-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Isual
veterán
válasz KaiotEch #29598 üzenetére
Csak IPS, csak NEC.
Az ugyanaz az NEC, amiről a cikket írtam (szinte pont 4 éve már ) . Mondjuk most dobozban van és másfél éve alig volt bekapcsolva (egy használt EA231WMi-t koptattam) . Van benne vagy 2800 óra. Újszerű. Konfigot most frissítettem decemberben 30 ezer forintból, de még nem tudtam felállítani a gépet a monitorral.
[ Szerkesztve ]
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
#56573440
törölt tag
válasz MPowerPH #29572 üzenetére
"Persze nyom a latba, de nem ugy, ahogy Te azt gondolod."
mondjuk én nem gondolom, tudom.
"Arra akartam ravilagitani, hogy hiaba a 115kg-s sulytobblet, ugyan akkora loerovel is siman lehet sokkal gyorsabb egy auto."
de mióta pofázom minden ismerősnek hogy remap után a rohadt superb 1.9 pdtd is maradt a gyári 130 ló körül. csak nem 2000-3500 között tudta leadni, hanem 2000-5500 között kb húzott egy platót. ugyanúgy 130 ló maradt. csak mindenhol leadta. gyorsabb lett? nem kicsivel. 130 lovas? nanáhogy. kvára nem mindegy hogy hol meddig és hogyan ad le egy motor teljesítményt. attól hogy 150 ló attól kb a színét is mondhatnám annyira releváns.
"Mert ha 4 embert beultetsz egy 1.0-as Swift -be, azt megerzed. Ellenben egy 300 lovas, de alapbol is 600kg plusszal rendelkezo autonal mar nem, es idoben is a +3 ember olyan +0.1s -es elterest hozhat."
ültess bele a 300 lovas kocsiba 750 kilót és leesik mi az a lóerő/teljesítmény arány.
"Nezd meg mennyi a kulonbseg az 1er, 3er es az 5er gyorsulasi ertekeiben, es a tomegben."
nézd meg hogy a három kocsiban mekkora eltérés van a motorvezérlésben. attól hogy valami x ló és y literes attól modellenként eltérő programon eltérő teljesítmény görbét rajzol a fékpad. szöprájsz." Ezt egy sima altalanos iskolas newton elmelettel nem tudod leirni"
de. teljesen általános iskolás newton elmélet definiálja hogy a gyorsulás az erő és a tömeg hányadosa. ami kva egyértelmű, körbevesz minket, vagy nem végeztél még fizikai munkát, nem toltál még bevásárló kosarat, vagy nem akarod megérteni amit mondok. ha nagyobb a tömeg azonos gyorsuláshoz nagyobb erő társul. ennyire nagyon egyszerű. külön vicces hogy a kanyarban nagyobb parának érzed a helyzetet. egyenes irányú gyorsításkor pont 180 fokos az erő-"ellenerő", míg kanyarban ennél jelentősen kisebb -mivel érintő irányú-, tehát az eredő vektor is bőven kellemesebb.
"Legellenallas hol marad a kepletedbol?"
és a felfüggesztés, gumi, aszfalt minőség, hőméséklet, leszorító erő, kipörgésgátló hatékonysága, a motorra kötött további fogyasztók? lehet ezt filozofálni nagyon sokáig. csak annyit kértem hogy ne írjuk már kvázi azt hogy a gyorsulás független a tömegtől mert az nem igaz
de én itt be is fejeztem. sajnálom hogy egyáltalán belekezdtem, meg kell tanulnom hogy sporttársat nem korrigálunk mert abból csak a baj van.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz #56573440 #29602 üzenetére
Meg mindig nem esett le az, amit irtam. Nem gond, en sem csinalok ebbol ugyet. De a millio tenyezo miatt ezt akkor sem tudod egy egyszeru keplettel leirni.
A kanyarodas vs. tomeg teren pedig nincs igazad. Nezz csak bele egy autotesztbe, ahol egy sportkocsit vettek gorcso ala. Eleg sokszor emlegetik, hogy elhizott, igy az agilitassal van problemaja. De felhoztam magam is egy peldat azzal, mikor a tobb mint dupla annyi ero, es mindossze 40%-al nagyobb tomeg eseten a masik oldalon levo auto nyer. Pedig nem gyorsul jobban, sot, egyenesekben eleg szep hatranyt osszeszed. Hol hozza vissza? A kanyarok elott, azokban, es az apex elejen.
Erre hozz akkor egy altalanos iskolas fizika kepletet.(nem kell, mert nem lehet egy egyszeru newtoni elmelettel definialni)Es azt garantalom, hogy ami kanyart en 120-al beveszek mar a hataron autozva, ott egy 7er -el mar az arokban lennel.
A remap utan pedig no a teljesitmeny es a nyomatek is. Es mivel a csucs magasabb, igy a gorbe is meredekebben no, ezert erzed azt, hogy kisebb fordulaton elobb jon az ero. Pados meres megmutatja, foleg hogy elotte-utana mernek. Amit Te mondasz, az az optimalizacio.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
#56573440
törölt tag
válasz MPowerPH #29603 üzenetére
"Amit Te mondasz, az az optimalizacio."
lényeg átment látom...
"Meg mindig nem esett le az, amit irtam."
de. azért szóltam hogy ha ezzel az elmélettel kimész a gyorsulási versenyre ne hangoztasd nagyon.
"De a millio tenyezo miatt ezt akkor sem tudod egy egyszeru keplettel leirni."
a fizika szépsége hogy de. le tudod írni. nem kell másik autó meg pálya, kanyarok, mert csak bonyolítod a képletet főleg másik vezetővel aki később fékez előbb gyorsít esetleg... köss a kocsid mögé egy trélert, tegyél rá egy golfot, aztán nyomjál neki egy kövéret. azt a 300 lóval a segged alatt is megérzed.
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
Persze, hogy megerzni a tobblet sulyt. En a 190 loval mar azt is megerzem ha teszem nem 15 liter benzin van az autoban hanem tele 70liter, ergo + 55kilo es meg beleul egy szemely. Ez mar jo 140-150 kilo pluszt jelent ami az auto onsulyanak majd ~10% -a. Siman megerzem. Persze az is igaz ha egy 300+ lovas autorol beszeulunk akkor ugyan ez a +tomeg nem lesz ilyen mertekben erezheto.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #29600 üzenetére
az ötös szériáknak azért valamivel komfortosabb a futóművük, nem?
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #29606 üzenetére
25D manual remap-al ~200 Le most
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Isual
veterán
E39-en nekem ez mindent visz. Gyönyörűen mutat, kitölti szépen a kérekjáratot, de van még annyi gumi rajta, hogy a komfort is rendben legyen. 16-os télivel sem sokkal komfortosabb. Hátulról meg a 255 széles tappancsok nagyon jól mutatnak, ott van az úton.
E60-nál is a 245-ös gumis ötküllős felni tetszik nagyon (még facelift előtti [link]) meg ott a kedvenc az a szintén facelift előtti nem eltérő gumiméretű 18-as 7 küllős. [link]
@H.Ezredes : Gondolkozom rajta, hogy májusban szerviz előtt lehet elgurukok autokorbelhez egy mérésre, izgat, hogy mennyi lehet pontosan az annyi.
[ Szerkesztve ]
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
MPowerPH
félisten
válasz #56573440 #29605 üzenetére
En nem azt mondom, hogy nincs igazad, ebben ertesz felre folyamat. Azon akadtam fent, hogy egy alt. iskolas newton elmelettel akarod leirni, mikor azzal nem tudod. Nekem csak 2 evig volt fizikam, leven a kozgazdasagtant valasztottam(hatalmas hiba volt...), de az alap dolgokkal en is tisztaban vagyok.(mar oktattak hotanbol is itt a forumon, de ott legalabb nem altalanos iskolas keplettel jottek, hanem levezettek az egeszet. Erdekes volt, akkor tanultam valamit ) Most azert utana neztem, kicsit beleastam magam, es tenyleg nem lehet arra az egy darab kepletre tamaszkodni. Sot, sok helyen fel van tuntetve, hogy tapasztalati pelda is szukseges az adott allitas bizonyitasara a sok ismeretlen tenyezo miatt. Ajanlom figyelmedbe, ha szereted a fizikat, en mivel nem tanultam ezen a szinten, nem ertem.(vagyis mostmar kapisgalom...) Megtalalod az altalunk beszelt reszhez vonatkozo peldat, keress ra. Ne akarjunk mar mindent leirni alt. iskolas kepletekkel, mikor az maximum lab. korulmenyek kozott mukodik, ahol az ismeretlenek szama teljesen le van redukalva.
Szoval en nem sertodok meg azon, ha kijavitanak. De azt ne egy alap keplettel tegyed, hanem akkor vezessed le rendesen. Ha ez nem megy, akkor meg inkabb hagyd.CharlieDrop: Tok mind1 a futomu, ha 2t -at akarsz elforditani, ott lesz par kritikus tenyezo, ami miatt nem fog menni. A gumik, az aszfalt, az azok kozotti kontakt/surlodas. Talan ha a 7er -t slick gumira raknad, akkor sikerulne. Deazt allitani, hogy az 1er es a 7er maximum elerheto kanyarsebessege azonos tipusu abroncsokon megegyezik, az kicsit eros lenne. Es ha igy lenne, ahogy irod, akkor az altalam felallitott peldaban lehetetlen lenne az E60 M5 vs Honda S2000 eredmeny.
Isual: Ejj, ez nagyon jol nez ki meg a 17"-al is. De arra figyelj, hogy E60-ra egy merettel nagyobb kerekek mennek. 17" -al ennel ballonosabb gumikat kapsz, azert lett ott a 18" az altalanos meret. Kb. akkora lenne a gumik oldalfala, mint most Neked az E39-en. E60-on a 18" az olyan, mintha E90-en 17" -et hasznalnal. Par hazzal odebb a faszi 20" -os felnikkel szaladgal az E60-on. Akkora a gumik oldalfala, mint nalam, tehat meg az sem szelsoseges, persze a kenyelmestol mar messze van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Isual
veterán
válasz MPowerPH #29614 üzenetére
Igen, a 18-as még nekem is beleférne, ráadásul LCI E60-nál is van is 1-2 gyári szett ami tetszik, de alapvetően a fent linkelt 17-es szett is nagyon bejön nekem E60-on, láttam jó pár olyat és nem találtam kicsinek. A plusz ballonosság meg még pozitívum is. De arrébb van még nekem az E60.
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
negro
őstag
Szerintem nekem pont az a bajom vele, hogy 17-es. Nem adja ugy ki annyira. Nekem 18-as BBS RX van 8,5J es abbol mikor lattam 17-es 8J valtozatot mintha total mas felni lett volna. Nem adja ugy ki az Y kullo, ahogy nincs olyan pereme se a felninek.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29617 üzenetére
Nem, azt irtad, hogy nem lenne arokban. Magyarul azt allitottad, hogy egy 1450kg -os autoval hataron bevett kanyar mondjuk 120-al ugyan ugy teljesitheto egy 2t -s 7er -el is. Ugyan olyan korulmenyek kozott, ugyan azon sebesseggel. A futomunek ehhez mar nem sok koze lenne. Esetleg porig ultetve, egy rohadt nagy diffuzorral, meg egy hatso szarnnyal sikerulhet, de meg abban is ketelkednek.
Nem tudom akkor melyik hsz-re valaszoltal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #29618 üzenetére
Azért nem egészen így van egy 7-es futóműve jobb mint egy hármasé a szlalomozás más kérdés. De pl aktív kormány, dynamic drive , 4 kerék kormányzás is segíti a BMW-t a gátlók is ugye változtatható keménységűek. Rengeteget számít E32-be is nagyon érződik az EDC ,h komfort v sport-ba van. Egész más a kocsi viselkedése. E38 750iL High Line-unkba ami a legnehezebb az évjáratban lehetséges összes extra benne van mégis olyan helyekre be lehet vele menni,hogy meglepődsz. De az is jó volt mikor a BMW Driving Experience-en voltunk ugyan ott ugyan úgy mindent meg tudunk csinálni a 7-essel is mint más az E30 E36 E46 v E90-el. Azt nem mondom,h néha nem kellett jobban tekergetni a kormányt mint másnak de stabil a kocsi nagy sebességnél is mert jó a futóműve hirtelen kikerülésnél se hullok le az útról. Az időre mért szlalom pályán azért az E30 elvert de 7-esek között elvertem mindenkit és az 5-ösök közül is
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
#56573440
törölt tag
válasz MPowerPH #29614 üzenetére
"Azon akadtam fent, hogy egy alt. iskolas newton elmelettel akarod leirni, mikor azzal nem tudod."
figy. akkor más oldalról. ezek az alap tételek igazak minden szinten. hogy te millió más faktort beleerőltetsz utána más kocsikat meg más vezetőket, billió ismeretlent és utána azt akarod elemezni az már nem az én bajom. azt mondtam hogy a tétel, miszerint az autó tömege nem számít a gyorsulás szempontjából nem igaz, leírtam hogy miért, milyen motorkarakterisztika lehet felelős a látszólag azonos csúcsteljesítményű motorokkal szerelt de eltérő modellek esetében, de kötöd az ebet a karóhoz.
köszi a linket, én viszont többet tanultam fizikát mint szerettem volna az évek alatt, ha jól megnézed minden kérdésedre találsz benne választ. a mozgás megjeleítése alapjaiban egyből newton 2-őre épít, utána tesz rá különböző változókat és eltérő mozgásokat, de az alapja, az marad és visszaköszön mindenhol a tömeg, hiszen a mozgó test egyik fontos tulajdonsága.
lehet elemezni hogy ha egy gép kettétörik a levegőben és van 300 utas, azok csomagjai meg ki mit ebédelt, de a gravitációs állandó ettől függetlenül igaz marad.
"Sot, sok helyen fel van tuntetve, hogy tapasztalati pelda is szukseges az adott allitas bizonyitasara"
az alaptételekre ez nem igaz. hiszen pont így születtek. egy newton 2-őt nem kell tapasztalati úton bizonyítani. van amit illik, de az teljesen más tészta.
"mikor az maximum lab. korulmenyek kozott mukodik"
jelzem amiről eddig beszéltem nem csak lab körülmények között működik. tény mint a gravitáció. az se vélemény vagy nézőpont kérdése.
egyébként meg ha tapasztalati példa kell, és nem fogadod el a körpályán mozgó testekre ható erők leírását, akkor nézz meg méréseket. voltam kint 5-6 éve ringen, lehetett bérelni kalibrált g szenzorokat. cimbora atomgyári yarisával simán 0.7g-s laterális gyorsulást kapott kanyarban. nem kell durva kocsi vagy extra hozzá, a nap végén amikor odamentünk kicsit nézelődni mutatták az értékeket, szintén gyári sárnehéz vasakkal .7 tetejét hoztak rs focussal és frankó gumival 0.8 alját is. ehhez tudod mennyi tartozott kigyorsításnál? fele se. az 500+ pacis awd gtr hoz gyorsításkor 1 g körül automatikával startolva nulláról ha jó napja van. nem meglepő dolog mivel az erő ellenerő egy ismert jelenség, amikor egyenes vonalban indítod el a kocsit pont a haladási iránnyal ellentétes, körpályán meg jóval kisebb szöget zár be. egy tök átlagos autó normális gumikkal sokkal nagyobb oldalirányú gyorsulást fog elérni mint gyorsításkor pont az ilyen jelenségek miatt, tehát a kanyarban kevésbé okoz problémát a tömeg mint kigyorsításkor. mindkettőnél "probléma" de kanyarban pl a fizika szerint kisebb.
nézd végig a motortrendes példákat, még a sport kategóriában is igaz hogy a brutál, tápos erőművek mellett is jobban szenved a technika a tömeggel gyorsításkor mint kanyarban.
-
kgergo89
tag
Sziasztok!
Nemrég vettem a kicsikét (e90 318i 2007), olyan problémám van, hogy a hátsó kerekeknél jellemzően elinduláskor illetve tolatáskor egy reccsenő/recsegő hang hallatszik (néha temposabb visszaváltásnál is). Régen volt egy Suzukim, annál ilyesmi hang hallatszott kitekert kormányoknál elől, szóval mintha féltengelyes lenne az autó. Azt nem tudom megmondani, hogy bal/jobb oldalról hallatszik, mert mintha mindkét oldalról észlelném.
A másik problémám, hogy az autóban 250-e km van és 600-1000-km-ként bekér 1 liter olajat. Hangra szép, vezérlés, lánc, szelepfedéltömítés, o-gyűrű, beöntősapka tömítés, stb.. cserélve, így az olajfolyást kizárnám. Motorkód N46B20.
Amennyiben valaki hallott már ilyen hibákról, vagy jobban ért ezekhez a kocsikhoz és megtudná mondani mi okozhatja ezeket a problémákat, illetve ezeknek javításának milyen anyagi vonzata van, megköszönném!
üdv,
G[ Szerkesztve ]
Csak a puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
-
kgergo89
tag
Hűtővíz rendben, nincs benne olaj, a szint is oké. Közben kérdezősködtem másutt is, azt mondták, hogy a szelepszár szimering szokott probléma lenni és ezért tűnik el az olaj. H.Ezredes szerint motorgenerál..
Az a szép a sztoriban, hogy a kereskedő nyilván elfelejtette közölni vásárláskor ezt az apróságot, próbaútnál pedig nem igazán bukott ki a dolog 10km megtétele alatt. Most bezzeg szeretné mosni kezeit...
[ Szerkesztve ]
Csak a puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
skater86
tag
válasz kgergo89 #29627 üzenetére
Szia!
Az enyém is főként tolatáskor produkált ilyen dolgokat (hangos kattanás jobb oldalról hátul), aznap le is szedtem a féltengelyt, abban a diffi oldalon lévő kosár el volt törve az egyik szárán, ezután a kerékoldalit meg sem néztem...de az is nehezebben mozgott. Persze egy hozzáértővel nézesd meg, minden esetre a gumiharangok sértetlenek legyenek, ha már vizsgálva lesz. Összeget nem tudok mondani, az enyém olcsón megúszta, bár ez E30 nem E90 de a tünetek hasonlóak.
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #29619 üzenetére
Az lehet, hogy jobb, foleg, ha adaptiv, ezt nem is ketlem. Alapbol arra a tomegre kell is megfelelo futomu, hogy kenyelmes, komfortos is legyen, de kozben sportos is. Ezert jobb az a futomu, mint a 3-ase.(csak aztan gyozd szervizelni ) Ellenben a 3-as az csak sportos, a kenyelem nagyon messze all tole, es palyara sokkal alkalmasabb.(itt most a sport settingsrol beszelek)
Elso nyaron, mikor kigurultam az autoval a Hungaroring nyilt napra, meg pont a remap elott, a regi P Zero RFT abroncsokon, akkor pont egy bangle 745i -vel akadtunk ossze. Neki SportContact 5P gumik voltak fent, de gyari futomuvel. Egyenesekben, foleg a vegen nagyon ment, ellenben a kanyarokban mikor az en tempomat akarta diktalni, mindig lecsuszott az ivrol. Az elso kor vegen az utolso jobbosban elengedett, az egyenesben meg mogottem volt, ott meg tartotta a tempot. A kor vegen o akkor fordult ki az utolso kanyarbol, amikor en athaladtam a celvonalon, szoval kapott par masodpercet. Nem RFT-s gumikkal ez meg jobb lett volna, azokkal nagyon merev volt az auto. Utana en is elvettem, mert a fekek kezdtek megfoni, meg mint utolag kiderult, a gumikat is akkor nyirtam el hatul.Nem a futomuve miatt nem tudta tartani a lepest, es nem is az miatt, mert gyengus volt benne a motor. Szimplan tul nagy volt a suly, ami miatt nagyobb temponal allandoan kisodrodott a kanyarokban. Nincs az a gumi, ami azt a kasznit bent tartotta volna. Ez igy normalis. A Nordon is a V10 -es ring taxik folyamat gondban voltak, amikor egy-egy lekonnyitett E46 M3 -ast utolertek. Fektavokon, kanyarban elmaradtak mint a borravalo, majd egyenesben elozhettek. Utana a kov. hosszu, nagyon lassu reszen megint akadalyok voltak. Egy bizonyos szint utan mar nem a futomuvon mulik. Az aktiv kormany inkabb varosban jo extra, gyorsabb, komfortosabb vele a parkolas, meg a parkolohazakban lavirozas. Kozuton nem nagy elonyet latom, versenypalyan pedig semmit nem szamit. Kerdes megeri e a kenyelem, amit a parkolasoknal nyujt.((tudod mire gondolok... Nektek meg, de a usernek nem. Ismerosom az 535D-bol kidobatta, mikor masodszor is bedoglott, es egy hasznalt auto araert akartak megjavitani)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Kwabs
csendes tag
Sziasztok
A véleményeteket szeretném kéni. Szeretném lecserélni az autómat és az biztos, hogy csak BMW-re. Amivel nagyon szemezek és igen csak tetszik is az az e90 320d 2007-évjáratúakat nézegetek 9-10 ezer euró között. Milyen buktatói vannak ennek az autónak ? Fék és futómű alkatrészek árát már néztem. Szóval ebben szeretnék segítséget kérni.
-
nolika
aktív tag
Hey-ho,
az első bmw-met szeretném megvenni.
318 e46, 140 lovas változat, 2002 és annál fiatalabb (faceliftes).Kérdéseim:
Mivel tudnék biztosra menni?Megnéztem 3-4 autót ma amiből 1 nagyon ígéretes. Sárvédő éleken nincs rozsda, csomagtartóban sehol, egyszólván tényleg sehol (alá nem néztem még be). Egyenletes alapjárat, nem mosták a motort, nem láttam olajfolyásnyomot. Belső tér kultúrált, előélete cask annyi, hogy német forgalmi meg van illetve hozzátartozó vizsgáztatás, ami kb igazolja is a benne lévő km-ert (160k), és elvileg egy tulaj volt(na ez tényleg hihetetlen). Nos ez túl szép hogy igaz legyen ez a példány 2003-as.
Milyen dolgokat kéne még megvizsgálnom? Örs környékén tudtok ajánlani egy szervizest aki kijönne velem megnézni a járgányt?
A lehető legjobbat szeretném kihozni, hogy ne legyen zsákbamacska.
Ja és mennyi a teljes vezérlés cseréje sacckb?Remélem nem kérdeztem sokat
Köszönöm!
-
erikke17
őstag
válasz FET-MEN #29630 üzenetére
Úh, diag mit mond? :-/ Nem lehet hogy csak CR pumpa szabályozója vagy ilyen aprócska valami?
Kiváncsi vagyok azért rá mi lett belőle Sok szerencsét
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
ADAM1337
nagyúr
válasz nolika #29637 üzenetére
Futómű, fújd fel a kerekeket a normálra guminyomásra, velem eljátszották hogy nem volt felfújva és nem lehetett érezni, hogy lengőkaros volt városba, mikor mentem nagy útra pályán előtte felfújattam és hirtelen más lett kiderült 0,2barral kevesebb volt a minimum alatt és mikor már tartott a gumi eléggé kopogóssá vált.
-
FET-MEN
veterán
Igen. Pont csütörtökön kaptam vissza 2 hónap állás után a szeretett teherautóm amivel végre jobb dolgozni, kicsit kiült a mosoly végre az arcomra, utána hazafele kidobta ezt és ledadogott. Az x5 lendlemezes volt, az azóta jó, anyámé az egy dokié volt, az az e39 új, mást nem tudok rá mondani, hibátlan. Az enyém meg most elfáradt. Rám jár a rúd üzemanyag van a csőben, szóval a fő ac még jó. Az alsó ac tudom hogy rossz, de az nem befolyásolja csak 15l környékén.
Szerdán tud diag házhoz jönni
[ Szerkesztve ]
Iphone 7
-
nagyúr
Kollégák E46-ban a gyári central zár zárás/nyitásnál "üzen az indexen keresztül" úgy mint a többi autó, hogy bezártuk, vagy épp kinyitottuk?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz stickermajom #29644 üzenetére
Köszönöm, merthogy nekem sem jelzi. Mondjuk kicsit poén, így más sem tudja mikor van nyitva vagy zárva, de van amikor már én sem
Még
egykét kérdés. Lehet azt esetleg még szoftverben állítani, hogy mondjuk 10km/h sebesség után zárja automatán centrál zárral az autót, illetve kicsit a magyar tempricsörhöz állítani a hőfokszabályzást? Ez is olyan, mint az audi volt, 20°C-nál még hideget fúj, de 24-nél már a meleget. -
stickermajom
addikt
válasz KaiotEch #29645 üzenetére
Zárással én is mindig szívok, általában vissza kell sétálnom miatta.. Na majd ha megjön az adapterem.
Az automatikus zárás szintén bmwscannerrel állítható. 4 és 28 km/h között lehet lépkedni négyesével.
A hőfokszabályozást passzolnám. Ugye az a hőmérséklet amit ott beállítasz nem azt jelenti, hogy milyen levegőt fújjon, hanem hogy milyen kabinhőmérsékletre törekedjen. Ő ezt méri a klímapanelen és attól függően fúj hideget/meleget.
[ Szerkesztve ]
-
Eyesis
őstag
Tök jó, nézem, hogy meghúzták a hátsó ajtó közepét úgy 20 cm hosszan, hát... nem tudom, hogy de sikerült... aztán nézem, hogy meghúzták a bal hátulját... annyira jó fejek az emberek, imádok Bp-en parkolni...
Aztán persze, hogy meghúzták az eleső sarkát is... Komolyan mondom, van értelme kipolíroztatni?
Miért ilyen figyelmetlenek az emberek? Egy Ferrarival is ezt csinálnák?Eyesis
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Eyesis #29649 üzenetére
Velem megesett már, hogy bent ülök papper egy 3méter széles úton nem tudott egyenesen tolatni, kocc hallom a visszapillantomon jobboldalt, mire kiszálltam az öregpapper megtanult tolatni és elhúzott, sajnos ilyen országban élünk.
1. sumákol
2. van aki nem is veszi észre szerintem, ez a szomorúbb talán.Én biztosan hagynék cetlit, ugyanezt várnám el mástól is, de bp-n 3. kerületben szerintem kizárt hogy hagynának.
Új hozzászólás Aktív témák
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000