-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
ha sokat mész és ezáltal ugye a fogyi számít, és 10-15e földhöz vág ne vegyél bmw.t.
318 m10zel nem is olyan rossz.84 es az ugyis már veterán lesz idén ergo xart se kell fizetni rá évente.
és azért 1040 kg 105 lóval egész jól mehetVettem pár dolgot Homasitába ma autóra..tudom c****ytuning...de nem érdekel nekem tetszik és kész.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Szia.
Konkrét hibát nem tudok mondani, mert nincs. Ellenben a dízel motorokra figyelni kell, és vigyázni kell velük. Ha egy ilyen 6-7 éves autót 200.000km alatt hirdetnek, főleg úgy, hogy ha behozott, akkor már bukó. BMW -hez kell vinni egy teljes átvizsgálásra a vétel előtt. Bp.-n az 5er Kft megcsinálja, becsületes csapat. Ha valami kehe van, akkor egyből megmondják. A motorral sok minden megeshet, és csak megfelelő eszközökkel rendelkező szakember tudja megállapítani, hogy minden rendben van e. Szerencsével a km pontos számát is megtudod. Mert volt már olyan eset, hogy ilyen ellenőrzés során az utolsó német szervizkor 340k km volt az autóban a szervizadatbázis szerint, közben az órán a 175k km virított.
Ha az eladó nem akarja engedni az átvizsgálást, akkor ott kell hagyni. És jó, ha magánszemélytől veszed.lorcsi: Ez most nem tetszik. Elég low az a légellenállási együttható.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
Haver nemrég vett egy 525d-t, 2008-as modell, tehát 3 lityis, automata. Az egy kicsit drágább volt, ill. ráncfelvarrott, meg van vele elégedve.
Kereskedésben találta, de nagyon normális volt a fickó, sokat elmondott a kocsiról. Amit aztán a wallisnál átnézetett (ez asszem egy 20-as volt), s alátámasztottak. Érdekes volt, ahogy a szervizes és a kereskedő egymásnak feszült, s ki-ki a maga igazáért harcol.
Böngésszél bmw-s, vagy ahol van e60-as fórumokat, néha beteszik a sajátjukat is eladásra....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MPowerPH
félisten
Ahogy tomcsi is írta, 20k az egész. Ha kiderül, hogy nem olyan az autó, akkor be kell hajtani a diag árát az eladón. Egyébként lehet időpontot kérni, és úgy elvinni. Nagyon készségesek, főleg az 5er -nél.
dragonfx: Ki mertél menni piros matricával? Nem félsz a bírságtól? Valami 100k, ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Akkor kezdem az E39-el. A fenntartása kicsit olcsóbb, mint az E60-nak. Pl. a kuplung szett E39 60-70k, míg az E60 80k. Ekkora árkülönbségekre kell számítani, ami nulla.
Az E39 nem szervizkönyves, a km talán hihető. Bár klubbon az összes diesel tulajnak elhagyta már a 300k km-et a számláló, és a többség azt vallja, hogy ezek is vissza vannak hajtva... Tényleg full extra, és tényleg szép. A motorja kényes, de már a javított verzió. Így ha diagon nincs baj, akkor talán nem lesz gondod vele. A váltó viszont kérdéses. Ugye az 530D -hez olyan steptronic váltót párosítottak, aminek a nyomaték tűrése alacsonyabb, mint a motor maximális nyomatéka. Így gyakorlatilag egy idő után akarva akaratlanul a motor kinyírja a váltót, főleg ha chippelt. Na, az már egy kicsit költségesebb móka. Tehát azt érdemes ellenőrizni a legalaposabban, BMW szervizben.
Egyébként kicsit túlárazott, olyan 300k -t simán faragni kellene az árból.
Egyébként előfordulhat, hogy a szívósor beadja az unalmast, ami 800K-s buli. Aztán a légtömegmérő, a turbónyomás szabályozó szelep, turbo, magasnyomasu pumpa, adagolófejek avagy porlasztó, üzemanyag szivattyú.
Ezek mind elő szoktak fordulni, és szorosan a 3.0 diesel motorhoz kötődnek.És akkor jön az E60. Az ára talán érthető is, még szervizkönyve is van, ez sem utolsó. Majdnem teljesen alap felszereltségű, fapados darab, ami azért így sem rossz más márkákhoz képest. Az i-drive ezeknél az első szériásoknál még kicsit átgondolatlan, de közel sem olyan vészes, mint ahogy azt sokan leírták. A váltó az ok, gondod nem lesz vele, ha rendesen cserélték az olajat. Ellenben a motor itt is kérdéses. Ez még az első szériás M57D30 - 3,0 L I6- 218 HP motor, ami már alapjáraton is megbízhatóbb, mint az E39 -es erőforrás. DE! Van egy komoly típushibája a 2003-2004-es modelleknek, amivel már sokan megjárták, köztük a hátszomszédom is. Bármikor előjöhet, futásteljesítménytől függetlenül. A motor a szívótorokból beszívhatja a négyes csappantyú ajtót. Orvosolni ezt is csak szívósor cserével lehet, ami E60 esetében 850-900k. A turbo ennél is beteges(300k), ha fütyül akkor már rossz előjel. A légtömegmérő is duzzogós.(1 hónapja cserélte szomszéd másodszor az évben) Ha betankolsz valami rosszabb üzemanyagot, akkor a porlasztó szintén kényes.(minden diesel hibája...) Ha városi autó volt, akkor a kormánymű is rakoncátlankodhat, ami 380k, de ez már nem a motor sara, benzinesnél is előfordul.
Továbbá erre, és az E39-re is igaz, hogy előfordulnak jeladó problémák, amik a felsorolt összegekhez képest filléres tételek, és egy elektronikával telezsúfolt autóban megesik, hogy valami beadja a kulcsot a sok érzékelő közül.
Ami még fontos, hogy részben szerencse is kell ezekhez. Mert ha igaz a km, és jól voltak tartva, akkor lehet soha nem lesz a motorral gondod. Ellenben ha előjön valami nagyobb hiba, akkor az már rossz előjel, és szabadulni kell tőle. A chip, az állandó széthajtás(amit egy benzines mindennaposan is elvisel, csak legyen jó a vízhőfok ) mind nagy ellenségek. És az olcsó üzemanyag, hosszú olajcsere periódus, nem megfelelően hozzáértő szerelő úgyszintén.
Tehát ha minimálisan is filléreskedő vagy, akkor nem biztos, hogy jó választás ez a két diesel. Ha E60, akkor 2005, és az utániak.(M57D30 - 3,0 L I6- 231 HP, M57D30 - 3,0 L I6- 235 HP) Itt már a szívósor jó, és a turbon is módosítottak. Ha E39, akkor benzines, vagy 520D, ami még adagolós.
Ha mégis megveszed valamelyiket, akkor mindenképpen vitesd be hivatalos márkaszervizbe, ahol 25-30k -ért kapsz egy teljes diagnosztikát. És ha ez után megveszed, rakj félre még 1 milliót, amihez akár mikor hozzá tudsz férni, ha gond van az autóval. Mert bizony az alacsony fordulaton fellépő brutális nyomatékot és alacsony fogyasztást olykor elég nagy felárral kell megfizetni.
És mielőtt meghökkensz, hogy TE JÓ ÉG, EZ EGY BMW, ÉS MÉGIS MEKKORA KAKI...
Megnyugtatlak, hogy a JTD, TDCI, i-CTDI, sőt a PDTDI, CDI sem jobb....[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nagyon szívesen. Remélem azért nem ijesztettelek el túlságosan a BMW vásárlástól. Sajnos ezek a tények, minden más márkánál ugyan így a levegőben lógnak.
Egyébként én az E60-ast venném, ha ragaszkodsz a diesel motorhoz. Minél újabb a technika, annál jobb és megbízhatóbb lesz. Különösen igaz ez a nagynyomású diesel erőforrásokra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
h1ght3chzor
őstag
Komoly ára van... Hát lehetséges, hogy gyorsan meg akar szabadulni tőle vki, de azért nézz utána alaposan, hogy mennyire volt törve, ha volt, találkoztam már én olyannal, hogy azt mondták, hogy utánanézhető, törésmentes stb, erre utánanéztem és volt már törve.
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
-
-
Möhe
addikt
-
-
Cxgrav
senior tag
Szia!
Ezt olvasd el: E39 vásárlás
Nekem 30d-m van, elégedett vagyokComputer kiolvasását nem csak szervíz tudja elvégezni.
Faceliftes modelleknél a pillangószelepre kell ügyelni.
Kartergáz szűrőt cserélni kell, akárcsak az automata váltó olaj/szűrő/tömítését is.
Porlasztó ellenőrzése: menni a kocsival, hogy üzzemmeleg legyen, majd leállítani és várni 15 percet kb. Utána indítani és ha sokat teker, akkor nem okés valamelyik (vagy több)
Szvsz gyertya nem derül ki helyszínen, indul a kocsi, még ha több rossz, akkor is. Plusz beleszakadós úgy tudom.
Váltó ha nem 100-as, azt érzi az ember. Ránt a váltásoknál érezhetően (szinte észrevehetetlenül kell, hogy pakolja fel-le a sebességeket), nem találja a sebességet, nem vált fel teljesen, stb.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Cxgrav
senior tag
Járj utána, hogy pontosan mi a törvényi szabályozás, és bizonyosodj meg róla, hogy akinél csináltatod az tud róla műbizonylatot adni. A fólia minősége sem mind1, lehet pár ezressel drágább egy minőségibb, viszont az úgy is fog kinézni, ahogy az kell.
Picture me Rollin' by 2pac
-
Ck.
addikt
Gratula hozzá, szép gép! Ótómata milyen, szépen dolgozik? E39-ből én is ezt venném, ráadásul automata párt is vagyok, csak azt írták pár helyen, hogy nem erre a motor nyomatékra tervezték ezt a váltót, nem tudom ebből mi igaz. Át lett nézve alaposan gondolom. Automatával volt már tapasztalatod korábban, hogy tudd miket kell figyelni?
Jöhetne pár belső kép is. -
Möhe
addikt
Megvan az elektromos hiba oka,szar az aksim (Bosch). Kompletten átvizsgálta az egész villanyos részeket és mondta hogy az nagyon is jó,de a gyenge láncszem az konkrétan az akksi.
Varta-ra esküszik a szaki.
Milyen akksit ajánlotok és mekkorát? Jelenleg 95Ah van. Nah és honnan célszerű rendelni? Vidéki vagyok (Zeg) -
erikke17
őstag
Varta Blue Dynamic-ot merem ajánlani én is, igaz nem bimmerbe van csak egy F Astrában 60Ah 5éve megy gond nélkül. Egyszer kétszer csutkára merült belső világítás végett 5napig ment Még mindig jó a kondíciója mert bírja a zenélést is
Intelligens töltővel töltöm lehet azért is bírja ilyen jól.[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Cxgrav
senior tag
Én is raktam az enyémbe, Neked nem ilyen kell. Amúgy érdemes lenne a rossz szenzorokat azért kicserélni
Kimondottan van az e39-hez olyan kamera, amit a rendszámtábla világítás helyére kell bepattintani. Ebay-ről kemény 3 ezer forint postával.
Kamera szépen ott figyel és mellette van 3 led még, hogy ne vesszen el a világítás sem.
A kamerát be kell kábelezni a TV modulba, kell 1 relé (500ft) ami váltja a képet a monitoron mikor rükibe rakod.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Cxgrav
senior tag
Kamera - Nekem is ilyen van
1 dologra figyelj mikor megkaptad a kamerát: mégpedig arra, hogy a kamera gátolja a világítást, ezért arra az oldalra rakd, hogy a ledek befele világítsanak, különben a fél rendszámtábla világításodnak kakukk, az árnyékolás miatt.
Ismerősöm leírása a pontos beszerelésről: Katt ide
Annyit tennék hozzá megjegyzésként, hogyha beszerelted a kamerát, bekábelezted, akkor olyan problémák jelentkezhetnek, amit nem fogsz érteni, hogy miért nem működik
- Berakod rükibe a kocsit, átvált a kijelződ, de csak fekete a kép
Megoldás: Először menj bele a TV funkcióba majd gyere ki belőle, utána már adni fogja a képet (nem tudni miért, sokaknál nincs ez a dolog, de pl nálam sajna így működik. Mintha a tv modul sleep módban lenne, amíg a TV funkcióba bele nem megyek. Indításonként elég 1x)- Berakod rükibe a kocsit, van kép de fut
Megoldás: Kamera pl NTSC de a TV modulod PAL-ban van. NavCoder programmal 1 kattintás, hogy PAL/NTSCYoutubeon-n van pár videó, hogy kell megbontani a csomagtartót.
Az egész művelet kb 6-8 óra.Sok sikert
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
CharlieDrop
veterán
-
Möhe
addikt
Most hogy hazajöttem melóból, behuppantam a kocsiba és kipróbáltam a fűtést.
ezt láttam a navin, ahogy a képen látszik délutánra belőttem 10 percre indulás előtt. De honnan tudom , hogy az enyém utólagosan van programozva?
Illetve hogy célszerű beállítani?
Eddig a naviban AUX-ot láttam, pedig volt már itt -10 is, és mégsem volt ventillation a menüben, most pedig igen 0 fok van. Ez mitől van?
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban