-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #30800 üzenetére
megnézegettem a mondeokat és nem ájultam el :/ 1 olyan volt amire már úgy tényleg azt mondtam,hogy ez így jó de az is ~ 4M Ezt a szintet amit küldtem egyik sem üti meg... Messze nem.... természetesen azt is aláírom,hogy fenntartani se annyi egy 35D-t.... De mindent egybevetve pl [link] Ő minden szempontból élhető. Az ára is korrekt LCI ami lényegesen jobb és frissebb és a felszereltség is jó. Pl ez mellett is hol vennék egy 2008-as Mondeo-t..... Ugyan akkor gyártották őket de klasszisokkal jobb ez véleményem szerint..
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #30802 üzenetére
Persze mindenben tudok segíteni. Épp az egyik fórumtársnak E91-et nézünk. Találtam is neki egy igen jól felszereltet Mondjuk magam ellen szólva ez speciel bejön [link] De én akkor is a BMW-t választanám. Egy 2008/2009-es CIC-es E60-at. De amit az előbb küldtem azt is simán vállalnám
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #30805 üzenetére
Na mire megnéztem le is került Reggel csak egy pillanatra néztem rá. Egyébként Pl színe miatt simán lehet vagy kárpit miatt is.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
erikke17
őstag
Üdv.
E39 530d 142kW, kartergázszűrő cserélve volt 3ezer kilométerrel ezelőtt kompletten, viszont ha lehúzom a kartergázcsövet ami megy a turbó szívócsövére a blokktól az "S" alakú olajos. Nem tudom mennyire szabad ennek olajosnak lennie?
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
H.Ezredes
őstag
válasz erikke17 #30807 üzenetére
Semmi baja nincs..... De mit akarsz egy ~ 15 éves kocsitól amiben van ~ 300E Km vagy több ?!?!?! Alatta kb a mesébe vannak Amúgy is reálisan ezek a motorok 90% 400-500E Km fölött jár függetlenül attól,hogy mit mutat.... De visszakanyarodva kopott a motor a szűrő csodát nem csinál egy kartergázszűrő csere miatt senki nem veszi le a csöveket és nem pucolja ki a járatokat. Senki nem fizetné meg egyrészt másrészt nincs is értelme. Persze,hogy van némi olaj és lesz is. A turbo is hordja az olajat egyébként minden kocsinál csak az új nem. Miért vetted le a csövet ?!?!?
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
erikke17
őstag
válasz H.Ezredes #30808 üzenetére
Valós 230ezres motor, természetesen nem várok csodát a szűrőtől csak azért kérdezem h mi a normális. A turbó sem régi kb 7-10 ezer kilométeres lehet.
Egyébként azért vettem le mert mikor cseréltem kartergázszűrőt akkor is kipucoltam aztán kiváncsi voltam milyen most és meglepődtem!||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
H.Ezredes
őstag
válasz erikke17 #30809 üzenetére
Ha az olajat is 10-12E Km után cseréled baj nem lehet ( Egyébként sem szabad azért többet menni vele ) A kartergázszűrő szűrőt magát akár cserélheted minden olajcserénként de 2-3 olajcserénként ajánlott.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
zsolt1225
aktív tag
-
Simivok
senior tag
Sziasztok
Hamarosan meg fogom venni bátyám 120d-jét (2008). Azonban az aggaszt engem, hogy a „jó hírű” N47-es motor van benne. A kocsiban most 150e km van, és ha jól emlékszem, a lánc már egyszer volt cserélve.
A láncot összesen mennyiért szokták cserélni? És kb. hány kilométerenként kell cserélni?
Ezen kívül mi szokott tönkremenni egy ennyi idős autónál, ami nagyobb kiadást jelent?Egyébként az autó nagyon jó állapotban van, le is tagadhatna legalább 4 évet... Egyébként vehetnék olyan változatot is, amiben nem N47-es motor van, de ennek az autónak tuti biztos a forrása, tehát nincs semmilyen rejtett hiba, ami ha kiderülne, az sokba fájna...
Előre is köszi a választ!
Galaxy S23 256GB Cream
-
erikke17
őstag
válasz H.Ezredes #30810 üzenetére
Gondos volt az előző gazdája szóval tuti a dolog! Most volt cserélve olaj kartergázszűrővel együtt meg az összes többivel. Előző olajra is kb. 9ezer lett ráfutva Mobil 1 ESP 5W-30 volt és azt is kapott. Úgy terveztem, hogy minden második olajcsere után új kartergázszűrő.
Viszont lenne még itt valami ha már beszélünk erről arról. Miután leállítom mocit nyikkan valami egyet de csak néha, eső esetén soha szóval szíjat gyanítom mivel új a szíjtárcsa.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
H.Ezredes
őstag
válasz erikke17 #30814 üzenetére
Maga a feszítő elem miatt fog valószínűleg szólni. De persze a szíjak görgök és minden más állapota is kérdéses. Online szerelést nem szeretem ha előttem van akkor megcsinálom kocsit és megmondom de látatlanba azért nehéz :/ Olajba mi Castrolt rakunk 5W30 LL04 C3 dízelbe benzinbe 5W40 LL04 C3 V 10W60 De kisebb hőterhelésű benzines kocsiknál vagy télre kiváló a 5W30 is Dízelbe még 5W40-is mehet egyébként ha nagy igénybevételnek van kitéve BMW001 pl rád gondolok
És egyébként az Eni (Agip) i-Sint MS 5W-30 LL04 C3 motorolaj szintén kiváló !!! És ezt mondom úgy,hogy 2-300L elhasználtunk már belőle rengeteg dízel BMW-be van aki ezzel az olajjal már 80E Km-et is emgtett és mindegyik hibátlan volt vele. SOHA SEMMILYEN olajprobléma nem volt ezzel az olajjal és nem is ette egyik kocsiba se. Egyébként is mindenkinek elmondom,hogy 10-12E Km-nél többet ne menjen el vele függetlenül attól,hogy milyen márkájú és típusú olaj van a kocsiba.... Legvészesebb esetbe is 15E Km ezután az olaj minősége jelentősen romlik....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Simivok #30813 üzenetére
2007-2010-ig volt szériabetegség a láncszakadás. 2010 után javítottak rajta így ha volt rajta cserélve lánc akkor többet nem kellene cserélni. De hivatalosan az alap láncproblémát se ismerték el soha... Ha rendesen megcsinálták akkor ki van cserélve mindkét lánc és akkor nincs probléma ha nem akkor csak a fölső láncot cserélték.... Akkor pedig az alsó szakadhat... Egyébként ha nem lett volna cserélve akkor azt mondanám ezeknél 2007-2010-es kocsiknál 150E Km után el kell dobni 150E Lm fölött egyre nagyobb a valószínűség a szakadásra. Volt ügyfél akinek 170E Km- nél szakadt volt akinek 250E Km-nél És ezek mind első tulajos kocsik voltak így a Km és minden egyéb is biztos Pl itt egy régi albumom [link] Szemmel lehet látni,hogy vastagabb az új "javított kiadású"lánc
(#30820) BMW001
A "sima" is jó bele mert azt is lehet mindkettőbe használni de ha már ilyet rakunk bele akkor TD-t . Igen
(#30821) erikke17
Szerintem attól nem fog megjavulni de megpróbálhatod. Mondom látnom kéne,hogy többet mondjak. Igen vicc a 30E Km de a még viccesebbek a Lifetime olajok Azoktól is kivagyok.... Nincs Lifetime olaj és nincs olyan motorolaj sem aminek jót tesz a 30E Km.... el lehet menni 50E Km-et is nem mondom de a motor nem fogja díjazni Viccet félretéve Max 15E Km-et bír a olaj igazság szerint. De ha esetleg jobban tolod jobban melegszik vagy bármi akkor simán az ideális olajcsere 10-12E Km
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
erikke17
őstag
válasz H.Ezredes #30815 üzenetére
Értem esetleg egy kis slikon sprayal befujdogalni mozgó elemeket hátha bekussol? Már gondolok itt ha víz/pára hatására elcsendesedik.
Nem nem is táv szerelest kértem Csak egy kis tippet tanácsot Ennek a Mobilnak is megvan a BMW hitelesítése ami kell, mondjuk nálam is a 15e kilométer az ap plafon.
Nem is értem ezeket a mai 30e kilométeres periodusokat...||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
CharlieDrop
veterán
válasz Simivok #30822 üzenetére
ha tényleg 150 van benne és ismert a karbantartási ciklusa, akkor a láncon kívül semmi.
Futóműre érdemes ránézni, lengőkarokra, gátlókra. A turbó, injektor lehet nagyobb kiadás, de 150 ezernél ezek még nem szabadna előjönniük, kivéve ha ütve-vágva voltak.
érdemes persze állapotfelmérni, még ha mindent tudsz is róla, mert ha mégis van valami kezdődő baj már most képet kaphatsz róla
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
whbear
senior tag
válasz H.Ezredes #30815 üzenetére
Az i-sint MS 5W-30 /40-ből pár ezer litert töltöttem már BMW-be, Mercikbe amihez jó 2013 óta 90%-ban az i-sint szériát használom mint 10W-40, MS 5W-40,5W-30, 5W-30 Tech F a Ford és Jaguar 913C,D ahová kell. A maradék Liqui-Moly TopTec széria és Castrol FST titanium esetleg Mobil 1.Szóval egyetértek veled olaj ügyben.
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
whbear
senior tag
válasz CharlieDrop #30823 üzenetére
Szíj ügyben a szilikon spray szerintem felejtős. Ezeknél a motornál be szokott a feszítő tengelye állni és nem húz utána. Szedd le a szíjakat és nézd meg hogy a feszítő könnyen visszahúz. Egyébként csak gyári szij és feszítő lesz az igazán jó.
Szerk: főtengely ékszíjtárcsak ok?[ Szerkesztve ]
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
H.Ezredes
őstag
válasz whbear #30825 üzenetére
Persze,hogy nem fog megjavulni de én már nem akarok senkit meggyőzni... Pont holnap cserélek egy E65 30D-n feszítőelemet mert ugyan úgy nyikkantja mikor indul.A gyári beszállító tökéletes egyébként.
Te akkor többet használsz ebből mint mi De most,hogy beszélgetünk róla több mint 300L használtunk el belőle mi is bőven... De én nem számolom. Amúgy régebben a Gyári BMW-től hozott gyári 5W30-at használtuk hordószámra most Castrol és Eni felváltva. Az a baj,hogy a sok okos a neten egymást győzködi,hogy ezek szar olajok Mert ő aztán tudja sőt a haverja haverjának se volt ez-az jó... Meg nem nagy név és bizalmatlanok az emberek ezért....
(#30822) Simivok
A szokásos dízel dolgokra kell figyelni egyébként. pl turbo, porlasztó Érdemes hamarabb cserélni a vízpumpa termosztát görgők szíjtárcsa szíjakat. Nem kell megvárni,hogy lehulljon. Ha mindig rendesen van szervizelve rettentően nagy baja nem lehet. A lánc a legnagyobb kérdés...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
erikke17
őstag
válasz CharlieDrop #30827 üzenetére
Igen szerintem sem neked akartad címezni hanem nekem Mno de sebaj szándék a lényeg.
De így válaszolva neki. Azért kérdezem, nehogy hülyeséget csináljak igazából csak azért jutott eszembe ha netán valamelyik szíj nyikkanna.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
whbear
senior tag
válasz CharlieDrop #30827 üzenetére
Igen, elnézést. ERIKKE17 volt a címzett.
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
ADAM1337
nagyúr
E39-en kicseréltem a hátsó törlő lapátot(touring(, és olyan mintha elment volna a kalibrálása kb 20 centit töröl hátul.
Feszegetni nem akarom, megemeli a lapátot, és hallani, hogy a motor elmegy a végpontig, de nem viszi magával a lapátot, tipp, hogy mit lehet tenni ? -
Urglen
csendes tag
Sziasztok,
Pár napja lettem egy E60-as boldog új tulajdonosa.
Kérdésem az lenne, hogy jelenleg 16-os felni van rajta(gyári).
Öcsémnek(E93) van egy szett 8jx17-es EH2+ IS34(ET) felniszettje, amin 225x45 ös nyárigumi van.
Ezt feltehetem az autóra?Köszi!
-
Urglen
csendes tag
válasz CharlieDrop #30834 üzenetére
Az hogy nem rá való, az miben nyilvánulhat meg?
Pl.: nem úgy fekszi az utat?
Vagy csak presztízsből nem szokás? -
Classius
aktív tag
Sziasztok!
Valaki próbált már itt bluethooth transmittert? Ha igen, mik a vélemények róla? Hol érdemes beszerezni, illetve mire figyeljek oda? Olyat is hallottam, hogy nem igazán van jó minőségű eszköz, ez mennyire igaz? Előre is köszönöm!“Nem az számít, hogy a leggazdagabb ember legyek a temetőben. Ami igazán számít, hogy úgy térjek nyugovóra éjszaka, hogy valami csodálatosat alkottunk.” (Steve Jobs) # Lenovo Y580 _ Apple iPhone 7 #
-
maajsz
senior tag
válasz zsolt1225 #30839 üzenetére
Erősen a forrástól függ, pl az emberek fele nem hallja ki a 320kbps-t, ha veszít is blútúton valszeg nem hallani ki, a transmitter meg 20-20k hz között áttolja elviekben nagyrészt zaj nélkül.. most ha nem vájtfülű (az emberek 80% annak mondja magát kb 2% se az) akkor nem zavarja, szóval ésszerű megoldás. Főleg ha nincs hájend cucc a gépbe (nem a harman meg a bose nem az)
-
brickm
őstag
Denso klíma kompresszorban mi szokott tönkremenni? Nem csinál nyomáskülönbséget a 2 oldalon, valakinek volt esetleg ilyesmihez szerencséje?
Gáz van benne, 5 bar a nyomás, kuplungja behúz, de az órát nem mozdítja egyik oldalon sem tehát átszelel. -
zsolt1225
aktív tag
válasz maajsz #30840 üzenetére
Pont most hétvégén volt a kis bmw tali itt, és haverom ájuldozott, hogy milyen jól szól a kocsimban a zene. Beraktam 2 haver kocsijába is a FLAC cd-met és mindketten csak néztek, hogy milyen jól szól az ő kocsijukban is a zene, az ő mp3 vagy youtube-ról letöltött zenéjükkel szemben.
-
erikke17
őstag
válasz CharlieDrop #30829 üzenetére
Csere lesz akkor De gondolom nem feltétlen hogy feszítő rossz, lehet szíj is. De elvileg 2 éve volt cserélve komplett az egész.
Más:
Ma lekaptam csövet mondom benézek mi a helyzet EGR-el mennyire retkes. Meglepődve láttam, hogy tiszta! Előző tulaj szétszedette az egésze kilett takarítva komplett pillangók kidobálva meg gondolom akkor kiütötték EGR-t is
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest