-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz ADAM1337 #28950 üzenetére
Nekem a szokásos szervizen túl:
- Xenon/bixenon eldöntése/javítása, mert ez most nem tiszta.
- Süni csere (jó még, de már pulzálva fúj)
- A nagy esőkben találtam pár vízcseppet a küszöbön a vezető oldalon, úgy néz ki a párazáró réteg ebben is elkezdett leválni. Ha már szereztem ragasztót, akkor az összeset szeretném megcsinálni, nem csak a rosszat.
- Váltóolaj csere
- Motorháztető szigetelés, mert megrágta valami.
- Termosztátok? Kérdőjeles, mert 83-84 fok körül van a víz most a hidegben. Még éppen jó.
- Nyári kerekeket valószínűleg görgőztetni kell.
- Lámpabúrák cseréje. (bár a duct tape óta nincs párásodás.. )
- Tavasszal teljes polír + kormány és váltógomb bőrözése.
- Dension BT-s kihangosító.
- B oszloptól diszkrét fólia.
- Ködlámpák párásodnak, ezek cserések.[ Szerkesztve ]
-
Henry1990
tag
válasz MPowerPH #28942 üzenetére
Fogalmam sincs. Naív vagyok. az tény, hogy cefetül néz ki a kormány, de nekem a gyűrűs használat elég magyarázatnak tűnt. De ha 160 helyett van benne 240 engem az sem zavar. Amíg egyben van a kocsi
Egyébként ha valakinek volna hozzá sportkormány légzsákkal... nos kivásárolnám[ Szerkesztve ]
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
H.Ezredes
őstag
válasz Henry1990 #28930 üzenetére
Ne haragudj tényleg nem sértősből de ebben a kocsiban mi az ami megfogott ?!?!?! Igazi bazári :/ :/ SZVSZ. Undorítóak a szemöldökök a gépháztető a lökös is a hátsó lámpa is... A kormány állapotából ez nem 160E km-et futott...
Pl ez a kocsi 303E-t futott és össze se hasonlítható a kettő :/
Ilyen jó a felszereltség ?!?! Vagy annyira olcsó volt ? Vagy csak szórakozásra vetted ? Tényleg nem akarlak megsérteni ezzel. Ha még is megbántottalak elnézést miatta
Más:
Hoztak egy S70B56 motort kis dobozokba,hogy össze kéne rakni... Bavarian Classics-ba sikerült szétszedni,de aki szétszedte elment onnan.Az összerakás már nem ment... Na mind1 nem is értem....
Szépen elmosom a blokkot,hogy lecsekkoljuk 12-es hengernek egy kicsit melege volt.... Így hamar meg is állt a projekt...[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #28953 üzenetére
Nem akartam en irni ezt mert azt vettem eszre sorozatosan bele gazolok itt az emberekbe de tenyleg borzaszto ahogy kinez. E36 de mar E46-bol is jocskan vannak ilyen jelleguek, sajnalom, hogy mar az 5-ost is elerte ez.
Tegyuk mar melle az enyemet amiben mar 350e km van
Kormanyrol sajna nem tudok mert azt mar ujra boroztettem de elotte se nezett ki igy.
Haha. Szetszedni en is szetszednem pedig nem ertek hozza
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #28954 üzenetére
Hááááát....... De én nem szeretem más munkáját fikázni így én nem mondok semmit Sok jobban futó szerviznek nagy az arca "sajnos" De persze van sok kivétel is !!! Egy jó sztori pont mai. Egyik kedves barátunk és ügyfelünk ( E60 35D ) jött,hogy nézzünk már rá a kocsira. Bevitte Wallisba olajcserére ( Mert,hogy mikor vette végig a Wallisba volt az olajcsere és onnan legyen az a pecsét is egyébként mindent mi csináltunk rajta.... ) eleve jöjjön vissza majd a kocsiért megvárni nem lehet !!! Majd hívják,h hát nem lett kész másnap jöjjön vissza. Másnap reggel hívják,hogy hááááttt nem tudják mi történt de lemerült az autó az éjszaka és hát megy az ablaktörlő is folyamatosan... Kérdezi de hát mi történt ??? Háááát azt nem tudják Oké... Szépen bemegy és látja,hogy 3 ember áll a kocsi körül 1 gépezi a többi nézi okosan és folyamatosan megy az ablaktörlő.... Odamegy,hogy emberek legalább a lapátokat ő maga fölhajtsa,hogy legalább ne bassza teljesen tönkre a gumit raja Kérdi,hogy akkor most mi is van hát izé hozé amozé hebegnek habognak és 3 szerelő 3 felé,hogy hát nekik nem is itt kéne lenniük. Tulajdonképpen annyi volt,hogy lemerítettek a kocsit és meghülyült eleve nem tudom,h sikerült nekik ez a művelt de sikerült Nagy márkaszerviz És 26.000 Ft-ért cseréltek olajat rajta annyi volt a munkadíj. ( Ő vitt mindent )
(#28955) negro
Na igen. Így néz ki egy E39 Jó kiállású
Ott is az alap baj az volt,hogy össze is kellett volna rakni ( mondjuk így ahogy most áll a blokk így nem kell.... Még szerencse,hogy van egy motorunk nekünk viszont.... )
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Skimaster
senior tag
válasz stickermajom #28951 üzenetére
A süni csere mi pontosan? Pulzálva fúj a ventilátor? Mintha az enyémen is hallható lenne... Ez milyen hiba?
-
stickermajom
addikt
válasz Skimaster #28958 üzenetére
Fűtőmotor előtét ellenállás, becenevén süni. Jobbos az eredeti, balos a már áttervezett. Ilyen 10 év körül elkezd megmakkanni a hőtől, vagy fene tudja. Először elkezd pulzálni, majd egy idő után nem fűt, vagy nem oda fúj ahova szeretnéd, szélsőséges esetben az akksit is leszívhatja, mert lezárt autónál is elindítja a ventilátort.
Enyém annyira nem vészes még, csak pulzál elinduláskor, szerintem bontottként még simán megvennék. Nem egy nagy összeg a csere, inkább kicserélem mielőtt bármi komolyabb előjönne miatta.[ Szerkesztve ]
-
Skimaster
senior tag
válasz stickermajom #28959 üzenetére
Köszi, az enyém pulzál,és néha trükkösen fűt.
-
stickermajom
addikt
válasz Skimaster #28960 üzenetére
Én 12-ért vettem Behr/Hellát, meglátjuk meddig tart. Olvastam olyat is akinek a szervizben 37-ért cserélték.
Ki kell venni a kesztyűtartót és elvileg a középkonzol mögött ott van valahol. Majd holnap megmondom mennyire volt szívás a csere.Más: Tegnap 329,9-ért tankoltam MM gázolajat, olcsóbb, mint tavaly decemberben a sima volt.
-
-
-KP-
addikt
az biztos, hogy így kinéző e39 nem sok van. Én pécsett pl. szinte amit látok e46 és e39 mind bontószökevény.
-
-KP-
addikt
válasz stickermajom #28966 üzenetére
pécsi vagy?
-
MPowerPH
félisten
Tudja valaki, atlagosan mennyi most egy elem fenyezesi Bp.-n? Aprilisban ujrafenyeztetnem az elso-hatso lokharitot, meg a motorhaztetot is. Fenyszorot meg kipoliroztatnam, de rendesen, majd foliaztatnam, hogy az is vedje az idojarastol.
Don't Tread On Me
-
Skimaster
senior tag
Srácok, Ausztriában síelek, vasárnap óta állt az autó -15 -ben éjszakánként, most este nem indult, akku lemerült. Bikázni a motortérben kell,ahol a plusz van,meg egy testet keresve, vagy az akkun keresztül hátul a csomiban. Akkunál próbáltam, de semmi,nem tölt vissza, hiába kötöttünk rá egy másik járó motorú autót.
