-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
Egy kis kettős tömegű és kuplungszett csere M57TU
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #29302 üzenetére
E39-nel magasan van. Meg nem mind1 az, hogy M -es a futomu, vagy sima.
Haver faceliftes 320i -je vs az enyem. Sajnalom, hogy a facelift miatt nem tudok gyari ledes elso indexeket hasznalni, de nagyon ocsmany, ormotlan valamit csinaltak a facelift elotti E92 elso traktusbol. Azok a lampak szornyuek. Es meg haver is azt mondja, hogy ez nem jol sult el nekik, eleg lett volna a fenyszorot atepiteni LED -re. Hasmagassagban itt is van kulonbseg, es nem az ultetorugo miatt, mert az alig faragott a gyari magassagon. Az enyem ugye Sport, az ove mezei. Meg nem ertettem, olyan furcsan mutatnak rajta a 19"-os kerekek. Aztan rajottem.... Neki elsporoltak a fektarcsakat, meg az elso nyerget.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
crissprivat
senior tag
-
ADAM1337
nagyúr
válasz crissprivat #29308 üzenetére
Nem hiszem, hogy hülyeség, azért majdnem 2x-es Nm-hez kell az erő megfogni is.
-
MPowerPH
félisten
válasz crissprivat #29308 üzenetére
Persze, nem mondasz hulyeseget. Nagyobb motorhoz nagyobb fek is dukal, evidens. Suly is nagyobb. Egyszeruen csak a 19"-os felnihez kicsinyeltem azt a fektarcsat, olyan butan mutat. 18" fole nem mennek, sot, maradnek 17"-nal a 20D-nel, mivel az nem a sport kategoria. Es akkor a tarcsa is kitoltene a felniben tatongo lyukat. A komfortot nagyon rontja a 19", sajat automon tapasztalom. Ahol masok atmennek fekezes nelkul 50-el, ott nekem 20-ra le kell lassitanom, mert szetesne az auto. Haverom vitt a Mazda 3 -asaval, es ahol nekem olyan volt az auto, mint egy szeker, ott nala eszre sem venni, hogy vannak az uton lyukak, vagy eppen fekvorendor. Ossze sem hasonlithato a komfort. Pontosabban nalam az a szo nem is letezik, igaz, vesekovem sem lesz soha.
fullextra: Kinezetre lehet nem mutat, foleg ugy, hogy az eleje van magasabban. Ellenben a mindennapokban praktikusabb az a magassag. En is a kinezet miatt vettem ulteto rugokat, de abbol a legszolidabbat. 25 - 5 -nel nem volt enyhebb, es igy is mindenki azt mondta, hogy a helyemben 45 -25 -ot raknanak az autora. En orral nem tudok sehova sem beallni, mert a padka leuti az elejet, es sokszor gondban vagyok, mert leer az auto. De legalabb a komfort javult a gyari rugokhoz kepest. Majd most kivancsi leszek az uj gatlokkal, es egyeb futomu elemekkel milyen lesz. Ha meg kellene tippelnem, akkor rossz uton meg ramatyabb, rendes aszfalton meg fekudni fog mint allat.
Tied az auto? Nagyon szep lehet a belsoje, a kedvenc szinosszeallitasom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #29312 üzenetére
Család van ?
Ha nincs akkor E90, ha van E60.
Nekem spec az E60 M-packet-el eléggé bejön, valószinűleg az lesz a következő, de nem csak ezért lábtér és a hátsó utasoknak több hely van.
Az E90 viszont sportosabb, könnyebb is jóval, tudtommal. -
Skimaster
senior tag
válasz CharlieDrop #29312 üzenetére
Én e60 touring,mert családos vagyok,több gyerekkel....most e46 touring van,előtte e39 sedan volt,de már pár hónapja sóvárgok a 6 henger dízel röfögésért és nagy püffedt kasztniért....hiába,ha egyszer volt már nagy vas,nehéz visszaülni egy kisebbe...legalábbis nekem.Felszereltség minimum nálam:bőr,xenon, automata, tempomat.Ha ezen felül tetőablak és/vagy memóriás ülés van az már happy....
Csak az a fránya 2 karikás műszerfal nem annyira jön be,bár az mindkettőben van....
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz ADAM1337 #29313 üzenetére
van, e46-ban is elférnek, de akkor felírtam ezt az érvet e60 mellé
köszi
(#29314) Skimaster:
oké, két ok e60/61-re, ültem már 39-be, vezettem, imádtamA felszereltségi igényeim hasonló
azért agyaltam, hogy e60 sok lehet: defekttűrő gumik (bár e90-en is van), AGM-es akkuk, ilyen finomságok, azok húzhatják a pénztárcát
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #29315 üzenetére
Nekem e39 van, de 3masok nem annyira kényelmesek, voltak nekem e46 és társai az újban nem ültem még.
De az E60 szimpatikus belsőre, külsőre tény hogy az E90/91 szebb, de valahogy a komfort miatt választanám az E60-at. -
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #29312 üzenetére
Facelift sokat dob E90esen, míg E60ason szerintem annyira sokat nem.
E90esbe szerintem elég szar hátra ki/bemászni, E60as jobb ilyen szempontból.
E60asból talán több lesz a jobban felszerelt, azokra talán többet költöttek extraként új korukban.
Szerintem bármelyik is tetszene, 30d motorral vegyed, mert ugyan úgy 3literes, tehát nagyon-nagyon minimálisan enne csak többet a 25d-hez képest, ámde a 25d is bőven elég a hétköznapokra. -
CharlieDrop
veterán
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #29318 üzenetére
milyen e46-ot hajtasz perpill?
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29312 üzenetére
En anno ugyan ezen dilemmaztam, igy lett aztan E92. De ugye nekem nincs csalad. Eloszor is azt javaslom probalj ki egy E60-ast, meg egy E90-est. Nekem pl. az E60 mar tul nagy volt, az E90 meg akkora, mint az E39. Kenyelemre ugyan ott vannak, leven tok ugyan azok az ulesek vannak bennuk, leszamitva az E60-nal elofordulo komfortulest. Amire jo figyelni, ne az alap ulessel, hanem a sportulessel vegyed, barmelyiket is. Az alap ulesek szerintem kenyelmetlenek.... E60-ban tobb a hely hatul, es ennyi. Meretben ugyan azok, mert a kardanalaguton vegigfuto konzol szelesebb az 5er-nel. Ha az E90 kenyelmetlen lesz, akkor az E60 is az, mert nincs kulonbseg. Ha nem sport csomaggal veszed, akkor kicsit puhabb azert az E60, de ez szinten mindegyikre igaz. Belsore ugyan azok, mivel az osszes a korabeli BMW belso majdnem azonos. Vezetesi elmeny teren E90 a nyero. Kisebb, konnyebb, direktebb. Ami az E60 mellett szol, hogy sokkal jobban felszereltek, tobb extra volt rendelheto hozzajuk. Ez egyebkent kesobb nem biztos, hogy jo, mert tobb dolog van, ami elromolhat. Extrak kozul egy dolog van mindket modell eseten, amit kerulni kell, barmennyire is 'rohadt jo' dolog, ez pedig az aktiv kormany. HUD(csak E60) nagyon jo viszont, kanyarkovetos bixenon szinten, amiket E60-ban nagyobb esellyel talalsz. Aztan az emlitett komfortulesek szinten E60-nal. Erdemes azokkal venni, mert eg es fold a kulonbseg akar a sportulesekhez kepest is. E90-nel mindenkeppen idrive -osat vegyel, es mindkettonel abbol is a Professionalt.
A motor teren en a mostani helyzetre valo tekintettel a 25D-t valasztanam mindket modellnel. Ezek is 3L -es motorok, nincsenek kihegyezve. Bele egy ECO remap, amitol erosebb lesz, es meg kevesebbet eszik. Autopalyan siman elmegy 5-6l -el, de nagyon jol megy, es a kis 2.0 dieselek sem tudnak majd kekeckedni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #29321 üzenetére
Köszi, ezek alapján bazi nagy plusz az e90-re
azzal egyetértek, hogy az e60 hatalmas, drabális.
A sportülések már az e46-ban is mesések
A többi extra nem létkérdés. Köszönöm a válaszodat.
Az igaz ki kell próbálni mindkettőt. Az e90 kimaradt az életemből teljesenNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #29322 üzenetére
Igen, padlora lehet. Nekem egyedul a komfortules volt az, ami miatt nagyon akartam az E60-at. Puhabb, mint a sportules, nem szoritja ugy az oldaladat, de azert van tartasa. Mikor beleulsz, olyan, mintha egy kenyelmes fotelbe suppednel. A legjobb dolog viszont, hogy tartja a hatad felso reszet, mivel a hattamla felso resze kulon allithato, es a fejnek is kenyelmesebb tamaszt nyujt. Na meg ha mazlid van, akkor jar hozza hutes, masszazs is gratiszban, de azok ritkak. Meg van meg aktiv valtozata, az meg idegesito.
CharlieDrop: Probald ki mindegyiket. Amelyikben jol erzed magad, azt vedd. En sem akartam 3er -be ulni az E39 utan, mert ugy voltam, meretben nem adom alabb. De az E90 az hatalmas. Az AGM -es aksi miatt meg ne aggodj, meg a defektturo gumik miatt sem. Az aksit egyszer kell cserelni, es ha nem start-stop, akkor rakhatsz bele sima akkut. Az RFT-s gumikat meg jobb kukazni, mert borzalmas veluk az auto. Be kell szerezni mankokereket, meg defektjavito keszletet az E90-nel, mert ott ugye nincs potkerek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #29323 üzenetére
Ne írd le az E60-at főleg az LCI-t LCI-t bátran ajánlom !!!!!!!!!!!! Kevésbé nyűgös és elég szép és jól felszerelt példányokat lehet találni. E90-hez képest igen is sokkal jobb az anyagminőség és komolyabb is az egész. Bent is jobbak az anyagok kevesebb benne az-az igazi ócska gagyi műanyag... Én az 1M-ünktől is kivagyok,hogy milyen gagyi szar műanyagok vannak benne és az E90 ugyan ez.... Én E60 LCI 35D-t vásárolnék és abból is keresnék egy szépen extrázottat Nem lehetetlen találni egy szépet. Én rengeteget ülök minden típusba és inkább egy E60... De persze függ attól is,hogy mi a cél. De persze E90-ből is van 1-2 ami nagyon szép !!! Én azt is szeretem vezetni hozzáteszem de egy E60 az komolyabb kocsi. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #29326 üzenetére
LCI a modellfrissítés. Kívül/belül/motorok Egy E60 LCI főleg egy jól felszerelt még most is elég modern és versenyképes véleményem szerint. 30D v 35D
De ha már E90 akkor egy ilyet kb
E60 meg pl
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #29312 üzenetére
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz H.Ezredes #29325 üzenetére
Akkor e60 oldalára megint egy plusz
Igen, mindenki azt mondja, hogy Facelift/LCI (ámerikaiasan ) modell-t szabad az e60-ból.Mi az igény? A kérdés jogos. Családi, kényelmes, nem betonkemény sportautó a célom, amivel ha kell lehet kicsit menni is (szerintem erre a 25d is alkalmas, de a 35d már meggyőzött egyszer).
A másik kérdés inkább az, mennyire macera szerelni, mert azért az sem baj, ha nem utálnak nagyon ha viszem az autót
És fontos ne legyen hisztis a futóműve, mint az e46-nak, ha egyszer rendbe rakom (mert ugye korból adódóan azt is kell míg nálam van), akkor ne kelljen azon agyalni, hogy ez a lengőkar vajon elhajlik és a szilentek bírnak-e 20000 km-nél többet.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-v-
addikt
válasz CharlieDrop #29330 üzenetére
E46-nak miert hisztis? Ugy hallottam meyle hd-t ha belerakod az birja utana sokaig, es le van a gond.. vagy nem?
-
-
CharlieDrop
veterán
amúgy az is felmerült bennem, hogy az M57TU2 vajon mennyire kényes motor? 6 hengeres dízelekben nem vagyok otthon, annyit tudok, hogy hajlamosak voltak a leömlők repedni, de kb. ennyi infóm van. Anno e39-ig nézegettem a dolgokat e60/e90-től felfelé semmi
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
fullextra
tag
válasz MPowerPH #29311 üzenetére
Az előző autóm ültetett volt(-30/-30mm) H&R rugók, Koni gátlók. Szépen mutatott, jól viselkedett, de a mindennapokban inkább nyűg, bár egyszer sem ért le szerencsére az alja, a padkáktól mindig óvakodni kellett.
Kicsit zavarja a szemem, hogy ilyen magasan van az e92 eleje, de nem vállalom be mégegyszer az ültetést.Ne is mondd, engem ez a belső "vett meg"
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #29330 üzenetére
Azert kell kiprobalni mindegyiket. Egybol meglatod, melyik autoban erzed jol magad. Es azt kell venni. De hogy oszinte legyek, E60, E90 egy kutya, mar ami az anyagminoseget illeti. Nagyon keves a kulonbseg kozottuk, ugyan ugy kopik az autok belseje, ugyan ugy tud nyoszorogni, es ugyan olyan rossz a muanyagok minosege.(cipoben is siman eltuntethetetlen karcot tudsz hagyni pl. az ajtokon) Ha premiumot akarsz, akkor E65, mert az tenyleg mas. A tobbi az sallang. Tudok Neked fotozni E60 belsot valos 230k km utan. Nekem meg csak 214k km van, de nem tudom elkepzelni, hogy majd egyszer ugy fog kinezni. Ezeknel ha nem figyelsz oda, akkor a szutyok anyagok miatt gyorsan leirod a belsot. Nezd itt is mit muveltek a 3-assal.... A BMW es a tulaj igenytelensege is. Mert sajnos ez az egesz szeria,(E90, E60, E63 E65) minosegben elmarad mind az Auditol, es foleg a Mercedestol. Nem premium erzet, foleg ha mellette all a ket osszehasonlitasi alap.
Es hogy kicsit szidjuk a BMW-t.
Van az autoban jobb elol egy piros intercooler cso, ami kivetel nelkul minden auton tiszta olaj. 3 ev alatt eloszor csereltem teljes csovet, mert azt irtak, uj csovel es tomitessel jo lesz. 1! honap utan csurom olaj volt. Aztan meg 3x lett rajta tomites cserelve az elmult 2 evben(gyari), mert folyamat ontotta az olajat. Most megnezve, tiszta olaj, beleertve az also motorburkolatot is. Szegyen, hogy nem tudnak egy olyan BMW logoval ellatott isten tudja ki altal keszitett tomitest eladni, ami birja legalabb 1 evet.(1 honapot sem) A hiba ismert, a tomites nem draga, csak sokaig tart kicserelni.
Most azon ugykodok, hogy kabja be a BMW, a gyari minosegevel egyutt. Van itthon egy ilyen hasznalt tomitesem. Azt beviszem egy specko muhelybe, es keszittetek 2db minosegi darabot. Az egyiket magamnak, a masikat itt a Halliwell Jones BMW-nek. A tomitest mindig toluk veszem, van nekik tucat raktaron, mert keresett dolog. Otthagyom naluk, hogy a sok szar BMW logos tomitesnek csufolt sz@rt nyugodtan kidobhatjak.fullextra: Gyonyoru. Bar en a faval nem vagyok joban, menne ra a sotet karbonfolia. Ehhez pont illik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #29334 üzenetére
Én most leszek 180ezer km-nél, egyelőre csak a vezérműláncot cseréltettem, de lehet, hogy lassan kuplungot vagy kettőstömegűt vagy hardytárcsát, vagy istentudja micsodát is kéne. Mikor leállítom a motort, akkor olyan kellemetlenül áll le 3ból 1szer, beremeg tőle az egész kocsi.
Egyébként pár hónapja kiszámoltam a kocsi fenntartását évi 20ezer km-rel kalkulálva, kötelezővel (casco nélkül), várt és nem várt szervizekkel, 3db megye matricával, gépjárműadóval, és így havi 84ezer Ft-ba kerül a kocsi fenntartása. Ezt az értéket majd gondolom megdobja a 200ezer km utáni nagyobb szervíz.
Azt hozzátenném, hogy ez így havi 2x60l gázolajat jelent a 8,5l-es tempósabb közlekedéssel, tehát ez így kb. 45ezer Ft üzemanyag ilyen olcsóbb diesel árak mellett. Egy 20d-vel ez 38ezer Ft lenne, tehát évi 84ezer Ft spórolás. A 25d-30d-35d trióban szerintem minimális különbség lenne csak, ott kár ezt számolni.Én szeretem a sportfutóművet, főleg mióta sima gumik vannak, ettől függetlenül továbbra sem megyek külső sávban az autópályán, mert katasztrófa az M1-es útminősége ott, viszont a családi egyterűvel sem megyek ott, tehát kb. tök8, hogy mi van a kocsi alatt ilyen szempontból. Ami hétköznapibb, az a fekvőrendőrözés pl. kiscelli utcában, szépen vissza 1es fokozatba átgurulva enyhén keresztbe, de a teremgarázsba leállva az alsó gumivédők hozzáérnek az aszfalthoz. És hát igen, lengőkarokat cseréltettem 113ezernél, lengéscsillapítókat 165ezernél úgy, hogy főleg autópályán megyek. Tolatva tudok szegély fölé gurulni így is, de szerintem szemből sima futóművel sem menne a dolog, de ez lehet nem így van.
Nekem az E60-as túl távolságtartó volt belül, értem ez alatt, hogy olyan messzi volt minden, és úgymond alig öleltek körbe a dolgok, viszont ilyen szempontból az 1es bmw tetszett a legjobban, a 3as pedig arany középút. (74kg vagyok és 185cm magas, tehát biztos pocakosodnom kéne hozzá)
Az biztos, hogy a 3as fürgébb lenne azonos motorral, viszont nehezebb lesz belőle egy tényleg jól felszereltet találni, míg az 5ösökben csak-csak akad extra. Azért újkori árban volt köztük simán 3 millió Ft különbség azonos motorral, és aki tehette, az inkább 5öst vett akkor már. Próbáld ki mindkét kocsit, és ha lehet, akkor e90esből facelifteset nézz, sokkal szebb hűtőrács, motorháztető, első-hátsó lámpa, frissített idrive. Az 5ösnél ha régi sportcsomagosat nézel, akkor hátsó lámpát kivéve senki sem mondja meg, hogy 2003as vagy 2009es (már ha volt 2003ban sportcsomag), tehát ez egy jó érv az 5ös mellett, ha szimpatikus.
Ha úgy van, akkor pedig gyere ide óbudára, megmutatom az én kocsimat, milyen valós 180ezer km-rel közel full extrásan belül egy 3as, és akkor ugyan +150kg súly van, de ezt leszámítva végülis tök ugyanolyan, mint egy e90es, csak a közepétől más, de a helykínálat és a csomagtartó mérete mindegyik e90esben ugyanaz lesz. Priviben írj majd, ha érdekel a dolog.
-
CharlieDrop
veterán
válasz fullextra #29335 üzenetére
ah ez melyik belső?
óó és e90?
@(#29337) BeZol
Jó szempontrendszerek köszi és köszi a fenntartási összegeketÁmbátor jött a felszereltség, amit szeretnék:
bőr/félbőr, fűthető ülések, gyári BT (gondolom itt még gázabb utólagos fejegységezni, mint e46-ban), xenon lámpák, automata (ez alap) és ami nem szükséges, csak nem árt ha van a napfénytető, a többi mind másod és harmadlagosPersze, ha van nem baj
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
arpi6k
addikt
Sziasztok!
E60-as 520D-s BMW-re szeretnék vásárolni felniket. Ezen az oldalon nézelődök, és a kalkulátorba két féle E60-at lehet választani. 560L és 560X. Mit jelent ez pontosan? Melyiket kell választanom?
Előre is köszönöm a választ!
Üdv
ÁrpiIntel & ATI
-
pityeszka
őstag
válasz CharlieDrop #29332 üzenetére
Én poliuretánból csináltattam legutóbb lengőkar szilenteket mert nincs kedvem sűrűn cserélgetni a fantasztikus magyar utak miatt. Érezhetően keményebb, de ide ez kell meg a 16-os felni.
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
pityeszka
őstag
válasz CharlieDrop #29341 üzenetére
be kell zsírozni és nem fog
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
-
KINKY_007
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- MIUI / HyperOS topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban