-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #29897 üzenetére
Azt hiszem mar leirtam, de kis reklam soha nem art... Nem tud polirozni, az autoban ugyan ugy benne maradtak a kis hajszalkarcok, de raadasban tiszta hologram lett. Az oldalan volt egy husszu karc, azt csiszolopapirral megcsiszolta. Utana mar nem csak a karc maradt ott, de vegig a csiszolas is latszott. Korbe a kromcsikot tisztitotta, mellette is kapott a fenyezes abbol a dorzsibol. Mind a mosast, mind a polirozast aa tuzo napon csinalta.
Polirozassal 45 perc alatt vegzett, de kozben inkabb dumalt. Fenyszorot is polirozni akarta, de nem sikerult.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
Hulye-e vagyok, hogy ilyeneket nezegetek ha esetleg menne az E39 ez lenne utana?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
BeZol
őstag
Most jön a nyár, cabriot pedig télen kapsz olcsóbban. Szerintem sokan vesznek egy cabriot a nyárra, hogy majd nyár végével túladják, csakhogy nyár végén kb. senki sem fogja megvenni.
Ha csak a megjelenés és a cabrio feeling a fontos, akkor felesleges bele erős motor, én se gyakran megyek lenyitott tetővel 180 felett, mert akkora a szélzaj már. Cabriózni lassan krúzolva szoktak a városokban.
Minden nyáron látok 2-3 vászontetős cabriot, aminek a tetejét vki késsel bevágta, nem tudhatod mikor leszel áldozat, de egy kemény tetős cabrioval nem kell ilyen miatt aggódni.
Azt azért még hozzátenném, hogy szerintem az ember életében kell legalább 1 nyár, amikor cabrio-val furikázik, életre szóló élmény.
Az a jó még a coupe/cabrio-kban, hogy a laposabb, szélesebb forma miatt nem tűnik öregnek a kocsi, mert ez már tipikus sportautós forma, ami azóta is standard, lenyitott tetővel pedig a 30 éves kocsi is igazi cabrio lesz, ezek örök autók.
Túlárazott vagy sem, E93asok is a mai napig jóval drágábbak az E92eseknél, szinte tartják az újkori +1mFt-os felárukat (de lehet h +1,5mFt volt) használtan is a coupe-hoz képest (ami pedig eleve +1,5mFt volt az E90hez képest).
Az újkori 17m Ft körüli árhoz képest ez már kb. semmi, csak első évben bukott rajta a gazdája ennyit
Én kicsit alkudnék, szereznék hozzá egy hardtopot télire, és egy ideig biztos elhasználgatnám, max. a végén csak nyaranta venném elő. Innen már nem fog olyan sokat esni az ára szerintem.
A +10éves cabriok 150-170 lóerővel még most is 1-1,5m Ft-ért mennek, szóval évi 150ezret buknál a kocsin az elkövetkező 10 évben. A szervizelés és üzemeltetés többe fájna. -
brickm
őstag
Hali!
E46-ot érdemes még venni?
2002 körüli faceliftes 320i-re gondoltam...de szóba jöhet 2002 előtti 150lovas is. Csak elég sok rosszat hallani... németből jönnek, szét vannak hajtva...stb.Igazából olyan autót szeretnék amire nem kell egy vagyont költeni szerviz céljából. Nem utcaiversenyre, meg pörgetésre kell, úgyhogy a 150-170 ló bőven elég, csak egy lomha 316i-t se akarok azért.
Aki mostanában vett milyen tapasztalatokat szerzett, esetleg pozitív\negatív dolgokat ha írnátok.[ Szerkesztve ]
-
Skimaster
senior tag
válasz brickm #29906 üzenetére
Én tavaly júliusban hoztam egy 2002-es facelift 320D touringot,nagyon szép kívül-belül,valós 215 ezer km,szinte full extra,és nem sokat kellett rákölteni,eddig 15 ezret mentem vele....szerintem lehet jót kifogni kintről.De ha megveszel egyet kintről legyen 200 ezred,mert egyrészt biztos kell rajta pár dolgot javítani és csinosítani is akarod....
-
JanR
addikt
Sziasztok!
Szemezek egy E46-s 318i touringgal. 143 lovas, 200e. KM. Szeretnem kikerni a velemenyeteket errol a tipusrol, mire kell figyelni, mit nezzek, tipushibak, stb. Nem ragaszkodom ehhez a motorhoz, de a benzinhez igen. 320i kevesebb van. Dieselbol ulok vissza benzinbe, koltseghatekonyabb autot keresek (itt nem a fogyasztasra gondolok, 3.0v6 diesel volt a mostani gepem - opel signum).
Alapvetoen egy E46 Touring benzin a kiszemelt auto, csak a motor kerdeses, ebben kene segitseg, melyiket valasszam
Elore is koszonom a segito hozzaszolasokat/valaszokat!
-
CharlieDrop
veterán
-
yodamester10
őstag
válasz CharlieDrop #29910 üzenetére
Akkor kb nekem is ilyenben kell gondolkodnom
[link] -
CharlieDrop
veterán
válasz yodamester10 #29911 üzenetére
Igen. Szerintem egy ilyenre 200 és 500 ezer közt kell költeni minimum és jó
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
JanR
addikt
válasz yodamester10 #29911 üzenetére
Na ja, de en nem szeretnek 1.8M-ert ilyen autot
Keresgelek tovabb, benzinnel csak nem lehet annyira mellenyulni. -
yodamester10
őstag
válasz CharlieDrop #29912 üzenetére
Ha mindjárt ennyit kell költeni vásárlás után egy bmw-re akkor felejtős a márka.
-
CharlieDrop
veterán
válasz yodamester10 #29915 üzenetére
Bármelyikre lehet ennyit költeni. Ja, nem, egy új autóra nem kell költeni. Van olyan Audi amire a duplája mehet minimum.
Az a baj, hogy ennyiért álltalában van vmi baja. Vagy együtt élsz vele, vagy csere. Szóval nem a márkával van baj
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
yodamester10
őstag
válasz CharlieDrop #29916 üzenetére
Előző autóm egy xantia 3v6 volt és alig kellett rá költeni.Ha bele számolom az új téli gumikat komplett első fék szettet akkor 200-ban megállt 50 ezer kilométer használat alatt.
-
H.Ezredes
őstag
válasz yodamester10 #29917 üzenetére
Az,hogy te nem költöttél rá az nem azt jelenti,hogy nem kellett volna semmit cserélni.... BMW-t is vehetsz így..... Mész amíg meg nem állsz... Olyan napi használatban lévő használtautó ami elmúlt 10 éves olyan nincs,hogy ne lehetne rá költeni vagy ne kellene csak az ember nem költ rá. Ez mese....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz yodamester10 #29917 üzenetére
Pont emiatt a gondolkodas miatt olyan a hasznaltautok allapota, amilyen. Amig megy, addig jo. Kozben meg lehet gatya az egesz futomu, a motorban ketyeg par idozitett bomba, ami miatt ha lerobbansz, akkor a marka a sz@r. Kozben meg lehet mar 30k km-el atlepted a vizpumpa elettartamat, es ezert feladta a harcot. Az auton nem akkor csereljuk a dolgokat, ha elromlik. Minden alkatresznek megvan az ajanlott futasteljesitmenye/kora, ami folott mindenkeppen cserelni kell.
Hasznalt autot veszel, raadasul mar nem fiatal darabot, eleg olcson. Valszeg azert olcso, mert nem olyan az allapota, mivel a tulaja is pont ugy volt Vele, ahogy Te. Amig megy, addig az auto jo. Mit varsz? 15-6 eves gyari allapotu, patika autot? Felreertes ne essen, van ilyen is a piacon...de nem abban az arsavban, amiben nezelodsz. Azoknak megkerik az arat.Viszont mazlid is lehet, amit egy szaki megtud mondani az atvizsgalason. Es akkor mar mindjart csak olajat, szuroket kell cserelned, esetleg gyertyakat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
B-L-A-C-K
titán
válasz H.Ezredes #29918 üzenetére
Azért gondolom van olyan magánszemélytől vásárolt kocsi is ami nagybecsben tartott és mindig mindent kicserélt rajta, azaz nem kell rákölteni, az oké hogy nagyon ritka, de gondolom létező dolog.
Amúgy nővérem most hozatott be magának egy illetővel egy Z4-est, ott is elvileg minden rendbe volt, még is ~300 ezer most ráment, de legalább így most tudjuk rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz yodamester10 #29915 üzenetére
Szerintem itt arra gondolt, hogy lehet venni kell új akkut,m olajcsere(ha biztosra akarok menni,m márpedig arra akarok menni) esetleg tömítések, gumik...tömlők.
Ez ha összeadod simán 100-150k.Nemtudom kinek mennyi tapasztalata van ezekben, de nekem pl ez ránézésre egész jónak néz ki:?
[link]
Csak engem az az MW..rendszám riaszt kicsit. Gondolom nemrég jött németből.
Elvileg 320k km van benne, ami ha belegondolok nem lenne sok, egy ilyen korú verdánál, ha karban volt tartva szépen. Viszont lehet 500k-ról van visszacsavarva... Motortere amúgy szép, csak lehet frissen mosott, szilikonozott....
Viszont ilyen állapotút használtautón nem látni ennyiért...szóval nem tudom összerakni most ez jó lehet-e vagy sem.Odasétálok az utcán minden e46-oshoz ami megtetszik és megmondom neki helyben 800-at adok érte...ha adja elsőre tuti sz_r nem kell, ha tornázza felfele akkor adok érte 900-at
Egyébként jó lehet a linkelt? Vagy irreális az ár\fotók alapján látott cucc?
Esetleg ez:
[link][ Szerkesztve ]
-
Cxgrav
senior tag
Katt ide - első vidim
Remélem tetszeni fog mindenkinekPicture me Rollin' by 2pac
-
-
B-L-A-C-K
titán
Abszolút nem értek hozzá, és magamnak pl nem is vennék, szerintem női kocsi... Amennyit tudok hogy itthon is nézegettet, árban 3 milla volt a plafon, volt 2 normálisabb, de elvittek mind2t, kb 1szerre, így lemaradt róla. Végül kintről sikerült hozatni, 2005-ös, 2,2-es, full extrás, ~200e km-rel. Így hogy 300 még ráment pluszba szervizelésre, átírással, ragadóval mindennel együtt kicsivel 3 milla felett állt meg. Jelenleg csak ez az 1 képem van róla.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Mondjuk ez ember függő kinek mi jön be...
Nem tudom te melyiket nézted, az egyik egy M optikás volt, azt meg is nézték, ott gond volt a tető motorjával, illetve más volt a hátsó lámpája is, egy újabb modellé volt benne, így lehet törött volt, mikor szerelővel akartak már menni megnézni, addigra elment. Biztos jól mehetett az 3 ezres volt 231Le.
-
H.Ezredes
őstag
Ha kell majd segítség szólj bátran. Átvizsgálás szervizelés stb.... Érdemes lehet kintről hozatni. Nyilván attól függ,hogy milyen épp a felhozatal itthon / kint. Milyen árba nézel ? Mik az elvárások ? Z4 coupe-t is nézel ? Kint vannak korrekt áron és jó felszereltséggel Z4-ek.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
cOxeR
Ármester
válasz H.Ezredes #29931 üzenetére
Egyelőre emésztgetem az egészet és köszönöm a felajánlást, ha körvonalazódik, akkor örömmel élek vele.
Z4, 3 liter, 3M környéke, alapfelszereltség (bőr, klíma, ülésfűtés).
M és coupe nem férne a lélektani keretembe, se az si motoros változatok.
Igen nézelődök kinti oldalakon is, sokkal nagyobb a felhozatal és jobb az állapot is ahogy látom.
Nincs a márkában sem tapasztalatom, egy jó kis mindennapi használatban tökéletes, olcsón fenntartható első szériás focus-om van, mindig alulmotorizált autóm volt, most is 75 paci... amitől sose válnék meg, de szükségét érzem egy játszós, kirándulós autónak, ami azért értelmes kereteken belül fenntartható (nem a fogyasztásra gondolok, hanem a megbízhatóságra)[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Udv mindenki!
Jelenleg egy 1.4-es Astrat hajtok. Gondolkodom rajta, hogy kellene egy picit tagasabb, erosebb, jobban felszerelt, KOMBI verda, amivel akar napi szinten ingazni is fogok, plusz ha jon a baba, akkor jobban be tudok pakolni.
Nezegettem A4-Passat 1.9TDi-ket, de par napja megfordult a fejemben a BMW is, pedig egyaltalan nem vagyok rajongo. Talan az is kozrejatszik, h rengeteget hoznak be manapsag es gondolom, van alkatresz is hozzajuk.
Szervizeles nalam ugy nez ki, h ha nyiszog, kopog, nem ugy mukodik vmi, akkor megy szerelohoz.
Mobile-n mennyibe lehet kifogni es atlagban mennyit kell meg itthon belelocsolni egy:
- 320 benzin
- 318/320 dieselbe
Itt a 2002 utani rancfelvarrott E46-osokra gondolok. Nem feltetlen M Technikre, meg fullra gondolok, jobb oldaltartasu ulesek, netan digitklima, ulesfutes... Szoval par hasznos extra kell nekem.
Ezeknek a tipusoknak mik az ordito hibai, amik pl mindnel elojonnek? Lattam, 320 dieselbol tobbfele teljesitmenyu verzio van. Melyik kerulendo?
Milyen szerviz es alkatreszekarakkal kell szamolni: olaj, szurok, fektarcsa/betet, vezerles-szett kompletten, futomualkatreszek, dieselnel a szokasos gondok orvoslasa (turbo stb). Gazolajosom meg nem volt.
Elore is koszonom nektek!
Kb vmi ilyesmi lenne az elkepzeles: [link] -
B-L-A-C-K
titán
Tegnap próbáltam ki az említettet, abba is fabetétes van, abszolút nem gáz, ez gyenge a kép van róla annyira nem adja át. Illetve azt hittem hogy 2.2-es + automata nem fog annyira menni, de meglepően jól, stabilan, és szépen ment, illetve a hangja is nagyon jó volt ahhoz képest hogy nem 3 ezres.
-
stickermajom
addikt
válasz zolikaDB #29935 üzenetére
Szia!
"Talan az is kozrejatszik, h rengeteget hoznak be manapsag es gondolom, van alkatresz is hozzajuk."
Bizony. Én most úgy látom, hogy minden van hozzá, és rengetegen foglalkoznak vele. Elég nagy facebookos közösség alakult ki, tudnak segíteni gyári, bontott, utángyártott alkatrész beszerzésben, diagnosztikában. Bármilyen kérdés felmerül hamar lehet rá választ kapni.
"Ezeknek a tipusoknak mik az ordito hibai, amik pl mindnel elojonnek?"
20d-nél nekem típushibák amik előjöttek: vízlehúzó, kipufogó flexicső, egy minimális beázás a párazáró réteg miatt, előtét ellenállás a klímában, termosztát. A futóműve érzékeny, lengőkarokat kellett cserélnem idén. Előbb utóbb a diffi nagyszilent is megmakkan, ahogy hallom.
"Lattam, 320 dieselbol tobbfele teljesitmenyu verzio van. Melyik kerulendo?"
Ha 2002 utánit nézel, akkor már csak a 150 lovas CR-ek közül tudsz válogatni. Típushiba: Pillangó szelepek be tudnak esni a szívósorba, végigverve a motort, de ~5k-ból ledugózható ezzel megelőzve a problémát.
"Milyen szerviz es alkatreszekarakkal kell szamolni: olaj, szurok, fektarcsa/betet, vezerles-szett kompletten, futomualkatreszek, dieselnel a szokasos gondok orvoslasa (turbo stb)."
Nekem egy olajcsere szűrőkkel együtt olyan ~25-30k körül szokott alakulni. Elején kapott új tárcsákat/betéteket, izzítógyertyákat (bele is tört egy ), stab pálcákat, gumiharangot a szakadtak helyére. Ez volt ~250k. Két első lengőkar nagy szilentekkel ~65k. Turbót ugyan nem én cseréltem rajta, de a neppertől kapott felújított középrészt, ~110k körül. Kettőstömegű, kuplung, motortartó bak csere egyben ~350k lesz majd valamikor idén.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz stickermajom #29941 üzenetére
ja a 600 ezer az átlag, ha valaki kifog egy jobb példányt kevesebb, ha rosszabbat sokkal több
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz CharlieDrop #29940 üzenetére
Jó persze, gondolom jóval jobban megy, csak +61le, de azért ez se rossz.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
A piros uleseket en sem komazom, egyszeruen rideg lesz tole az egesz belso, szamomra.(egyeb vonatkozast nem irok ) A faberakas legyen am a legkisebb gond, ha maga az auto rendben van. Lehet oket cserelni is, bontva van mindenfele mas is. Vagy lehet foliaztatni, ami ugyancsak igenyes, ha nem sajnalod a penzt a minosegi karbon foliara.
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
válasz B-L-A-C-K #29939 üzenetére
Alapvetően nincs bajom a fával, kivéve a cseresznye színnel, na az nagyon nem.
2,5-es még érdekelne, mert ott nincs annyira nagy különbség, ami miatt a 3 literes tetszik, az a nyomaték különbség.
2.2-es esetén meg van olcsóbban is hasonló kaliber, az mx5 1.8-as, és ahhoz társul egy fele ár is.
Persze a felszereltséget nem lehet összehasonlítani...(#29944) BMW001
Hát igen, nem én akartam mondani, hogy a piros ülés, kiknek való. Vagy akkor már tényleg csajos kocsi.
Igen, fóliázni is lehet... nem a fa berakás miatt fogok jó állapotú kocsit nem megvenni, ezt megígérhetem...[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #29944 üzenetére
Nekem volt régebbi 2.5-ös, ami azt a 170 lovat tudja, mint a 2.2-es, csak kicsit több nyomatékkal.
Na az automatával nem volt rossz e36 kasztniba, de mikor próbáltam a 3 literest, az ó te jó ég jött le.Imádom a dízel nyomatékát, de azonnal dobnám, ha lenne keretem egy 530i-re
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #29942 üzenetére
Hja, kb. úgy. Mondjuk ha 600-at valaki rákölt, akkor azért az az autó jó is lesz még egy darabig szerencsére.
Én új téli gumikkal, felnikkel, biztosítással meg mindennel vagyok most olyan 600 körül. -
Cxgrav
senior tag
-
whitezo88
nagyúr
válasz stickermajom #29947 üzenetére
bezzeg a Stiftet ennek a feléért megveszed és nem is kell rá költeni sosenem!
-
JanR
addikt
válasz CharlieDrop #29942 üzenetére
Es ez most dieselre vonatkozik, vagy altalanosan a BMW-re. Azt az "atlag 600"-t szinte minden autoba bele lehet olni. En csak benzineset keresek, 20i,25i,30i, de oszinten megmondom nem akarok vetel utan 600 ezret beleolni meg az autoba..
Új hozzászólás Aktív témák
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban