-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #29438 üzenetére
most hogy belengették az eu3 kitiltását is Bp-ről szmogriadó esetén
Erre van valami linked? Le vagyok maradva egy pár nappal.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz stickermajom #29451 üzenetére
Én csak az eu 2-ről tudok.
Csak azért mert az én 523i-m elvileg euro3-mas. -
CharlieDrop
veterán
válasz stickermajom #29451 üzenetére
"Szmogriadó
A fővárosi közgyűlés megszavazta a szmogriadóról szóló rendelet módosítását is. A rendelet komoly szigorításon ment át, a szmoghelyzeti riasztási fokozatban forgalomkorlátozással érintettek köre jelentősen bővült. Karácsony Gergely szerint gyakorlatilag az időjárástól függ, hogy van-e szmogriadó, mert az autósforgalmon nem múlik, bármikor lehetne, így ő még szigorítana is, Gy. Németh Erzsébet szerint azonban túl szigorú lesz a rendelet, és a tiltás helyett valami komplexebb megoldásra lenne szükség. A rendelet módosítását itt olvashatja el.
Röviden: az eddigi szabályozás szerint a fővárosi szmogriadó riasztási fokozata miatt elrendelt – például a szálló por esetén 6 órától 22 óráig tartó – forgalomkorlátozás esetén az autók 7-8%-a (46-76 ezer) volt kizárva a forgalomból (ha az agglomerációs vagy azon belül a budapesti adatokat vesszük figyelembe), a mostani szabályozással viszont – az előbbi érintett kört a 2-es, illetve 4-es jelű környezetvédelmi osztállyal bővítve – a gépjárművek 29-32%-a (mintegy 186-307 ezer) zárható ki."igaz az eu3 nincs leírva, de már gondolkodnak rajta
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #29453 üzenetére
Köszi, ezt én is láttam. Azt hittem azóta változott még és szigorítanak jobban. Akkor mégse vagyok annyira lemaradva.
-
CharlieDrop
veterán
válasz stickermajom #29454 üzenetére
nem, csak azt írtam belengették
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
Driftre vigyazz. En akkor nyirtam ki a bontott szervoszivattyut. Az eredeti meg a horvatoknal 45 fokos hosegben egy teremgarazsban adta be a kulcsot. Utana neha jo volt, aztan hirtelen felkemenyedett egy-egy parkolasnal, foleg, ha elerte az uzemi hofokot.
Nekem sajna minden megjott, ami tipushiba. De az teny, cserben egyszer sem hagyott. Ketszer volt meg olyan, hogy nyaron futessel kellett mennem, mert 1-1 vizcson lett egy kicsi lyuk, aminek koszonhetoen elment a rendszerbol a nyomas, meg utana a viz nagy resze is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibby74
csendes tag
2003-as 318i-be mi lenne a jobb olaj?(hajtómű ill difi)
gl-4 vagy gl5?difinél 75w-90 vagy 75w140?márkára?ki mit ajánl? -
H.Ezredes
őstag
Egy E39-ért nem adnék ilyen 2,5M-t Egész biztos. Igen is 2,5M-ért lehet már épkézláb E60-akat vásárolni.... Korszerűbb a karosszéria a motorok a váltó és úgy minden...
35D ACC , Logic7 Mpacket stb stb ár/értékben verhetetlen gazdag jó felszereltség a legjobb motorral !!! Hol érne egy E39 ez mellett 2,5M-t ?!?!?!? De szedhetnék tényleg sok kocsit össze még de ez-az egy 35D is elég szerintem... Mi nincs benne ami még kéne ??? ( nekem ülés szellőztetés )
És ami szervizben kirívóan több azok a fékek... Egyébként egy E39-hez képest futóműben nincsen akkora szakadék árban... És tényleg ez-az a motor ami a leges legjobb. És itt még bőven bírja a + teljesítménynövelést a motor/váltó/fék/futómű... Ebből a motorból utcára normál használatra 340Le/700Nm kihozható Amivel mondanom se kell,hogy mekkora élmény menni... És mindemellett bárhol használható kényelmesen és jól is fogyaszt....
(#29440) BMW001
Milyen új motoros E39 ? Mindegyik 30D EU3 E60-ba is vákuumos turbos mind EU3 ami elektromos turbos az mind EU4
(#29437) BMW001
Menjen a tököm 2200Km-t mikor 2,5-ért patent 35D van...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #29458 üzenetére
2,5 ert olyanok vannak amik baromi megkimeltek es keves km van benne. 200 alatti akar. Miert ne erne annyit? Siman! En is 2,25-ert vettem valos 200e km-el anno az E39-et. Ami az inflaciot kovetve meg lenne 2,5 ugy hiszem ma.
Amiket linkeltel mindben annyi km van nagysagrendileg mint az enyemben most! Az 35d-ben tobb is. Ergo marha sok a korukhoz kepest. Vagy enyemben keves ez persze nezopont kerdese.
Innen nezve nehgy mar ne erjen annyit egy fele annyit futott E39. Lattam en mar 50e km futott E39-et 15000 euroert is. Nem veletlenul. Lehet fent is van meg.ez ugyan 40i de itt egy 20i
ez is 100e km es tobb mint 3,4 milla!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
De nem érdekel a Km.... Az állapot érdekel... Azon kívül,hogy az 520i.be van 100E km-van mit tud fölmutatni ?!?!?! a kutyának se kell ugyan menj már
Az 540i más tészta az már inkább gyűjtői darab vagy nyári/jó idős kocsi. Reálisan senki a büdös életbe nem veszi meg ,hogy ezzel közlekedjen napi szinten. " Lattam en mar 50e km futott E39-et 15000 euroert is. Nem veletlenul. Lehet fent is van meg." Egyébként persze,h fent van mert a kutya nem veszi meg ennyiért.... Aki ezt megveszi az a saját gyűjteményébe fogja tenni ( egyébként szép darab ) Hidd el ültem én az összes típusú E39 E60 nagyon sok km-es nagyon kevés km-es nagyon vigyázottba nagyon lelakottba egy normális E60 kenterbe ver egy E39-et .
De pl kevés km jó felszereltség és benzines is
De nekem teljesen mindegy ki mit vesz. Aki E39-et szeretne vegyen azt aki E60-at vagy mást az meg azt....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #29461 üzenetére
Ezek extrem peldak persze. Az 540i mar nagyon regen ott van fent tudom. Mert bar jo forman uj auto nyilvan senki nem fog adni erte 15k eurot! Ennyiert veszek kozepes allagu E46 M3-at pl. De lenyeg e mellett, hogy kevesett futott es persze jo allapotu. Ettul fuggetlen egy 200e km futott is lehet ugyanilyen allapotban ha vigyaztak ra.
Fura amit irsz. Mindenki magabol indult ki. En pont 2 hete ultem es vezettem egy E60 (mar LCI) 535d M pakkot es jo volt tenyleg de nem mondtam azt ra, hogy azta kurva. Pedig fullos HUD-os kanyarkovetos Xenonos minden istenfasza benne volt. Ami meg meglepobb volt, hogy azt se ereztem raja hu de nagyon megy a 28i hez kepest. Sokkal tobbet vartam.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
Halkabb egy E60 és az utazási komfort is más... Azt se felejtem el mikor anno 2003-ban E60 bemutatón voltunk és tesztvezetés volt ( 30D ) mentünk vele olyan csendes volt a többi kocsihoz képest beszélgettünk-beszélgettünk és pikk-pakk 200-at mutatott az óta és akkoriban az olyan csendes volt és úgy ment amit egy E39 nem tudott.... Nem veszed észre úgy rajta de megy veszettül...
Egyébként a 7-es az igen... Egy LCI E65 főleg légrugóval nagyon patent 760Li-t imádtam
És ilyen alapon az F12 M6-tól is azt vártam,hogy úr isten.. És közbe ültünk benne megyünk és mondom jó-jó nagyon fasza meg miden de nem érzem,hogy úr isten most szétszakít az erő és leesünk az útról hű de nagyon megyünk stb.... Ezekben nincs meg az-az érzés mint egy E34 E39 E60 M5 -be E60 M5 -be beszarás volt amit lépet ahogy váltott az egész autó egy gyilkos volt ott érződött....
