-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Phobion
őstag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy neten van valahol egy olyan lista, képekkel, amely azt hivatott részletezni, hogy anno az E36-okat milyen kormány típusokkal lehetett rendelni?
Illetve, E36 318IS-nél mire kell figyelni?
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
MPowerPH
félisten
válasz FET-MEN #28203 üzenetére
Igen am, csak DPF nelkul nem mesz at vele a muszakin. Az az autohoz tartozik. De nem valaszoltal a kerdesemre.... A Tied egy regebbi modell, DPF E60-al erkezett, es azokban is az elso verziok meg nem tartalmaztak.
Azert azt hozza kell tenni, hogy a turbo nem feltetlen orul annak, ha a DPF-t kiszeded, mivel ez ugy lett megtervezve. Ott eltunik egy folytas. ami nem feltetlen hasznal neki. De persze ha a turbo lehal, azt is el lehet annyival intezni, hogy kipotolod egy csovel. Es akkor mar irhatod, hogy "pillangók ki, DPF ki, EGR hűtő kiiktat, turbo kiszedve". Es akkor tuti semmi nem fog elromlani.Don't Tread On Me
-
FET-MEN
veterán
válasz MPowerPH #28205 üzenetére
Ez tény. De amikor kicseréltük egy vagyonért, aztán szintén pár hónap után ment a tüzelés naponta, ami szétszedte a kipufogórendszert az azért durva volt. Ki lett véve, szoftveresen ki lett írva, azzal nem volt gond többé. Persze nyilván egyből euro3-mas lett kb. Persze a VW-ekbe nem kell cserélni mert csalnak , persze hogy nem rakódik el csak azon vagyok meglepve a furgonomba is van, abba van 360 ezer és még semmi nem volt kuplung és fékcserén kívül
X5-ös ugyanez a motor, ott meg minden rendben. De ott meg a lendkeréknél leszakadt valami, 1 hónapja áll az autó a tróger szerelő miatt, még csak most lesz összerakva talán.[ Szerkesztve ]
Iphone 7
-
stickermajom
addikt
Pesten tudtok olyan megbízható szervízt ahol csinálnak porlasztó csúcs bemérést? Nem szoftverrel, hanem rendesen kiszedve, szóráskép stb. Nem hagy nyugodni a kormolás.
-
ADAM1337
nagyúr
Hónap elején vennék egy 520i/523i E39-et kézi váltóst, mikre érdemes első blikkre figyelnem az általános dolgokon kívül ?
(Kb el ablakok norm klíma a feltétel, plusz dolgokat én rakatnám be, hangrendszer középső konzolba bt-s navi, és hangszoró cserék.)
Mennyire megbizható a típus, olvasgattam utána, de eddig nagyon negativ tapasztalatokat nem találtam. -
kenguru99
aktív tag
válasz ADAM1337 #28209 üzenetére
A szokasos dolgokra kell figyelni. Rozsda a sárvédőíveknél, küszöbnél ajtók alján, plusz az esetleges korábbi sérülések mellett. Sok a lengőkar, szilent és nem olcsóak. Ha kopog valami azt le kell alkudni. A motor hosszú életű de érdemes átvizsgáltatni mert ha például hengerfejet kell felújítani az olcsó nem lesz. Inkább a 23i-t javaslom a 20i (m52 2000ccm picit gyenge lesz) Minden elektromos kütyüt végigpróbálni, ha nem jó valami, alkudni.
Vásárlás és átírás után 2-300 ezer tartalékod legyen.
.[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz Skimaster #28214 üzenetére
Nyilván a 2.8 lesz a legharmonikusabb. Mondjuk az eredeti kérdés a 20i vs 23i volt. De ha már így belementünk, ebben a kasztniban létezett az m52-es motor (2000cm3 150 le, 2500cm3 170le, 2800cm3 193le euro 2 mind) és az m54 (2200cm3 170le, 2500cm3 192le, 3000cm3 231le euro 3 mind).
Költségekben minimális a különbség köztük.[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz kenguru99 #28215 üzenetére
Megfogadom a tanácsokat.
Ismerösöm is a 23i-t javasolta, szerinte is kevés a 2literes motor a kasznihoz, igaz nekik 2db E30 van egyik 318i másik meg 323i egy 3literes motorral(211le).
Jővő héten megyek pár példányt meglesni, van köztük 20i 23i és 28i is igaz nem tartom annyira létszükségletnek már az ekkora ccm-et, inkább a biztonságos de haladós közlekedés híve vagyok. -
MPowerPH
félisten
válasz ADAM1337 #28209 üzenetére
Szia. A linkelt leiras az nagyon jo, olvasd el. Ami meg beszokott dogleni, es nem lattam, hogy emlitik, az az ABS computer, es a szervoszivattyu. Mindegyik koltseges dolog.
Es mivel ez mar egy regi, premium auto, mindig lesz vele baj.Milyen idoset szeretnel? Bar ha 23i-t nezel, akkor gondolom, 99, es az elottiek vannak a porondon. Mire, hol akarod hasznalni? En a 23i-t az elvetnem, a koztes dolgok soha nem jok. Akkor vagy 20i, ami varosban azert sokkal kevesebbet eszik, mint a nagyobbak. Ehhez a kasznihoz mara mar keves az a 150 lo, az uj 1.6 dieselek, es 1.4 tubo benzinek is siman megviccelnek. Autopalyan/autouton pedig alig-alig fogyaszt kevesebbet, mint a tobbi. A 28i a masik veglett. Varosban 13 liter, de meg azert kelloen eros, hogy az ujabb 2.0TDi-k se tudjanak bealazni.(azokbol is van ugye mar 170 lovas, kis kaszniban, amik nagyon mennek) Orszaguton/palyan elmegy lazan 7-8,5l kozott. Ennel a 20-as sem fog kevesebbet enni.
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
válasz MPowerPH #28217 üzenetére
Városban javarészt munkába járós, de éves szinten 25e km-re tervezek, bp-debreen-dunaújváros táv.
Meglesem mindegyiket 20i volt az első nem gyorsulgatni akarok vele, csak menjen normálisan.
Ha tartható a 20i és 23i-vel is a normális 8-10l az elfogadható számomra.
Illetve javarészt pályán megyek vidékre.Ezt az oldalt néztem.
Felkészültem, hogy az elején szívósorba kerülhetek.
De a szervizzel kezdenék, nem csodát várok, csak kényelmes és élvezetes autózást.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #28222 üzenetére
Ismerosom a 20i -vel 10l -el jarkalt a varosban maximum. En ugyan ott a 28i -vel 13,5l -el.(ez mar itt kint volt Angliaban) De ez csak varos. A mostanival ugyan ez 9-9.5l.
A rovid attetel pont autopalyan es orszaguton szamit, varosban sokkal elonyosebb, ha kettesben nem megy 120-at, csak 90-et.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
C.Brigante
veterán
Hello!
Segitsetek nekem kicsit, e46 (2003) 5 manual valtohoz melyik a legmegfelelobb olaj mert mar a masodikkal szoptam. Vagyis amint hidegre fordul az ido, keptelenseg 1-esbe illetve 2-esbe tenni. A gyari leeresztese utan melyiktol lesz ismet hasonlo? (muszaj volt leengedni, lenditokerek es kuplung szerkezet csere volt.)
kosziuɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ /
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #28224 üzenetére
Dugo, folyamatos nagy forgalom, teli idoszakban. Ez itt kint egy kozepes varosnak szamit, de a forgalom az siman vetekszik Bp-vel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
pityeszka
őstag
válasz C.Brigante #28225 üzenetére
Gyári, gyári és gyári.
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
kenguru99
aktív tag
válasz C.Brigante #28225 üzenetére
A gyári olaj biztos beszerezhető és nem hiszem hogy horror lenne 2-3 litert venni belőle.
-
stickermajom
addikt
válasz C.Brigante #28230 üzenetére
MTF LT-2 Cikkszám: 83222339219
A váltódon kell lenni egy zöld(?) matricának, ami írja, hogy MTF LT-2, vagy LT-3 stb., de valószínűleg RealOEM nem mond hülyeséget.
Tavasszal nekem is cserés lesz a diffi olajjal együtt. Amúgy azt olvastam egyszer, hogy bármelyik ATF olaj jó bele, hidegen azok jobban teljesítenek.
-
M3nyus
aktív tag
válasz C.Brigante #28225 üzenetére
Szia!
Én is nemrég cseréltem váltó, és difi olajat (2002, 330d). Motult használok évek óta mindenbe, váltóba Gear 300 75W-90 et tettem első körben, hidegen borzasztó volt , majd cseréltem Motul Multi ATF -re azzal már mondhatni tökéletes .
Én vagyok M3nyus!
-
Möhe
addikt
Misi mit mond erre kérdésre?
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz C.Brigante #28225 üzenetére
Csak gyárit rakj be kézi váltóba !!
MTF LT-2
Literje ~10K körül van. Literes kiszerelésbe. Én csak ezt rakom és jó.
drosan
"váltón is érezhető az olajcsere, finomabban mozog."
Isual
"Váltó. 3-4-esbe váltás érezhetően finomabb. Egyesbe is "Ebből csak gyárit !! Én is gyárit rakok ebből mindenkinek !!
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Möhe
addikt
Csak hogy újra itt a hideg. Az állófűtéshez bármelyik telestart cucc megfelel? Illetve mekkora a hatótávja a távirányítójának?
Szombaton visszakaptam 2 hét után a gépet Ezredeséktől,ajánlott kategória a műhely.
Tervezett kiállásra/autóvétel előtt felmérésre hozzájuk megyek. Muha Ati sem pite,de azért ők azé nah..... -
C.Brigante
veterán
válasz H.Ezredes #28245 üzenetére
koszi mindenkinek a valaszt!
Ugy tudom te szaki vagy a temaban, hideg valtasnal ha izombol tudom csak betenni 1-es, 2-esbe akkor az 99% hogy valto olaj? Dextron 3 ATF van benne sajnos jelenleg mert valameik topikban erre eskudtek hasznalatbol kifolyolag. Eleg idegesito mar, h ilyen nehez sebessegbe tenni, ezert szerettem volna megtudni mi az amitol tuti jo lesz. ill meg annyit, h fel ora elteltevel mar konnyebb a sebessegvaltas, de messze nem tokeletes. Akkor ez megoldja a problemat? koszi elore is.
uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ /
-
CharlieDrop
veterán
válasz C.Brigante #28248 üzenetére
ATF?
Az automatákba való.Biztos ATF van benne?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
C.Brigante
veterán
válasz CharlieDrop #28249 üzenetére
igen, tudatosan azt valasztottam anno mert azt ajanlottak. kozben megtalaltam a megfelelo olajat:
egyenerteku a gyari MTF-LT-2 veleleg a 2 liter a valtoba ugye? 1,1 vagy 1,2 megy bele?
[ Szerkesztve ]
uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ /
Új hozzászólás Aktív témák
- Robogó, kismotor
- Dragon Age: Origins
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- League of Legends
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- Philips fém-halogén izzó - 35W, G12 foglalat, CDM-T, kerámia
- Ford Focus 2, C-Max javítási, karbantartási kézikönyv
- Midea MF100W70 keskeny elöltöltős mosógép 7kg 1200fordulat 2év garancia Új!
- BMW új felni kupak, felni közép készlet 68 mm-es
- BMW új 82, 78 vagy 74 mm-es embléma, logó motorháztetőre, csomagtartóra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs