gátlók lepukkanva stb stb.... A klímapanel gombok is kopnak és sorolhatnám gagyi valahogy
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Viszlát #28503 üzenetére
2010-es kocsi.
Kicsit bontogattuk szét a kocsit
Az igaz,hogy a komplett eleje azért nem volt meg mert karambolos volt ekkor pont. De a vízpumpa termosztát stb az mind cserélendő alkatrész volt. Szerencsésnek se volt mondható az ember mert mondtuk,h ne vegyen autót egymaga erre megvette elhozta pedig a szájába rágtuk..... Nagyon sok mindent megcsináltuk rajta Difi szilentek még típusbetegség...... Utána klímásnál volt akik szétb@aszták lámpáját hosszabb csavart raktak a lámpa tetejébe mind2 oldalra és betörtek a lámpák..... Nem szóltak majd lemosatta mindkét lámpa beázott és tönkrement 1,3-1,4M lett a 2 új lámpa összes modullal fölprogramozással munkadíjjal.... Biztosítójuk kifizette.... Utána szenvedte azt a balesetet amiben összetört az eleje oldala ( nem ő volt a hibás ) a pár hónapos lámpák ismét kukák és most saját hibájából megtörte legutóbb a bal elejét most azt csináltuk meg. ( Önhibás de Cascos volt a kocs.De nem Cascora csináltatta hanem zsebből ami nagyon nem volt okosság Egyrészről casconál mindent cserére írtak volna ki így meg minden javítva lett és nem új... Ráadásul többet fizetett zsebből mint a Casco önrésze ezt is elmondtuk de vannak emberek akiknek mondhatsz bármit....)Váltó karterből és az olajcsőből ömlött az olaj jó kis 8HP....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
stickermajom
addikt
Angyalszem pl. DRL-nek tökéletes szerintem. Jobb mint ezek az utólagos ledcsíkok itt-ott, amikből a fele nem ég, vagy villog. Meg hát miben legyen, ha nem egy BMW-ben.. Nagyobb gáz szerintem, amikor egy F Astrába, vagy valami Audiba kerül.
Persze hazabeszélek, mert én is raktam az E46-ba. -
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #28505 üzenetére
Na ezt még egyszer
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
tibby74
csendes tag
hell!tud vki esetleg segíteni? e46 318i-hez kell vennem vanos-t mindkét oldalit.leginkább utángyártottat keresek!köszi hi tib
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #28510 üzenetére
Jaaaaa Lehetne...
(#28509) Möhe
Érthető... ( Kapcsoló ?? )
(#28511) tibby74
Miért kell vanos ?? Bontott gyári ?
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
tibby74
csendes tag
válasz H.Ezredes #28512 üzenetére
(#28512) H.Ezredes leginkább új kellene csak mindenhol nagyon drága ezért keresek utángyártottatt már ha egyáltalán létezik!
volt kis motorhang vezérlést akartunk cserélni de szétbontva nagyon jó állapotu vezérműlánc fogadta a szakit
úgyhogy vanos cserére tippeltek![ Szerkesztve ]
-
G.Norbi
újonc
válasz tibby74 #28513 üzenetére
Milyen hangja van? Kerregős? Szerintem érdemes lenne mérni egy olajnyomást. Nekem az e46 323 kerregett hidegen, én is vanos-ra gondoltam, majd kiderült, hogy egy olajnyomás szabályzó szelep volt a probléma okozója, természetesen csak azt követően miután a vanos felújítása megtörtént.
-
H.Ezredes
őstag
válasz tibby74 #28513 üzenetére
Ezek az N-es motorok nem kényesek a Vanos-ra magára... Nem szoktak beszarni.. Rengeteget csináltunk már ellenben minden más szar.... Írtam már róla elég sokszor képekkel is. Keress rá Én máshol keresném a hibát inkább.... Lehet csapágyas is simán általában kezdődő csapágy bajaik is szoktak már lenni.... főleg mikor a régi vezérlés műanyag láncvezetői törögetnek darabokra és az olajszűrőhöz kerülnek szépen eltömítik az olaj útját és akkor csapágy és egyéb baja lesz szépen a kocsinak.... A hengerfej alapból szar... Olyan vékonyak a szelepek szelepvezetők,hogy nagyon hamar kikopnak és főleg a Valvetronic rendszer nagyon érzékeny rá... lekokszolódik a hengerfej nem zárnak jól a szelepek stb stb....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #28519 üzenetére
Peeeeeeeeersze Full üres volt az egész rendszer. Első indítás a beépítés óta föl kellett,hogy épüljön a nyomás és mellé még légtelenedett is. Videón lehet hallani,hogy elkezdi a kocsi magát légteleníteni magától viszi följebb a fordulatot
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
tibby74
csendes tag
(#28516) H.Ezredes
megnéztük vezérlés épp nem olyan régen lehetett cserélve,olajszűrőt,olajat...meg én cseréltem nemrég
állítólag vanos kicsit lötyög is. -
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #28502 üzenetére
"Sok a kopogós műanyag is"
Szerintem ezt(meg az egyeb minosegi dolgokat, amiket irtal) az osszes ujabb BMW-rol ellehet mondani, kivetel a 7er. Szvsz nagyon lecsusztak, mar-mar Audi szint. Nekem az F10-tol is elment a kedvem, az F30 meg egyszeruen borzalmas. Ha a tobbi kategoriatarsnak(VW CC, Mondeo stb...) lenne 30 -as szimpla meg duplaturbos diesel motorja, akkor nem is kerdes, hogy valtanek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #28522 üzenetére
Naaaa. Az F10-ben igazából az a nyamvadt pohártartó ami kopogós műanyag, amúgy nem zörög abban semmi. A pohártartót meg megoldottam némi blu-tack segítségével, így már az sem zörög. Se a Mondeót, se a CC-t nem lehet egy napon említeni vele, kivéve ha nagyon elfogult vagy.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #28523 üzenetére
Jah, en a felsorolt autokat az F30-hoz hasonlitottam. Ahhoz kepest az F10 azert mas. De ugye regen en kritizaltam a Hondat, amivel nem ertettel egyet. Es akkor is igazad volt. Az ujabb Accordok joval igenyesebbek, mint a mostani 3-as szeria.
Csak oszinte leszek, nem keresek olyan jol, hogy megengedhetek magamnak olyan luxust, hogy par eves Accordot, vagy Passat -ot vegyek. Mert megvenni meg megtudnad, aztan 2 ev mulva mar csak a felet kapod erte. Mig megveszel egy BMW-t kicsit idosebben ugyan annyiert, es 2 ev mulva maximum 20% -ot buksz az aran. Pedig mar ott voltam, hogy veszek egy ujabb Insigniat... Nagy nehezen sikerult is talalnom okosfenyszorosat, a duplaturbos diesel -el. Aztan elvetettem.... Baratom 1,5 eve vette az Insigniajat £9500 -ert, most £5000-ert tudna eladni. Kesz penztemeto....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #28524 üzenetére
Ja sorry, félreértettelek. Hármasban nem ültem csak kettővel korábbi generációban, arról nem tudok nyilatkozni. Csalóka dolog ez amúgy, magamon veszem észre, hogy amikor ezt megvettem, akkor valahogy nagyobb ugrást vártam és kissé csalódott voltam. De azért most amikor beülök egy-két másik autóba (pont múlt héten egy Passat CC-be), csak nézek, hogy izé, hát ez játékautó az F10-hez képest...
A hetes meg tényleg brutál, talán 3-4 év múlva benevezek majd a most kijött modelre, szemünk-szánk tátva maradt a próbanapon...
A kor az valóban nagy szívás itt. Bennem is ott a dilemma, mert oké, hogy az újonnan 64k-s autót most megkapom 30 körül két évesen, de két év múlva ez már csak 15-17 lesz, szóval évi 6-7k bukta, ami elég húzós... És egy kicsit itt érthető meg a 3 éves lízinges konstrukció, mert ott sem veszít sokkal többet a delikvens és ráadásul még az eladáson sem kell aggódnia.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
ADAM1337
nagyúr
Beléptem a klubba, egy e39 523i touring-al.
Hamarosan kérdések hada jön. -
#56573440
törölt tag
válasz stickermajom #28527 üzenetére
most volt benne a hírekben nem láttad? link női tulaj nem dohányzó, egy tulajos, 40k km garárzsban tartott extra merevítéssel
-
szőröscica
addikt
E90-ből a 320si-t semmiképp nem szabad megvenni? Ha jól tudom, ezeknek reped a blokkja - ez mindenképpen előjön?
A sima 320i ilyen szempontból jobb választás, vagy ennél is bele lehet futni késekbe? Sajnos ezek csak négy hengeresek, de nagyon szép példányokat látok belőlük.
-
H.Ezredes
őstag
válasz tibby74 #28521 üzenetére
Bontott Vanos kereket tudok adni egyébként. Km mennyi a kocsiban ? Meg kinél van a kocsi ? Géppel nézte valaki ? Meg milyen géppel ha igen.
(#28522) BMW001
"gagyisodik minden" a 7-es is.... Én tapasztalom látom.... Az egész konstrukció egy szar.... De úgy általánosan. Nyilván én másként is látom mivel minden nap ezekkel a kocsikkal töltöm a napom nagyobb részét... Sajnos nem a minőségre mentek rá. Bár most az elmúlt 1-2 évben a minőségre való törekvés irányvonal lett.
(#28528) blackrulz
Ez fájt
(#28529) joamilestoné
Ezekről a motorokról írtam már elég sokszor
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
tibby74
csendes tag
(#28530) H.Ezredes
órában 185000 van (amúgy ki tudja?)
nem géppel nem nézték 11.ker-ben van egy kis szervízben. -
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #28531 üzenetére
én úgy gondolom már sokkal jobb
inkább azt nem tudom, hogy az e9x széria mennyire megbízható úgy egyébként.
Én eléggé nem tudom mi jöjjön az e46 után...
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Something_
őstag
Sziasztok! '99-es E46 coupe-ban hogy lehet kiiktatni a hátsó légyzsákokat?
-
ADAM1337
nagyúr
válasz stickermajom #28527 üzenetére
Most omv-n tankoltam ezt a 95 supermotion-t kíváncsi leszek, rá mennyi lesz a fogyim, elsőre meglesem a fedélzeti mit mond.
Mennyire reális kb. ? -
MPowerPH
félisten
válasz ADAM1337 #28535 üzenetére
Attol fugg, hogy van beallitva a korrekcios tenyezo. Nekem anno azt magamnak kellett megcsinalni, utana mar pontos volt. Ezt ki kell tapasztalnod. 3 telitank, majd mikor ratolt, kiszamolod, hogy mennyi volt a fogyasztasod. Ha tul nagy az elteres a board -hoz kepest, akkor lehet rajta allitani.
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
Most pl 20litert toltam bele, de nem akarom 10l alatt látni többet.
Amikor elhoztam mire hazaértem és 2-3 út után az omv-hez úgy gurultam be hogy 1 lendülettel megálltam még nem rázott de már világított a sárga a 0 alatt.
Viszont téli gumikat én cserélnék ez futott már ahogy elnézem, csak a felnimre nem tudom rámegy-e a 195 van kedvezményem egy helyen, és hatalmas ugrás van ugye a 195 v 205 között.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
En mindig teletankolom, de alt. mindig ki is autozom majdnem uresre. Olyan 50-60km -el a vege elott szoktam ujra kutazni. De minden evben ketszer cserelek uzemanyagszurot is, szoval nincs jelentosege.
mas:
Tegnap volt az auto MOT-n. Kaptam egy bejegyzest az advisoriba:
Front brake fluctuating, but not excessively offside front (3.7.B.3)
A tarcsa rendben van, ma elmentem megnezetni. Az auto nem razza a kormanyt eros fekezesre sem, a pedalon sem erzodik semmi kulonleges. A MOT -os csoka javasolta, hogy ez lehet azert van, mert meg ujak a fekek, van bennuk kb. 4k km. Ellenben erdemes lenne elvinni olyan muhelybe, akik Pro-Cut technologiaval rendbe rakjak a fekek geometriajat.(ez az, amikor az auton maganak szabalyozzak fel)
En ma ott voltam, de nem jelentkeztem be elore. Ott mondtak, hogy a tarcsak rendben vannak, es igazabol ha nem erzodik, akkor nem kell vele foglalkozni, de lelkem rajta, ha gondolom foglaljak idopontot a neten.Elfelejtettem megkerdezni, hogy mennyibe faj... Valakinek van sejtese? Abban sem vagyok biztos, hogy egyaltalan erdemes most hozzanyulni, mivel nincs jele hibanak. Persze ha kesobb rosszra fordul, akkor az nem jo, mert jobban megnyirja a tarcsat.
Anno az E39-nel volt ilyen, a gyari BMW tarcsakkal par 100km utan ugralt. Akkor azok selejtek voltak. A kovetkezo garnituraval meg 4000 km utan elkezdett ugralni, ugy adtam el az autot, mondtam is a tulajnak, hogy a tarcsakat fel kell szabalyoztatni. De ott erezhetoen rossz volt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
stickermajom
addikt
válasz MPowerPH #28536 üzenetére
Én is próbáltam beállítani az autóban a korrekciós tényezőt, mert csal egy jó másfél litert, de nekem BC-ből nem lehet. INPA kéne hozzá?
(#28540) Möhe Olyan negyedig szoktam lemenni hagyni és utána telerakom, egyszer láttam mindössze a sárga fényt eddig. A 2-3 ezres tankolás nem az én világom.
-
MPowerPH
félisten
-
stickermajom
addikt
válasz MPowerPH #28544 üzenetére
Hiába megyek be a szervizmenübe, ahol a korrekciós értéket kéne állítani csak '-------' van, nem tudom nyomkorászni. Ugye ezen belül elvileg a 3 almenüben lehetne állítani a tízes, százas és ezres értéket, de nekem onnantól meg se moccan, csak kilépni tudok a "fő-főmenübe".
-
MPowerPH
félisten
Itteni arakrol: Akku telepites, regisztralas £61, lezeres futomubeallitas, hatso osszetartas allito csavar kiszabaditassal £90. Pro-Cut fekgeometria £101 a ket elso fekre.(a sima csak £50)
Ez nem markaszerviz, hanem egy helyi Germany car specialista(BMW, Mini, Audi).Fontban nem tunik soknak, forintba atszamolva guvad a szemem. A futomuves dolgot otthon £25 -bol csinaljak, ellenben csondben megjegyzem, hogy egyik futomuves sem erolteti meg magat. Be van ragadva nekem hatul az osszetartas allito csavar, es nem BMW-sen all.(felig jo, mert nem nyirja a gumik belso peremet annyira) Egyik sem probalta meg kiszabaditani. Kulccsal rahuzott, es ennyi. Mikor itt vittem UK-ban, csak az elejevel szivtak ketten fel orat, mert az osszes csavart melegiteni kellett. De megcsinaltak, szo nelkul. Otthon meg lerendezte annyival, hogy ez nem allithato, igy marad. A penzt meg elkerte.
stickermajom: Errol kerdezz utana szakmai forumon, hatha megmondjak, mi a megoldas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
-
ADAM1337
nagyúr
e39-re a tető csomagtartó rögzítő helyére hogy tudok valami műanyag tömítést rakni ?
Mármint a sínek helyére, persze neten képet nem találok a 4 furatra.
Egy vonalat kell elképzelni és a közepén egy kör furatot -> -o- kb ilyen gondolom elforgatós záros lehet.
De ha van olcsón a 2 sín is tökéletes számomra, úgyis akarok.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban