Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz r.levente75 #31199 üzenetére
Csondben megjegyzem, hogy nekem 1,5 evvel idosebb ugyan ez a szeria, es 3 ev, es 66.000 km alatt soha nem tortent vele semmi hasonlo, az izzito elektronikat(26k), es a jobbos lampamoso fuvokat(20k) leszamitva. Bar a vezeto oldali ajto fogantyujan tenyleg elkezdett lejonni a gumirozas, ezert ugyelek ra, hogy ne fogdossam. De ez az osszes hasonlo koru autot erinti, sajnos.
Szoval nem olyan veszes, nem kell megijedni. Inkabb minosegbeli problemak vannak, ami a BMW sara. Pl. SOHA ne vegyetek BMW fele diamond cut felnit. Egy hulladek, forintot nem er. Korrodal, es a javitasa majdnem megfizethetetlen, arrol nem is beszelve, hogy csak egyszer restauralhato, utana mar porfesteni kell, amivel el is bukja az erteket.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #31202 üzenetére
Természetesen egyikre se mondom,hogy minden kocsinál fennáll de !!! lehet vele számolni !!! Egyébként neked kicseréltünk mindent szóval..... Vízpumpa görgők termosztát szíjtárcsa gátlók fék szívócsonk dugózás és csomó megelőző karbantartás és csere !! Pl berohadó állító csavarok azért vannak nálad is Neked azért sok mindenben szerencséd is van. Eleve egy "kevés" Km-es kocsiban ülsz amire te költesz is !!!!! És téged kopogd le elkerült elég sok minden Pl CCC MULF és egyéb nyalánkság és a te kocsidban lévő motor a legjobb konstrukció !!! A te kocsid egy szerdai nap összerakott kocsi + Volt aki megcsinálja a kocsid... Viccet félretéve a te kocsid eleve egy jó kocsi E92-ök közül is! És a rendszeres karbantartás és megelőző karbantartások csodákra képesek
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #31204 üzenetére
220k km utan muszaj volt mar ledobni a gyari gorgoket, vizpumpat, term., lengescsillapitokat stb... A berohado allito csavar is ugye azert tortent meg, mert a futomuvel elfelejtettek foglalkozni. Az az egyetlen hely, ahova nem nyultak. De dugozva nem lett, ugye nalam ki lett cserelve a froccsontott muanyag vacak a lapatokkal egyutt. Az a 200k km koruli nagyszerviz ugye, ami nem olcso.
De nem kiabalom el, mert ugye most volt az a zur, hogy elment belole az ero, ha huzamosabb ideig tapostam. Az ECU frissites utan pedig csak ki sem derulhet, mert arra a tempora, ami elohozza, csak a nemeteknel van lehetoseg.Egyebkent itt kint ez egy eleg sokat futott peldany mar. Ezert is valok meg tole.... Elozo hetvegen majdnem elhoztam egy Mercit. Ami visszatartott, hogy 3 het mulva hazaut, es addigra sem a papirok nem lennenek keszen, sem idom nem lenne elvinni atvizsgaltatni a hosszu ut elott. Szoval majd utana...
Don't Tread On Me
-
BossBoss
őstag
Futómű alkatrészekből melyik ajánlatos márka(lengőkar, stabpálca, szilentek)? Birth, Febi, Flennor, Lemförder, Mapco?
-
DuDieHUN
aktív tag
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/320/bmw_320i-10292391
erről mi a véleményetek?
-
CharlieDrop
veterán
Ha esetleg valaki szeretne egy elég, khm egyedi, 25ti-t, akkor itt a lehetőség
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz KaiotEch #31218 üzenetére
Ez egy hulyeseg. Azert mert szet volt szedve es ossze volt rakva nem fog zorogni !!!!! Az a nem mind1,hogy van visszarakva... Rengeteg autot szedtunk szet csutkara sajatot is megsem hullanak szet es zorognek..... Szoval onmagaban csak azert mert valami szet volt szedve es ujra osszerakva azert az nem szar...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz ADAM1337 #31211 üzenetére
Jó az coupé lámpának is
Amúgy aki azt a kompaktot átépítette csinált 1-2 dolgot életében.
Volt saját maga által épített M10B18 turbója
S42-es e36-jamost ez.
Van annyira elborult, hogy ha Ezredessel beszélgetne egy szót nem értenénk belőle
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #31206 üzenetére
A forma miatt gondban vagyok... Ez lett volna az egyik, eleg jol felszerelt, csak a merfold kicsit sok, meg a fabeteteket foliaztatni kellene. A kombi annyira nem tetszik, pedig az lenne a praktikus. Viszont 2,5 evig meg biztosan jo vagyok a coupe -val is. Na most mivel ez Mercedes, nem BMW, igy a luxusnak eladott coupe -ban tenyleg benne vannak a luxus dolgok, lasd ortoped, szelloztetett, masszirozos borules, nightvision, distronic, ami mar dugoban magatol araszol nekem, es a tobbi.... Es persze most is a coupe forma jon be a legjobban. Szoval eselyes.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #31224 üzenetére
Ez a forma egyszeruen gyonyoru. Na de nem trollkodok.
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
válasz MPowerPH #31225 üzenetére
Kivülről okés teljesen, viszont ami nem tetszik benne:
- az ülés állítási poziciók és ülés fütés miért a kilincsnél elől van tökre rontja az ergonomiát belül szerintem.
- a könyöklő kár, hogy nem egyben van mint a 7-es bmw-kben, ezekben a pohártartó a középső roló alatt van ?De eltudnám viselni, én imádom a disel nyomatékosságát, csak a hangja nem fekszik nem tudom itt mennyire van elnyomva, néha látok ilyet itt a 11.ker-ben.
-
MPowerPH
félisten
válasz ADAM1337 #31226 üzenetére
Az ulesfutes/hutes(ebbe sajnos az nincs) a kozepkonzolon van. Az allitasi lehetoseg azert az ajton van, mert ortoped ulesek vannak az autoban, es az ulesen azoknak a funkcioknak kellett a hely. En a magam reszerol egyebkent is utalom, hogy az ulesallito kapcsolok lent vannak a memoriaval egyutt. Itt legalabb latod, mit nyomsz. Aki eloszor ul be hozzam, mindig gondban van, melyik gombbal mit vezerel, ugy szoktam kiszallni, megmutatni neki. Itt meg legalabb latod. Itt az ortoped funkciokat is jobb helyre raktak, az ulesek belso oldalara, ugy, hogy felfele neznek, ami megint csak ergonomikusabb, mert ebben a helyzetben azok is latszodnak, igy nem vakon nyomkodsz ossze-vissza. En ezt preferalom. Regebben ez a funkcio csak az S Klasse kivaltsaga volt.
A konyoklo az osztott... E92 -ben is volt osztott, meg egybe. Mondanom sem kell, hogy az osztott a dragabb, az volt felaras.
Igen, ott van, a coupe -ban. A sima kasznisban meg a valto es a muszerfal kozotti helyen, szinten rolo alatt.Es ez az Merci a faceliftes E92 ellenfele. Eg es fold a ketto, sajnos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ganz-[HUN]
addikt
Helló!
Igaz az, hogy az M54-est 6 évig tesztelték, mielőtt sorozatgyártásba került volna?
Anyu 2002-es E39 520i-jében is az van, azt hiszem.Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon
-
CharlieDrop
veterán
válasz Ganz-[HUN] #31228 üzenetére
Jó kérdés, de az M54 2000-től van egész pontosan, mind e39, mind e46-ban, sőt e38-ban is volt emlékeim szerint, meg még 1-2 típusban
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Nézegetek autókat, de egyelőre csak feltérképezem a piacot. 2 millió alatti sávban keresgélem a következő szempontokat: szívó benzin, ~150-200LE, kombi, manuális váltó, megbízhatóság, klíma. Ezek a legfontosabbak. Fogyasztás és alkatrész árak nem annyira számottevőek, 15L-ig elmehet.
Az E46 touring is képbe jött, a jó öreg sorhatos motorral 320-325i-ket nézegetek, de elég lenne bőven egy 320-as is. Az alkatrész árak ugye nem foglalkoztatnak különösebben, és tudomásom szerint ehhez a BMW-hez amúgy sem olyan hajmeresztő, mint sokan gondolnák, többek között azért sem, mert mondhatni népautó volt annak idején. Ami nagyon fontos, hogy ha rendesen karban van tartva, akkor ne legyen háklis, és ne hagyjon cserben lehetőleg soha. Sokan rámondják az összes járgányra, hogy ha rendesen karban van tartva, akkor nem lehet gond, de ez nem igaz. Saját tapasztalatom is van, és az ismerősök körében is voltak gondok, főleg olasz-francia vonalon. Tulajdonképpen egy megbízható, jól pakolható méregzsák kéne, amivel biztonságosan tudok előzni is, ha épp úgy esik. Diesel semmiképp sem jöhet szóba. Ha észérvekkel akarom alátámasztani, akkor azt mondom, hogy max 15k km-t megyek évente, de ha igazán őszinte akarok lenni, akkor azt kell mondanom, hogy rosszul vagyok a diesel motorok karakterisztikájától.Szerintetek a szempontoknak megfelel egy sorhatos E46, vagy felejtsem el?
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz brickm #31231 üzenetére
Ez rendben is van, és minden autónál így kell hozzáállni a dologhoz, de ettől függetlenül mégis vannak olyan darabok, amik ennek ellenére is cserben tudnak hagyni.
Tegnap beszéltem egy ismerőssel, aki anno vett egy vatta új 307-es pözsó kombit szalonból, és néhány ezer km után csinált olyat, hogy menet közben eltűnt belőle az elektronika, és kikapcsolt a fényszóró is, aztán pár mp múlva visszakapcsolt. Szerencséjére ezt nappal csinálta, és nem este, kanyarban...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #31227 üzenetére
Ugye 2006 augusztus óta kapható E92es. Az E-coupe pedig 2009 májustól volt kapható, az E92esre a facelift pedig talán júniusban érkezett 2009ben. Ott már nem volt mit reagálni a mercire, sőt szerintem egyik legcsunyább első lámpa jött ki belőle a végén.
A probléma szerintem itt az, hogy 2012ben olyan 4es széria jött ki, ami nem tudja az ülésszellőztetést, pedig az A5 és E merci is tudta már... Most meg már az van, hogy az E coupekat feljebb pozícionálják a népek, és a c-coupe ellenfelének tartják már a 4est kb.
Most legalábbis vmi katyvasz van, de lényegtelen, szép az E coupe, nekem is tetszik, és még nincs ronda tabletje középen, de kabrió szempontból részemről természetesen felejtős
Az új E-merci érkezésével pedig már láthatod, hogy kb mit fog tudni az új széria. -
Anubris
őstag
Sziasztok!
Nem tudjátok, hogy az F30-ast már a kezdetektől forgalmazták sportkormánnyal vagy pedig későbbi évjáratokhoz lehetett csak vásárolni?
Eddig bármilyen 2012-13-as modellt néztem nem láttam ilyen felszereltséggel. -
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #31235 üzenetére
Az arszintet tekintve a 4-es ellenfele. A 6 -osnak ott az S Klasse coupe. CLS lenne az igazi, abban van coupe -s forma, de 4 ajtos. Kicsit dragabb sajnos, mint a keret. Ha 1 evet varnek, akkor tan sikerulne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz CharlieDrop #31229 üzenetére
Jó volna tudni, mert mindenki ezt állítja. De mostmár kíváncsi vagyok rá, vagy csak legenda...
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon
-
CharlieDrop
veterán
válasz Ganz-[HUN] #31238 üzenetére
miért lenne legenda?
Az elődje az M52-es 1996-tól van, ezt 2000-ben váltotta az M54, amit 2006-ig gyártottak
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz CharlieDrop #31240 üzenetére
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon
-
JanR
addikt
Sziasztok,
egy FL elotte E39-be a jobb oldali xenonom elkezdett pirosodni.
Ilyenkor mi a teendo? Izzo, vagy mas problema van? Ha izzo, akkor tudom en cserelni? Hol tudom beszerezni es mennyibe kerul kb? Csupan ennyi kerdesem lenneElore is koszonom!
-
stickermajom
addikt
Valószínűleg izzó. De menj tutira, cseréld meg őket és akkor kiderül, hogy izzó, vagy trafó-e. Én lumenetről rendeltem a párat, 23k-ra jött ki anno az Osram 66240, de van ebayen is megbízható eladó, akitől olcsóbban be lehet szerezni. Érdemes párban cserélni a színeltolódás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz stickermajom #31244 üzenetére
Köszi, ez egy jó tipp, mindenképp ellenőrzőm akkor fordítva is
Igen, abban biztos voltam, hogy párban cserélem. Köszönöm! -
Üdv.
Csak egy kérdés;
Évjárat: '97-'01
E36 318TDS Touring vs. E46 320D Touring
?
Pro-kontra érdekelne.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
-
brickm
őstag
válasz vzsryl #31232 üzenetére
Nem tapasztaltam még e46-nál ilyen random és visszatérő bugokat. Nálam most a kipörg meg az abs ment el, útközben egyszer a km óra is keállt, szal valszeg bal hátsó vagy jobb hátsó és bal hátsó abs jeladómmal van valami. Igazából most hétvégén kiszedem őket megtakarítom, lehet ennyi a baja.
Ezekre gondolok. Gumicsövek, amik más autókban is el tudnak öregedni, légtömegmérő és egyéb kis szenzorok, amik 10+évet kibírnak majd egyszercsak tönkremennek és megáll tőle az autó...mert ugye légtömegmérés nélkül megállítja a motort a vezérlés(tapasztaltam.. jóvolt bár hálistennek levegőszűrő csere után jelentkezett, mert a bilincs lelazult, így azonnal orvosolva lett a dolog és nem álltam sehol éjszaka szakadó esőben Igazából a használat során azt tapasztaltam, hogy az e46 teljesen jó vétel, csak vigyázni kell, hogy ne ütött, vert darabot fogj ki, mert a motorfelújítás nagyon drága muri.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs