Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #30699 üzenetére
Tudom, hogy mondtad.
Most megkerestem a cikket, pont TC-s. De ugye itt sem irja, hogy karosodhat, csak jobb igy tenni. En mar annyira megszoktam, hogy fel sem tunik.
"A P állás használata javasolt mindig, amikor a járművet magára hagyjuk és oly módon kell használni, hogy amikor megállunk egy lejtős részen, a járművet az üzemi (láb)fékkel rögzítjük, majd behúzzuk a rögzítőféket (kézifék) és ezután tesszük a váltót a reteszelő P állásba. Ekkor a váltót nem terheli az autó tömege, kioldásnál a fékre lépve először a váltót tegyük D-be (vagy R-be), aztán továbbra is a féket nyomva a kéziféket engedjük ki és indulhatunk az üzemi féket (lábfék) felengedve."
Ez a pirosnal ne rakjuk-kirakjuk N -be is orok dilemma. En ha ismerem a lampat, es tudom, hogy 30s biztosan lesz a varakozas, akkor mindig kirakom. De elvileg ez nem meg igy is jobban art, mint amit a folyadek alapjaraton hasznalodik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #30699 üzenetére
Köszi
Nem annyira akarok dízelt, de már a benzines is turbós.
Na, ha ideje van, kifaggatlak(#30701) BMW001:
Igaz, viszonylag ritkán állok lejtőn. N-be akkor rakom én is, ha tudom, hogy hosszabb ideig állok a lámpánál...[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
En special az autoimra tett gumik 75% -at hasznaltan vettem es SOSE volt gondom veluk. Nagyon jo allapotban 6-7 milisen. Meg, volt hogy a gumi szor is rajta volt itt-ott amott! Hozzateszem nem maganszemelytol veszem. Evek ota egy helyrol. Ahol kb. Lambora valo gumi meretek is vannak 295/30 R20 es hasonlok es veszik.
Sokszor van, hogy hoznak egy bontott autot akar ami serult, aztan van, hogy 1-2 eves uj gumi, 5-10e km-ert futott van rajta. Ezeket gyujti be. Ezekkel az eg vilagon semmi gond nincs. Siman lajartam okat kopasjelzoig mindig.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz brickm #30704 üzenetére
innen passz Szerintem fűteni csak akkor fűt a klímával, ha hideg van, amúgy a motor hőjét használja erre
most meg elég hamar bemelegszik a vízolvastam olyat, hogy süni (előtét ellenállás) problémád lehet.
vagy olyat, hogy "hot water control valve" probléma lehetséges (bár erről eddig nem is hallottam, e36-ban a süni már megtréfált többek közt)
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
#56573440
törölt tag
válasz brickm #30704 üzenetére
őőő biztos hogya klíma fűt nálad? én arra nem tenném a fejem... nézesd meg, simán lehet a süni, a kompresszor, vagy gáz, vagy akármi is. cimboránál bár nem bmw de egy légterelő volt felakadva, ment a klíma csak le volt zárva a motorban a légcsatornája...
szerelő ha megnézi többet tud mondani
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #30690 üzenetére
Szombaton cserelik a szelvedot, mert csak ketto kofelverodesig erdemes javitani. OEM lesz helyette, a csoka szerint valszeg ez a gyari beszallito is egyben, mivel nem sok ceg van, amelyik szelvedot csinal egy-egy adott markanak. Alt. pont forditva van, egy ceg szolgal ki tobb markat is.
Don't Tread On Me
-
haddent
addikt
sziasztok
kérek mindenkit, hogy korrektül és őszintén kezeljen, teljes őszinteséggel mondom, hogy tanácsért, információért jöttem, nem vitát indítani vagy bármi egyebet!
a történet igen egyszerű: régi szerelem a bömös (meg a skyline, meg a 'prezza mega...). Most vett a haverom egy meglehetősen csotányretket, de beleültünk, kib***ta a seggét és készvége szerelem a maga retek módján
Szóval, véleményetek szerint (és kérek mindenkit hogy őszintén írjon, és lehetőleg tapasztalt rókák!) mennyiből lehet venni egy jó vasat? Mi nekem a jó: nem egy bálna (nem kombi, coupé és szedán jöhet), motor minnél erősebb és tartósabb és csakis szívóbenzin, csakis manuális. Kb ennyi az elvárás, egy icikepicikét sem érdekel a kárpit, a bőr, a navi, a multikormány az esp abs tempomat fullextra .. semmi. Legjobban az E46 tetszik, de kb. mindenhonnan azt hallom vissza, hogy szopóroller. Kb holtversenyben második az E36, de ezek meg már nem túl öregek? Hobbiautónak lenne, és az életem felét tenné ki, hogy ápoljam és szeressem (mint a mostani is) , de megbízható autó kell ami hétköznapokra is racionális és el tudok vele menni 1000km -re meg vissza és nem rohad le.
Tervezhető költségek milyenek? Amihez szokva vagyok, hogy <10.000km -ként elverek 20-25 ezret olajra, szűrőkre (saját magamnak cserélem tehát ez tisztán anyagár), <100.000 -ként meg vezérlésre egy 100-150 ezret.
"Hirtelen" költségek? Hát mit is mondjak... jelenleg is, nemrég volt egy koccom, lökös, víz és klímahűtőcsere és casco nélkül lett volna 300 ezer Forint. Egy semmi műanyagdarab kb.Kérlek ne kíméljetek, őszintén! Sőt, inkább kérem, hogy beszéljetek le róla
-
ADAM1337
nagyúr
válasz haddent #30710 üzenetére
Milyen autód van jelenleg ?
Igazából abból kilehet indulni, illetve mennyit szánsz rá ?
Én hülyülésre mondjuk egy suprát vennék 2jz motorral, de bmw-ből a V8 isteni egy E39-ben, bár ott nagy az önsúly, egy átépített E46-ba meg overkill, főleg utcára, na meg nem lehet lepapírozni.
Játékra amúgy 325-től nézelődj e46-ba.
Az e36-al az a baj, hogy már mindenhonnan rohadnak, ha netaláltán kifogsz egy jó példányt, akkor viszont az egész futóművet cserélni kell plusz sperr difi stb. és hopp 2x annyiba van a kocsi. -
brickm
őstag
válasz zsolt1225 #30708 üzenetére
át. amikor odateszem a kezemet hűvösnek érzem a levegőt, de összességében nem lett hűvös a kocsiban... nem mértem meg de 25-30 körül tuti volt. Mondjuk oké, állt a napon majd fél napot.. Próbálgatom még kicsit.
Honnan tudom egyértelműen, hogy a klíma megy és az fújja a levegőt, nem pedig a kintit nyomja be, amit hűvösnek érzek?
Mert oké, hogy mondjuk 50fokról nem csinál 15perc alatt 16fokot, nem is várja el az ember, csak na.Volt amúgy hűtőrendszer cserém, lehet megsérült és lassan elengedte a gázt...ezért is akarom tesztelni.
Megnézem a befújólamellákat hogy állnak, nincsenek-e felakadva.
Amúgy ha a kompresszor nem megy, vagy gázhiányt érzékel nem dob hibát? Szoktak BC-es kocsik.CharlieDrop
AZ oké, de amikor kint 8fok volt reggel6-kor 2hónapja, akkor nyomtam be a 18fokot és tényleg 2-3 perc alatt jó meleg lett. Létezne, hogy a motor ennyire bemelegszik ennyi idő alatt?
A másik autónkban a motor melegéhez azért kell vagy 10percet várni. 0 fok körül meg még többet.[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz haddent #30710 üzenetére
szerencsére mind láncos (e36okból is majdnem mind ha jól tudom), így azzal nem kell szarozni. Korróziót kell nézni, futómű kényes, meg van pár beteges motor (N-es 4 hengeresek e46 benzinnnél) Árban E46 1M alatt nem érdemes, azok véres torkúak és lerúgottak, 2Mnál pedig szinte patika már, de az kb a plafon is már. Egyes külső és motorteri műanyag és gumi részek a kor és a hő miatt mállanak már, legyen az szélvédőnél víz elvezető, vagy hasonlók, főleg vízcsövek és tartályok, amik a hőnek is ki vannak téve (100-105 C fok és ez csak 318i). Tavaly és idén is kellett nekem utóbbi alkatrészeket cserélni mert elfolyt a víz.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz MPowerPH #30714 üzenetére
Jelenleg kp -ban nulla, ami a jelenlegi eladása után + összekaparás lenne.. azt gondolom, hogy 1.5M összejöhet reálisan, és +100-200k miatt nem fogok kihagyni egy hihetetlen vételt, ha azon múlik, összekaparom valahogy. Azt viszont fontosnak tartom megemlíteni, hogy most stabil nyugodt életem van, és nem akarok szopórollerezni, csak mert nem bírtam az agybetegségemmel Nyilván nincs garancia, de legalább olyanba nem vágnék bele, amiből garantáltan rosszul jövök ki.
Belső műanyagok, esztétika, fényezés mattsága és karcossága, lámpabúrák mattsága, üvegek felverődése, kőfelverődések, extrák a kocsiban... ez mind annyira nem érdekel, hogy szavaim nincsenek rá
whitezo88 érthető, világos, ez "elvárható". És mindez emberi áron van, vagy képesek elkérni 10x -es árat, mert bmw -be megy a gumicső?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz haddent #30715 üzenetére
Hasonló huncutságok túl olcsók ,hogy igazak legyenek, ugye? Felhívtam, elvileg 700 -at vert el rá, futómű kb új, olajfolyás megszüntetve, megy mint az állat.. Csak nehéz ezt elhinni ennyiért, magam ellen beszélek, de ez nem túl olcsó?
-
MPowerPH
félisten
válasz haddent #30715 üzenetére
1.5m -ert en mar E46 -ot neznek. A 330i -k nem fernek bele, de a 325-328i -k talan, ha mar elmenyt akarsz. Ezek a szivo sor 6 -ok meg nem tul kenyesek.
Egyebkent nekem mindig hihetetlen, amikor azt latom, hogy 15-16 eves autoban nincs 200k km. Ott kezdenem, hogy nem vennek kulfoldrol behozottat, csak hogy lenyomozhato legyen a varazsszamon.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
haddent
addikt
válasz MPowerPH #30717 üzenetére
Nem feltétlen a futásra gondoltam. Ha megnézed amit linkeltem, arról beszélünk? Azon régi magyar rendszám van, tehát kétlem, hogy frissen behozott volna. Csak egyszerűen annyi szép van róla írva, képek, amit elmondott róla is, és relatíve olcsó, te is mondtad, 330 nem kéne beleférjen
-
MPowerPH
félisten
válasz haddent #30718 üzenetére
En csak altalanossagban irtam, nem pont erre az autora, amit linkeltel.
Ugy gondoltam, hogy az 1.5 milla a plafon, de egy 100-200k -t en felre tennek azert ebbol arra, hogy ha rossz valami, vagy cserelni kell a vetel utan, akkor arra is maradjon. Na meg azt nem irtad, hogy a papirozasra is kulon, az 1.5 millan felul van love, vagy az is beletartozik. Mert egy ilyen autonak otthon 100k+, amig a nevedre kerul.(majd ezt az otthoniak megmondjak ) Tehat igy nezve en 1.3-1.4 koze lottem be, alku nelkul, es meg lehet, hogy azzal is tulfutsz, mert ha gumit kell ra venni, akkor az mindjart nagy kiadas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #30709 üzenetére
Pilkington lesz valószínűleg mivel ő gyártja a szélvédőket a BMW-nek és más gyártóknak is. A váltóra visszatérve ha egy nagy emelkedőn állsz meg akkor azt mondom oké... De pl megállsz tankolni vagy megállsz a ház előtt teljesen felesleges a kézifék...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz brickm #30712 üzenetére
Hogyne, ha benzin azért, ha dízel, akkor meg van kiegészítő fűtése...
@(#30715) haddent:
Szopóroller...
Nos, ami tényleg az, az már túl van a nagyján e46-ban, gáz bármi lehet, előtte meg kell nézni.Ha mondjuk ennyiért odaadnám az enyémet, viszonylag szopásmentes lenne, de ki tudja, hogy egy hónap múlva mégis mi fárad el... az új dolgok nyilván nem, de nem cseréltem ki az egész autót, ha így tennék nem ennyi lenne, érted
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
Misi tanacsara az elso fekcsoveket is megrendeltem. ATE persze, mer az a legdragabb. Ujabb £40, szoval folyik az a rohadt love kifele. Ha nem lesz jo, akkor felgyujtom a rakba mindket fajta tarcsat, es besetalok a BMW-hez azert a gyariert. Hiaba tervezi az ember, hogy nem kolt az autora tobbet, mert elvileg kesz van, nem akar osszejonni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #30724 üzenetére
Hetfon lett volna felrakva, de a bankholiday miatt csak 2 het mulva kerulnek fol. En csak hetfon erek ra, az auto is csak akkor szabad. De mar a betetek is itt vannak, most meg a fekcsovek, es akkor varok.
Igazabol nem volt tervben a csocsere, csak ajanlasbol teszem. Mivel ugye a fekrendszer az gyari, igy szerintem folosleges lenne az ilyen specko femcso.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
brickm
őstag
Még egy olyan kérdés, azt be lehet állítani, hogy ha a központi zár bezár az ablakokat húzza fel?
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #30728 üzenetére
Akarsz róla beszélni?
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #30728 üzenetére
Ahhoz nem kell külön modul E46-ban? Mintha ez csak a kulcsról való felhúzást tudná.
-
brickm
őstag
válasz stickermajom #30730 üzenetére
Azt tutira tudja, csak szeretném, hogy ha lezárom az ablakokat is húzza fel. sajna tegnap úgy felejtettem az egyik hátsót, pedig még az ajtókat is körbe szoktam nézni biztos ami biztos. Szerencse, hogy nem esett eső\nem költözött bele valaki... kopkopkop
-
haddent
addikt
Hát emberek, ha nem gond, lehet, hogy lesz pár linkem. Véleményezést szeretnék kérni. Mennyire valós, mennyire tűnik okésnak, élhetőnek?
[link]
Futómű elvileg új, megvan a gyári is. Semmi baja, megy. Felhívtam, korrekt normálisnak tűnik.[link]
végig szervizkönyves, mindene okés, jár hozzá első szilent új. Kicsit a hátsó lökös nyomott, meg oldalt is kicsit horpadt. Ez pont nem érdekel, örülök neki, mert olcsóbb[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz haddent #30733 üzenetére
vizslasd meg őket, a hűtőrendszer tartály...ha lóg a tartály alja számold rá a javítását kb 40k. Váltót próbáld ki, alacsony és magas fordulaton váltva is, észre fogod venni ha szinkrongyűrűs a történet. e46-ra jellemző sajna ahogy észrevettem. Indulj el vele csak kumplunggal, ha ráz kéttömegű... Figyeld meg mennyire könnyen indul a motor, ha nem nagyon akar pöccre indulni (többet teker az önindító mire berobban a cucc) lesd meg az akkut, ha valami újabb van benne és nehezen indul könnyen lehet önindító, gyertya,
generátor hiba belőle a későbbiekben. Azt a motort alapvetően elég könnyen be bírja indítani, ha nincs gond vele.
Nézd meg a kipufogórendszert nincs-e belőle kihajítva mondjuk a katalizátor.
Járó motor mellett vedd le az olajsapkát, húzd ki a pálcát is. Keress kiáramló gázt. Illetve nézd az olaj színét, állagát.
Hallgasd meg a vanos körül milyen hangok jönnek, ha csörög a lánc nem feltétlen úszod meg a felújítása nélkül.
A kormánykerék holtjátékát se érdemes elfelejteni, óvatosan picit oda vissza mozgasd a kormányt, miközben nézed a kereket, mikor kezd fordulni. Elég pici holtjátéka kell legyen, szinte egyből moccan a kerék is.hirtelen ezek jutnak eszembe mikre érdemes figyelni.
-
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #30732 üzenetére
*eci
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #30734 üzenetére
Sekurit Saint Gobain , Pilkington , Splintex
Mind gyári beszállító szóval ha ilyen szélvédő jön akkor ne aggódj A fékcsöveket külön rakasd föl !!!!!! Az istenit,hogy nem vagy itt Írok miatta !!
(#30724) Highend55
Neki miért van szükségre rá ?!?!?! Menő lenne ,hogy közel 50K-s fékcsövei vannak Viccet félretéve abszolút pozitív hatása van a fékre. Nem dagad meg a fékcső nyomásveszteség kb 0 A nedvesség diffundálása is kisebb jóval . De egy teljesen utcai kocsira amivel hazajár egy évben 2x és mászkálgat vele nem gondolom,hogy szükséges lenne. A saját vezetési stílusa sem kívánja meg egyébként. Más esetben aki kihasználja féket teljesen akár utcai verseny szinten / pályanapok stb annak ez szükséges lehet.Neki elég lesz a 2 új ATE fékcső.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Henry1990
tag
Sziasztok!
Ismerődöm feni a fogát, egy e60 545-i-re. van valakinek tapasztalata velük kapcsolatban?„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
H.Ezredes
őstag
válasz Henry1990 #30738 üzenetére
Hogyne lenne tapasztalat E60-ról írtam már egy szép listát igaz nem teljes. 45i-ről annyit ,hogy mindegyiknek hasonló "jó" a motorja mint az N42-N46-oknak.... Kell velük foglalkozni nagy általánosságban ezek a motorok nagyjából 150E Km-et tudnak utána szét kéne szedni őket felújítani is mehet tovább de nagyon sokan nem ültek ilyenbe soha így azt se tudják milyen amikor jó. 2 nem költenek rá milliókat 3 leszarják.... 4. Vannak akik elfogadják meg is értik és meg is csináltatják a kocsit/motort na azok jók is Szóval ha ilyen a kocsi akkor jó
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Henry1990
tag
válasz H.Ezredes #30739 üzenetére
Ez a szét kéne szedni, és felújítani pontosan mitjelent? hajtókar, főtengely stb csere? konkrétan mik azok amiket cserélni kell? Havernak 540i-je van, szintén e60 szóval van viszonyítási alap
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
H.Ezredes
őstag
válasz Henry1990 #30741 üzenetére
Gondolok itt a Hengerfejek felújítására. Vezérlés komplett cseréjére. minimum a hajtókar csapágyak csere és dugattyúgyűrűk teljes takarítására. A hozzájuk tartozó tömítések szimeringek csövek stb cseréjére így röviden tömören....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz H.Ezredes #30493 üzenetére
Be se fejeztem az 523i-t
Itt a teljes album [link]
Ami jött extraként,hogy sikeresen beletörtek 3 csavart még a hengerfejbe így szépen ki kellett fúrnom új menet másik csavar.... A vezérlés szarul volt összerakva... ( Visszaadás után mondja az ember hűűű de jól megy milyen fasza ,hogy mehetett előtte.... ) Új láncot és láncvezető szettet kapott természetesen új olajjal és szűrőkkel... Olajpumpát szétszedtem ellenőriztem takarítottam. Hűtőt kivettem takarítottam ( siralmas állapotban volt) az egész hűtőkazetta kipucolva persze. Amit ráraktam klímakompresszort az szar volt vagy szétbaszták mert nem raktak olaj bele ?!?!? Ezt már nehéz megmondani... Új klímakompresszor is került bele ( új szárítószűrő is ) Így most azt tudom mondani,hogy eléggé rendben van Olajnyomás tökéletes és a motor se rottyan meg és klíma is van egy kis motortartó bak cserék meg futóművezés is volt rajta most egész egybe van
Halad közben a 850-es motor is Épülget szépen H.fej kapott egy kis tuningot szelepek másképp lettek becsiszolva némi + le várható de lehetett volna még fokozni persze Minden új alkatrésszel megy össze mondanom se kell...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
erikke17
őstag
Végül havernak az önindító volt a ludas E39-be. Meg volt szorulva kapott egy ütést elindult Megy bele az új majd
Más:
Munkatárs nézeget egy E46-ot 320d 2000 évjárat. Mit kell tudni erről a motorról? M47D20
Ha jól tudom ez nem CR-es és valamiféle mitsubishi turbo van rajta? Esetleg még valami nyűgök?Előre is köszi.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
erikke17
őstag
válasz Cxgrav #30749 üzenetére
Az szép azért.
vezérlés? szeret ugrálni vagy csak csörgött? Kopó dolgok akkor még de hát az normális.
Adagoló porlasztó nem döglődős típus? Eltekintve attól ha valaki pancsolt dízelt rak bele...||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Politika
- Windows 10
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DUNE médialejátszók topicja
- Exynos 2500-zal szerelt Galaxy S25+ tesztelt Geekbenchen
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Wise (ex-TransferWise)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest