-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz vbarbara715 #28449 üzenetére
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #28450 üzenetére
Azert a regi FL elotti feher indexes lampakat nem neveznem faceliftnek hisz ugyanazon tipusu lampakrol van szo. Ez felaras extra volt semmi tobb. 99-es valtozatot is latsz sarga indexes lampaval.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
válasz vbarbara715 #28439 üzenetére
Én androidos fejet vettem az automba, van opcio a kormanygombokra is. Igaz nekem univerzalis es nem bmw-m van, , de gyartanak e46 gyari kinezetut is, ha nekem lenne en tuti arra cserelnem, megiscsak nagyobb tudasu, mint a gyari rendszerek. Igaz itt 100e ft koruli osszegrol beszelunk.
Van bt, usb es mirrorlink is, tolatokamera bemenet, wifi, mobilnet opcio.
-
zsolt1225
aktív tag
válasz stickermajom #28442 üzenetére
COB ledes
-
stickermajom
addikt
válasz zsolt1225 #28455 üzenetére
Király, mert nem túl hivalkodó. Nekem az SMD-k már-már túl fényesek Nappali menetfénynek tökéletes, de este már lehet zavaró a szembejövőnek. Főleg, hogy a xenon részére nem lehetett rendesen odaragasztani, az gondolom kicsit remeg is.
Más: Egy nem túl elégedett márkatárs Jókat röhögtem, hogy pl. a bontott hűtővíz pótfűtő nem működik és hibaként van felsorolva.
-
zsolt1225
aktív tag
válasz stickermajom #28456 üzenetére
Nekem az smd-re azt mondták éjszaka érdemes lekapcsolni, mert elnyomja a tompított fényét. Erre a COB-ra meg azt, hogy nappal nem annyira erős, de szerintem elég erős ez, hogy lássa mindenki Éjszaka meg jó minden.
-
stickermajom
addikt
válasz zsolt1225 #28457 üzenetére
Mondjuk tény, hogy a tompított mellett szépen kirajzolódik mindkét karika este is. Attól féltem csak, hogy ahogy szórja a fényt zavaró lesz ködben, de semmi ilyesmi.
Max a későbbiekben azon változtatok, hogy beteszek még egy relét plusz egy 100-150 ohmos ellenállást, hogy tompított kapcsolásra vegye le a fényerőt.
-
pityeszka
őstag
válasz stickermajom #28458 üzenetére
Azt sehogy sem lehet megoldani, hogy tompítottnál lekapcsolódjon?
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
aktív tag
Angel Eyes-ba nem kötnek bele műszakin? Mert elvileg a lámpához nem lehet hozzányúlni, nem?!
[ Szerkesztve ]
-
-
Möhe
addikt
e39 tulajok!
Hogy a 'csába kell/lehet index izzót cserélni a jobb oldalon, lámpakiszerelés nélkül face 30d-ben? Fizikálisan képtelen vagyok rá hogy megfogjam a foglalatot,nemhogy eltekerjem.... Balf...z bajor ez nagyon elqrta!
Amúgy nájtbrékerre cseréltem a xenont és a refit is. Holnap rakok képeket előtte/utána állapotról,már ha érdekel valakit.
-
stickermajom
addikt
válasz pityeszka #28459 üzenetére
Szerintem azt is meg lehet oldani valahogy relékkel, de az a baj nem vagyok egy elektronikai zseni.
(#28461) SocketA Előfordulhat, hogy belekötnek, de szerintem, ha nem világít éppen akkor, és a fényszóró is be van állítva rendesen, akkor az ég világon senki nem fog foglalkozni vele.
-
Viszlát
addikt
Igen, 7-es alvázára van építve, kicsit hosszabb, kicsit szélesebb és ami fontos, magasabb is az F10-nél. Nekem is nagyon bejön, az első verziónak kicsit ormótlan volt a feneke, de a facelift már nagyon pofás minden szempontból. Hétvégén megyek is megnézni egyet, sajnos nem túl nagy a kínálat, de ez majdnem tökéletes: [link].
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #28460 üzenetére
Nem volt 98 kozepi facelift! Lampakrol volt szo es abban az egegyadta vilagon semmi valtozas nincs 98 utan attol meg, hogy akkortol mar lehetett kapni feher indexel is oket. Ugyanugy ahogy az angyalszemesnel sincs kulombseg attol, hogy sarga vagy feher indexburas. Faceliftet 2001-tol kapott az E39.
Persze igaz 98 utan volt jo par technikai valtozas akar ujabb kormanyok, ulesfutes kapcsolo vagy elektromos gazpadal es jo par aprosag teren vagy jottek a TU motorok is, tobb extra lehetoseg az autoba, de attol az meg nem facelift! FL-et kulsosegre szoktak mondani aka rancfelvarras. Ez pedig egesz pontosan a 2000/8 -tol gyartott modellekre igaz mikor is bejott az angyalszemes elso es hatso ledes helyzetjelzos lampatest es persze a nagy vese.
Az E39 pont egy olyan modell, hogy egy azonos gyartasi evben 1 konkret alkatresz 2 cikkszammal is van mert egyik honapban azzal a masikban meg mar massal szereltek. Akar belso kilincs vagy ajtohatarolo. Ez pedig minden evben volt nem csak 98 vagy teszam azt 2000-es gyartasnal.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Amit most felsoroltal, az egy facelift. A gyartok egy facelift alatt nem biztos, hogy csak a kinezethez nyulnak hozza. Itt pedig azert jelentos valtozasok voltak a technika teren.
Majd megkeresem, hol olvastam errol. Ott talan az osszes modositas is fel volt sorolva. Facelift -kent szerepelt.De abban egyetertek, hogy altalaban inkabb csak a kulso modositasokra irjak, hogy facelift.
Ellenben igazad van, tenyleg volt sargaindexes lampa meg 99-ben is. Erdekes, mivel azok akkor mar mas gyartonal kikoptak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
Benzinesnel nincs gond. Tudom ez rajtad nem segit
(Amugy meg addig orulj mig ez csak ilyen egyszeruen megy. Cserelte mar E90-ben pl? Meg a tompitotatt se tudod a nelkul, hogy ne szedd ki a burat. Amit meg csak ugy tudsz ha leveszed a kereket vagy felemeled az autot, hogy a dob beteten keresztul elerd a rogzito csavarokat)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #28469 üzenetére
Fogalom beli velemenykulombsegunk van igen Nekem amit felsoroltam nem facelift. Jo pelda pl. 98 utan is gyartottak sima vanos motorral az E39 -et. (Nekem is sima van) A dupla vanos TU extra volt. Vagy attol, hogy jott a dupla inditos mas legzsakatvezetos kormany attol az meg nem facelift es stb. vagy mert meg jelent a 16:9-es navi.
Nezz meg egy 2001 eleji mar tenylegesen faceliftes E39 belsot es meg a regi negy kullos kormany van benne vagy a regebbi M-es. 2001 kozepetol jott csak az ujabb ergo mar 1 evvel a FL utan. Mondom ilyen szempontbol az E39 nagyon LEGO
Sot 2001 utani face is volt sarga indexel ahogy linkeltem.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
maximilian4
addikt
nem válasz akart lenni
Sziasztok!
Valamikor a hétvégén megyek megnézni egy e46 320d touring-ot. Kívülről nagyon egyben van, és mindenféle extrával fel van szerelve (ülésfűtés, bőr belső, gyári bmw sport felni és -futómű stb.). Viszont ami aggaszt, hogy nagyon sok km van benne (300k). Mégis miket érdemes megnézni ezen a típuson? Nyilván ha tetszik elviszem a vétel előtt szervizeshez, aki alánéz, gépre ráköti. Csak vannak-e olyan dolgok amikre odafigyeljek és ha tapasztalom ne vegyem meg? Fölöslegesen nem akarom szervízbe elvinni.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Zewa
senior tag
válasz maximilian4 #28472 üzenetére
Olvasd el ennek a topicnak az összefoglalóját, benne a TC checklistel.
Ha úgy állapítod meg hogy rendben van a vas, vidd el átnézetni, én ezen semmiképpen sem sorolni 10-20ezer forintot mert ha kiderül hogy pl a futóműre a közeljövőben rá kell locsolnod 100k-t az nem túl szívderítő.
A futott km relatív. Ha figyeltek az autóra, hosszú utakon tankolták és tisztességesen karbantartották akkor semmi neki az a 300ezer. Ellenben ha 200 mutat az óra de már 10 éve is 220 ezer volt benne, mindezt gyilkos üzemben, alig-alig karbantartva akkor egy zombival találkozol.Szerintem felejtsd el mit ír a computer, csak akkor hidd el ha azt komoly szerviztörténettel alá tudja támasztani és betonbiztos, bár ettől okosabb még nem leszel mert állapotot veszünk nem km-t.
ps.: Köszönöm az E39 pilács válaszokat!
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
válasz maximilian4 #28472 üzenetére
Az nem sok... A tobbiben is annyi van, vagy meg tobb, csak visszatekertek. Ha karban volt tartva, akkor nem sok. Igaz nem irtal evjaratot. A regebbi verzioban(136 Le) lehet gond az adagoloval, azt erdemes megnezetni. A 150 lovas verzional a porlasztok lehetnek gazosak, meg a turbo. Ne fustoljon egyik sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BossBoss
őstag
Ma kigyulladt a legzsak visszajelzo es ugy is maradt. Ez tipushiba vagy csak siman most szart be?! 1998 e46 318i Ha valaki tud valami okossagot megkoszonnem!
-
MPowerPH
félisten
válasz maximilian4 #28475 üzenetére
Adagolos. En megnezetnem azt is. Turbot is csekkoltatnam azert. 300k km utan mar lehet elkel neki egy felujitas, ami mar megvan 60k -bol, mint korabban emlitve lett itt az egyik forumtarsunk altal. Es akkor ezzel ki is van zarva a ket leggyakoribb hibaforras, boldogan lehet hasznalni az autot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz Viszlát #28466 üzenetére
Még mikor megjelent, akkor volt szerencsém vezetni egy 535d gt-t pannonhalma környékén. Hát, az út egy fos volt, teli volt kátyúval, a kocsi meg meg se érezte. Lepadlóztad, és ment mint a szemét. Hely is volt benne dögivel, csak hát ugye újonnan elborultan drága volt.
Facelift-tel jött az m-paket is hozzá, nekem úgy tetszik a legjobban fehérben, de annyira drága és nagy már, hogy én inkább egy 3gt-t választanék szintén 35d motorral, de azok még nincsenek használtban, cserébe nem a közeljövőben jön ki az új variánsa, mert ugye az 5gt 2009es, szerintem a 2016os új 5össel mutatják be belőle az újat, ha ez zavarna talán. -
stickermajom
addikt
válasz maximilian4 #28475 üzenetére
Szerintem 2000-es évjárattól a 300k még reálisnak is mondható. Kérdés, hogy a max. 1 éve behozott autót miért adja el a tulaj.
-
ADAM1337
nagyúr
Nah voltam meglesni egyet: [link]
Pro: motor váltó új fékek kb 1 telet használt téli gumi, rozsda nyista.
Kontra: szakadt ülés alul háttábla, ajtó kilincs matt, ajtóhatároló hiányzik, az ülés magasság állító müanyaga törött, pedál lerugva, nem eredeti váltó gomb, körbe a diszlécek nyomódva vannak.
Viszont időközbe felkerült hozzájuk egy másik ami ránézésre lehet, hogy jobb: [link]
Még mielőtt ennyiért nem kapok sz@rt se: több a keretem az egészre, de ha olcsóbban kihozhatom miért is ne ?
Úgyis az első körben amire költök majd: olaj csere, vezérlés, (gumi ha nincs téli), fejegység normális hangzás, esztétikai dolgok rendbe rakása.Még ezt is meglesem: [link]
Ha valakit érdekel dobok majd beszámolókat, úgyis már párat meglestem csak azok le lettek véve azóta.
Úgy 1M környékén szeretnék megállni, ha 600-800 kiló környékén megáll a gépezet még az alap szervizekre is marad. -
Skimaster
senior tag
válasz ADAM1337 #28480 üzenetére
Tudom minden a matekon múlik,de amiket linkeltél,az utolsó kivételével,szerintem felejtős.....az utolsó jobb,de ha kell a nagyobb kerék plusz 70 és akkor vannak még vele dolgok.....
Nekem ez lenne szimpi,kis alkuval beleférnél a keretedbe,és ezen látszik,hogy törődtek vele,pár százzal többért többet kapsz,mint párszáz....ha az előző 23-ast fel akarod hozni erre a szintre,akkor az nem 200 ezer lesz.
Vagy még ezt is meg lehet nézni:Olcsóbb 528i automata
Itt is lehet alkudni,biztos!
[ Szerkesztve ]
-
Skimaster
senior tag
-
maximilian4
addikt
válasz stickermajom #28479 üzenetére
Rákérdeztem és tényleg németből lett behozva. Adagoló most lett kicserélve, mutatott számlát is róla (örülök h nem nekem kellett kicserélni mert nem egy olcsó mulatság) és garancia is van még rá. Turbó még a gyári, arra még nem kérdeztem rá h fel lett -e újítva vagy sem. Még hnap vagy hnapután megnézzük, aztán el is hozzuk szerintem. Mondjuk örülök h nem itthon magyar utakon lett beletéve az a 300k km. De legalább nincs visszatekerve, sőt állapot alapján fele annyit mondanék. Jól volt tartva.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
ganginLA
újonc
Sziasztok!
BMW E60-am nem akarja kiadni a DVD-t a DVD lejátszóból. Nyomkodom a gombot de mind hiába. Mi lehet a baj? -
MPowerPH
félisten
válasz ganginLA #28486 üzenetére
Inditsad ujra az autot. Neha megbutul, mar nekem is csinalt furcsasagokat.
Maximilian4: Ez jo hir. Mennyi volt, 300k? A turbo felujitasa nem nagy kiadas, ast Te is megtudod csinaltatni. Gondolom ugyis csereltetsz rajta ezt-azt, akkor turbot kiszedeted, es elviszed karbantartasra. Talan ket nap alatt megvan... ha meg jo az allapita, akkor egy ultrahangos tisztitas is eleg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
pityeszka
őstag
-
ganginLA
újonc
válasz MPowerPH #28489 üzenetére
Esetleg azt megtudnátok mondani hogy azt hogyan lehetne megcsinálni hogy USB-ről lehessen filmet nézni menet közben pl.? Ilyen jelenleg és arra gondoltam hogy ilyen legyen. Ehhez mit kell kicserélni az autóban? És ahhoz hogy USB-ről tudjon lejátszani filmet/zenét?
-
maximilian4
addikt
válasz MPowerPH #28487 üzenetére
Igen kerekítve 300K (kicsit több). Amúgy magának vette az ember és csinálta meg. Mondta hogy eleve a felni meg a gumi anmi rajta van elég sokba volt, plusz még ad hozzá 80%-os téli gumikat acél felnin, meg ugye ott van a gyári bmw sport 18-cas felni. Ami a vicces, hogy pont a mercedes-nél középvezető és kihívták Németo-ba, így inkább eladja.
Maxi
-
MPowerPH
félisten
válasz ganginLA #28494 üzenetére
Ehhez teljes idrive -ot kell cserelned. Az uj mar CIC -es, mas kijelzo, mas vezerlopanel, es mas szamitogep. Nem olcso, es ezt meg be kell szerelni.
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
A végéhez közeledik a kis gépecske
Kicsit szívatni próbált a kis M62B44
Új trafók új gyertyák új befecskendezőket cseréltünk régebben már ( meg még rengeteg mindent.... ) de most úgy elkezdett szarakodni a 6-os henger lekapcsolt meg szarul járt. Lekapom a szívócsonkot és mi vár ?!?! tropára ment a tömítés... Gyári volt még benne szerintem valaki szarul rakhatta föl és megsértette és mostanra fáradt el teljesen... Amúgy még gyári volt....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz szőröscica #28492 üzenetére
En mondjuk a utolagos utangyartott angyalszemeket is ide veszem de nem akarok senkit megserteni. Szakadt E36 -okban van ez meg tuning Golfokban es tarsaik...
Miert kell egy bupla kor lampas gyari bmw lampat ezzel el gagyisitani? Az angyalszem alapvetoan azert lett kitalalva mert a ujabb bmwek lampai mar nem adtak ki annyira a hagyomanyos dupla kort es ennek "kompenzalasa" szantak illetve helyzetjelzokent egy jo dizanj persze.
En is mikor ugy dontottem fiatalitom az E39-et akkor nem inteztem el annyival, hogy vettem valami kinai gyurot es bemutottem hanem meg vettem a gyari Helle facelift lampat (nem az angel eye miatt) es persze hatra is a ledes gyari Hella burat meg a szeles veset. Szerencsere mivel M csomagos az auto lokosokre nem volt szukseg de az is halalom mikor vki elore megveszi esetleg a gyari Hellat, hatul marad a regi vagy be rak vmi utangyartott gagyit a lokosoket meg "elfelejti" le cserelni. Tre ahogy ezek az E39 is kineznek ebben a formaban...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''