Ha elől bikázzuk, kikerüljük az akkut? Vagy kell egy nagy erős akku, amiről beindult? Sürgős, mert holnap reggel indulnia kell valahogy....
-
Ivan15
senior tag
válasz Skimaster #28975 üzenetére
altalaban egy piros fedel alatt amin a + jel van a kepen is latszik, felpattintani es ott van egy fem "pöcök" arra kell a piros /+ kabelt kötni. Bejelöltem a kepen:
A "bikazo-kabel" negativ /fekete kabeljet arra a csavarra kell kötni amiröl a fekte = negativ kabel csatlakozik be az akku negativ oldalaba. A bal oldali nyil mutatja a kepen
[ Szerkesztve ]
-
Cxgrav
senior tag
válasz Skimaster #28977 üzenetére
A bikázó autóban üljön valaki, és pörgesse motort 2-3 ezres tartományba.... közbe indítózz. Persze ne 45ah-s akksiról próbáljátok beröffenteni, mert lehet nincs meg a kellő indítóáram, ami a tiedet életre kelti.
Dízel? - lehet hullák az izzítógyertyáid is.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Ivan15
senior tag
válasz Skimaster #28977 üzenetére
dehogy nagy fordulattal...
Igy:
- elöször csak a pozitiv kabelt felrakni a lemerült kocsira
-beinditani a masikat amelyik tölteni fog, es alapjaraton hagyni
-most a minusz kabelt raakasztani a lemerült autora
-most indithato a lemerült auto, alapjaraton hagyni ezt is (ugyanannyival tölt alapjaraton is mint 3000-en)-legelöször meg kene gyözödni rola 100%-ra, hogy a lemerült akkuban a sav nincs megfagyva (megnyomni az autot, hogy lötyög-e az akkuban a folyadek) Ha fagyott, nem szabad "bikazni"
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #28973 üzenetére
Szia!
Írd le a kocsi pontos típusát !!! Egyébként ha valóban "csak" lemerült a motortérből bikázzátok de jó lenne h előtte kicsit töltenétek is !!!! A modernebb kocsiban az elektronikák meg is adhatják magukat. Attól függ,hogy milyen a kocsi típusa. Még 1 órát vagyok gép előtt addig tudok tanácsot adni...
(#28979) Ivan15
Jaja a gerjesztésnek az alapjáraton is kell lennie.... Az erős lenne ha megfagyna.... Az tré nagyon :/
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #28981 üzenetére
Kattog csak ??? Vagy abszolút semmit ? Vagy indítózik valamit csak lassan ?!?!?! ( neki lemerült ) Haindítózik csak nagyon lassan akkor
1 izzítás
2 önindító
3 akkumulátor
4 szívja valami még az akksit is ?!?!?!
V több baj összessége(#28982) Ivan15
Persze de ha fagyva van akkor ott baj van érted.... :/ Mert egy normális akku nem fagy -15C-ban......
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #28985 üzenetére
Nagyon izzítás problémára utal :/ :/ :/ Így hirtelen szívócső le hidegindító / féktisztító és be kell,hogy induljon "ha csak" izzítás baja van. !! Nincs úgy lemerülve,hogy megfagyjon nincs is szvsz az akksi megfagyva. Én szerintem az izzítással van a baj..... :/ Mondanám ,hogy megnézem de messze vagy
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
Talaltam gyari LCi ledes lampakat hatra, talan megtudok alkudni ra. Szerintetek minden problema nelkul belemegy az autoba? Meretre tok ugyan az. Amitol felek, azok a csatlakozok, hogy ne kelljen ganyolni. Meg az, hogy a comp lenyeli e a ledet, vagy dobalja majd a hibauzenetet a feklampara meg az indexre is.
Ha mas nem, akkor talan Ezredes tudsz valamit mondani.
Don't Tread On Me
-
erikke17
őstag
válasz szőröscica #28770 üzenetére
Azt hogyan, hogy szikráztasd meg? Egy darab kábellal ami pozitív saruról jön?
BMW001 - Sajna nem tudom még 1 éve sincs nálam a kicsike. De tavasszal mind lesz cserélve nem spórolok rajta! Akkor beru gyertyákat kap
Más: Most vettem észre ezelőtt még sosem láttam. A motor végén tehát ahol az olajszeparátor van ott ilyen gőz szerűséget látok nekem kartergáznak tűnik bár nem vagyok benne tuti. Azt se tudom honnan jön pontosan ilyen ocsmány időben nem bontom le burkolatot.
Vagy az olajszeparátorból kell ilyesminek kijönni csak hideg időben jobban látni? (530d M57)
Előre is köszi
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #28993 üzenetére
Kiraly. Sokat dob az auton, nagyon tetszik. Elejen is ezert akartam megcsinaltatni a karikakat LCi-re, de sok ido lenne otthon. Igy is Nalad lesz az auto megint vagy 1 hetig, es meg a fenyezost is be kellene utemeztetnem. Ketto hetbe nem fog beleferni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Visszairt a faszi, tenyleg csak a kabel kell neki, meg egy programozas. Ez mondjuk igy jo, kar hogy az elso LCI fenyszorok alakja teljesen mas lett. Ott egybol cserelni kell a motorhazteto,lokharito, sarvedok negyest is, ha LCi lampat akarsz hasznalni. Persze az atalakitas olcsobb, csak gyozd kivarni. Itt 2 het, es postazni kell a fenyszorokat.
Azt meg nem neztem, hogy a teljes hatso fenyszoro ledes, vagy maradt meg benne sima ego is. Rohadt jol nez ki. Ez kell nekem.
A vegen meg az idrive -ot is kicserelem, multkor volt fent kijelzovel egyutt £320 -ert CIC-es, en meg addig addig filoztam rajta, amig elvittek. Ha mar ugy dontottem, hogy 2 evig marad az auto, akkor kicsit aldoznek ra.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
stickermajom
addikt
válasz stickermajom #28961 üzenetére
Na 2 óra alatt csak kicseréltem a sünit, de azt azért nem mondom, hogy nem szidtam az égieket miatta.
-
nzoli2
tag
Sziasztok,
E39/520d alá keresek a gyárinál hosszabb difit.
Hozzáértők segítségét várom, merre mit keressek...
Köszönöm előre.Üdv Zoltán
-
Skimaster
senior tag
válasz CharlieDrop #28988 üzenetére
No már itthonról írok,tehát sikerült........ráraktuk a bikázó cuccra reggel,próba...nem indul....tölt egy kicsit,próba többször....semmi....aztán kitaláltuk,hogy lehet,hogy le van dermedve a gázolaj....hőlégfúvó,abból is ipari,burkolatok leszedve,és elkezdtük melegíteni a gázolajszűrő házát,a szívósort és úgymond az egész felső részt! Ez ment 10 percig,aztán próba....majdnem elkapta.....még egy kis melegítés,közben akku tölt,aztán indítás és végre elkapta,beindult!
Mondta barátom,hogy indulásnál hallotta,hogy az egyik henger kicsit később indult,izzítógyertya rossz biztos.
Azon kívül tanulság,hogy hiába mondott a kutas gyerek -22-ig jó gázolajat,ez nem így volt,kamuzott,vagy ő is rosszul tudta.Ergo kell a prémium gázolaj,ha mocsok hidegbe megy az ember!Az első indításkor pörgette az akku,de nem indult,az akkunak semmibaja nem volt,csak hamar elfáradt a többszöri indítás után,mivel a dermedt gázolajtól,nem tudott indulni.
Utána mentem 200 km-et,megállás 25 perc,simán indult!
820 km-et mentem összesen 6.3-ra jött ki a fogyasztás,az computer 5,3 mutat...ennyi!
Köszi mindenkinek a tanácsokat,megint sokat okosodtam!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
- Kempingezés és sátrazás
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kés topik
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- Mozilla Firefox
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron