-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bubu79
addikt
válasz Gebriel #4999 üzenetére
Ne kergess illúziókat - minden öregszik, az elektronika is - a mocorgó alkatrészek pedig méginkább ( elektromos ülésállítás, ajtóbehúzás, hátvakaró, kutyafüle és a többi feláras extra )
Persze minőségi alkatrészeket gyártanak de nem az örökkévalóságnak - mert akkor sosem vennél újabbat...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #4997 üzenetére
Jaja, az E38 7er a legszebb. (az E32 után )
Sokkal kifinomultabb eszközök vannak benne, természetes, hogy drágább. (eleve legyártani is drágább)
Ha nincs széthajtva azért olyan nagy baja nem lehet. A futóműre és a váltóra lehet jó sokat elkölteni és ezeket nem is nagyon lehet halogatni. (arra nagyon figyelj, hogy ha automatát veszel, akkor olyat vegyél, ami vajpuhán kapcsol. Ha ránt akkor bele lehet lapátolni úgy 2-300e-t egy felújításra.)
Abba viszont még senki nem halt bele, hogy nem ment a hátsó üvegen az elektromos roló, vagy szarakodik a hátsó elektromos fejtámla állítás, vagy hogy netán az ülés csak 2 beállítást tud tárolni, a harmadikat elfelejti. Az ilyenekkel bőven meg lehet várni a következő aktuális szervíz vizitet. (Mondjuk egy 3-asnál ilyen problémák eleve fel sem merülhetnek )[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #4999 üzenetére
Sajnos nem. Tele van rakva elektronikával, ami ha meghibásodik borsos pénzeket kell kiperkálni. És ilyen öreg autónál már benne van.
"Pont azért mert ez egy 7 BMW és nem egy hármas, kevesebb hibának kellene lennie, hiába van benne több cucc "
Nem, a 7 -es nem csak azért volt luxus autó akkoriban, mert az ára azzá tette, hanem mert olyan technikai színvonalat képviselt, és az eltartása is nagy luxus, ezért csak a nagyon gazdagok engedhették meg. Sokkal drágább hozzá az alkatrész, mint egy 3 -ashoz, még ha van némi hasonlóság is látszatra, nem összekeverendő a 2 autó. A 7 -es fenntartása is luxus... És tele van rakva elektronikával, ami egy idő után elöregszik és tönkremegy.
A luxus autók meghatározására mindig a Mercedes a legjobb példa. Ott volt az S és az E osztály. Az E osztályos autók eltartása se volt olcsó, de megúsztad azért annyiból, hogy megérte megvenni, és nem kellett ráköltened a vételi árat. Az S osztály esetében kicsit más volt a helyzet, árban is a luxus kategória volt, és a technikai színvonalat tekintve is. Mégis egy akkori S osztályos mercire 1,5 év alatt akár rákölthetted a vételi árát a gari lejárta után.
Szal, ha 7 -est akarsz, akkor egy akkori luxus autót veszel, aminek a fenntartása is luxus volt akkor is, és ma is az. És mondom, ne engedj a látszatnak, teljesen más autó mint az E46 vagy az E39. Csak motorban és váltóban egyezhet.
Pont ahogy Eagl3 írta.
Amúgy biztos az egyik legszebb BMW, az E39 M5 után.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #5003 üzenetére
Ha sikerül kifognod egy ténylegesen jó állapotút, akkor nagyon sokáig hű társad lesz, mert ki sem akarsz majd szállni belőle. Egy E46 pl. játékautónak tűnhet egy E38 után.
(#5004) Eagl3
Ha az általános karbantartást megadják, akkor nem nagyon fog az széthullani. Elértéktelenedni sem fognak már nagyon, azon már túl vannak. (20+ millát dobtak le az E38-ak az eltelt idő alatt) A magasabb fenntartás pedig a jellegéből adódóan több. Ha ugyan annyiért fenn lehetne tartani egy 7-est, mint egy buzuki stiftet, akkor asszem bezárhatnának a buzuka kereskedések, és a 20 éves használt 7-esek is 5 milláért mennének.
BMW001
Az elektronikától nem kell félni, az hegyekben áll a bontókban a puffos autókból. Szerintem ha van pénze és hajlandó is áldozni rá akkor nyugodtan megveheti a hetest. Ha van a szervizelésre évi 3-400, akkor nagy meglepetés nem lehet, ennyinek bőven elégnek kell lennie a karbantartásra még vastagon számolva is.[ Szerkesztve ]
-
Gyok2
aktív tag
Nézz meg hazai alkatrészforgalmazók árait vagy a realoem árait és kiderül.
[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #5006 üzenetére
Amúgy jól néz ki, de nekem a km az nagyon gyanús. Kicsit nagyon kevés, szerintem.
De jól néz ki. Viszont itt a 2.8 -as mocitól automatával ne várj am 10l alatti átlagot se. Automata legalább 1 liter plusz, de lehet több is. És elég nagy kasznit kell a motornak mozgatni.
Ha megnézed, akkor át kell nézni benne mindent. Belül az elektromos dolgokat magad is megtudod vizsgálni, kormány/ülés ablakok stb... Itt még egy rossz elektromos ablak is vagyonokba kerül.
Szélvédőt nézd át, neme cserére érett. Fékeket magad is megtudod nézni, meg a váltót is. A motor és futómű részét meg a szervizben, bár a motorral nem lehet bajod.Értem én mi a gondod. Akkor máshogy fogalmazok. Amíg nincs gond a kocsival, csak a szokásos karbantartások, nem kerül sokkal többe egy 7 -es mint egy olyan 3 -as. Viszont ha valami bonyolultabb dolog meghibásodik, akkor bizony lehet vakarni a fejet. Mert az alkatrész árak még használtan is vagy után gyártottban is többszörösei az E46 alkatrészáraknak. Szóval amíg nincs nagy gond, nem gáz. Viszont ha történik valami súlyosabb és egyedi meghibásodás, akkor gyorsan ürül majd a pénztárca.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #5006 üzenetére
Tényleg flottul néz ki, de azért kíváncsi lennék, hogy ezt a 115e km-t hánnyal kell felszorozni, hogy megkapjuk a valós adatot. Ez nem az a kategória, amit megvesznek és csak a garázsban nézegetnek a tulajok. Külsőre rendben van, a belsejéről sajnos nincs értékelhető kép. Az Alpina felnik nagyon szépek.
(#5008) Gebriel
Ez a 3-as így elsőre nem szimpi. Nagyfelni, gagyitükör, panelparkoló. Van egy olyan sejtésem, hogy a Tv/navi is valamilyen utólagos megoldás. Ebben az évjáratban még nem láttam gyári Tv-s E46-ost.[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
Nem igazán szeretnék ennyi pénzt rá költeni éves szinten
Nem azért mert nincs, hanem mert nem szeretnék ha nem muszáj.
Oké jöhet most, akkor ne is vegyél 7, de ha egy autóra éves szinten ennyit kell költeni akkor ott valami nem koser nem?
Sógorom vásárolt egy 10 éves Audit, teljesen gyári állapotban, egybe volt, igaz az elején egy kisebb összeget rá kellet költeni, de azóta hibátlan az autó. Éves karbantartást megcsinálj és tiszta zsír neki a vas.
Egy ugyan ilyet szeretnék én is , megvásárolom amit kell azt megcsinálom, de ne kellejen már állandóan szervizbe járnom, költenem ráSzerk: igen a km valószínű nem valós.
Bár anyumék szomszédjában az ötéves Passat-ba nem pakoltak bele 60.000km többet[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
Egyenlőre nálam is a 3 seriai a befutó, de nagyon szépek és jónak találom ezeket a 7-t is.
Úgy gondolom ha kifogok belőle egy megkímélt, jó állapotút akkor jobb választás lenne a 3-nál.Szerk:
Kösz srácok az infot.
Most lépek aludni holnap meló nyomnom kell ezerrel, ha heteken belül tényleg bmw-be akarok ülni.
Jó éjt[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #5014 üzenetére
Nem azt mondom, hogy minden évben ennyit rá kell költeni, hanem csupán azt, hogy nagyszervíznél legyen legalább ennyid, amit ki tudsz adni, ha kell. Nem tudom, hogy milyen az a 10 éves Audi, de ha A6, vagy A8 akkor azt sem olcsóbb eltartani, ha megvan neki adva minden. Persze a BMW-vel is meg lehet játszani azt, hogy megveszed, jársz vele 3 évig, nem költesz rá semmit, aztán lepasszolod valami dilernek és akkor a következő vevőnek marad a szopás. Ez a módszer persze nem ajánlott és nem is feltétlenül célszerű egy bizonytalan autóval járni. Akkor már tényleg inkább egy kisebb/olcsóbb/iénytelenebb autó.
BMW001:
Hidd elmit te néztél nemrég 2,7-es Q, tiptronic A6-ot ,azt sokkal drágább eltartani mint egy E38 728i-t.[ Szerkesztve ]
-
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #5006 üzenetére
tényleg szépen néz ki..akinek alpina felnire futja valszeg karbantartotta averdát....de ki hiszi el a 115e km.t?...kérj szervízkönyvet..vagy menj el vele wallishoz ha megnézed élőbe is.
Amit bmw001 és Eagl3 leír az az igazság...megjelenésben nagyságban technikai színvonalban luxus de nem biztos megbízhatóságban ezek felett van.én auto váltósat nem vennék de te tudod.nem sok ilyne 7est látni ám utakon is utaló jel mekkora státusza van.de tény egy mai e60 e90 fenntartásánál olcsóbb tutko.
e46 nem tetszik?[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
Vangelis
nagyúr
-
Bubu79
addikt
válasz tibi666 #5026 üzenetére
Mert ugye kishazánkban nem divat lezúzni a parkolóban más autóját, majd elhajtani szó nélkül, remélve, hogy senki sem látta ugye?
Beletolatni, meglökdösni, tolatóradarként használni - aha, döcent, akkor kicsit vissza...
Ez a LOL - önhibából összetörni...
#5028: Szerencsés helyen laksz, ha így válogathatsz a parkolóhelyek között...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz Gebriel #5029 üzenetére
Nem. Az E36-ot gyártották '91-'99-ig, az E46-ot '98-2005-ig.
Innen is puskázhatsz
Vangelisnek E46 320i-je van.
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Rongálás? Nah, ma fényképeztem olyat, hogy azt hittem besz@rok. Én nem tudom mit csinálnék, ha ilyen látvány fogadna, mikor megyek vissza a parkolóba.
Don't Tread On Me
-
God Vazzeg
veterán
válasz Vangelis #5023 üzenetére
Sajnos nem jött össze a biznisz, életem legszarabb autóját sikerült megszemlélnem, pedig képeken jól nézett ki, de régi képek lehettek. Egy elem se illeszkedett, szétrohadva mint az állat, motorcserés. Ennyit erről.
A felhozatalt látva elment a kedvem a cserétől, egyelőre marad a kis E30, illetve lehet hogy veszek valami kisautót, pár évre, hogy végre vehessek egy tényleg fajinat
-
SpeedR
őstag
válasz God Vazzeg #5034 üzenetére
Akkor most már elárulhatod, hogy milyen 5ert néztél. Sajnálom, hogy nem jött össze.
Bubu79:
A compactot még 2000-ben is gyártották.
BMW001:
Kép?[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
Szerelmes lettem
-
Vangelis
nagyúr
-
Gyok2
aktív tag
Ültem ma egy Audi A6 3.0 TDI-ben, az első kövér gáznál széles vigyor tört elő.
Tiszta Windows rendes ház
-
Bubu79
addikt
Kövezzetek meg, de nekem a kompakt nem igazi BMW - iszonyat aránytalan, ormótlan, kicsit sem szép
Illetve de - az eleje jól néz ki
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
God Vazzeg
veterán
Ez volt az: [link]
A képek egyáltalán nem fedik a valóságot, régiek lehetnek, az autó olyan állapotban van, hogy arra nincs szó. Felnyitottam a csomagtartót, és egy szétfüstölt gumi volt benne felnin, szóval gondolhatjátok mire használják szegényt Ilyet alapból nem veszek meg
-
SpeedR
őstag
válasz God Vazzeg #5041 üzenetére
Talán azért volt benne a szétfüstölt gumi, mert a tulaja profi driftversenyző.
[link]Bubu79
Nekem sem tetszik a Compact. Se az E36, se az E46 Compact.[ Szerkesztve ]
-
Vangelis
nagyúr
válasz God Vazzeg #5041 üzenetére
Azé a képeken is látszott pár árulkodó jel, de élőben gondolom nagyon szörnyű volt.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Bubu79
addikt
válasz God Vazzeg #5046 üzenetére
Ez ám a marketing duma
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Eagl3
veterán
válasz God Vazzeg #5046 üzenetére
Ha mondtad volna az árát, szóltam volna, hogy felesleges megnézni is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Mobilinternet
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- További aktív témák...
- 3D nyomtatott versenypályák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Keresek! Motorkerékpár