Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz thomeef #67164 üzenetére

    Szinte biztos vagyok benne, hogy nem lesznek ilyen következmények - több okból sem. Content elején még a normal bosskillek sem triviálisak a tömegek számára, főleg nem a belsőbb bossok lootolása; pl. öcsém guildje valami két hónap után ölt először normal archi-t (előbb öltek hc-ban sok mást bosst), úgy, hogy az nem is egy annyira kimagaslóan rossz félcasual raiding guild. MM archi killje még most is csak olyan 30-40k embernek van, pedig lassan egy éves content. Ami ennél is fontosabb, a pve gearelődés nagyon, de nagyon lassú, pl. nekem is 9 mm Council kill kellett, mire meglett a DSI trinket, ez 9 hét, ha a pvp dobozokon heti 1-2-3 garantált item lesz + utána a random, akkor senki nem fog nekiállni raidezni, mert nem fogja megérni. Szóval ez sokkal inkább csak egy pve játékosokat bevonzó dolognak tűnik. Volt már páni félelem a fordítottja miatt, is, hogy pvp gearben mennek az emberek raidezni... természetesen semmi nem lett igaz belőle, pvp geart pvpzéssel, pve-t pedig raidezéssel lehet szerezni, minden más alternatív beszerzési út csak reklám a játékosbázisnak, hogy lehet mást is csinálni.

  • Viktor77

    titán

    válasz thomeef #67164 üzenetére

    "If those PvE players have some of the best gear in the game, it won't be uncommon to see average item level differences of 25, 30 or even 50 or more between end-game PvE players and those who play almost exclusively PvP. That translates to stat differences of 2.5 percent, 3 percent and 5 percent, respectively."

    Ezt kellene megérteni. Lehetek én mythic gearben, statban gyakorlatilag nem lesz előnyöm, és a pvp-s arc oldalán ott lesznek a pvp talentek, amit én nem szerzek meg, ha nem pvp-zek.

    Csinálni kell. Kész. Pont.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés