-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hikvision
senior tag
Üdv Mesterek!
E36 Touring jobb első ablak körüli gumi (ami az üveg körül van) iszonyatos állapotban van, begyűrődik szétszakad stb. hol tudnék ilyet venni, és mennyire bonyolult a cseréje? Felhívtam 2 boltot, de mindenhol azt mondták, hogy gyáriba tudják hozni németből és 28-30ezer Ft!!!!!! Konkrétan egy C-alakú gumi tömítés.20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz Xmodule #21747 üzenetére
Annak a beöntő sapkának annyi "baja" volt, h sokszor használták kisebb utakra, a pára lecsapódott a sapkánál ezért "vajas". Az első autópályás menetnél eltűnik. Ha hengerfejes lenne az nem így nézne ki, hanem sokkal durvábban, illetve a hűtővízben is lenne olaj.
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
Hűtővizet hidegen nézünk, mert melegen a túlnyomás miatt arcon vághat a forró hűtőfolyadék. ami teljesen normális. a két lukra nem tudok mit mondani, mert látni kéne, de ha csak a kárpit volt kiszakadva akkor az nem probléma. Ennyi pénzért senki ne várjon probléma mentes új állapotú BMW-t. Csodák nincsenek sehol.
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz Xmodule #21767 üzenetére
Ha ennyire koszos lenne a levegőszűrő akkor teljesítmény problémák is lennének. Sok minden lehet, lambdaszonda, vákuum szivárgás stb stb. Check lámpa működik benne? Alapjárat hidegen melegen normális? Mondjuk teljesen fölösleges találgatni, rá kell kötni gépre és kiolvasni mindent, az ilyenkor kötelező szervizzel együtt.
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz Xmodule #21796 üzenetére
Nem a hibakód a lényeg, hanem hogy az élő adatok rendben vannak-e menet közben. Autóvásárlás után, nem is értem, h miért nem viszed el szerelőhöz átnézetni az egész autót, ha már nem egy olcsó suzukit vettél. Meg az is érdekes, h valahol napokat kell várni az olaj szűrőre meg olajra. Vásárlás után az első utam haza, a második pedig a szerelőhöz vezet. A fogyasztást meg nem nehéz kiszámolni, h teletankolod aztán 100km után megint tele lököd. és akkor nincs agyalás...
20 éve a PH-n.
-
-
Hikvision
senior tag
Nem azzal van a bajom, hogy valaki autót kap, hanem azzal, amikor nyíltan dicsekszik vele, és közben fikázza a kisebbeket. Egyáltalán nem születtem rossz helyre, sőt, csak sikerült megtanulnom, hogy mindenért meg kell dolgozzak. Nyilván ezért van még csak egy 99-es 318-as Touringom amit a saját vállalkozásomhoz használok, hogy hátha egyszer sikerül majd feljebb jutni. De itt le is zártam, mindenki legyen boldog azzal amije van.
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
-
Hikvision
senior tag
válasz Xmodule #22121 üzenetére
Nálam mindegyik E36-ban hasonló volt a probléma, nekem 2 csös van rajta, az egyik amelyik hátramegy nem engedi a vizet csak ha megy a szivattyú a másik pedig igen, ott úgy oldottam meg, hogy szilikon tömítő ragasztóval bekentem a szivattyú részét, rátoltam a csövet és megtámogattam még egy fekete kábel kötegelővel. száradás után feltöltöttem folyadékkal azóta köszi szépen megvan. E46-nál is sztem hasonlóan meglehet oldani.
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
Azért azonos korban, is volt különbség Audi és BMW között. Van itthon egy 95'-ös A4 és egy 98-as E36, Belsőben az E36 inkább volt egy szinten egy Audi 80-assal, Tehát az A4-nek már 94'-ben amikor kijött olyan szinten volt a belseje design-ban mint a 98-ban debütáló E46-nak. És ezt úgy hasonlítottam össze, hogy mind a kettő patika állapotú itthon és az enyém.
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz whitezo88 #23483 üzenetére
Sztem óracsoport csere lesz, bár ha úgyis szeded majd ki, érdemes megnézni mögötte a stekkereket. Nálam januárba hasonló volt, ott még valamennyire működött, de pl csak a felét mutatta a fordulatszámnak, stb. Vettem egy bontott óracsoportot 8000Ft-ért átraktam bele a másiknak a "km" chip-jét ami hátul van és pattintós, pont az ilyen esetekre, és már ment is.( ha nem rakod át akkor is megy, csak világítani fog pirosan a "tamper" lámpa, mert elvileg a karosszéria vezérlő modul is tárolja a kilométert, és ha nagy a különbség akkor bejelez. A Durva az volt, h műszerfal nélkül még az autó is simán beindult és jött ment, olyan 1xüek ezek a BMW-k mint a faék. Korabeli Audi űrtechnika hozzá képest.
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz LuckyL #23582 üzenetére
Hagyjuk már ezt a szegény rendőrt ne bántsuk mert ő csak parancsot hajt végre. Biztos azt a parancsot kapják ezek a mocskos korrupt semmire kellő szarházik, h aljas módon húzzák le az autósokat saját zsebre egész nap. Ha a Bűnüldözéssel foglalkoznának akkor nem lenne munkám, de szerencsére ahhoz túl retardáltak, úgyhogy marad az egész nap a jobb hátsó ülésen döglés a trafi mögött, meg a zsebre büntetés.
Jah, akit megsértettem most bocs. De hogy én mennyire utálom őket az hihetetlen20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
Sor 6 alatt ne várj csodát egy bohócmotoros 1.6 tól. De ez a tipikus, megveszem az 1.6-ot mert olcsó, meg az majd keveset eszik (nagylófaszt) és mégis csak bmw. Aztán rájön, h az 1.6-os motor halott gyerek abban a kasztniban, és ha már lomha mint a szar akkor nekifog kívülről gyorsítani, ledes lámpák M3 lökösök, nagyfelni, természetesen a 316-os jelzés lekerül róla, és el is hiteti magával és a nagy többséggel, h neki bizony sportos a bmw-je. Nagyzene, Napszemcsi, Sportkipuff, aztán mivel feszesen néz ki az autó nyilván bepróbálkozik nála mindenki, aztán akkor jön a pofáraesés, hogy a kis négyhengeres 1.6-os "M3" optikás bmw-jét megeszi egy széria 1.3-as swift. Bocs, a kifakadásért de itt a környéken rengeteg ilyen ember van, aki megveszi a behozott 1.6-os E46-ot ha lehet még Compact is, és azt hiszi, h ő itt a császár...
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz peetmaster #25230 üzenetére
Autót venni úgy érdemes, h nálad van a pénz és ugrásra készen állsz. Nekem is volt olyan érdeklődőm aki első nap képeket kért, második nap megint képeket, aztán alvázszámot, meg meséljek róla levélben, rá 1 napra jött egy forma kezében a kp-val megnézte kipróbálta kitöltöttük az adásvételit aztán szevasz. A macerás vevő meg fel volt háborodva h nem levelezgettem vele még pár napot. Én eladásnál mindig úgy vagyok, h aki előbb hozza a pénzt az viheti a gépet. Cserébe én is rugalmas vagyok, akár éjfélkor is meg lehet nézni, ha komoly a szándék. Pont azokat utálom amikor én is vennék autót, aztán minden klappol de jön a szöveg h a jóskának meg a pistának már oda van ígérve, mer' múlthéten hívtak, h majd jönnek megnézni talán. de majd csörögjek hátha meglesz...
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
2000-es E46 Touring 320i 150LE Kuplung csúsztatáskor rángat az autó, de ha magasabb fordulaton engedem rá akkor szinte alig. Elhalt a DMF?
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
Tudja valaki, h E46-nál ha lötyög a váltókar akkor a rudazat melyik részét kell kicserélni? Jövőhéten úgy is ugrik le a váltó aztán akkor az is össze lenne pakolva.
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz urban racer #25501 üzenetére
Igen, komplett szettet. Nekem hidegen kevésbé csinálja, de amint mondjuk elkezdek araszolgatni és átmelegszik a dolog, rázza rendesen az autót csúsztatásnál, és csörög is az egész alulról. Mivel a kuplung is kemény volt és fent fogott ezért most megkapja a szettet, plusz kicseréltetetem a difi szilentet, meg kap egy váltórudazat felujító szettet, h ne lötyögjön. Ha utána is szar lesz, akkor felgyújtom
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
Tegnap kész lett a kuplung csere lendkerékkel együtt. Most vajpuha lett a pedál, és jó helyen is fog, viszont a rángatást még így is elő lehet idézni ha emelkedőn csúsztatom, és megmaradt, az is, amikor hátramenetbe vagy 1-esbe be van téve az autó, és ha ráengedem a kuplungot aztán vissza csattan valami. Ami érdekes, hogy most amikor a váltó lent volt, minden át lett nézve, kardánfelfüggesztő, difi szilent, minden, és semmi lógást repedést nem találtak, ellenben amikor csattog a dolog, akkor aknán állítólag egyértelműen a váltóból jön a hang.
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz szőröscica #25646 üzenetére
Ígyvan, 2 éve az A4-et olyan hologramosra polírozta mintha külön úgy kértem volna, és ugye annyi esze van, h olyan wax-ot használ ami eltünteti pár mosásig, tehát akkor nem látszik. Mondtam neki, h szarul csinálta, aztmondta h ennél jobbat nem tud.
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
Csak hogy a fogyasztás témához hozzászóljak, hátha segít.:
E36 318i mellé vettem egy E46 320i-t, mind a kettő Touring mert munkás autók, Én úgy voltam velük, hogy ne rohadjanak a többit meg majd én megcsináltatom és akkor az tutira ki is van cserélve. Mind a kettő viszonylag sok pénzbe állt meg, viszont olyanok is lettek. Az e46 az e36-hoz képest egy finom kis műszer, csendes, csilli villi látszik rajtuk a sok év különbség fejlesztésbe. Sok volt a vita, hogy a 320i sokat fog enni dupla vanossal (150LE), ezért amikor hoztuk haza németből koppra tankoltuk egyszerre mind a kettőt, és ugyanolyan körülmények között pályán a 318-as 8-at kért be a 320-as pedig 8.4 litert. Ami igaz, hogy hiába 6 henger meg szép visítós hang, alulról a 318 nyomatékosabb, viszont a 320-as 3500-tól otthagyja a picsába és ha pörgeted akkor lehet vele közlekedni, pályán ezért sokkal kényelmesebb a 320-as. Február óta naplózva vannak a tankolások, vegyesbe normálisan használva a 318-as megpakolva létrával se kér 10 nél többet, a 320-as pedig 9 literes átlaggal megy.
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
Üdv!
E90-nél Benzines motorokból melyiket érdemes nézni? gondolok itt a kritikus típushibákra, 325 illetve 328 -asokat néztem 2006-2007 ből, automata mennyire nyűgös?20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
Üdv, Tuti, hogy amatőr kérdés, de akárhányszor nyálaztam át az iDrive menüt sehol nem találtam meg, hogy hol lehetne párosítani a telefont az autóval bluetooth-on. Google se a barátom, egyértelmű dolgot nem találtam, ezt látom a menübe a bluetooth, illetve a telefon résznél:
E90 '06 325Xi
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
Köszi mindenkinek, VIN alapján elvileg kéne lennie.:
Type code VD11
Type 325XI OL (EUR)
Dev. series E90 ()
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine N52
Cubical capacity 2.50
Power 160
Transmision ALLR
Gearbox AUT
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery LEDER DAKOTA/TERRA (LCB8)
Prod. date 2006-02-28
Order options
No. Description
1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES2ME M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 194 M/MIX.T.
203 ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM
205 AUTOMATIC TRANSMISSION
249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL
302 ALARM SYSTEM
319 INTEGRATED UNIVERSAL REMOTE CONTROL
337 M SPORT PACKAGE
358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN
4AD INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE
423 FLOOR MATS, VELOUR
428 WARNING TRIANGLE
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
441 SMOKERS PACKAGE
459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY
465 THROUGH-LOAD SYSTEM
470 CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT
481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER
493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
521 RAIN SENSOR
522 XENON LIGHT
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION
563 LIGHTS PACKAGE
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
620 VOICE INPUT SYSTEM
644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF.
672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS
677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL
710 M LEATHER STEERING WHEEL
715 M AERODYNAMICS PACKAGE
760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME
761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING
775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
8SM VIN, VISIBLE FROM OUTSIDE
8SP COP CONTROL
853 LANGUAGE VERSION ENGLISH
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
880 ENGLISH / ON-BOARD DOCUMENTATION
Series options
No. Description
321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR497 CENTRE ARMREST IN REAR
520 FOGLIGHTS
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
Kellemes karácsonyt mindenkinek!
Van olyan fórumtárs aki épített be Dension 500BT-t E90-be a gyári cd tár mellé? Elvileg minden korrektül be lett kötve, de sehogy nem kapcsol be, a kék led nem világít rajta, nem is csinál semmit. Tápot megfelelően kap, az optikák is jól vannak bekötve, de meg se moccan....20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
Tegnap pályán (700km) 140 tempomat kicsi város rátankolva és BC szerint is 9.8 lett. Vegyesbe 11.9 Ehhez képest akkor a dízel hátsókerékkel nem olyan jó vegyesbe télen a benzineshez képest. 325ix Automata.
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz szőröscica #32556 üzenetére
Nagy bánat az az N52-es motor...(mondjuk az N53-nál még mindig jobb) Elektromos vízpumpa, valvetronic motor, termosztát, gyárilag alulmétretezett olaj járatok miatti undorító hidrotőke csattogás télen (5féle olajat próbáltam ki), elektromos vízpumpa, hugyos szétesős vezérlés, de legalább sokat fogyaszt (olajat is) és nemigazán megy (Ez relatív ugye). Nekem egy 2006-os első gazdás 180.000km-es E90 325iX volt igencsak patika állapotban, de még egy ilyen típushibáktól hemzsegő nyekergős konstrukciót az ellenségeimnek se kívánnék. Misiéknél (Ezredes) is voltam vele párszor, látták ők is hogy nem egy lelakott darab, de hogy minden elfárad rajta ennyi idősen, az már tényleg vicc, ennyi pénzért. Előtte volt E46 E36 mind a kettő sokkal de sokkal strapabíróbb volt, E60-ból ha benzineset akarsz akkor ott az első szériánál még volt az E46 blokkos, na az még jó vétel lehet.
Ui: [link] Ez a hang megfizethetetlen télen amikor néznek reggel a buszmegállóból hogy hol a dízel renó, de csak te állsz a sarkon a díszes BMW-vel
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz MPowerPH #32689 üzenetére
Nekem amikor feketéből lett gyöngyház fehér, az első mosásánál én is örültem, hogy nem látszik meg rajta annyira a vízcsepp ha rászárad, de amikor láttam, hogy a fékpor hogy beteríti a kerekek mögött a fehéret, annál már csak az volt a szomorúbb amikor láttam hogy akár minimális út után az eleje tele volt apró véres fekete sárga-zöld bogármaradvánnyal, ami a feketén alig látszott ezen mintha apró pontokban leverték volna a festéket Az ezüst metál a legigénytelenebb szín de az kevés autónak áll jól. Ezek mellett én is imádtam a fehéret a fekete után, ameddig tiszta volt.
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz szőröscica #32733 üzenetére
Lehet Pizzafutár volt 210.000.-nél ilyen volt a start gombom (és nem csak pályázásra volt használva):
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz Szada85 #32801 üzenetére
E90 2006 N52B25 iX 0W30-as olajjal (a gyalázatos hidrotőkék miatt) 10.000alatt kért be kb 2-3 litert úgy hogy nem volt forgatva. Nem füstölt, nem folyt, némán megette Ez köszönhető volt annak is, hogy automata volt és nem volt érdemes forgatni, ugyanis azzal arányosan nőtt az olajfogyasztás is. És nem számított, hogy 5w30 5w40 vagy a 0w40-es olaj volt benne, megette a magáét mindegyikből. De ennél a motornál tényleg az olajfogyasztás lesz a legkevésbé zavaróbb problémád, mert azt otthon csendbe is utána lehet önteni, amikor senki nem látja, de a csoda elbaszott hidrotőkék télen bizony okoznak majd egy két szép reggelt. Nyáron gyakorlatilag csendbe voltak mindig. Aztán jöhet a széteső vezérlése,a titkos alapjárat problémák valvetronic, katalizátor alacsony hatásfok hibakódok, csodavízpumpa, stb stb. Én mindig is Benzin párti voltam, de bmw-ből ez volt az utolsó. Újonnan jók és szépek ameddig gariba tákolgatják, de utána bizony fájni fog. Egyébként az E90/E60-nál kezdődött szerintem ez a látványos tervezett pusztulás, mert az E36/46-nak amiket cégesként használunk benzineseket, nem cirógatva, bírják a strapát 0-24-be. Persze ez csak személyes vélemény, másnak éppenséggel lehet hogy jó, de bimmerforumokoat is végignézve ezek azért általános típushibák ennél a motornál. A többi részéről nem is érdemes beszélni páran már leírták, hogy mire lehet számítani, én nem hittem el, drága/megkímélt e90-t vettem, és mégis minden előjött....
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz CharlieDrop #32809 üzenetére
Én áttértem a sötét oldalra, mivel jött a gyerek ezért sedan nem játszott már, és mivel idáig csak német autóim voltak, amikkel szoptam is rendesen, végül lett egy RX350. Egyébként már amikor az e90-en agyaltam akkor is ment a matek hogy IS vagy E90, de mivel nem hittem másnak akkor győzött a bimmer.
20 éve a PH-n.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...