-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Newlachka
őstag
-
Anaren91
senior tag
válasz kenwood #57996 üzenetére
Nekem 19"-es style 172-n vannak a nyárik. 245/35 elől 275/30 hátul. Szerencsére felénk többnyire jók az utak, de pl amikor megyek Sárospatak felé, akkor szívom néha a fogam... Vigyázni kell rá, de annyira nem vészes. Téli asszem a style 246 , 17"-os, valamivel komfortosabb nyilván, a 19-től, a ballonosabb gumi miatt, de a 225-ös gumi elég keskeny... Nyálkás időben egy nagyobb gázál van hogy eltekeri, ha olyan az út.
De amúgy a 17-esnél feljebb magyarországon szerintem se érdemes menni, ha nem akarsz szívrohamot kapni minden egyes hirtelen felbukkanó kátyúnálMSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
probizz
tag
.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
-
whitezo88
nagyúr
Találtam egy e60 belsőt, ami érdekesnek tűnik, mert az idrive tekerő körül vannak gombok mint CIC-snél, de a board CCC-nek tűnik. Ez hogy lehet? Vagy átmenet volt? Vagy rosszul látom?
[kép] -
Anaren91
senior tag
válasz whitezo88 #58009 üzenetére
Kínából bármit meg tudsz rendelni. Simán bele lehet rakni az lci előtti e60-ba egy ilyen tekerőt, meg még a váltó "kart" is le tudod cserélni, annyi hogy mechanikusan fog működni, nem úgy mint a gyári LCI-s elektromos váltó kar. Én erre tippelnék, de ki tudja.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Vajga
tag
Szívok az INPA val. Mikes easy BMW toolsal próbálkoztam eddig eredménytelenül. Nem tudtam com1 re állítani, a videóban ezt írják, ezért az inibem állítottam com6 ra. De csak kérdőjelek voltak az INPA ban. Most leszedem ezt, és felrakom azt, amit a kábelhez adtak, de már nagyon elegem van belőle. Win7 32
[ Szerkesztve ]
-
kenwood
veterán
En ezeket a dolgokat sose ertettem.
Meg amikor a facebook csoportban kerdezik,hogy az adott anomalia milyen hibara utalhat?
Ha jo a verda, nem kell baszogatni, ha elromlott, akkor pedig szakemberre kell bizni.
Nekem total mindegy,hogy a ccv ,vagy a disa miatt budos,dadog a verda. Ugyse tudom megjavitani egyiket seA masik a hasznaltautos videokban a jellemzo meghibasodasok felsorolasa.
MINEK?
Minden kocsinak van 15-20 jellemzo hibaja, abbol te jo esetben talalkozol 3-4-5 kulonbozovel, de mindegyiket szerelo fogja megjavitani.
Mi ertelme van megnezni a 15-20 problemas pont felsorolasat?[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Vajga
tag
Nem is az, ha olyan a hiba elviszem én is, nem kezdek el otthon kókányolni. De egy sima elkoszolódott légtömegmérővel nem akarok egyből szerelőhöz rohanni, égne a pofám, ha még ennyi se menne. Vagy egy akksi csere miatt, feltanítani... Olajcserét is szeretem magamnak csinálni, mert arról tudom, hogy nem kapkodva lett leeresztve. Utána viszont nullázni kell a szervízintervallumot (persze ez utóbbi lehet h megy óra óracsoportról is, még nem néztem). És annyi ilyen apróság van még. Ma újra nekifutok. Szép napot az uraknak!
-
kenwood
veterán
Valszeg az en kocsimnak is volt egy ilyen lelkes tulaja elottem. Volt gyertya meg a ccv szuro cserem,es mondta a szerelo, hogy csavarok hianyoznak, mast raktak be,mint ami gyarilag volt, csatlakozok serultek,torottek. Gondolom, megnezte a paraszt a youtube videot,es rogton meglatta a 15 ezer forintos munkadij megsporolasaban a hatalmas potencialt.
Szerintem a tobbszorosebe fog nekem kerulni, hogy a gyarira emlekezteto allapotra visszaallittassam.
Hogy rohadna meg ott,ahol van[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Mr X
veterán
válasz kenwood #58020 üzenetére
Az ilyeneket én sem dícsérem meg, de nem minden otthon "kókányoló" ez az attitűd. Én például mindent háromszor átellenőrzök, nehogy elrontsam. Nem is volt sosem gondom, pedig kb 15 éve nem jártam szerelőnél, leszámítva a vezérléscseréket. Nem mondom, egy motorgenerálnak nem állnék neki szívesen, plusz nekem könnyebb dolgom van, mert szükség esetén van felszerelt műhely.
-
FIREBLADE78
addikt
G20-al ment már vki? 30i mennyire megy jól? Illetve csomagtartó mérete elég nagy e?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #58023 üzenetére
30k km az is kevés, én 70k km után cseréltem és előttem már használva volt. Ki tudja mennyi lehetett a féktárcsában. Mikor kiírta utába cseréltem.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #58026 üzenetére
jó vicc. Inkább, hogy finoman fékezek + az automata is fog. Manualnál még kevesebvet kell használni a féket.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #58028 üzenetére
Picivel több mint az enyém volt.
Én csak SK oldalt tudok + a helyi bmw szerevizes haveromat.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Anaren91
senior tag
válasz FIREBLADE78 #58028 üzenetére
[link] Itt tudsz venni oem alkatrészeket.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #58028 üzenetére
-
-
H.Ezredes
őstag
Tegnap lementünk az 1-esért. Átnéztük és egy kis alku után meg is vette a kedves ismerősöm. 135is N54 15X E Km. Nagyon jó alap Nyárig gyári marad utána pedig elkezdődnek a módosítások.
F31 N57N 30D
Elrepedt csonk , tömítések, tőcsavarok stb cseréje
Csonk síkolása
downpipe készítése / felszerelése
DPF / EGR OFF[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
Anaren91
senior tag
Újabb fejlemény a megnövekedett károsanyag kibocsájtás mizériámban. Új légtömegmérő meg az elégett kábel után is visszajött a hiba. Mondom akkor nem maradt más hátra, elmegyek a szerelőmhöz, átnézzük a vákumrendszert. Vittem egy új bal oldali motortartó bakot is, mondom az még nem volt cserélve, próba cseresznye, legalább az is új lesz. Motortartó bak kicserélve, vákumrendszer átnézve, sehol semmit.
Aztán észrevettük, hogy a képen pirossal bekarikázott csövön valszeg elérett a tömítés, mert kotyog elég rendesen, és az olajos levegőt is fújja elég rendesen kifelé.Rendeltem 2 ilyen tömítést, mondom akkor már alul is legyen kicserélve, remélem mostmár tényleg ez lesz a baja, mert kezdek idegállapotba jönni
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #58038 üzenetére
12 év...
#58039 chess001
Valahogy nagyon nem illik össze a 2 autó. Teljesen más világ.
#58025 KAMELOT
Miért lenne kevés ???? Ügyfélnek F15 X5 30D kb 30-35E alatt kopott el az új gyári betét és a tárcsa is minimum alá kopott ez idő alatt. Ha valaki használja a féket akkor kb ennyi.... Saját E39-emen első betét 20E km alatt elfogyott Új tárcsa új betét mellett
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
probizz
tag
JSZP lekérdezésnél az egyik autónál ezt tapasztalom:
1.) Eredetiségvizsga:
- Motorszámra tett megállapítás:
A jármű nem rendelkezik motorszámmal, de külső jogtalan beavatkozás nyoma nem
észlelhető.
- Minősítés:
A jármű egyedi azonosító adatainak és vizsgált műszaki adatainak, valamint a
járműokmánynak a valódiságát megállapítom. Megállapítom továbbá, hogy a jármű egyedi
azonosító adataiban külső erő hatására elváltozás állt be, de külső jogtalan beavatkozás
nyoma nem látható.2.) Műszaki vizsga:
- Záradékok:
216 Motorazonosító adatot nem tartalmaz, típuskódja megállapított (N55B30A)Ilyenkor mi az eljárás? Mert hallottam olyat, hogy nem tudják, hogy hol van a motorszám az adott típusnál (E92 FL 335i) és inkább ezt beírják helyette.
Foglalkoznátok ezzel? Találkoztatok már ilyennel?