Az 1M is már "elgyengült" hozzászoktunk és nem olyan mint amikor először ültünk bele. Arra is azt mondom nagyon jó jól megy meg minden de még egy 100Le 150 Nm kéne...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
Azt nem fogod erezni. A szamok megmutatjak. Ugye a remap ezeknel ott van, es abban a pillanatban egy vadallat lesz ezekbol. 200 folott olyat lep 6.-ban, mint a regi 28i-m 100-rol 3.-ban.
Nekem is tetszik az E60, pl. itt van egy nyalcsorgatos. De a jozan esz azt diktalta, hogy penztarcabaratabb az E92. E60 szervizigenye azert joval nagyobb, meg ugye a millionyi extra is egy plusz hibaforras.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
Mind harmatoknak megy a komment. Nyilvan megy mint az allat akar 200 folott is de nem adja azt az erzest! Ennyi. Es itt a lenyeg. Ezt kell ma mar megfizetni. Totalcar> olaszbol hoztak be egy E21 kiscapat a ritka sor6-os M20-al 5000! eruroert! 30 eves autorol beszelunk. Egesz egyeruen azert ennyit mert megkimlet, jo allapotu es meg a km is keves. Most mar a jo E39 ara emelkedik ahogy az E28 is. Aki hozzaerto es autobuzi pontosan tudja az Euro II-es es 90-es evekben keszultek meg olyan autok amik igazan jok es nem hereltek ki a fogyasztasi normak, gyalogos vedelem miatti dizajnolasok es stb. Mar bocs de az E60 ara azert annyi amennyi. Mint ahogy az E36 -nak is. Da attol meg, hogy ezek x osszegbe kerulnek, nagy az ertek vesztesuk nem veletlen. Ettol meg egy E30 tobbe fog kerulni ahogy egy E39 is esetenkent. Nem egy kulfoldi autos portal irta az F10-rol, hogy valojaban ez az E39 utod. Vajon miert?
Egy szo mint szaz ha egy 2002-es E39 es egy 2004-es E60 kozul kene valasztani azonos km allas eseten zok szo nelkuk E39-et valasztanam!
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
=Thor=
tag
Sziasztok!
A "közös topikba" tettem fel a kérdést, de hátha valaki csak ide jár:
[link]Köszönöm előre is!
-
KINKY_007
aktív tag
Azért írták, mert Bangle más (nekem pl. nagyon nem bejövő) formákat tervezett, most visszavettek, lassan egyenkinézet lesz, mint az Audinál.
Ezredes jól mondja, mindenki azt vesz, amit akar. Ez ugye ízlés, amiről nehéz vitatkozni...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
stickermajom
addikt
Na? Valakinek "E36"?
-
#56573440
törölt tag
válasz stickermajom #29469 üzenetére
miattad kelek fel sírva
akkor már inkább valami homasita verzió, mert ez ocd overflow
bár van benne fantázia, bele kéne lökni az összes modellből pár jellegzetességet, felültetni x5 felfüggesztésre, x6 hátsó elmeiből is itt ott egy csipettel, oldalra kis z-s formákat, egy csipet i8 a belsőbe meg hajtásba csak hogy haladjon is, aztán felkínálni a bmw-nek mint tisztelgés a munkásságuk előtt, hátha kiállítják valahol mint a teljes palettát felölelő modellt
-
MPowerPH
félisten
válasz stickermajom #29469 üzenetére
Azert szepen osszehoztak a kulonbozo elemeket egymassal.
Don't Tread On Me
-
tibby74
csendes tag
olajakra senki??(#29457)
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Te elvakultan E39 fan vagy ami nem baj de irdatlan módon leírod az E60-at sőt még fényezed,h jobb az E39 ami vicc mert nem így van. És elhiheted ,hogy több autót láttam és szereltem mint itt bárki és kicsit jobban átlátom melyik milyen.... Szerinted mikor az E39 volt olyan státuszba mint az E60 most mi volt ? Mindegyik ugyan úgy szar volt és most is annyi rom/lom szar van,hogy el se hiszem. Szeretem az E39-et (fogok is egyet venni szerintem) ugyan annyi szemét lom fos szar E39 van mint E60. Nem kell ennyire isteníteni az E39-et azért.... Nem azért van alacsonyan az ára mert szar E39-ből is lehet olcsón venni épp ahogy írtad 500K-ért 2M-ért is ebből is lehet venni 2M-ért és 5-ért is... De az összes fostalicska GM váltót is kidobnám az E39 alól mert egy forintot nem ér de E60 alatt a 6HP hibátlan... És igen inkább ülök egy chip-es E60 35D-be ami tud ~350Le-t és úgy megy mint egy E39 M5 / E46 M3 És mellette jól fogyaszt jól megy és még korszerű is főleg a 2008-2010-es modellek de LCI-től igazából nagyon jók. És sokkal kevesebb baj is van velük LCI-től. Az F10-eken már most kopik szét minden tiszta vicc 80-100E Km-t futott kocsikon hullanak le a difi szilentek ilyenek ugyan már Motorokban is a benzinesek szarok a dízelek tartják magukat.... Mindegyikből van jó és rosszabb.... És amiket te mondasz hétvégi élvezkedős autónak veszik senki nem közlekedik napi szinten egy E21-el amit te írsz itt le. Menj el vele Németországba meg vissza. Nem az a fú de jó,hogy ezzel mentem kategória. Ez mind hobby autó nem más. NE HASONLÍTSD egy napi használatban lévő kocsihoz.... Ha ennyire jók nem is értem miért is veszik ennyire az új autókat miért nem veszi meg mindenki a tuti E21-et vagy tuti E30-at vagy mást... Ezekkel nem akarnak az emberek napi szinten közlekedni 1-2 fanatikust kivéve. De jó az,hogy hétvégén vagy jó időbe előveszi megy vele egy kicsit akár találkozóra vagy Balaton vagy város vagy akárhová és megint letámasztja. Egyik se azért van,hogy napi használatba legyen....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
stickermajom
addikt
blackrulz & BMW001, elnézést a vizuális környezetszennyezésért.
Más: Valakinek nincs esetleg tippje arra, hogy mi okozhatja a xenon projektor remegését? A motor, vagy a lámpát és a motort összekötő kis műanyag pöcök? Betekert izzóval a jobbosnak van egy minimális holtjátéka, ha megmozgatom, a balos viszont stabil. Rettentően idegesítő vezetés közben..
Itt 13-as a motor, plusz még van egy nem jelölt műanyag pöcök ami arra a gömbfejre csatlakozik.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Hozzáteszem még,hogy rengeteg ügyfelünk E39-ről váltott E60-ra és egyik se mondta,hogy ő vissza akar ülni az E39-be Nem a kocsi a szar maximum a gazdája hanyagolja el. Tudodk olyan E61-et mutatni amiben 300E Km fölött jár és minden úgy néz ki,hogy a felét legalább letagadhatja. Mert van gazdája Persze a E39-e is olyan volt.... És pl megy a sírás E60-nál ,h jaj a CCC tönkremegy szar az E60 miért az E39-be nem feszül le állandóan a BM54 az MK3-MK4 az összes kijelző pixelhibásodik a klíma panel gombjai törnek szét az LCM modul? Grundmodul lámpatartók lefeszülnek állandóan széthullanak az ablakemelő szerkezetek ablaktörlő tönkremegy összerohad a futómű !!! GM váltó , ABS vezérlő , ABS jeladók , devander , kormányművek beszarnak benzinesekről lehullik a Szervószivattyú trafók alapjárati motor a rohadásokról ne is beszéljünk stb stb 1000 hibát föl lehet sorolni az E39-nél is... És van még csak minden nem jut az eszembe.... Ha tényleg prémiumot akarsz ebből a korszakból vegyél E38 750iL-t De legalább is egy jó E38-at...
(#29474) -KP-
Mindig vannak jó vételek. Természetesen ez attól is függ,hogy milyen a kocsi állapota. De bármit veszel ha olyan úgyis lecseréled a motorolajat szűrőket szíjak görgők vízpumpa stb stb persze függ,h mikor volt cserélve stb stb...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szőröscica
addikt
Kérem szépen: [link]
A tökéletes sleeper.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz szőröscica #29479 üzenetére
Nem egy amcsi V8, akkor meg minek...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #29473 üzenetére
Persze, hogy elvakult vagyok hisz E39 -et hajtok. Igen nekem jobb. Nem ereztem E60 -nal azt, hogy hubazz! Bele nem jon be. Kivulrol csak M csomagos mutat ugyanakkor ahol elek itt rengeteg E60 szaladgal raadasul 75% -a M csomaggal igy meg mar annyit se mutat, szinte szokvanyos. Persze h sok lom van. Mindig lesz. Hozzateszem az is sokat nyomott a latban nekem, hogy E60 tulajoktol nagyon roszatt hallotam mindig. Olyantol pl aki elotte makulatlan E34 540i M Sportot hajtott. Irtam 2 hete vezettem egy LCI 535d-et es tenyleg jol volt de nem tudta nalam elerni az auto azt, hogy ha ezt a mostanit cserlnem valtanek E60-ra. F10 igen (bar igy, hogy irod az is esek szet ido elott) de az se lesz egyhamar. Ami meg azt illetve jo ideje erik a gondolat egy E46 M3 -ra
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
Elindult az S70B56 projekt
Szétszedtem a motorunk. ( főtengely még benne ) holnap kompletten szétkapom megy nyomáspróbára/síkolás ra Hengerfejek komplett felújítás.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
trapedli
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy problémám!!!
Bmw e92 2007 325i manual
Lassítás/kanyarodás közben (kuplungolásor) fogta magát és leállt a kocsi!!!
Rádió, fények maradtak, igazából csak a szervó hiányából adódóan vettem észre, hogy gond van.
Rögtön újra indít, majd ahogy kuplungoltam RPM leesik szépen és leáll a kocsi.
Amit talán érzékeltem, hogy előtte 2 kanyarral (2-3 perccel korábban) kigyorsításkor sokkal lomhább volt, kettesben úgy "húzott", mint 3-4-ben ...
Shell nitro +-t tankolok már kb 5-6 hónapja mindig ugyan ott.Valaki tud segíteni, hogy mi lehet a baj???
Ha jól emlékszem hibaüzenetet nem dobott (de ebben nem vagyok tuti biztos, mert igen meglepődtem hirtelen...)
Köszönöm szépen!!!
-
H.Ezredes
őstag
válasz ADAM1337 #29484 üzenetére
Még most fogjuk elvinni. Ez egy kicsit más mert egy komplett motor felújítás van más azért az ár mint egy "sima" hengerfejezésnél. Itt 1db hengerfejtömítés 59541.66 Ft gyáriba
(#29483) trapedli
Rá kéne dugni gépre meg személyesen megnézni. Így látatlanba elég nehéz :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #29489 üzenetére
Ha hiányzik valahonnan akkor pótolni kell tudod....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
erikke17
őstag
Ma estefelé egy kicsit még hajtottuk lovakat egy ideje tütyimütyisen jártam autóval ma kikormoltuk picit. Egy párszor kapott egy keményebb hajtást 4 ezerig meg nagyobb húzatasokat úgy sajnálom szegényt gyötörni de kell néha mert full koksz lesz
Remélem nem csinálok neki rosszat
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
H.Ezredes
őstag
Egy konkrét kocsinál ha megcsináltam egy állapotfelmérést akkor meg tudom mondani,hogy mit kell. Függ a kocsi állapotától nagyban.
Ma szétkaptam teljesen a blokkot és megy nyomáspróbára síkolásra. Hengerfejek is mennek komplett felújításra S70B56
Majdnem McLaren F1 motor
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szőröscica
addikt
Az E38-ban lévő V8-as dízelek mennyire jól sikerült konstrukciók?
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #29497 üzenetére
Betegágy Ha sok pénzt akarsz költeni akkor jó lesz.... Soha nem lesz tökéletes Van igazán fanatikus ügyfelünk egy használt F01 árát belelocsolta a kocsiba de akkor is a motorral mindig van valami. Egyébként hozzáteszem bitang jó kocsi kapott is remapot tőlünk és irdatlan jól megy. Amelyiket remapoljuk amikor megy brutális de a 2 turbo porlasztók és az egész konstrukció nyűgös....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #29499 üzenetére
ja egyszer mentem egyet a két turbó cseréje utána, az nem volt rossz akkor
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- További aktív témák...