-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
whited
addikt
Sziasztok
E39-re milyen BMW felni jó? Régebben láttam 1 weboldalt, ahol ott az összes gyári bmw felni.
Az e46 m3 felnije rámenne az e39-re?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
Henry1990
tag
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
-
MPowerPH
félisten
válasz Henry1990 #27112 üzenetére
320D-t ne hasonlitsad mar ossze egy 330i-vel. Arra ott a 30D.(A 4 hengeres BMW diesel motorok egyebkent is szornyen krakognak) Jobban is megy, es 160-nal eszik 6,5l-t. Az akusztika is csak annyiban ter el, hogy a diesel sokkal csendesebb menet kozben, es porgetve sem visit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #27113 üzenetére
Elmúlt 2 napban találkoztam egy alfa romeo 4c-vel és egy audi r8-assal is. Hát, engem már a mini cooper s-ben is felbasz, hogy végig brummog a kipufogó autópályán mert olyan a fordulat, de az alfa és az audi még erre is rátesz egy lapáttal. Hosszú távon engem biztos kiidegelne. Az is milyen már, hogy gyors be akarsz slisszolni valahova, és diesellel simán hangorgia nélkül megteszem, benzinesként pedig elkerülhetetlen a nagy csinnadratta. Nem mondom, hogy nem tetszene, de aki állandó használatra vesz ilyet, az vagy nagyon ne tapossa, vagy valami fülldugót érdemes lehet beszerezni hosszú utazásokhoz. Tankolni meg tankolja az akinek 6 anyja van Na jó, nem ellenzek én semmit, nem mondom h nem fogadnék el egy M4es cabriot, de ami 200 lóerő feletti benzines, az már inkább élményautónak való, mint utazó autónak, használati eszköznek, hacsak nem fontos a fogyasztás, esetleg nem tervezel hosszabb távra vele, esetleg új autó és a hasonló diesel felárát elkocsikázod, és csak olyan 80k km körül adod el De akkor meg minek újonnan venni. Lehetne már egy tesla-hoz hasonló hatótávú tisztán elektromos bmw is, ami diesel árban megy, és akkor talán nem lesz gáz, mikor 10 évesen tönkremegy az akksi és 6-10 mFt-ért venni kell bele újat, mert vmennyit csak-csak kitermelt azalatt.
-
Henry1990
tag
válasz MPowerPH #27113 üzenetére
Csak annyit akartam a 320d-vel, hogy van valamennyi összehasonlítási alapom. Vezettem 335d-t, m550d-t is. Viszont kevesebb a hibalehetőség, és nekem a benzines hangja jobban tetszik
Persze mindíg töröm a fejem valami dieselesen a fogyasztás miatt. De haa váltanék is, biztos hogy max 50-60 000 km-t futott 6 hengerest vennék, amiből nem sok van eladó„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
MPowerPH
félisten
válasz Henry1990 #27115 üzenetére
Az 'uj' benzineseknek is megvan a maga nyugje, meg a szivoknak is. A 35i meg talan kenyesebb is, mint a 35D. Ha az ember odafigyel, akkor nem lehet problema. Egyszer cserelsz mindent, utana az mar Teged, de meg a kov. tulajt is kiszolgalja. 60.000km -nel pedig nincs hibalehetoseg. Az elso komolyabb penzszoras 200k-nal jon, amikor le kell cserelni a fel autot. De utana megint 200k-t elmegy.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Casanova*
veterán
válasz MPowerPH #27116 üzenetére
,,A 35i meg talan kenyesebb is, mint a 35D,, rengeteget olvastam,hogy a benyás sokkal megbízhatóbb,mint a dízel, dízel kényesebb, a javíttatása is sokkal drágább. pl. ami gyakori. részecskeszűrő cseréje ( 300-400 ezer ft. ) stb...
egyébként a 325i teljesen jó utazókocsinak. sok hosszú távra,rövid távra is. 330-3350D és 325i motorok fogyasztásban majdnem azonosak. igen a dízelek gyorsabbak.
325i:
Városi fogyasztás: 9,8 l/100km
Országúti fogyasztás: 5,7 l/100km
Vegyes fogyasztás: 7,2 l/100kmsosem lehet tudni 10 év alatt kik, és hogy használták. beszívja a csappantyúkat a motor, dugattyúk cserések lesznek, szét kell szedni, össze kell rakni, nem csak fél milliós javítási költség, de 1 hónapig ott fog állni a kocsi a szervizben...
az meg ugye nem szép, hogy megveszed és azzal kezded hogy egyből szét kell borítani a motort, hogy ledugózd a csappantyúkat...
benzinbe csak beleülsz letaposod és jóformán csak olajat cserélsz nincs benne semmilyen részecskeszűrő meg ilyenek.
a dízel is 7-9 litert fogyaszt normálisan használva, benzines meg 9-11-et. persze ha nagyon nyomjuk neki a benyást,akkor jóval többet eszik,mint dízel.Persze jók a dízelek is,csak ki kell fogni a tuti példányt.
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Henry1990
tag
ebbe kár bele menni, hogy melyik a költségesebb, hogy a benzin többet eszik, de hogy ott a turbó, meg részecskeszűrő. Egy benzinest is ki lehet nyírni 500km alatt, ahogy egy dieselt is, és fordítva. Nyilván minden csak a tulajdonoson múlik, viszont használtan biztosan nem vennék dieselt, ahogy újonnan benzinest sem.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
MPowerPH
félisten
válasz Casanova* #27118 üzenetére
"pl. ami gyakori. részecskeszűrő cseréje ( 300-400 ezer ft. ) stb..."
Ezt melyik mesekonyvben olvastad? A BMW az nem egyenlo a konszernes vackokkal, mint Audi, VW, Skoda, ahol tenyleg mindennapos dolog a DPF problema... Nem jellemzo a DPF hiba, de meg csak a dugulas sem. Van akinek mar 400k km-et lehuzott a dpf, mindnen problema nelkul.
Fogyasztas teren nem kell a gyari adat, tudom, hogy az enyem mennyit eszik, es tudom, hogy a sor 6-ok mennyit zabalnak, ha az ember tolja nekik. Nemetorszagban 12 ala nem fernek be vele.Autot pedig ugy kell venni, hogy valamilyen szinten van ralatasod az eloeletere. Ha az megvan, onnan latszik, hogy mennyire figyeltek ra oda. A csappantyuk nagy valoszinuseggel mindben mar kivannak cserelve, vagy inkabb csak le van dugozva, tekintve, hogy nem huznak ki 200k km-et, es a tobbsegben mar siman van annyi. Egyebkent is maga a ledugozas nem egy koltseges dolog. Aki pedig tehetosebb volt, az megvette ra a rev. 3-as szivosort, aminel mar kikuszoboltek a csappantyu betegseget. Egyebkent ezzel felsoroltal mindent... A turbonak a vakumcsoveit, meg magat a turbocsovet kell meg cserelni 200k km korul, ami koltsegesebb mutatvany. Nekem az most lesz esedekes, a kovetkezo alkalommal sor kerul rajuk.
A mostani nagyszervizemben ket dolog lett csinalva, ami dieseles sajatossag, megpedig az EGR, szivosor pucolasa. Szivosort nem is kellett, leven majdnem uj... A masik pedig a DPF gepi regeneralasa, amit 4 ev utan tortent meg ismetelten, mert artani nem arthat. Tehat a 680k-bol vonj le 35k-t. A tobbi az egy 330i-nel is ennyibe fajna.
Turbok kimennek a vilagbol, automata valto szinten, csak vigyazni kell, es tudni kell a helyes hasznalatot. Errol jut eszembe, filozok nagyon egy hybrid turbo beepitesen. Meg nem neztem korul a piacon, de mivel meg 2 evig biztosan nalam marad az auto, igy ebbe meg beruhaznek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #27122 üzenetére
Gondolom abban nem is hallod és nem is érzed ha átmész egy pici kavicson
Ez a videó szerintem viszonylag átadja a dolgot. -
Henry1990
tag
válasz CharlieDrop #27125 üzenetére
ezt megerősíteném
nem egy nyomatékszegény 318I.[ Szerkesztve ]
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Casanova*
veterán
válasz whited #27135 üzenetére
azt nem tudom. itt kérdezz rá fészen,azonnal válaszolnak. BMW klub itt megmondják a frankót. akadnak bunkók,őket ne vedd figyelembe!
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
Henry1990
tag
válasz Casanova* #27132 üzenetére
Hát ez eléggé vegyes, de megpróbálom szortírozni:
Főúton, falvak között ha ésszel megyek akkor 6,5-7 liter ( 80-90, faterosan vezetve.); ha átlagosan megyek akkor 9 liter körül.
Városban ha ésszel mész akkor 9-10 liter ( szintén faterosan vezetve ) nekem sikerült már a 19 litert is kihozni belőle amikor nagyon siettem
autópályán használom leginkább, ott ha 160 tempomat-ra beállok akkor 8,5, ha sietek akkor olyan 190-200-nál 11 körül.
Persze mindez forgalom függő.
Ha vered neki, fékezgetsz, gyorsítgatsz akkor ez nyilván változik.„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz CharlieDrop #27134 üzenetére
258
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Casanova*
veterán
-
Djmarko
tag
válasz CharlieDrop #27134 üzenetére
Azt szeretném kérdezni, hogy e46 325i és 330i között erőben érezhetően nagy a különbség vagy elenyésző?
[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Djmarko #27142 üzenetére
Én nem vezettem egyiket sem, de használattól függően érdemes értelmezni. Padlógázon biztos megérezni a 40 paci különbséget, de magyar sebességhatárokon belül autózva elég a 192 is...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
whited
addikt
Sziasztok
Ez a Styling67 felni elvileg az amiről egyik nap kérdeztem, ez alapból nincs polírozva és utólag szokták, mert látok ilyen és olyan változatot is képeken.
Egy polír mennyibe kerül amúgy ?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
whited
addikt
-
-
Djmarko
tag
válasz CharlieDrop #27144 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
-
-KP-
addikt
válasz Djmarko #27149 üzenetére
2003 végétől a 330i, 330d és 320d modellek kaptak egy hatodik sebességet, amúgy ugye ötsebességes autók. ezenkívül:
A két csúcsmodellnek a 30i-nek és a 30d-nek az alapfelszereltsége az alábbiakat tartalmazta, ami alapból csak ezekbe járt:
kartámasz
4 elektromos ablakemelő
króm keretes műszerfalkarikák
bőr kormány,
bőr kézifékkar és bőr váltószoknya
17-es felni (Styling 44-es) (mondjuk ez érthető, mert 16-os ugye nem megy fel rájuk)http://bmwe46tumblr.blogspot.hu/2015/05/par-gondolat-bmw-e46-osokrol-ii.html
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest