-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
válasz stickermajom #30151 üzenetére
nekem is halott pár hónapja, egy ideig még ment Indexelés közben, azóta csak a hőmérsékletet látom
-
brickm
őstag
válasz SocketA #30150 üzenetére
Értem, akkor viszont kikapcsoltatom előbb utóbb.
Felírtam ma a töltést, természetesen hideg motornál töltöttem. Meglátjuk mennyi idő alatt megy lentebb. Remélem nem hengerfejes. Bebszna... Állítólag nem volt veretve a szája, gondolom a hengerfejsérülés látszik a fogyasztáson is( lehet rosszul gondolom) egyenletes tempónál beáll 7.5-8 literre pl tempomattal. 60-on is, meg 100-120on is...Városi közlekedésben meg 12-n áll, tehát nem érzem úgy, hogy többet fogyasztana az előre várt és beígértnél. Komputer szerint 9.3 az átlagom, ebben most volt kis száguldás, illetve városon kívüli és városi közlekedés egyaránt.8k km-enként volt cserélve olaj plusz szűrő, elvileg!! ma kivettem a pálcát kicsivel maximum alatt van, illetve él és maximum között valahol. A színe olyan kicsit szürkés sárgás-barnás., nem tudom eldönteni. határozottan nem fekete.
A szűrőt nem tudtam kivenni, nincs hozzá akkora kulcsom momentán, csak 32-ig, vízpumpafogóval meg nem akartam megkínozni, valaki így is megtette már előttem sajna. elvileg 3000km van még hátra, de lehet előbb fogom leereszteni róla.Jut eszembe!! Néha amikor kapcsolom az indexet (mindkét irányba csinálja) először bebúg..villan vagy 5-öt nagyon gyorsan, a relé is gyorsan kattog olyankor, aztán beáll a rendes sebességre. Ez mitől lehet?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz whitezo88 #30143 üzenetére
Látom most mindenkinek kiegyenlítőtartály gondja van. Nálam is múlt héten kellett cserélni, fájdalmas volt az a 12eFt az újért. Egyébként ahol a felső cső csatlakozik be, ott a műanyag 2 részből van préselve, és ott enged el. Természetesen nem lehet műanyagossal hegesztetni, mert a felső "kupak is rá van préselve". Bontottal nem érdemes amúgy foglalkozni, mert az se tart túl sokáig korából adódóan.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz brickm #30153 üzenetére
Olajsapkát vedd le, azt nézd meg. Ha fehéres, habos, akkor lehet, hogy hengerfejes (bár a sok várostól is lehet hasonló). De a vízfogyásból majd feltűnik. Ha pedig a kiegyenlítő vagy a légtelenítő rossz, akkor a műanyag motorvédőn látni kellene a víztócsát.
Én is kb. 12.7-es fogyasztást számolok, főleg este városban meg hétvégén főúton használva. (150LE-s 320CI)
Az index pedig kontakt hibának hangzik. Elősőnek a hátsó lámpát vedd ki, tekergesd meg az izzókat (fóleg ha feketeséges látsz a fémen), meg kínáld meg WD40-el vagy konktakt spary-vel a csatlakozókat.
Ugyanígy gyorsan jár az index, ha kimegy az egyik. -
brickm
őstag
válasz SocketA #30155 üzenetére
Holnap meglesem az olajat ismét. Néztem már, emlékeim szerint nem habos, de biztos, ami biztos.
Az invertereket el akarom rejteni a lámpa mögé, hétvégén kiveszem megnézem az indexet is.Köszönöm a segítséget mindenkinek!
CharlieDrop
Mert a 2 autó tömege kb ugyan akkora. Viszont neked nagyobb forgatónyomatékod van.
a 800ccm-es matiz is többet fogyaszt városban, mint az 1.4-es szuzuki swift, mert a matiz nehezebb, de arra a tömegre csak 3 henger van, nem 4. Legalábbis én így véltem felfedezni. Az asszony matiza simán evett 7litert, volt hogy 10-et...mondjuk utóbbi akkor volt, amikor leszakadt a középső dob előtt a kipufogó csonk, így hangos volt, de legalább nem ment sehova...(mondjuk poén volt, hogy mindenki fordult oda megnézni milyen állat verda jön, aztán lehetett látni az arcokon a csalódottságot. Már már szinte tetszett...[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #30156 üzenetére
En szinte csak este vezetek vagy hetvegen, de akkor 1-es, 2-es padlo.
Ezert is vakarom a fejemet, amikor Ti (itt a BMW fórumon) istenititek a skodakat meg volvokat meg nem tudom miket, hogy "korbeautozzak" a BMW-t... Eddig egy skoda sem allt mellem a lampanal, hogy gyorsuljunk.
Amugy mostanaban arra jottem ra, hogy eleg ez a 2 literes kis 150LE-s motor, mert nyomni kell neki, de igy legalabb lehet hallani a szep hangjat, ami 3.5 felett jon meg.
-
zsolt1225
aktív tag
válasz SocketA #30158 üzenetére
Én is sokszor a vidéki úton próbálok spórolni az üzemanyaggal ha menni kell messzebbre, de minek, utána meg elindulásnál 1-2-es padlónál elmegy az amit megspóroltam
Nem lehet megállni, hogy ne nyomd neki, tényleg olyan szép hangja van olyan 5 ezer felett igazán. Nekem 170-es 320i van. -
malacka87
senior tag
2008-as 320i jó motor? 4henger miatt szidja ismerősöm. Fater 1.4-es lineájával is lehet teperni és az csak 75 lovas. 520i helyett lehet megérné inkább egy 5-6 évvel fiatalabb 3-as, jó felszereltséggel.
[ Szerkesztve ]
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
aktív tag
válasz zsolt1225 #30159 üzenetére
1 éve voltam szerelőnél a kocsival, akkoris műszaki előtt.
Azóta semmit nem kellett költeni a kocsira, tehat nálam sem igaz, hogy évi 600eFt-ot kell költeniIgaz nem is sokat használom, 10eKm ment bele az 1 év alatt, olajcsere miatt megyek most is. meg egyúttal megnézetni a dübbenést, meg szíjakat, gyertyákat, ilyesmi.
Tehát ezek fényében a fogyasztása nem érdekel. Inkább költök benzinre, mint hogy szerelőhöz rohangáljak. Pláne most, hogy olcsó a benzin.
Amúgy múltkor voltam Pesten, 150el autópályán, körúton is 70-80al végig tehát belváros is, nem csak autópálya) . Azt hiszem akkor 9.6 liter volt a fogyasztás.
-
MPowerPH
félisten
válasz SocketA #30158 üzenetére
" Eddig egy skoda sem allt mellem a lampanal, hogy gyorsuljunk."
Talan mert Nekik mar benott a fejuk lagya. Az, hogy nem all le Veled racsingolni, nem azert van, mert gyengebb az autoja, hiaba gondolod Te is ezt. En jokat nevetek azokon, akik a lampaknal jampiznak, es 50-es tablanal mutizzak, hogy gyorsul az auto 100-ig. 1-2x meg oke, de rendszeresen... Es ahogy megfigyeltem, a tobbseguk a regi 1xx lovas szivokkal a legjampibb, amiket az uj dieselek, vagy akar a kis ccm -es benzin turbok konnyu szerrel porba dongolnek. Csak mint mondtam, nagyon kevesen tekintik a varost versenypalyanak. Ahol meg ugye igazabol lehetne menni, mert biztonsagos, es magadon kivul nem veszelyeztetsz senkit sem(igazabol magadat sem), mint pl. az autopalya, ott az ilyenek kikopnak, nem birjak a tempot tartani. Ezert varoson kivul maximum egy Suzukival kezdemenyeznek 'versenyt'. A szerpentinen meg alapbol hatranybol indulnak a masok altal lehasznalt /vagy kinai gumi miatt. Es autopalyan is csak azert villognak mar kilometerekrol, mert utana eleg kivarni, mire az auto visszaszedi magat az utazo tempora. Ezt a reteget hivjuk boyracernek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
stickermajom
addikt
válasz MPowerPH #30164 üzenetére
"Es ahogy megfigyeltem, a tobbseguk a regi 1xx lovas szivokkal a legjampibb"
Tegnap velem melóba menet és hazafele is egy-egy C Corsa kekeckedett (nem ugyanaz). Nem is értettem, hogy mi van, mit akarnak Engedtem hadd menjenek. Ez miért ilyen élmény másoknak, hogy lenyomhatnak egy tízensok éves BMW-t? Persze befele az első kanyarban elvérzett az egyik ahol én tempomattal szépen elfordultam a megengedettel, neki meg fékeznie kellett..
-
aktív tag
válasz MPowerPH #30164 üzenetére
Ja, hogy Skodát, Suzukit, Volvót meg Golf IV dízelt (amiket itt mindent betévedtnek ajánlotok) azokat csak a "benőtt feje lágyú" öreg emberek vezetnek?
Az nem lehet esetleg, hogy mondjuk ezeket az első kereket kocsikat nem olyan nagy élmény leforgatni tiltásig? Vagy esetleg eltenni a fenekét kanyarban picit...
Tisztába vagyok vele, hogy a 2 literes motor gyorsulása nagyon gyenge, 10 mp körül van. Nyilván egy új turbós 3 hengeres kiskocsi is jobban megy ennél a 13 colos virsli gumijával.
De pont ezt mondom: Ennek ellenére sem a városban nem hagynak ott ezek a kocsik, sem autópályán. (pedig képesek lennének rá, igen!)És igen, megint csak igazad van: Mekkora nagy élmény német autópályán tövig nyomni a gázt egy automata váltós kocsiban. Ehhez aztán kell tudni vezetni!
És én vagyok a boyracer?!Amúgy vicces, hogy isteníted az új Skodát, hogy milyen "okos", E46 fórumon meg arról beszélnek, hogy a különböző kulcsokkal beáll magától az ülés, meg beállítja a légkondit. Tolatáskor lebukik a tükör, stb.
Tehát a 16 éves 3-as BMW sok mindenben többet tud, mint egy új Skoda Octavia.Pont egy éve is ezen nevettem magamban, amikor nagybátyámék megvették az új Skodát és mondta az új extrákat a régihez képest (mert neki megvolt az összes octáavia). Nem akartam elkeseríteni, hogy egy 16 éves BMW is tudja ezeket.
Most van 1 éves a kocsi és bizonyos helyeken csúnyábban meg van kopva belül, mint az én 16 éves sz.rom.De én elfogadom, hogy Te nem érzed a BMW feelinget (hogy pl. valamelyik este átprogramoztuk a modult a LED-ekhez, meg az ablakot one touch-ra tettük).
Vegyél egy Skodát, ha annyira tetszik, csak ne BMW fórumon fikázd agyon a márkát.És ha már így személyeskedsz, hogy "boyracer"-nek hívsz, akkor én is hadd kedveskedjek Neked:
Örülnék, ha Angliából nem itt a magyar fórumon osztanád az észt mindenkinek és beszélnéd át a leendő tulajdonosokat dízel Golf IV-esre.
Vagy ne adj' Isten néha segítenél is valakinek, nem csak új Skoda tesztet írnád.Megköszönném, ha legközelebb csak akkor írnál nekem, ha segíteni akarsz! Béke!
-
MPowerPH
félisten
válasz stickermajom #30165 üzenetére
Sajnos ebbe a BMW-sek egy nem is olyan szuk reteg miatt mindig belefutnak. Tudod, az eloitelet, na meg az, hogy ezek az uj, pille konnyu gepekben levo kis motor sem olyan gyengus mar, igy siman tartjak a lepest. Ha penzt is forditana ra, akkor kanyarban is jo lenne, ultetve, kemenyebb futomuvel, szelesebb, nem bovli gumikkal. Itt szinten ugyan az, varosban meg van eleg kraft, utana mar csak lenduletbol mennek.
Don't Tread On Me
-
stickermajom
addikt
válasz SocketA #30166 üzenetére
Mondjuk nem tudom miért hasonlítod a BMW felszereltségét a Skodához. Közel sem ugyanaz a liga.. Kategóriájában az új Octavia egy nagyon jó autó, ésszerű extra árakkal. Van egy pár nálunk a cégnél, senki nem számolt be semmilyen rendellenes kopásról, többen megveszik/megvették saját autónak a lízing idő lejárta után. Én is azt fogom választani cégesnek.
Egy kolléga most cserélte F30-ra a 3-as Octaviát és nincs elájulva, visszasírja pl. a hasznos információk megjelenítését a műszerfalon, mert a BMW megoldása ebben suta hozzá képest.De én elfogadom, hogy Te nem érzed a BMW feelinget (hogy pl. valamelyik este átprogramoztuk a modult a LED-ekhez, meg az ablakot one touch-ra tettük).
Ezt nem teljesen értem, hogy miért "BMW feeling" a programozás.(#30167) BMW001 Amúgy itthon rendszeres, hogy ilyen kisebb autók betartanak. Az elején még mókás volt, mert röhögve átsorolok akkor is, ha direkt szívózik, de mostanában azért már unalmas és zavaró.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz stickermajom #30168 üzenetére
Azért hasonlítja, mert a BMW001 kolléga pár napja áradozott róla.
Sok jó, nagyon jó megoldása van a BMW-nek és van sok jó és nagyon jó megoldása másoknak.
Kinek mi tetszik az egyéni preferencia kérdése szerintem.
Van akinek ez, van akinek az jön be.
Újabbakban mostanság nem ültem, de szerintem 10-15 éve jobban érezhető volt a különbség, mint manapság.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
aktív tag
válasz stickermajom #30168 üzenetére
Ezért: (#30107) BMW001 válasza Declare (#30060)
Ezt nem teljesen értem, hogy miért "BMW feeling" a programozás.
Hosszú lenne ezt így leírni, de az igazi bmw fanatikusokra gondolok, aki főleg az E36-E46-E39 és társaikat hajtják és módosítgatják.
Ezeket a kocsikat még lehet otthon szerelgetni, programozgatni.Amiket pl. az előbb írtam: Progammal ki lehet kapcsolni a világítás ellenőrzést vagy egy gombosra módosítani a hátsó elefántfület, stb stb.
Remélem így érthetőbb
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #30169 üzenetére
Szerintem a BMW inkább a vezetésre megy rá. És sajnos a minősége mindennek csökken, az új BMW-k talán már nem olyan jók.
(Szerk.: Nyilván a BMW is rájött, hogy nagyon jó, hogy ilyen szépen mennek a használtautópiacon a 15-20-25 éves BMW-k, de ebből ők nem élnek meg. És sajnos a régi BMW tulajok nem biztos, hogy váltani fognak újabb modellre)
Vezettem múltkor családtag 3 éves F10-esét és sajnos már itt-ott nyikorgott, zörgött. De a BMW feeling benne van (plane a fekete tetőkárpittal és a piros csíkos műszerfallal és ülésekkel. Oktaviaban nincs ilyen gyárilag!)Kinek mi tetszik az egyéni preferencia kérdése szerintem.
Így van! Kinek mi tetszik és mire használja!
Nekem egy fapados kupém van, de nekem nem kell nagy navi (nem használom, ha kell, a telefon sokkal okosabb), nem kell automata klíma (nem szoktam használni nagyon, mert nem bírom).
Egyedül egy combtámaszos M3-as ülés kellene, de mivel kisbabánk van (gyerekülés) és kiscicánk (karmokkal ), így mostmár marad a szövet ülés szerintem.Apropó, ülés! Feleségem, amikor tavaly terhes volt és mentünk több kocsival is (Skoda Oktaviával is!) alig várta, hogy átüljön a mi combtámasz nélküli, szövet BMW ülésünkbe. Az volt az egyetlen kocsiülés, amiben több órát is tudott ülni!
Pedig a legalapabb ülésünk van.Mindenki, aki beül mellém a kocsiba azért csodálkozik, hogy milyen alacsonyan van az ülés. Az oktaviaban meg széken ülsz
[ Szerkesztve ]
-
zsolt1225
aktív tag
válasz SocketA #30171 üzenetére
Én is beültem haverom E36-ába és neki legalulra van állítva az ülés, aztán beültünk az én E46-omba és beraktuk legalulra, utána visszaült és az enyém még alacsonyabban van, azóta én is ott ülök De mellém is többen ültek már be és mondták, hogy miért van ilyen alacsonyan a BMW-kbe az ülés
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz SocketA #30170 üzenetére
Az a baj te azt hiszed ide csak BMW fanatikusok járnak, ami ugye közel se így van. Én mint jelenlegi kívülállóként (értem azt az alatt nincs BMW-em jelenleg) jobban örül annak ha egy kolléga elmondja a saját őszinte véleményét valamiről, ahelyett hogy inkább befogja a száját.
-
aktív tag
válasz zsolt1225 #30172 üzenetére
(#30172) zsolt1225 Néha sajnálom, hogy nem lehet meg lejebb tenni
(#30173) B-L-A-C-K Igen, sajnos igazad van, én vagyok eltévedve: Ez itt nem BMW FAN Club.
Szóval befogom a számat
A fanatikusoknak pedig ajánlom a facebook csoportokat, ott gyorsan lehet segítséget kapni a kérdésekre!
-
stickermajom
addikt
válasz SocketA #30170 üzenetére
& (#30169) CharlieDrop
BMW001 nem a rendelhető extrák választékát hasonlította össze, ahogy Te: "Nem akartam elkeseríteni, hogy egy 16 éves BMW is tudja ezeket." Ezért írtam, mert szerintem nyilvánvaló, hogy a VAG konszern 'harmadhegedűs' márkájában később jelennek meg azon extrák, amik a német prémiumokban már 10 éve ott vannak mondjuk. De ugyanígy van eltérés abban is amíg a hetesből lecsorog pár újítás a hármasba.
A programozást továbbra sem értem mitől BMW feeling, VCDS-sel egy Octaviát is bármikor lehet programozni,
a H Astránkban is lehet módosítani dolgokat OP-COM-mal. Félreértés ne essék, én is beállítottam magamnak párat, amivel számomra szerethetőbb lett az autó, de ettől nekem nem lett semmilyen feelingem. -
zsolt1225
aktív tag
válasz stickermajom #30175 üzenetére
Mik az ilyen kis egyszerű dolgok amiket érdemes lehet beállítani?
-
stickermajom
addikt
válasz zsolt1225 #30176 üzenetére
Én bekapcsoltam, hogy 8km/h fölött zárja magát, illetve villanjon az index záráskor/nyitáskor,. Kikapcsoltam a lámpamosót, mert csak dzsuvásabb lett tőle a búra, és ki lett még kapcsolva a rendszámtábla világítás ellenőrzés, illetve 11k km-re/365 napra állítottam a szervizintervallumot. Majd valamikor az ülésfűtés hőmérsékleti értékeit szeretném lejjebb venni, de az most ráér őszig.
-
nagyúr
válasz stickermajom #30177 üzenetére
Az első érdekelne engem is. bmwscanner kell hozzá?
-
CharlieDrop
veterán
válasz stickermajom #30175 üzenetére
nem is állítottam ellenkezőjét, és nem is beszéltem arról, hogy úgy van ahogy írod. Annyit mondtam, hogy különböző autók különböző dolgokban jobbak/rosszabbak.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
nagyúr
válasz stickermajom #30180 üzenetére
Az a baj, hogy az a cuccos 5eFt. Ezért a 2 kattintásért nem venném meg.
-
brickm
őstag
Digit klíma automata bekapcsolását le lehet kapcsolni scannerrel?
Városban felesleges, pláne ebben az időben, úgyis lehúzott ablakkal dzsalok. -
brickm
őstag
válasz CharlieDrop #30184 üzenetére
francot! e46. ha ráadom a gyujtást automatikusan indul a digitklíma is.
Nincs is ezzel baj, ha hosszú utakra megy mindig az ember, de nekem momentán csak feleslegesen megy. Most állandóan ki kell kapcsolnom, azt meg gondolom nem fogja szeretni a kompresszor. -
-
zsolt1225
aktív tag
válasz CharlieDrop #30187 üzenetére
Nekem is mindig bekapcsol automatikusan a ventilátor. Kikapcsolom, leállítom, bekapcsolom és megy a legkisebben.
-
Skimaster
senior tag
válasz CharlieDrop #30187 üzenetére
Ugyan ez nálam is...a ventilátor kicsi ikonját nyomkodom és lekapcsol...
-
H.Ezredes
őstag
Difiszilentre reagálnék a többire már nincs energiám
pont ma is cseréltem egy 330i-n teljesen szét volt szakadva.... Ezek rengeteget számítanak.... sokan mégse foglalkoznak vele... Ill a féltengelyeket is fel kéne újítani sokszor mert a sok "koppanás" "klattyanás"-ba is van elég nagy szerepük....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
JanR
addikt
Sziasztok!
E39 528iA - uzemanyag szintjelzo.
Olvastam hideget-meleget, de az jott ki, hogy ezeknel a tipusoknal tobb autonal van problema ezzel, de egyik se olyan mint nalam. Szoval: vettem egy 5-s bmw-t (fent leirt), teletankoltam (64L), en mentem vele ~40, ekkor a mutato egy picit megmozdult, a max ala ment. Ezzel nem is lenne semmi gondom. Ugy vettem az autot, hogy egy dolgot meg az elado megcsinal rajta es 1 napra elvitte meg az autot. ~130 megtett kilometerrel kaptam vissza az autot, de a mutato igen csak a 30 es az 50-s ertek kozott van. Na most laikuskent is igy ku*va sokat eszik az auto, ha 30L-t betermel 150km alatt. Szerintetek a srac talpa volt nagyon nehez, vagy a mutato "ilyen", vagy ennyit eszik az auto (amiben erosen ketelkedem, mert 20-25L/100 fogyasztas meg ennel az autonal is nagyon sok).
Talan van valakinek tapasztalata ezugyben, koszonom.
-
-
B-L-A-C-K
titán
Azért kétlem egy 528-as 20-25 litert bekapna. De miért nem nézed meg manuálisan mennyit eszik? Tankold tele, menj vele 100km-t, uátna megint tankold tele, és megvan a fogyasztás (természetesen ezt 50 km is után eljátszhatod, csak 100km-re vetíted majd le a fogyasztást).
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szőröscica #30198 üzenetére
Jó persze az reálisabb képet ad, de azért már itt is előjöhet egy hozzávetőleges fogyasztás.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest