Új hozzászólás Aktív témák
-
gyiku
nagyúr
-
#35434496
törölt tag
válasz #Morcosmedve #12789 üzenetére
Há mos méé? Gondoltam bedobom ide, hogy ne unatkozzunk.
-
nagyúr
válasz Areturus #12790 üzenetére
nem. én csak beraktam az nvidia hasonló témájú diáját a saját ajánlásáról.
aaa játék 1440pben 60minfpshez 970nel. nyilván le tudom úgy butítani a grafikát, hogy teljesüljön. amdnél ugyanez pepitában.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nonsen5e
veterán
GTA V, Dying Light, Witcher 3, PCars, uborka játékokat, össze-vissza futó Fallout-ot már nem is írok, stb.., de mmo-k alatt is simán beeseget jóval 30 alá ha olyanja van, mint FFXIV.
Mindegyik elfut? Igen.
1080p / max beállításon (downsampling nélkül természetesen)? Nem.D4: hunPH, nonsense#2596
-
ricshard444
veterán
Valoban eleg erdekes ez a kep. Nekem 7790-m van egy ideje es 1080p-ben Mediumon vagy High-n mindem elfut 30fps felett amit eddig probaltam, persze elsimitas FXAA, ha jobb a dolgom 2x MSAA. Lehet az AMD is igy erti ezt a grafikont.AMD experience
Gonoszsagot felreteve biztos nem 60 fps a kinezett ertek az ilyen grafikonoknal, ha igen, az nem Ultra-n.[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
-
nagyúr
válasz #35434496 #12779 üzenetére
Nem értem, miért erőltetik ezt. Kit akarnak megtalálni ezzel a marketinggel, ki a célközönség? Ha egyáltalán találnak olyat, aki egyfelől tudja, mit jelentenek ezek a felbontások, másfelől meg nincs képben, melyik kártya mennyit teljesít, akkor annak esetleg eladnak egy kártyát - hogy aztán a következő 2-3 generáció alatt az AMD-nek még a nevét se akarja majd hallani. Tényleg nem értem, mi a marketingstratégia az ilyen überkamu slide-ok mögött...
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
nonsen5e
veterán
válasz #52815360 #12781 üzenetére
Hát a legtöbb 2015-ös játékban ha felhúzom maxra a grafikát, még a 30 fps is nehezen van meg 1080p-ben 280X mellett, akkor, hogy teljesítene 1440p-ben 30-at a nélkül, hogy levenném a grafikát? Ha meg leveszem akkor miről beszélünk? Ha minimumot állítok be és downsampling helyett upscalet, akkor bírja a 4K-t is..
D4: hunPH, nonsense#2596
-
#35434496
törölt tag
Ez igen! 4K-ra 390
1440p-re meg 380 az ajánlott AMD szerint.
AMD a jàtèkok alatt az aknakeresőt vagy a passziánszt èrti? -
deadwing
addikt
-
Laja333
őstag
Auch! Ez szép eredmény.
-
Interceptor
addikt
válasz velizare #12772 üzenetére
Viszont mikroszaggatást nem érzékeltem. Pedig elég zavaró tud lenni, volt szerencsém látni haver gépén TES5 alatt, amiben az én régi HD6850-esem ment. 280X-nél ilyet nem tapasztaltam ahogy a 970-nél sem. Talán a the crew alatt láttam ilyet mostanában, hasonló jelenség lehet mint a hd6850 tes5 esete. Ezek alig használnak vramot a log alapján.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
nagyúr
válasz Interceptor #12771 üzenetére
a frametimeok legrosszabb 1%a. jellemzően stutterre utal.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #12766 üzenetére
Az nem nagy üzlet, mert a HBM1 fenntartása nekik nagyon hátrányos. Nekik az volna a jó, ha mindenki HBM2-t rendelne. De ha nem sikerül implementálni, akkor meg rendelés sem lesz. És ez nem csak a Hynix problémája, hanem azé a vállalaté is, aki nem tudja implementálni. Ezért jobb a Hynix ajánlásait követni.
Csak két GPU-gyártó létezik, és az AMD a HBM1 után biztosan HBM2-re lép tovább. Az NV pedig a két új Teslához HBM2-t használ.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #12767 üzenetére
6 GB/384 bit mint 980 utód sem elképzelhetetlen, sőt... ez most az eggyel feljebb lévő 980 Ti szint.
A 8 GB/512 bit sem mérvadó mivel régebbi arch. a fejlettebb tömörítő algoritmus nélkül (ami a GCN 1.2 és Maxwell2-ben is van) eleve jól jön a több sávszél.[ Szerkesztve ]
-
jacint78
addikt
válasz Malibutomi #12767 üzenetére
Mitől lenne az? Az áemdénél 3 generáció óta ugyanazok a kategóriák. Ráadásul az AMD feleslegesen rak egy halom memóriát azokra a kártyákra, hogy vegyék az idióták mert nyócigáááás.
[ Szerkesztve ]
type your text here..
-
#85552128
törölt tag
A hynix elhiszem, hogy kiáll mellette mert nekik csak még nagyobb üzlet ha először a HBM1-ből szedik meg magukat utána meg a HBM2-ből. Továbbra is tartom, hogy nem kell félteni az nVidiát, de hogy mennyire kockázatos elsőre belevágni az meg kiderül jövőre...
VGA-ra gondoltam, de akkor ezek szerinte nem valószínű, gondolom ahova elég (és kifizetődő) lenne inkább megy a GDDR5(X).[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #12764 üzenetére
A HBM1-et használják majd mások. A Hynix továbbra is kiáll amellett, hogy nulláról senki se lépjen HBM2-re, így előbb a HBM1-re építsen. Túl nagy a kockázata, hogy a HBM2-es terméket törölni kell, ha nincs tapasztalat a HBM1-ről. Több FPGA dizájn használ majd HBM1-et.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #12762 üzenetére
De honnan veszed, hogy ugyanannyit fog fogyasztani ?
Az lesz a lényeges, hogy az ellene lévő AMD kártya hogy fog állni ilyen téren, mert házon belül ugyan lehet, hogy jobb perf/wattja lesz valamivel a csúcs-HBM2-es GPU-nak, de annak meg is kérik majd az árát. De ha az AMD meglépi azt mint most, hogy csak azért kb. +100$ a valós értékhez képest "mert HBM(2)" akkor a kutyát nem fogja érdekelni, hogy egy hajszálnyival jobb a perf/wattja (mint most) vagy hogy HBM2...Amúgy a HBM1-el mi lesz ? Jó volt béta tesztnek és megy a süllyesztőbe vagy épül majd még rá kártya ?
[ Szerkesztve ]
-
jacint78
addikt
válasz Malibutomi #12762 üzenetére
A középkategóriában nem lesz sem 8GB, sem 512bit, sem 12GHz, így nem lesz ugyanannyi a fogyasztása.
[ Szerkesztve ]
type your text here..
-
-
nagyúr
Sávszélre gondoltam, nem a busz szélességére - gondolom, van egy rakás lehetséges kombináció, de az nVidia úgyis igyekszik majd minél kevésbé széles buszt csinálni. El tudom képzelni, hogy a 106-osnak marad a 128-bit, a 104-esnek meg a 256. 384 ebben az esetben nem is kell.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az 512 GB/s az 384 bitről van. Az 512 bit GDDR5X-szel nem ajánlott, mert vállalhatatlanul bonyolult. A 384 bithez is a maiaknál sokkal komplexebb routing kell és jobb PCB. Bár a Micron szerint 512 bit lehetséges, de nem látnak rá esélyt, hogy bárki bevállalja. Ahhoz aztán nagyon tök kell.
A GDDR5X célja egyébként egyértelműen nem a fogyasztás javítása volt. Ebből a szempontból a GDDR5 is jobb opció.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz Interceptor #12733 üzenetére
1% frame timeot nézz.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #12756 üzenetére
Nehéz megmondani, hogy melyik lesz a drágább. A GDDR5X esetében az EMI nagy ellenség. A Micron a maximális 12 GHz-es órajelre 35+ cm hosszú 12 rétegű PCB-t ajánl. Szóval közel sem biztos, hogy olcsóbb lesz a GDDR5X. Leginkább konfigurációtól függ majd.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Azt a 65W-ot még mindig belehet hozni a GPU-val ha nem is 0-ra de olyan 30 W köré/alá úgy meg már nem sok és azonos kategóriában az ára fog dönteni (átlagban most is ennyi van a 980 Ti és a Fury X között)... Gyanítom a HBM2 drágább lesz mint a GDDR5X.
Így mondjuk elég nyilvánvaló a FIJI nagyrészt mi miatt ilyen "hatékony" perf/watt, gyakorlatilag a GPU-n nem is történt változás ilyen téren[ Szerkesztve ]
-
Areturus
tag
(#12741) fules
"Állítólag egy Fury jobb lesz a jövőben mint egy 980Ti mert tudja az async computeot."
Ez így ebben a formában nem igaz. Az NV Maxwell 1-2 is kezeli az async computeot, csak kisebb hatékonysággal mint a GCN 1.1 és 1.2.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz #85552128 #12752 üzenetére
Csak logika, lasd HBM-es amd kartyak vs GDDR5 kartyak.
Sokkal nagyobb chipek ugyanannyi vagy kevesebb fogyasztassal.De ez csak tipp, nem tudom a GDDR5X mit mutat majd fogyasztas teren.
Csak furan jonne ki hogyha teljes uj sorozatot hoznak ki, hogy a kozepkategoria (kozel)ugyanannyit fogyaszt mint a csucs. -
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #12751 üzenetére
Erről konkrét infó, hogy ez így lesz ?
Mert az, hogy a HBM2 valamivel kevesebbett fogyaszt mint a GDDR5X az még ok, de nem hiszem, hogy 100-150 W különbség lenne, mint a 290X/390X esete úgy meg pár (?) W nem fog számítani, ha olcsóbb lesz.
Arról nem is beszélve, hogy sok múlik még a gyártástechnológián/architektúrán.
Főleg, hogy egyik sincs megerősítve, simán lehet, hogy mindkét gyártó csak a csúcsra rak.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #45185024 #12748 üzenetére
Teljesítményben kétlem, hogy óriási különbség lenne (láthattuk...), hűtés szempontjából meg ugyanolyan 2-3 ventis kell úgyhogy tökmindegy milyen rövid a nyák.
Ezeket figyelembe véve meg lehet, hogy árban előnyösebb lesz ha legalább a HBM2 nem fogja drágítani...[ Szerkesztve ]
-
imi123
őstag
válasz Laci13 #12739 üzenetére
Februárban biztos nem fognak jönni.
Én Áprilisra tippelem a belép szintű Pascalt.Kb úgy képzelem mint a 750Ti-nál.Kiadják a belépő szintű kártyát hogy mire a nagy kártyák is jönnek addigra kijöjjenek az esetleges gyerek betegségek.
De ez csak találgatás.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Egon
nagyúr
válasz Malibutomi #12742 üzenetére
Így van, és hangsúlyozottan optimista forgatókönyv szerint jöhetnek ilyen hamar.
Realistaként inkább 2016Q3-at tippelnék."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
füles_
őstag
válasz Laci13 #12739 üzenetére
Februárra biztos hogy nem lesznek új kártyák.
VR-re a Fiji azaz a Fury jobb a finomszemcsés preempció miatt.
Állítólag egy Fury jobb lesz a jövőben mint egy 980Ti mert tudja az async computeot.
De jelenleg a 980Ti egy jó pár százalékot ráhúz a Furyra.
Én is azt mondom hogy várd meg a következő generációt.A legutóbbi pletykák szerint az AMD nyáron dobja piacra az új generációt,szerintem az NV is ekkor fogja valamikor.[ Szerkesztve ]
-
imi123
őstag
-
-
Laci13
tag
Sziasztok!
A procim i7 4790k 8gb ram
Mit ajánlotok hozzá Sapphire Radeon R9 FURY Tri-X vagy 980Ti megéri felárat?
Hosszabb távra melyik a jobb?
FURY Tri-X jobb lesz VR-re Ocolus rift-re mint a gtx980ti?
Köszönöm. -
Interceptor
addikt
válasz deadwing #12734 üzenetére
Riva tuner statistics servert használtam méréshez, de a gpuz is ugyanazt méri. A játék alpha verziós kereskedelmi forgalomban még nem elérhető(azok tölthetik le akik támogatják a projektet) és még optimalizálatlan, esélyes a fent említett rutin sincs beépítve.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
deadwing
addikt
válasz Interceptor #12733 üzenetére
Gondolom úgy értette a kolléga, hogy a 3.5G feletti lassú elérésű részhez nem nyúl hozzá. Ettől függetlenül használhat többet, gondolom, hogy a pagefile-ből nyeri a maradékot.
Egyébként az AB a vram használatot úgy tudom csak becsüli, és abszolút nem hiteles.
De valaki majd kijavít.60Hz = lakossági frissítés :) Jabarkas!
-
-
-
nagyúr
válasz schawo #12729 üzenetére
a spec sheeteken valóban jól mutat, hogy 7970nek/280xnek is ugyanolyan széles adatbusza van a memóriák felé, mint a 980tinek, de ennél azért kicsivel több kell.
akkor lett volna értelme, ha rátesznek 6GB ramot, de azt etetni is kell (táp), hűteni is kell (hűtés), és van némi helyigénye is (512es modulok vannak rajta, ergo +4 modul), és csúnyán el is szálltál a költségekkel. 230-250USD a target, 290nél kezdődik a 970, ami más kávéház.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz schawo #12727 üzenetére
vagy ha kiépítik a teljes gpu feature-t kihasználó kártyát, akkor nem jön ki az előírt profitráta.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
titán
válasz huskydog17 #12724 üzenetére
Túl gyors volt? Le kellett butítani? Ezek tényleg golyósok.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #12724 üzenetére
"The company never found the right price/performance combination."
Ráraktak volna 3 GB VRAM-ot és mehetett volna ez 380X-ként, akkor talán meg is érte volna amit elkérnek érte és gyorsabb is lett volna valamivel...
[ Szerkesztve ]
-
huskydog17
addikt
Amúgy a PH mikor fogja leközölni hírben, hogy az összes piacon lévő Tonga GPU mesterségesen lett visszabutítva és ezzel együtt lefékezve?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
FLATRONW
őstag
Mivel egy komplex konzolos eljárásról van szó, ezért a végeredmény nem lehet más mint csodálatos.
Ez legalább akkora marketing szarság, mint az NV féle volumetrikus fény teszalálása.
Nem mondható az hogy csúnya lenne a játék, de a szépségét kihangsúlyozni erős túlzás.
A kép méretaránya, a DOF, az alacsony látószög mind csak arra szolgál hogy elfogadható sebességgel fusson a játék.
Ez lesz a PC jövője? Remélem, hogy nem. -
#85552128
törölt tag
válasz Anubris #12720 üzenetére
Grafikailag ettől még összelehet őket hasonlítani, főleg ha azt vesszük magasabb beállításokon a GTAV meg a W3 is erősebb gépet kér mint a Battlefront...
Asetek Demands AMD Cease Sales of Fury X on Infringement Claims
Mégiscsak elég keményen érinteni fogja őket és egy nV custom kártyát is a CM vs. Asetek per ?
[ Szerkesztve ]
-
Anubris
őstag
Nem értem miért hasonlítotok össze grafika szempontjából olyan játékokat, mint a Ryse, Order, Battlefront egy W3, GTA V-el.
Ezek néhány pályából állnak, max 10 óra alatt simán végigvihetők. Ha a csekély tartalom mellett még grafikával sem foglalkoznának ezeknél a játékoknál a kutya sem venné meg őket. -
daveoff
veterán
válasz huskydog17 #12715 üzenetére
Legalább a fizika zseniális a játékban...
[link]LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A látvány terén is egyértelmű a különbség.
A Ryse nyilván teljesítményigényes program, de még így is jobban van optimalizálva, mint a többség.
Mindegy, hogy van-e PC-n az Order attól a leképező etalon.(#12715) huskydog17: De az említett stúdiók technikailag már teljesen lemaradtak. Nem baj egyébként, mert függetlenek, tehát nincs mögöttük egy EA, aki kinyitja a pénzcsapot bármilyen kérésre, de az biztos, hogy a függetlenként még technikailag magát úgy ahogy tartó Rebellion is kezd lemaradni. Egyszerűen ők is érzik, hogy nem lehet ugyanazt hozni, mint amit tud a Frostbite, ha az R&D tizedannyi vagy még kevesebb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
huskydog17
addikt
A Just Cause 3 más Avalanche motort használ, mint a Mad Max.
Nem biztos, hogy okos döntés volt Shitworks-sel elb*szni és félkészen kiadni az új motort.#12697 (Abu): "Az idei évben nyilvánvalóvá vált, hogy csak pár tradicionálisan PC-s motor fejlődik igazán: a Frostbite, a Nitrous, a LORE és a CryEngine. A többiek vagy nem értékelik az asztali PC-t annyira, hogy pénz rakjanak bele, vagy szűkös költségvetésük van erre."
Számomra több éve nyilvánvalóvá vált, hogy ez nem igaz, pontosabban a listát még lehet folytatni, nem csak a sok milliárd dolláros nagy stúdiók léteznek. Vannak olyan független, profi stúdiók, ahol a fejlesztések PC-re történnek, minden a PC-nek van alárendelve és amikor a PC verzió megfelelően működik, utána jöhetnek a konzolos kiadások (FWH,Croteam,The Astronauts stb.).
#12705 (Gertrius): Nocsak, úgy tűnik mára sikerült utolérniük a CryEngine-t. Bár számomra valamiért a CryEngine továbbra is egy hangyányival természetesebb, realisztikusabb fényviszonyokat és növényzetet csinál.
#12714 (Szaby59): "A kedvencem az a béna növényzetet "rángatózó" széleffekt amivel a szeles időt próbálták szemléltetni."
De legalább reagál a szélre és a játékosra. Amúgy a Witcher 3 növényzete azért gáz, mert amíg a fűszálak reagálnak a játékosra, addig a nagyobb növényeknél abszolút nincs fizika, ott szellem effektus* történik, ráadásul a legundorítóbb, hogy amikor a kamera közelébe ér egy növény, az egyszerűen eltűnik, semmivé válik (még az 1.10-es verzióban is), ez az én szememet például nagyon bántja, számorma ez nagyon undorító. Amúgy a szél effekt egyáltalán nem olyan rossz, bár egy Far Cry 2 vagy Crysis 3 szintjét meg sem közelíti, de legalább van. Kb. a Unity 5 szintjén van (The Forest)
Amúgy a lengyel Reality Pump a 2010-ben kiadott Two Worlds II-ben jobb fizikát csinált a növényeknek, mint ami a Witcher 3-ban van (A TW2-ben minden növény reagál a játékosra, vagyis nincs szellemeffektus és nem tűnik el semmi a szemed előtt).
A Dragon Age Inquisition pedig szerintem egy vicc, ott abszolút nincs fizika a növényeken, mindenhol szellemeffektus van.*Szellemeffektus alatt azt értem, amikor a játékosra egyáltalán nem reagálnak a növények, vagyis ha például átmegyünk egy kisebb cserjén vagy nagyobb bokron és az meg sem moccan, akkor gyakorlatilag szellemek vagyunk. Viccet félretéve ez 2015-ben egy AAA címnél szerintem ultra nagy gáz. Főleg azért, mert ha egy kis pénzű stúdió meg tudta csinálni azt, hogy minden növény kapjon fizikát, akkor egy sokkal nagyobb pénzű stúdió egy végtelenül agyon-hype-olt játéknál miért nem tudja? Én a TW2-t többre tartom, mint a W3-at.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
#85552128
törölt tag
válasz imi123 #12713 üzenetére
Mi köze van ahhoz, hogy scifi vagy fantasy ha azt nézzük melyiknek van szebb/reálisabb grafikája? Mert a Battlefront ehhez minden eddiginél közelebb van, a Witcher meg jó pár dologban elbukik, már a Dragon Age: Inquistion is szebb volt 6 hónappal előtte... A kedvencem az a béna növényzetet "rángatózó" széleffekt amivel a szeles időt próbálták szemléltetni.
De akárhogy is nézzük a W3 kb. GTA V esethez hasonló, pár fény effekt nagyon szépen megvan csinálva, ami szép hatást kelt, de a többi...[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
A saját személyes véleményedet próbálod univerzális igazságként eladni. Lehet, hogy a BF vagy a Ryse leképzője sokkal fejlettebb, mint a Witcheré vagy a Project Cars-é (we only have your word for it ), de ez a látványból korántsem "kétségtelen". A Ryse ráadásul teljesítmény terén is erősen challenged.
(az Order meg nincs PC-n, úgyhogy azzal nem tudok mit kezdeni)"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #12709 üzenetére
Elsődlegesen azért olyan szép az Order, mert tényleg új generációs post-process pipeline-t alkalmaz. Abszolút nem erős az elmosása. Láttam sokkal rosszabbat is a TXAA-val, de az nem használ oversharp filtert.
PC-be azért kellenének ezek, mert az Order 1886 megoldott egy csomó aktuális grafikai problémát, mint például a specular aliassing, amire PC-n nincs megoldás még, de nyilván ahogy dolgozzák ki az új post-process pipeline-okat úgy fogjuk kivezetni az előző évtizedből beragadt technikákat. Ez inkább kutatás és idő kérdése, vagyis nem technológiai probléma.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45185024
törölt tag
Én a Witcher 3 ban azt nem birom elviselni hogy minden fűszálnak van egy ilyen mikrorezgése ami full életszerűtlen mégha pont azért is csinálták, de olyan mintha egy idegbeteg óriás folyton rázná a földet ))
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #12703 üzenetére
Az nincs elmosva, csak borzalmasan komplex post-process pipeline-ja van, ami nem csak az adott képkockára számol, hanem temporálisan is vannak adatai. Az egész rendszer 12 analitikai élsimítási pipeline-ból áll össze, amelyek specifikusan reagálnak a problémákra. Hasonló rendszereket fogunk látni majd a PC-n is, ha végre eljutunk oda, hogy a mostani, lényegében előző évtizedből származó post-process pipeline-okat kidobjuk.
(#12702) imi123: Szerintem érdemes jobban megnézned. A Witcher 3-nál már az előző Frostbite is jobb volt Dragon Age-ben, az új pedig összehasonlíthatatlanul jobb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
guftabi96
addikt
válasz imi123 #12702 üzenetére
a Witcher 3 grafikájának az összhatása valóban nagyon szép. Amikor elkezdett lemenni a nap, és egy tó közelében voltam, akkor én is csak álltam, és néztem, hogy aztak*rva
De, ha elkezded vizsgálni, és nem az összképet nézni..
Ettől függetlenül én is baromi szép játéknak tartom.Gertrius Jééééézus ereje, ez így néz ki kimaxolva?
[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz imi123 #12700 üzenetére
Nekem mindegy, hogy mi számít nektek. Alapvetően már a futottak még kategória is szép. De az kétségtelen, hogy a Star Wars Battlefront, a Ryse vagy az Order 1886 grafikájával nem vetekszik semmi. Azt nem mondom, hogy ezek legyenek a normák, mert a legtöbb fejlesztőnek nincs arra pénze, hogy ilyen minőségű leképezőket fejlesszen. Ettől vannak a futottak még kategóriában.
Az említett három játék az előnyeit nem a rajzolásokkal szerezi, hanem a PBR megvalósításával. Ebben sokkal jobbak mindennél. Az Order még olyan gondokat is kezel, mint a specular aliassing, ami már régóta bassza a csőröm, és folyamatosan mondogatom az AMD/Intel/NV-nek, hogy kezdjenek már vele valamit.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- BONTATLAN! ASUS ProArt GeForce RTX 4070 OC 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- AKCIÓ! ZOTAC Trinity RTX 3070 Ti OC 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Pcie 5.0 ATX 3.0 12Pin - 16Pin Moduláris Kábelek És Adapterek 12VHPWR 12v2x6 Egyedi Harisnya Nvidia
- Asus Tuf 3080ti 12gb
- ASUS Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 256bit (ROG-STRIX-RX580-O8G-GAMING) Videokártya
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest