-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #26551 üzenetére
Telen volt olyan, hogy 1 honapig sajnos csak ott tudtam hasznalni. Ebben az idoszakban is ugyan annyit megyek, csak 7vegen mindig megvan az a parszaz km.
DPF kiszedese ezeknel csak extrem remap eseten indokolt, amikor mar tenyleg sok a korom. Az mas kerdes, hogy az mar nemcsak a DPF-nek nem hasznalna.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #26550 üzenetére
Jó helyen lett írva a chip nem ?!?! Én sem értem.... amelyik kocsi amúgy is jó nem szoktuk levenni a DPF-et meg EGR off meg ezek..... DPF ki van takarítva rendesen gépi regenerálás is megvan simán mennek Chip-et meg nem mind1 ki csinálja.... De ezt már te is észrevetted
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
zsolt1225
aktív tag
válasz CharlieDrop #26549 üzenetére
Akkor ez nem jó kalkulátor?
-
CharlieDrop
veterán
válasz zsolt1225 #26554 üzenetére
nem annyira, idézek:
Ennek alapján tehát a gépjárműadó 2015/2016-os mértéke így néz ki:
a gyártási évben és az azután következő 3 naptári évben: 345 Ft/kilowatt
a gyártás évét követő 4-7. naptári évben: 300 Ft/kilowatt
a gyártás évét követő 8-11. naptári évben: 230 Ft/kilowatt
a gyártás évét követő 12-15. naptári évben: 185 Ft/kilowatt
a gyártás évét követő 16. naptári évben, valamint az azt követő naptári években: 140 Ft/kilowattvagyis egy 8 éves 170 lovas aztó 230Ftx125
ha már legalább 13 éves, vagyis 2002-es, akkor csak 185Ftx125@DPF: téma, ugye aki sokat városozik, azok szedetik ki leginkább
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
zsolt1225
aktív tag
válasz CharlieDrop #26556 üzenetére
Jó tudni. Így már tényleg jobb a helyzet.
(#26557) BeZol: közben én is találtam már egy olyat ami jól számol, de köszi
-
Stukker1987
senior tag
válasz FET-MEN #26547 üzenetére
DPF-el semmi gond nincs,ha tudja az ember a tervezés és kivitelezés korlátait.
Tehát városozásra alkalmatlan egy nagy dízel vagy modern turbós benzines. Nemcsak a DPF miatt,egyszerűen belülről kokszolja magát össze a szerkezet,amit a DPF-nél vesz észre az ember az nem ott kezdődő jelenség...
Nálam aki nagyon ritkán használom az autót városban a 600-700km-es regen az általános...
A force regen pedig kifejezetten kerülendő a hozzáértők szerint,gondoljunk csak bele hogy megy végbe a folyamat...nyilván 1-2 alkalom nem gáz.
Én is azt vallom,mint ismerősöm:Városba 1400-1600-os szívó benzin
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
FET-MEN
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz Stukker1987 #26559 üzenetére
Tul van ez a DPF aggodva. Nem olyan kenyes dolog ez, es varosi hasznalat mellett is eleg neki, ha neha elviszed palyazni. Nekem valszeg a nemet autopalya az, ami tisztan tartja. Evente negyszer, biztosan nem kell plusz gazolajat dontenie a kipuffba, megvan a homerseklet anelkul is.
A kokszlerakodasra en is kivancsi leszek. Nemsokara kiderul, mi van az EGR+szivosorban. Gyanitom, lesz vele munka.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Viszlát
addikt
Meghajtottam ma egy 4 hónapos X5 M50d-t, hát gyerekek, az valami egészen valószerűtlen, ahogy ez a böhöm autó ezzel a motorral mozog. Nem mostanában lesz ilyenem, majd talán ha lesz család, de rendkívüli élmény volt, elképzelni is nehéz mit csinálhat ez a motor egy sima ötösben...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
BeZol
őstag
válasz Viszlát #26563 üzenetére
Hát ugyanúgy ment autópályán mint az én 1810kg-os 30d-m, akkor viszont ugyanúgy kell h menjen, mint egy 258 pacis 530d az 1740kg-jával. Érdemi különbség 0-100 között van csak, meg ugye a magasabb pozíció miatt durvábbnak érzed a dolgokat. Egy 535d már simán leautózza. Az M550D-nek brutális felára van (535d 17 mFt, M550D 24,8 mFt), és 1945kg az xdrive miatt, nem 1810kg, mint egy xdrive nélküli 535d. Szerintem egy sima 535d chipelve legalább 360 lóerőre a józan választás, és ugyanúgy fog menni autópályán, mint egy M550D chip nélkül. (mellesleg szerintem hányásul néz ki az M550d-s típusjelzés, persze el lehet hagyatni)
Persze használtan már nincs ekkora ordas különbség árban, ott már elgondolkodtatóbb lehet egy M550D, egyébként szerintem hülyeség, főleg h a 30d-kel már rendesen lehet gyorsulni 230ig zökkenőmentesen, a 20d-k pedig csak 180ig tartják a tempot úgy-ahogy
520d -> X5 30d
525d -> X5 40d
530d -> X5 M50D
535d és M550D pedig már az X5M autópályás tempoját hozhatja. -
BeZol
őstag
válasz LuckyL #26565 üzenetére
0-100on jobb is az X5 az összkerékkel (5,3 kontra 5,8), de autópályán ugyanott van 110 és 230 között (tudom, tapasztalat 120km-es távon végig padlógázon volt hozzá szerencsém), aztán 530d otthagyja. Azért 1785kg kontra 2265kg, és sokkal brutálisabb a légellenállás, ami a sebesség növekedésével egyre jobban számít.
Egy X5-ösbe pedig azért kell 30d motor legalább, hogy hozza a többi 20d dinamikáját. Az x5 25d pedig már 520d dinamikára sem képes, de 18d-nél azért jobb.
258 kontra 381 lóerő, de kell is azt a súly/légellenállástöbbletet etetni. (audi már 272nél jár 1 turboval a Q7-ben, szóval lassan bmw is követi)
Én egyébként nem fikázom az X5-öst, mert batár nagy, és tökéletesen elfér benne minden, és szerintem is kibaszott jó olyan magason ülni, csak ha valakinek egyszer lesz ilyen, számítson rá, hogy autópályán egy 30d már otthagyja. Engem biztos frusztrálna
Mikor vezettem az X5 30d-t, akkor gyengének éreztem a 30d-mhez képest, és mondtam is, hogy ide szerintem a 40d motor kell, hogy hasonló élmény legyen. Eltelt 2-3 hét, és autópályán összefutottam egy szlovák rendszámos X5 M50d-vel, és ugyanazt tudta 110-230 között. Azalatt jobb, afelett rosszabb, ennyi, csak jó tisztában lenni vele. Azért szép dolog ilyen menetteljesítmény egy ekkora batártól, de akkor is brutális a felára, tök baromságnak tartom egy 35-40d-hez képest. Használtan már más tészta persze.
Ha most vennék új bmw-t, akkor szerintem 3as GT lenne 35d xdrive-val. Forma kicsit fura, de nekem tetszik, és praktikus nagyon. (1820kg, 4,9 a 0-100, 313 lóerő, és 1300-3000 között végig 600nm nyomaték. Nekem most csak 1750től lódul meg brutálisan a kocsi)
Egy M550D 4,7 alatt gyorsul százra, 2000-3000 között van 740nm nyomatéka, tehát kis fordulaton kb ugyanott lehetnek, és mindkettő 250nél korlátoz, csak az 5ös már 1955kg, és hát 15,6 mFt kontra 24,8 mFt...
Egy bagatel chipeléssel 380 lóerő és 740nm nyomaték hozható ki ezekből a 35d-kből, és akkor a kedvezőbb súly és légellenállás miatt már meg is eszi a közel 2xer annyiba kerülő 5öst. (tudom, 5öst is lehet chipelni 435 lóerő 840nm-re, de akkor is csak 3 évesen fog annyiba kerülni, mint egy 3gt újonnan, addigra pedig itt az új 5ös ) -
Möhe
addikt
válasz CharlieDrop #26567 üzenetére
Van baj
-
-KP-
addikt
ahogy nézegetem a kínálatot mobilén e90 mindig 2-3 ezer ajróval több, mint az e46os modellek. még akkor is ha kb. azonos futási teljesítmény és évjárat áll mögötte. szerintetek megér ekkora felárat az e90?
-
-
Clapaucius
tag
Valaki DABAS közelében ismer olyan szakit, aki szépen políroz?
Köszi....
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #26573 üzenetére
Ez oké. De miért? Konkrét indokot tudnál mondani rá?
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #26577 üzenetére
Nekem van nívópálcám. Ablak kapcsolók most h így írod, lehet kicsit hátrébb vannak mint kéne, de más autó, más szokások. Vízhőfok mérőt én is kicsit hiányolom, de amíg nem melegszik be, nem is gyorsul úgy, meg mintha vissza is fogná magát és a hangja is másabb. Ha túl melege lesz, akkor meg nyivákol úgyis
Ha a tartósság a fontos, akkor inkább E46 utolsó gyártásból, mint egy friss E9x a gyártás kezdetéről. Mi is inkább 1 évet vártunk, mire megvettük, addigra módosult pár apróság. Valamelyik német újságban szoktak 100k km-ig tesztelni autókat, aztán szétdarabolják, és megállapítják mi mennyire rossz és milyen egyéb problémák voltak. Én mikor utoljára olvastam ilyet, akkor pont egy A4es audiról volt szó, és felsoroltak vagy 10 hibát, amiből 8at a kezdeti gyártás óta eltelt 1,5 év alatt már orvosoltak, mert más lett az anyag, a beszállító, módosult picit ez-az. Én ha egyszer használt bmw-t vennék, biztos, hogy a típus megjelenését követi legalább 1 évig gyártottakat elvből elkerülném.
A lényeg, szerintem sem éri meg a felárat. (a facelift előtti E90-91 nem is tetszik, annyira ingerszegény szegényke, viszont E92-93-asoknál meg pont a facelift utáni nem tetszik ) -
-KP-
addikt
feketében jobban tetszik az e46. ezüstben az e90. az e90 szürke belseje sztem is ingerszegény, vagy mire értetted, h ingerszegény, ha nem erre?
Itt egy fekete e46, sztem ez ugyanaz a kocsi, mint amit mobilén nézegettem az utóbbi pár hét alatt. még hogy saját használat. kac kac. 6 ezer euróért volt meghirdetve, gondolom kis alku belefért volna még.
Ehhez képest mondjuk ennek a belseje nem igazán tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
peetmaster
senior tag
Tudnátok nekem ajánlani olyan weboldalt, ahonnan érdemes vásárolni jégfehér színű (gyári) Angel Eyes szettet E60-ba (2005-ös évjárat)?
Ezeket az oldalakat találtam: 1 2 3
Nem akarok filléreskedni, így mindenképp a lehető legjobbat szeretném, viszont nem értek a gyártókhoz/márkákhoz, hogy melyik a best. Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
válasz peetmaster #26580 üzenetére
Ne weboldalt, hanem típust keress! Nekem M-tec van pár éve, azzal nincs baj.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
BeZol
őstag
Lámpa formája elől/hátul, és a motorház domborulata szerintem nagyon sokat dob a faceliftes E90-E91esen.
Egyedül a hátsó lámpára mondom azt, hogy szép a facelift előtti és utáni is, de a frissített első lámpák és az a domborulat a motorháztetőn viszi a prímet, persze a lökös is más lett, de az felőlem egykutya.
A belseje felszereltségfüggő. Nekem pl. nem tetszik, ha nincs ott a navi, ami odadomborít középre, de sokszor ha meg van, akkor sima business, ami pedig nevetségesen gagyi egy professionalhoz képest, annyival keskenyebb. E46-osban még nem ültem -
BeZol
őstag
Egyébként csak most így képről vettem észre, hogy másképp áll a hűtőrács elől, és a hátsó lámpáknál pedig lett egy bevágás
Visszatérve a belsőre, szerintem a design a prof. navival adja ki magát, különben kong az ürességtől az a rész, vasalni lehetne rajta
A 3. képen láthatod (ez már faceliftes E90), hogy más a navi kapcsolója (egyébként a navi grafikája is más lett, a lámpa kapcsolója krómozott lett, és talán az alapkormány is más).[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #26584 üzenetére
Milyet ????? vastankos és föl szokták ütni ezért szoktak általában kilyukadni. Lehet rohadás de azért nem vészes ilyen szempontból. Hátsó futómű miért szívás ?!?! hasonló mint az E39 nek olyan szempontból,hogy ugyan olyan nyűgös. fütésboxon rengeteg motor van de szerintem nem vészes. a ventilátor csere szar mert ki kell venni a műszerfalpárnát. Régen csak 7-eseket szereltünk és csak 750-eket.... Mára sokat változott minden....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FET-MEN
veterán
válasz peetmaster #26580 üzenetére
Iphone 7
-
-KP-
addikt
ebben igazad a faceliftes e90 az valami isteni. melóhelyhez közel van is egy fekete faceliftes 325i bézs belsővel, fabetéttel sportkormánnyal bmw alufelnivel. nagyon elegáns autó. de ez nekem már nem fér bele. A sima e90re is még gyűjtenem kéne jódarabig. e46-ra már lesz keret pár hónapon belül.
-
FET-MEN
veterán
válasz peetmaster #26588 üzenetére
Szia! Az angel eye maga a helyzetjelző. Itt komplett karikacsere történt. A karika tartalmaz 120smd-t. Műszakin is átment, és nem piszkálja a közegellenállás
Értelemszerűen a bal oldali a miénk. Sima ledre cseréltnél ennyivel erősebbIphone 7
-
FET-MEN
veterán
válasz peetmaster #26592 üzenetére
Igen, annyiba minden megvan, (ha nem tudsz eljutni a sráchoz akkor a posta még odavissza, én már 2x bíztam rá lámpát postávak, korrekt srác. )
Még jobbam fog kinézni karikacserével. Egyszerűen tökéletesIphone 7
-
BeZol
őstag
Akkor nézzél olyan facelift előtti E90-est, ami M-paketos, mert az ugyanúgy néz ki facelift után is, a kormány is ugyanaz az M-sport, és ha kéziváltós, akkor az is M-es kéziváltó, ami nem változott. Motorháztetőt tudsz utólag cserélni, első lámpákat is, a hátsó lenne csak macerásabb, mert ugye a csomagtartó is mást facelift után.
A frissített iDrive kezelője sokkal elegánsabb, és a grafika is szebb, de szerintem ami faceliftig volt, az is jó.
A facelift előtti xenon nélküli a képen, azért bmw karikák nélkül...És belül a facelift előtti:
Ezeket a betéteket lehet cserélni biztosan, így amiatt sem aggódnék.
Nekem pl. ilyen belül:
Képen fura, mert simának tűnik, holott a valóságban ilyen: -
zsolt1225
aktív tag
Na végre sikerült megtalálnom az igazit
2001-es évjárat, olaszból érkezett 320i 170 lóval. 140ezer km, bmw szervizbe lekérdezve. Az előleg otthagyva, holnap kezdi intézni a csávó. Szép kívül, belül, nagyon sok mindent kicserélt benne, tudja igazolni is, egyébként autószerelő, teljesen korrekt. Egyedül a motoros hátsó roló nem működik, de azt mondta, hogy sajnos nem tudja megcsinálni, nem is nyúl hozzá. Alig várom, hogy elhozhassam![ Szerkesztve ]
-
zsolt1225
aktív tag
válasz Phobion #26597 üzenetére
Köszi!
Melyik oldalon? Használtautón. Vasárnap este vagy hétfő reggel tette fel a csávó és hétfő reggel már hívtuk is. Tegnap elmentünk és tényleg annyira patent, hogy hozzuk is majd. Garanciát is vállal a munkájára, meg mondta, hogy későbbiekben is kereshetjük majd, télre tud hozatni németből téli gumit olcsóbban.Még előtte kértem tőle képeket, de olyan szar fotókat csinált, rossz fényviszonyok mellett, fakó volt minden, de reménykedtem, hogy csak a képek rosszak. És tényleg érdemes volt megnézni, belülről is szép minden.
[ Szerkesztve ]
-
Phobion
őstag
válasz zsolt1225 #26598 üzenetére
csak azért kérdeztem, hogy külföldi oldalról, vagy használtautóról sikerült, tényleg gratula, vigyázz rá amennyire csak lehet, gyönyörű
attól tartok, hogy mire én oda jutok, hogy oké ez az E46 project addigra nem lesznek ilyen szép példányok
azt esetleg privátban megkérdezhetem, hogy mennyit kért az illető? kalkulálási célokból érdekelne kizárólag
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- Ackbar admirálist kínálja egy GeForce-on az NVIDIA
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honda topik
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Autós topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen