Új hozzászólás Aktív témák
-
ScomComputer
veterán
válasz Fr3eWar #4422 üzenetére
"A termék második (vagy többedik) tulajdonosaként az alábbi dokumentumokra lesz szüksége a garanciális ügyintézés lefolytatására:
- Számla (az első tulajdonostól tudja beszerezni, vagy az Önt megelőző tulajdonostól, ha rendelkezik azzal)
- Adásvételi szerződés (melyen szerepel a számla sorszáma és az adott termék szériaszáma)
- Meghatalmazás az első tulajdonostól, hogy eljárhasson garanciális ügyintézéssel kapcsolatban (melyen szerepel a számla sorszáma és az adott termék szériaszáma)
A fenti dokumentumok birtokában budapesti bemutatótermünkben van lehetősége a terméket leadni garanciális ügyintézésre, az üzlet nyitvatartási idejében.
Ha a fenti dokumentumok nélkül kerül be a termék reklamációs ügyintézésre üzletünkbe, akkor az eredeti vásárló kerül kiértesítésre a szervizelés eredményéről, és a csere/javított termékről, vagy az esetleges visszafizetésről is ő kapna tájékoztatást."
Az "elvileg" szót meg felejtsd el,mert a loserek szótárának 12. szava...elvileg mi... -
Vektast
aktív tag
válasz Fr3eWar #3008 üzenetére
Régebben nekem is futárt küldtek hogy vissza vigyék a terméket de most nekem is csak annyit írtak hogy adjam fel postán nekik vagy vigyem el személyesen.
A nehéz idők erős embereket formálnak. Az erős emberek jó időket hoznak el. A jó idők gyenge embereket formálnak. A gyenge emberek nehéz időket hoznak el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Okos Otthon / Smart Home
- Politika
- Évek óta ígért funkcióval egészíti ki a DirectX 12-t a Microsoft
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NBA és kosárlabda topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AutoCAD
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest