-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Möhe
addikt
válasz Henry1990 #28700 üzenetére
Szia!
Azokban mind kivétel nélkül, 3-400 ezer alsó hangon! Az órában van annyi,nem a motor/hajtásban.
Tessék egy kis infó: vásárlási segédlet.
Vásárlás előtt bevizsgáltatni/állapotfelmérést készíttetni olyan helyen ahol értenek is a BMW-hez,és nem pékek vannak kantáros gatyában behajolva a motortérbe!!!
(nem feltétlen márkaszervíz).
Elég sok műhelyt említettünk az utolsó 100-200 hsz-ben, pörgess vissza!Tényleg be lehetne tenni az összefoglalóba a műhelyeket/segédletet/típushibákat/stb-t.......
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz Kleroo #28703 üzenetére
hogy érted h nincs kettőstömegű?
amúgy az n47 felkerült erre a "dicsőséges" listára is:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/
de ezt már 8000x leírtuk. csak használni kéne a keresőt
-
MPowerPH
félisten
válasz Kleroo #28703 üzenetére
Csak a lanc lehet a gond, ami ha szakad, akkor millios tetel. Az automata miatt Neked a kettostomegu kiesik, es szerencsere a valto az megbizhato darab.
En ugy mernek venni 20d-t, ha egybol elvinnem lanccserere. Kicsit tobb mint 300k korul meguszhato, ha jo helyre viszed.
Mas egyeb teren nincs veluk problema. Csak a lanc miatt van a listan... Egy TDCi vagy CR TDi hosszabb tavon sokkal tobbe lenne, mert azoknal a kettostomegu, befecskendezok, dpf is szeret megdogleni.Amit emberunk felsorolt, az nem gaz, es nem nagy tetelek. 200k km-nel esedekes egy nagyszerviz, amikor a vizpumpat, termosztatokat, az egesz belt drive-ot cserelni kell. Ha addig nem voltak cserelve, alt. a lengescsillapitok is akkor erik el a veguket, toronycsapagyakkal egyutt. Fekek szinten. Szoval lehet erdemes nezni olyat, ami 220k km-el arulnak. Azoknal ezeknek a csereknek meg kellett tortennie, es ha megtortent, akkor azzal sokat sporolsz.
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Henry1990 #28700 üzenetére
Hát alsó hangon 300-400e van bennük, az én benzines 523i-mben van 311ezer.
Kormány szervó ne ropogjon még hidegben se, aki most azt mondja hogy a szervó olaj miatt azt hajtsd el, max nehezebb kicsivel tekerni.
Többi meg általános dolgok mint minden típusnál, mennyiért nézel amúgy és felszereltség ? -
Kleroo
veterán
válasz MPowerPH #28708 üzenetére
Értem, köszönöm.
Lengéscsillapítóval nem less gond, az még sokat bír érzésre. Abszolút újszerű a kocsi futása, feszessége. Jártunk vele macskakövön, tipikus ramaty úton, és abszolút síri csend, magabiztos tankfeeling, 4nehéz fővel sem hintapalintázott egy picit sem.
Vízpupma,beltdrive,termosztát “gócpont” kötelezően kell 200nál, vagy jellemzően addig bírják? (A fedcomp jelenleg csak hátsó fékbetétcserét esztimál 7k km múlva)
Szerinted mennyit ér cakkpakk? (ráadás 17es felnivel 3.250e a kikiáltási ár) belter állapota pedig inkább közepesen jó, az nem maku. De egyébként 100% h törés-bohóckodásmentes példány. Ezért is mondanék le róla nehezen.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
MPowerPH
félisten
válasz Kleroo #28710 üzenetére
En a csillapitokat megneznem, voltak e mar cserelve. Ha igen, akkor nincs gond, de papirnak kellene lennie. Ha nem, akkor cseresek. Ezeknel az feszes modern autoknal mar nem erzodik az, ha rosszak. Probapad mondja csak meg. De ha nem voltak cserelve, akkor biztosan kukasak.
Amit felsoroltam, az egy 200k km-es nagyszerviz. En anno lekertem a BMW -tol, mit ajanlott ilyen futasnal cserelni, ezt egyeztettem a Mesteremmel, es a szerint lett cserelve. Valszeg birnanak tobbet is, de 200k km-es futasra vannak tervezve, tehat akkor ajanlott a cserejuk.
A compnak ne hidj, nem biztos, hogy realis, amit a betetekre ir. Plusz a tarcsakat is illik megnezni. Ha nagy a valluk, akkor szinten cserelni kell oket. Ha cserelve voltak a multban, akkor kell lennie papirnak rola, hogy hany km-nel tortent meg. Ha nem, akkor a tarcsak is kb. elfogyas hataran vannak. Es uj tarcsahoz mindenkeppen uj betet dukal.Ezzel a felszereltseggel erosen tularazott.
Nekem ez volt a 200k km-es nagyszervizem, 618k korul volt a vege. Viszont nem volt benne a lengescsillapito, toronycsapagy csere, meg a bal turbocso is erintetlen maradt. Ezek most vannak napirenden, ami ujabb 350k korul lesz.
Az alkatreszarak a fekeket leszamitva kb. megegyeznek a 20D-vel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
Kinéztem egy első lököst E39-re, árban jónak tűnik.
Vélemények, vagy mik a márkák amit érdemes után gyárottban is és jól felpasszol is.
Képről jónak tűnik, lehet nem a megcsináltatásnál maradok, hogy a ködlámpám rögzítője kitörött a mostaniból úgy se ér sokat az a lámpa max dísz, hanem már felrakom amit a véglegesnek szánok.Más: 1. hsz-be ajánlott szervízeket berakjuk meg a nem ajánlott motorokat és az ajánlottakat is.
Egy kis gyik jó lenne, adott típusoknál régebbieknél persze.[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz MPowerPH #28713 üzenetére
Lent van Debrecenben, nem rendelem meg vakon, viszont úgyis megyek hó végén le, beugrok hozzájuk.
De jobb lenne BP-n találni valami hasonlót.
Plusz színre fújás kb. 10-15-ből ki is jön, az alsó koptatót nem akarok rá, így is elég alacsony lesz városi közlekedésben, még ültetni se fogom, bár picit van mert M-es 2-3 centivel alacsonyabb.De valami ilyesmit szeretnék kihozni belőle:
[ Szerkesztve ]
-
Henry1990
tag
válasz ADAM1337 #28709 üzenetére
Köszönöm mindenkinek!
Nos, ami a felszereltséget illeti: Fontos a navi, automata válltó, és a kormány se legyen az alap, mert az undorító szerintem. A Km óra álláshoz csak annyit fűznék hozza, hogy németországban veszem, és a legtöbben 230-330 000 van. Persze itt is divat az óra tekergetés.„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
H.Ezredes
őstag
válasz Kleroo #28678 üzenetére
Találtam csomó kocsit . Vannak elég jól felszereltek is de van sok fapad.... Mindenképp egy jobban felszereltet kéne nézni. És vásárlás előtt mindenképp egy átvizsgálás !!!!
(#28711) BMW001
Hiába a km ha nem cserélik le.... Sokan nem úgy gondolkoznak mint te,hogy mondom ezt vagy azt cseréljük le és lecseréled hanem még bírja meg majd eladom... Ill sokan csak akkor cserélnek valamit ha már lehullott v éppen le akar hullani.
(#28716) Möhe
Vettél M packet-et ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
cocki
tag
Üdv mindenkinek,
Eddig nem voltam nagy BMW-s de megtetszett a Z4-es roadszter mint nyári autó. Kérdésem az, hogy 2,5 si motornak van e valami kehélye mivel a 2 literes blokk ott van a Totalcaron mint no go motor a minimális hengerfal távolság miatt vagy ez más konstrukció és nem kel emiatt aggódni?
Halál a hamis császárra,az épelméjűség a gyengék útja, te is hallod a hangokat, szólítanak
-
erikke17
őstag
Bakker most nézem, hogy nem is olyan egyszerű ez az első M-es lökös 39-re.
Passzoljon ugyebár a PDC szenzor, lámpamosó is legyen rajta. Kellenek új fékhűtő csatornák? Meg takarók is mindkét felére ahol a hőmérséklet szenzor van? Ezekből ahogy látom van fékhűtőnyílással meg anélkül is.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Möhe
addikt
válasz erikke17 #28726 üzenetére
Melós dolog hogy minden stimmeljen,mi....? Én beszereztem kivágott grill rácsot fékcsővel együtt
Az sem baj,ha a karosszériához is passzol,és nem csálén áll,mert befeszegeti az ember a "helyére".Ha meg tényleg M-esítesz, le sem írom mit kell tenni, szép a lista annyit elárulhatok
-
negro
őstag
válasz erikke17 #28726 üzenetére
Hat a gyari M sport nem csak annyibol all, hogy mas az elso-hatso lokharito muanyag hej...
A mellett irto gagyi ha vki lecsereli vmi utangyartottra azt is csak elol. Plane butan mutat a szeria alap hasmagassaggal es stb.''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
Ha jol van megcsinalva, akkor az ABS muanyagos megoldas mar nem gagyi. Regen az uvegszalasak katasztrofak voltak.
Hasmagassagot egy jo csillapito/rugo szettel meg lehet fejelni, es garantaltan jobb lesz, mint a gyari.
Amit kicserelnek meg, az a kormany.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #28729 üzenetére
Persze. Akkor ha nem csak a hejat cserelik. Csak mivel ugy majd 2x annyi lenne a dolog marad a kucig. De a M logo az megy fel rogton a csomira Kar, hogy meg a gyari M sporton se volt M logo hatul. Csak oldalt a diszlecben az is opciokent.
Sajnos latok ilyeneket. :/
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #28732 üzenetére
Most konkratan N52 -rol beszelsz? Mert ilyet nem hallottam M52-54 rol soha. M54 rol is csak a gyarilag viszonylag magas olaj fogyasztast.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
erikke17
őstag
Megkaphatom azt a bűvös listát? Na igen jó lenne olyat aminek azért van formája, hogy ne pajszerral kelljen befeszegetni.
Mármint a lökösben ami van grillrács két "O" nyilással a szélén?
Nézegettem képeket nem vagyok benne biztos de m-hez jó az eredeti fékhűtő.
negro - Tudom, hogy sokkal több dolgot kéne cserélni de most komplett futóművet nem fogok. Természetesen első hátsó lökös lenne cserélve meg még néztem a csomagét ajtóra azt a kis diszkrét légterelőt
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #28736 üzenetére
akkor ez olyan mint columbo felesege. sose lattad max hallottal rola ergo nem is letezik. bar ahogy irtam en ilyet meg nem is hallottam. ez ilyen 1 a milliobol elofordulo dolog?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Möhe
addikt
válasz erikke17 #28735 üzenetére
Hogyne!
Az M-esítési folyamat : tádááá
Mobilgumin Daninál olyan középrésszel kapsz első lököst, ahol nincs kivágva a fékhűtőnek a lamellák.
Én így másik fórumrol vettem gyári rácsot/fékhűtő csővel.
Ebay-en meg van dögivel körkivágásos/sima grill rács is. -
ADAM1337
nagyúr
válasz erikke17 #28726 üzenetére
Igen én is emiatt nézelődők, mert nekem nyílásos a gyári, mondjuk a hő szenzor megoldható ha egy jó rögzítést csináltatsz egy műanyagossal.
Most egyelőre helyre rakatom a gyárit úgy döntöttem, a dob ív 3ezerből van meg a gyári, a ködlámpámat kellett műanyagosnál forrasztani füleket rá, hogy újra berögzíthető legyen az egész művelet 5k-ból kijött, egy jó parkolás eredménye full sötétben.
De én is jobban körbe járom a témát. -
H.Ezredes
őstag
Nem is mondtad.... Kihagysz ezekből... Írj nyugodtan. Mire gondoltál konkréten mit írjak ?
(#28723) BMW001
jaja de költeni a kocsira na azt neeeeeem..... Sokan úgy veszik,h huh erre költeni is kell akkor nem
(#28730) negro
Ez így nem igaz bonyolultabb mint egy M54-és szarabb is annyival... Sajnos egyik benzines sem pénztárca barát a turbos benzines meg siralom egyenesen Komolyan mondom,hogy jobb egy Dízelt venni.....
M54B25-30-as motorok a legjobbak M52TUB28 is
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
Ezekrol meg en sem hallottam. Tudtommal a sima M52 meg a TU, meg az M54 a BMW egyik legjobb motorjai, kimennek a vilagbol, igazabol nincs veluk baj, ha az ember nem rugatja hidegen, mert abban az esetben eleg konnyen hengerfejes lesz. Azt tudom, hogy a 4 hengeresekkel sok a baj, de ezekrol meg en sem hallottam, pedig E39 klubbon is volt tema.
H.Ezredes: Jah, ezekrol az uj benzinesekrol eleg rosszak a hirek. Amiota valtoztattak a befecskendezesen, nagyot fordult veluk a vilag. Pedig egy darabig forsziroztam azt a 35i -t, de mar a twin scroll -osat, de mindenki lebeszel. 4 hazzal odebb van egy 30i, azzal is voltak gondok. Anno meg felvetettem a tulajnak egy cseret, ne ment bele(ove 2 evvel fiatalabb, meg vajbor, de ertekben ugyan ott vannak), most banhatja.
Na, akkor csak megerositetted. Persze utolag latom, hogy N -rol volt szo. Na igen, az mar mas teszta.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #28743 üzenetére
Szerintem az sem, csak azt nem ismerem. M52 -ot szereltek E39-be, onnantol vagyok kepben, visszafele nem. Viszont az M50 -es blokkok egy resze ma driftautoban szolgal, vagy sima amator palyaversenyautoban, es birja a kikepzest, szoval biztosan azok is rendben vannak. Heti akar tobb oras red line-t nem minden motor birna tartosan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #28745 üzenetére
És az E39-ben lévő kis V8-ak milyenek? A 35i nem szimpatikus, mert azok már öreg autók, de a 40i-ből egy 2002-2003 körülit lehet elvállalnék, ha nem találok szép 30i-t.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #28746 üzenetére
Kis V8 -ak? A 40i a maga 4398 cm³ -el nem eppen aprocska, foleg a downsizing korszakaban. 35i miert lenne oreg? A 245 loeros valtozatat 99 es 2003 kozott gyartottak. 40i -bol akkor eri meg, ha talalsz 6 gangost.
Tan van korlatlan uzemanyag kartyad?
Egyebkent ha mar ilyen bivaly gepet akarsz, akkor en a helyedben most kivetelesen nem vetnem el a sotet oldalt sem. Pelda, mert volt szerencsem mindegyikhez. Fogyasztasban joval jobb, menetteljesitmenyben pedig szinten kicsit folotte van, foleg egy jol megirt remap utan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #28747 üzenetére
A nagy V8 az M5.
Nem tudtam, hogy 35i-t olyan sokáig gyártottak, nem láttam még 99-nél fiatalabbat sosem. Mindenképp automatával szeretnék venni, és a legszimpatikusabb a 30i, az még nem olyan halálos fogyasztású.
De a V8 az V8, ha nem nagyon problémás motorok, nem zárkózom el tőlük. Persze lehet, hogy a végén egy 30d lesz belőle, bár azokból még reménytelenebb szépet találni, mint a benzinesből. Főleg, hogy felszereltség terén nem akarok kompromisszumot kötni.
Nem kedvelem az Audikat, még egy ennél újabb A6-ba sem ülnék be az E39 helyett.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #28748 üzenetére
Pedig ha hiszed ha nem, akkoriban az Audi nagyon igenyes volt.(most is az, csak sok a VW elem) Csak gondoltam megemlitem, hogy van valasztasi lehetoseg, mert nagyon jo, kenyelmes, igenyes auto.
Igen, 35i -bol volt 2000 utani is, de nagyon ritkak. A 30i mellett kevesen vettek, ugye loerokulonbseg az majdnem nulla. Aki meg V8-at akart, az vette a 40i -t.A 40i automataval 13-14L, atlagban. Varosban meg 20. En egy 6 gangost hasznaltam 2 hetig, 12l korul jottem ki, majdnem csak orszaguton.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #28749 üzenetére
Én elhiszem, tudom, hogy jó autó, de nekem nem tetszik. Vezettem hosszabb távon egyszer az általad linkeltnél eggyel újabb, 2007 körüli A6-ost, 3.0TDI-t, nagyon magas felszereltséggel. Nagyon ment, nagyon csendes volt, kb. 30 ezer km volt benne, de jól esett visszaülni belőle az akkor 280 ezer körül futott E39 530d-be. A BMW-ben otthon érzem magam, az Audi nekem idegen.