Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz #56573440 #29602 üzenetére

    Meg mindig nem esett le az, amit irtam. Nem gond, en sem csinalok ebbol ugyet. De a millio tenyezo miatt ezt akkor sem tudod egy egyszeru keplettel leirni.
    A kanyarodas vs. tomeg teren pedig nincs igazad. Nezz csak bele egy autotesztbe, ahol egy sportkocsit vettek gorcso ala. Eleg sokszor emlegetik, hogy elhizott, igy az agilitassal van problemaja. De felhoztam magam is egy peldat azzal, mikor a tobb mint dupla annyi ero, es mindossze 40%-al nagyobb tomeg eseten a masik oldalon levo auto nyer. Pedig nem gyorsul jobban, sot, egyenesekben eleg szep hatranyt osszeszed. Hol hozza vissza? A kanyarok elott, azokban, es az apex elejen.
    Erre hozz akkor egy altalanos iskolas fizika kepletet.(nem kell, mert nem lehet egy egyszeru newtoni elmelettel definialni)

    Es azt garantalom, hogy ami kanyart en 120-al beveszek mar a hataron autozva, ott egy 7er -el mar az arokban lennel.

    A remap utan pedig no a teljesitmeny es a nyomatek is. Es mivel a csucs magasabb, igy a gorbe is meredekebben no, ezert erzed azt, hogy kisebb fordulaton elobb jon az ero. Pados meres megmutatja, foleg hogy elotte-utana mernek. Amit Te mondasz, az az optimalizacio.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák