Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zolee11

    senior tag

    Sziasztok!

    Nemrég kezdtem el játszani, prémium fiók nélkül, csak az ingyenes vonalon. Legmagasabb szintű tankom egy tier 6-os VK30-as (P).
    Több problémám is van a játékkal, többször megfordult a fejemben az uninstall és viszonhallásra. Első körben az, hogy 10-ből 8szor biztos legalább 2 szinttel magasabb tankok ellen kell játszani. Érdekesnek tartom, hogy hiába értem el a 6-os szintet, nem 4-es szintű tankokkal kell küzdenem, de amikor én vagyok a 3-as, 4-es szinten, akkor bezzeg nekem van lehetőségem 5-6-os tankokat parittyázni, kb. semmilyen taktika nem hatásos, én vagyok a bónusz a céllövöldében. Gondolom senkinek nem mondok azzal újdonságot, ha azt feltételezem, hogy a premium játékosok kapják az ilyen ingyenes játékosokat mint én, csak én 2 szinttel lejjebb vagyok. Ez eleve elég embertelen hozzáállás, fizess. :((
    A másik komoly probléma, hogy állandóan, de tényleg állandóan a "láma" csapatba tesz, ez nem véletlen, mert a véletlennek van egy eloszlása, de itt nincs, mert 10-ból 8-szor kikapunk, vannak persze jobb napok, de jellemzően magasabb a vereség. Nem fizettél, a te csapaton a láma csapat, ha azt egyáltalán csapatnak lehetne nevezni. :)
    Gondoltam kipróbálom a svéd vonalat, 3-as szintig öröm háte bódottág, de itt nyakamba kaptam a Tier 5-ös tankokat, lett belőle háte sz*p*s emá nem bódottá. Spotolok, kempelek, max 100-200-300 xp /csata.

    Valami jó tanácsotok van a számomra, azonkívül, hogy játsszak mással? Ahogy elnézem elég sok tapasztalt játékos van itten. :)
    Köszönöm!

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    ZoL_83 néven regisztráltam.

    Természetesen csak jóhiszeműen gondoltam azt, hogy a nem fizetős játékosokat szívatják. De akkor feltenném a kérdést, miért nem lehet maximum 1 szint különbséggel osztani, nincs elég játékkos azonos szinteken? Később mikor vki tapasztaltabb lehet ilyennel "szívatni", de már a legeljen? Én erre nem találtam értelmes magyarázatot, csak az ingyenes játékosok hátrányba hozása.
    Ergo bujkálhatok meg menekülhetek, amíg sarokba nem szorítanak, de szívesen hallgatom a tanácsokat, hogyan lehet ebből jól kijönni. :)
    De ahogy elnézem sehogy: " Szerintem mondhatom itt a többiek nevében is, hogy az első 5000 csata az egy nagy kudarc mindenki számára."

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz rlazol #131028 üzenetére

    Abszolúte nem haragszom. :)
    Sőt, örülök az őszinte véleménynek! Viszont 800 csata alatt próbáltam majmolni a "nagy harcosokat", ugyanazt csinálom mint ők, még egyetlen csatában sem láttam nagy csodákat, ami ámulatba ejtett volna, hogy ez igen apám, micsoda trükkök, na ezt kellene megtanulni... viccet félretéve, azért ez nem áll messze a valóságtól. Annyit megtanultam, hogy sokat kell egy tankkal játszani, és kifejleszteni a legénységet is, nos ezidáig sokat variáltam, gondoltam a titok a fejlődésben rejlik, azaz minél nagyobb a tank, annál tovább marad életben az ember, ami részben igaz is, viszont a legénység sokkal fontosabb mint maga a tank. Az öcsém bő egy hónapja csak egy tankkal játszik, és másfél hónap alatt megtriplázta a WN8-as valamit, a sebzés átlaga is 446.
    Mindenkinek köszönöm a tanácsokat és segítséget, nem fogom feladni, amúgy se szokásom feladni a dolgokat. Orosz vonalon a páncélvadász vonalon indultam el, de akkor ezek szerint nem jól, majd nekivágok a T34-es vonalnak is, csak legyen rá időm, a svéd 5-ös szinten meglátjuk mi lesz. :)
    Még egyszer köszönöm! :R

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    Skacok, mostanában mi a fene van ezzel a játékkal? Olyan durván leesett a nyertes csaták száma, hogy ez már nem lehet véletlen. Értem én, hogy sűrített paradicsom vagyok, és 8000 játék kell egy tankhoz, hogy jónak számítson és aki csak próbálgatja a tankokat annak egyik sem lesz jó. PZ4-el és VK30.01-el toltam többet, ezekkel már egészen érezhető a javulás.
    Gondoltam kipróbálom a Tiger (P)-t, hát az első pár csata után totális kikapás hullám. Tier 9-el tol össze legalább az esetek 75%-ban, nem 20, 75 és nem túlzok. Esélytelen vagyok, még az is ritka, hogy sebezni tudok, mivel lassú, vagy elbújok, vagy megyek a többi naggyal. egyszerűen nem találom mit tehetnék, hogy bármit tudjak segíteni a meccsben, jah de igen, rám lőnek legalább 3-4 300-400-500 HP-t sebző lövést, addig rám "pazarolják", azaz jó vagyok golyófogónak.
    Közben elindultam az orosz nehéz vonalon is, illetve a svéd vonalon, ha a többivel nem játszanék, akkor rég kifogytam volna a pénzből is.
    Felejtsem el a Tiger-t, vagy csak én vagyok béna és nem érzem mit lehet vele kezdeni?
    A sebzéssel kapcsolatban lenne még egy kérdésem: mennyit számít az, hogy én hová célzok és végül mit találok el? Illetve olyan furcsaságokkal találkoztam, hogy egy ellenséges tank, elvileg nem láthat,egy-egy sarkon állva, mégis eltalál, elvileg nem láthatna. Pl, a Tiger tornya szinte a tank legelején van, elvileg onnan is célzok, én nem látom a tankot, sőt "biztonságos" távolságban áll. Elindulok egy picit előre, elvileg nekem előbb kellene látni a tank lánctalpának végét/ a tank sarkát, de ő mégis belém tud lőni úgy, hogy én még nem is látom... de volt ilyen jó párszor, pl. Cromwell, jó hosszú teste van, mégis mire én láthatnám a testének hosszabb részét már ő tud sebezni. Ezek programhibák? Értem ezalatt, ami elég sok játékban fellelhető, hogy a két pontból nem ugyanazt látom? Azaz ha a két pont között tudnék váltani, akkor az egyik pontból látom a másik "énem", de viszont már nem, mert takarásban van.

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz Calibos #133128 üzenetére

    Hadd keljek egy picit a kezdők védelmébe. Az agyhalottság egy dolog, az ellen nem lehet mit tenni, és hamar ledarálják az embert. De vegyünk egy átlagos kezdő játékost, kilép a fedezékből, felderítik és 2-3mp alatt bekap pár lövést és vége. Na ezért bújnak fedezékbe és paráznak a felderítéstől. Elég egy lövés a lánctalpba, majd még egy, javítani nem tudod, véged.
    A másik abszolúte nem fer (persze aki top tierben játszik, és minden embere csúcson van 10 képességgel, annak nagyon jó), hogy 3 tier szintkülönbség van összeengedve, de nem csak a tier ami eltér, hanem a képességek is. Ettől egy kezdő számára totál játszhatatlan, esélytelen, és bebújik a szikla mögé meg a bokorba és ki se mozdul. Ki tehet róla? Ki az aki szerint így jól van?
    Egyes fórumtársak szerint így lehet tanulni, megismerni az erősebb tankokat... jah a gyerekedet is így tanítsd kérlek majd mindenre, tedd esélytelen környezetbe, és majd mikor az élettől is elment a kedve, tedd fel a kérdést, biztos jól gondoltad?
    Hiába vagy másod, harmad vonalban, ha a csapattársaid top vonalban gyengék, véged, sebezni nem tudsz, menekülhetsz, úgyis levadásznak, vagy éppen nagyon jók, menetelsz velük, ha szerencséd van, oldalba vagy hátba tudsz lőni pár erősebb tankot. Persze ha téged nem szúrnak ki és szednek ki 1-2-3 lövéssel, szintén 1-2-3 mp alatt, elbújni nem tudsz, nincs rá idő, vagy nem tudsz menekülni sem.
    Nézhetsz videókat, tanulhatod a tankok gyenge pontjait, mivel kezdő legénységgel jó ha eltalálod a tankot, nemhogy még pontosan egy-egy részét.
    Természetesen én nem reklamálok, elfogadtam, ilyen a játék, csak ennek következményei vannak. Szerintem abszolúte nem jó a MM, más játékokban megvan a szintfelmérés, és annak megfelelően választ ellenfelet, tesz csapatba. 100-150 ezer játékos között bőven lehet normálisan is osztani, de ha nem hát nem.

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    Ismétlem én nem reklamálok és nem sírok, hanem ok és okozat összefüggéseit próbáltam elmondani, mivel egyik kedves fórumtársunk, azért nem játszik, mert szét****** az ideg amiatt, hogy nincs normális csapatban. Erről nem a MM tehet?
    Én saját magamon érzem a fejlődést, látom, hogy lehet előre menni, nem bujkálok, szerinted honnan ismerős, a pár mp-es halál full HP-ről? De aki nem bujkál, és hozzá még béna is mint én, mert rossz helyre megyek, de van aki mindig, az nem fog mást csinálni mint bujkálni. Az más kérdés amikor a heavy-vel is bujkál valaki, meg hátul marad, ráadásul top tierben... na akkor tudom az első fél perc után, hogy végünk.
    Nos visszatérve az eredeti mondandómra, ha lenne egy jobb MM, akkor a jó játékosok, jó játékosokkal tolnának jó és élvezetes köröket, nem azon múlna, hogy hány (hozzá képest jelentősen) gyenge játékos mellett kell játszania. A kezdők meg nem szenvednének a jó játékosok folyamatos alázásaitól. Ez működőképes, vannak játékok ahol ismert az úgynevezett szintfelmérés, itt is van mindenféle mérőszám és társai, nem lehetne ez alapján sorsolni? Dehogynem.
    Az is biztos véletlen, hogy hozzászokva más MM rendszerekhez, mindjárt arra gondoltam, hogy az ingyenes játékosokat osztják be a fizetős játékosok alá, legyen mit darálni. Há ezé fizet, nem? :)
    De azóta rájöttem (meg jól meg is mondtátok), hogy nem, tényleg ilyen a MM. :D
    Egyszóval köszönöm szépen, én élvezem a játékot, tanulom, és fejlődök.

    Azért ez elég érdekes meglátás , hogy a gyermeknevelést párosítod a a Wot-os fejlődéssel ? :O
    Miért is? A WoT-ban mitől lesz jobb a fejlődés, ha felültetnek az állandó sz*p*rollerre? Vagy bárhol az életben, mitől lesz jobb egy tanulási folyamat, ha ahelyett, hogy az elején kezdenéd, kis sikereket elérve a saját szinteden haladva módszer helyett, egyből a nyakadba öntik a megoldhatatlan feladatokat, hogy majd a jó sok sikertelenségtől jól megtanulod. Ez szerintem sehol sem működőképes. Nem vagyok az "ússzál *meg, ússzál *meg, *meg" tanulás elve.

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz lacibacsi #133161 üzenetére

    Vagy... nem akarod meghallani, meglátni és megérteni, élvezed, hogy van mit aprítani. :)
    Attól, hogy valamit élvezek, attól még lehetnek ötleteim és elgondolásaim, hogy hogyan tehető még jobbá, vagy ez kizárja egymást?
    Természetesen én sem élvezem azokat a köröket amikor az osztáskor eldőlt, hogy alázás lesz. De vannak jó körök, amikor tényleg van csata, verekedés van és nem verés. Miért is van azokra a körökre szükség amikor csak verés van, és már a csata leosztásakor eldőlt, hogy ki kit fog péppé verni? Én vagyok csak a gyékény aki úgy látja, hogy ere semmi szükség nem lenne? Gyorsabban kerülsz csatába? Ugyan, 100 ezer játékosállományról beszélünk. Nekem ez a mondandóm, mert mint látjátok nem mindenki szed nyugtatókat, nem mindenki bírja ezt idegekkel, és otthagyják a játékot, na ha én ezért még fizetnék is, akkor borulnának azok a bizonyos asztalok, nehogy már az MM döntsön sorsoljon, én nem szerencsejátékot vettem tudtommal.
    Szerinted mennyire lenne sikeres, ha egy pl. FPS játékban, kezdőként mindössze egy pisztollyal kezdenél, mások meg meg géppuskával, rpg-vel és társaival lőnének, neked meg még a golyóálló mellényt sem viszi át a pisztolyod. De sebaj lődd a gyenge pontokat. :) Jah, pisztollyal, több száz méterről... :)

    Az ellen én sem reklamálok, amit én csesztem el, pl. nem húztam a legénységet alacsony tierben, magasabb tierben is csak éppen 1-2nek volt bármiféle képessége, stb. Valószínüleg sokan így tesznek. Ez totálisan user error, ahogyan sok más is, de az MM is lehetne jobb, sokkal jobb.

    (#133163) Flash Gordon
    Köszi a linket. Látom van aki érti miről vakerálok. :)

    "de ha pl. elérsz a KV-1 ig és közben ésszel fejlesztessz, akciósan vásárolsz, nem húzol túl sok ágat, ne adj isten beszerzel egy tier 8 prémet a kredit miatt és prémelőfizu is van, akkor hamar kifullozol 1-2 tankot amivel egyenlő esélyekkel indulhatsz rövid időn belül..."
    Na igen, nem akartam erre terelni a mondandóm. De mint mindig az életben, érdemes feltenni a kérdést: Miért? Miért ilyen amilyen? :)

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    Látom sikerült felkorbácsolni az állóvizet. :DDD

    Konkrétan a BF1-el nem játszottam, de korábbi sorozatokkal igen. Sosem semmilyen más játékban nem éreztem annyira hátránynak, az hogy nekem nincs távcsövem, vagy ilyen olyan markolat, tus, akármi. Nem kell távolsági harcba belemenni, épületek között, közelről, nagyjából egyforma eséllyel állsz szembe a full-extrás játékossal, van esélyed. Itt, odajön, felpasszíroz a falra, és jól... De ez van, +2 tier, nincs mese. :)
    Az olyan apróságokról már nem beszélve, hogy 1-2 lövéssel is ki tudnak szedni messziről, pl. artyk, más játékokban normális szerveren, ha rpg-vel támadsz gyalogosra, viszonkalapkabát. Itt meg simán kikapnak, 750HP-t úgy, hogy közben 50-el vágtázok a VK30-al. Oké, ez van, ez ilyen. De attól még hadd panaszkodjak egy kicsit.

    Sok igazság van, és jó "gazdasági" érzék, a miérteket illetően, ez tény, ezzel nem lehet vitába szállni, ezért is csak az MM-re szorítkoztam. Ettől függetlenül, még játszok, és mint írtam tényleg egyre jobban élvezem, már látom előre mikor kapunk ki, nem idegeskedek, csak amikor mondjuk egész nap 2-3 óra alatt csak a szívás megy, na az már azért frusztráló, akkor néztem volna meg 1-2 filmet, vagy mentünk volna el sétálni, sörözni, több értelme lett volna. Az ember szórakozni akar, nem pedig szívni, persze lehet, hogy pont azért lesz még élvezetesebb ha épp nyerni tud, és még hozzá jól is teljesít.

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz BÁ Nutrition #133200 üzenetére

    Köszönöm szépen az útmutatást! :R
    T-28-at nemrég szereztem meg, kifejlesztettem rá mindent, akkor ezzel játszom egy darabig, képzem a legényeket. Még Pz. IV H, VK30.01 P, Tiger P, SU-85, Strvm/42 tankjaim vannak, ezekkel szoktam próbálkozni. A Pz4 elég jól fejlődik, VK30.01 P legénysége is szépen fejlődik, ezekkel már egészen érezhető a javulás. A KV-1et is megszerzem, korábban már említettétek. Lesz az elkövetkező hónapokban mivel tolni. :)

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz BÁ Nutrition #133216 üzenetére

    Értem, gondolkodtam a VK3001 vagy 02 H megvételén, de nem láttam így "kívülről" nagy eltérést a P típussal szemben, persze annyira nem értek hozzá, hogy mi az ami fontosabb, egy picit nagyobb páncélzat, a mozgékonyság, vagy a erősebb löveg. Azt mondod, hogy a Tiger P helyett inkább majd a Tiger 1-et próbálgassam majd? Innen már nem sok fejlesztési pontért megvan, eddigiek alapján kicsit erőtlennek éreztem a löveget, ha egyszer beszorultam valahová, akkor vége, még 7-es szintig van némi esély de fölötte semmit nem lövök át frontból, volt olyan, hogy kiosztottam vagy 15 lövést, de szinte mind lepattant, persze ha jó szögben állok és nem a tornyomat lövik, elég jól bírta a találatokat.
    1500 csata környékén járok (ZoL_83 névvel), de sokat váltogattam a tankokat, talán a legtöbbet a Pz IV VK30 vonallal játszottam. Hát a WN8 elég ramaty, de kellenek a videók. Sosem gondoltam volna, hogy van bármi extra a felderítési rendszerben, négy sarka, teteje, esetleg ott több pont. Aha, hát majdnem. Valóban meg kell tanulni a játék specialitásait, és akkor hatékonyabb, pl. a rejtőzködés és a felderítés is.

    (#133228) Depression
    Vegyél fel barátnak (ZoL_83), majd szerencsétlenkedhetünk együtt. :D

    [ Szerkesztve ]

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz rlazol #133243 üzenetére

    A gyenge pontokról van valami képes gyüjtemény, vagy próbálgassam? Amit eddig találtam, a tornyokon a kémlelő kupola, a tankok elején, ha van, a kémlelő nyílások, esetleg maga a torony oldala egyes típusoknál. Viszont távolról nem látom, illetve el se találom. :)
    A Tiger (P)-nél van rengeteg lepattanó, nem a VK30-nál. 7-es szintig még csak-csak átüt, de afölött nagyon kevés eséllyel, igaz még csak a VK30-ról "áthozott" löveg van rajta.
    Mint korábban írtam, elkezdtem már a T-28-al is, csak épp az elején rossz löveget tettem fel, ami mindenre jó volt csak találni nem talált. Ezt én néztem be, és amikor írta Nutrísön BÁ, hogy az jó tanuló tank, akkor elgondolkodtam, hogy valamit én kellett benézzek, és valóban. Korábban rengetegszer kiszedtek, most már mindenképp 2. 3. vonalban próbálok vele bűvészkedni és valóban jobb is lett a hatásfokom. A következő a KV-1, ezekkel fogom tolni, ahogy írtátok.
    A VK30.01P-t megtartom vagy átcserélem 02H-ra, de a Tiger (P)-t mindenképp eladom majd.

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    Köszönöm mindenkinek a segítséget! Nagyon hasznos ez a 3D-s modell, nagyjából sejtettem hol lehet vékonyabb a páncélzat, de pl. azt nem gondoltam volna, hogy jó néhány döntött rész az orrokon még mindig vékonyabb effektíve, mint ha a toronyra lőnék nagyjából merőlegesen. Pl. a IS tankok esetében nem is nagyon próbálkoztam szemből az orrész lövésével, ránézésre nagyon döntött, esélytelen, mégis az orr élének a közelében nagyobb az esély az átütésre és nem a toronynál. Néha a kémlelőt tudtam sebezni, valószínűleg "ráesett" a lövedék, és ott elég vékony a páncélzat.

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz Emu #133271 üzenetére

    Talán egy kicsit OFF téma, ezek a német tankok valóban ilyen gyengék voltak a valóságban is, és csak a mesékben voltak olyan rettegett tankok, vagy a játékban lettek így legyengítve? Én pl. abszolúte nem tudom, hogy a valóságban milyen páncélzattal rendelkeztek, de néhánynak utána nézve, egyezik a játékban feltüntetett-el. Illetve, gondolom a német tankok, amíg még voltak, sok a játékban lévő, esetleg később készült tankkal nem is találkoztak soha.

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz rlazol #133279 üzenetére

    Ismételt köszönet a válaszokért!

    Akkor jól gondoltam, illetve jó volt a megérzésem. Szerettem mindig is az ilyen témájú filmeket, és sok a játékban elenfélként látott tank esetében kilóg a lóláb. Ránézésre is látni, hogy míg a német szögletes tank, addig sok ellenfél olyan áramvonalas, mintha hozzá képest a "jövőből" érkezett volna. De csaltak már máshol is pl. a STAR-WARS 1-3. epizód vs. 4-6., ha a későbbiekben nem látni egy áramvonalas gépet se, pár kivételtől eltekintve, addig korábban, minden gép már áramvonalas, gondolom ezt más is észrevette. :)
    Itt is érezhető az effajta idővonalas trükk, ugye a Tigris elleni amcsi T29 pl. úgy néz ki mint egy űrállomás a Tigrishez képest.

    Majd otthon elolvasom az ajánlott olvasmány is.

    #133285) kchryss
    Igen, láttam, hogy figyelni kell a lepattanásra, meg arra, hogy azt már biztos nem üti át, nagyon komolyan megcsinálták, hasznos cucc.

    (#133286) jano_77
    Köszi szépen! Ezt is felpattintom, majd jól megugrik a fejlődésem. :)

    [ Szerkesztve ]

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    Sziasztok!

    Ilyen statisztika létezik?

    Egyik nap 1600 a WN8 átlag másnap már 7500 az átlag? :Y

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz CirrMee #147397 üzenetére

    Ez nem az én statom, csak linkeltem, mert elég érdekesnek találtam.

    Az enyém még szerényen csak itt tart. :)

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    Sziasztok!

    Remélem olykor olvassák fejlesztők is a fórumot, de ha nem akkor is leírom a véleményem úgy 5.500 csata és kb. 2 év játék után.
    Ha valaki most kezdene el játszani el ezzel, mert imádja a tankokat, ne tegye! Ez nem egy játék, hanem egy pénzprés, legalizált lopás, nevezhetjük bőven így. Hogy miért? Mert 1-1 prémium járműért annyi összegeket elkérnek, mint egy másik teljes prémium változatú programért. De minden csiricsáré marhaságra lehet szórni a valódi pénzt is. Nem is ez e a lényeg, gondolhatnátok, hogy az ingyenes része az is jó lehet, biztosan. De nem így van. Szándékosan szívatják a játékost, mint amikor a díler a függőt, azzal, hogy növeli az árát a cuccnak. Ígérgetik mióta a normális játékmenetet, végre rendesen összeállítják a csapatot... tévedés, pontosan kontrollálják az összeállítást, ebben kb. annyi véletlen generálás van, mint sz**ban a c-vitamin. Egyértelműen látható, hogy pl. tankok húzásánál (fejlesztési szakaszában) sokkal rosszabbak az esélyeid bármire, is, sokkal többször kerülsz eleve vesztes helyzetbe, semmi esélyed, 100 órákat kell beletenned, mert alig kapsz valami XP-t. Vagy ha egyszer bekerülsz egy olyan ágba, ahol csak a kikapás van, egy hétig ki sem kerülsz, lőhetsz akármennyit, és játszhatsz akárhogy, olyan játékosok mellé tesz akik 25.000 csata után is full kezdők, ergo semmi esélyed nyerni, így töredékét kapod a pontoknak. Ez szándékos szívatás, ennyire szerencsétlen programozók nem lehetnek, mert ha igen, akkor nem kommentálnám, hova valók. Több mint 10 éves programokban sokkal jobb MM van, mint ebben a programban 2019-ben. Tudnék sorolni pár játékot, ahol eleve felmérik a szintet, és ahhoz igazodik a MM, itt is ezt teszik, csak tagadják, és ezt felhasználva tudják direkt szívatni a játékost. A pályák összetétele is kritikán aluli, TD és Light tankokkal sok pálya használhatatlan, az arty jelenlétéről ne is beszéljünk.
    Összegezve kritikán aluli a program használhatósága, felhasználó szempontjából a felhasználhatósága 0, azaz zéró. Az életedet kell feláldoznod rá (időben, de teheted anyagilag is), hogy valamit elérj, hogy valameddig eljuss, és olykor csak az ideg szed szét, mert napokig 0 a sikerélmény, lehet 1600 - 2600 a WN8-ad, akkor is 40 alatti a winrate, és a 40 is miattad van, mert képes vagy megfordítani csatákat a szakaszoddal, egyébként az is bukó lenne. Nálam a játék értékelése 0/10, értékelhetetlen, kritikán aluli.
    Köszönöm a figyelmet!

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz Jokerdapro #177392 üzenetére

    Nem arról van szó, hogy egy vesztes meccs ne lehetne élvezetes. Hanem arról, hogy napokig nem lehet normálisan játszani. Ezt akárhogy nézzük, ha szándékos, ha nem, ez így egy értékelhetetlen program.
    Ki beszélt arról, hogy prémium fiók vagy akármilyen fiók jobb? Ugyanaz a helyzet. Ez a program jelen állapotában, ebben a formában használhatatlan.
    Az a része meg totális mézes madzag, hogy booster, meg event, stb. stb., mert anélkül meg tényleg használhatatlan, és anélkül, már rég kidobtam volna az ablakon a fiókomat is. Nekem az a problémám, hogy mindenre 5000 óra szükséges, hogy eljusson az ember valahonnan valahová, és akkor e mellé olykor csak a sz***s van.
    Persze beszélhetünk arról is, hogy egyik lövegnek ilyen szórása van, másiknak olyan, de az is olyan értékekkel szór, hogy 10 lövésből 10 mellémegy, majd mindegyik talál, vagy ugyanaz a löveg más tankon jelentősen pontosabb. Ergo szerencsejátékozunk itt is, ahelyett hogy emberi reakción, pontosságon múlna, majd a program eldönti épp mennyire voltam "ügyes". És e mellé a játékosok nagy része azt se tudja több tízezer csata után sem, hogy mi az a tank, és merre van az előre. De ezt fel se hoztam, ezt még el tudom fogadni, de a kritikán aluli MM-t, ami kizárt, hogy nem irányított (csak nem tudják rendesen azt sem összehozni), azt nem veszi be a gyomrom. Ennyi a történet.

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    Véleményem a játékról így bő 2 év után. Remélem az ilyen programok lesznek a következők, amiket az EU kiszúr magának és agyon bünteti a fejlesztő céget. Hogy miért?
    Mert egy orbitális csalás a MM. Fejlesztik évek óta, ígérgetnek fűt-fát, de valahogy 2019-ben olyan egy hulladék, hogy az leírhatatlan.
    Ennyire rossz MM-et képtelenség csinálni, hacsak nem szándékos... Hát az, figyeli a rendszer az épp elérni kívánt célokat, és csak épp azt nem engedi, hogy az teljesülhessen. Pl. éld túl a csatát, órákon keresztül, ismétlem, órákon keresztül olyan csapatba tesz, ahol maximum 2 nyert csata születik, az enemy úgy megy át rajtunk mint kés a vajon, a balance, az kritikán aluli, nincsenek rá szavak.

    Gondolom mindenki tanult programozni, alapok megvannak... véletlen generétor is megvan, hány generálás szükséges, hogy minta alakuljon ki? Kb. irdatlan sok?
    Na ez a játék úgy szívatja a felhasználót ahogy azt illik, mindennel arra késztetnek, hogy minél több pénzt költs rá, és minél több órát kelljen elvesztegetned, hogy előrébb juthass...

    Kedves EU, ez bőven kimeríti a tisztességtelen magatartás fogalmát, lehet ezeket a pénzéhes, piaci helyzetükkel visszaélő kapzsi keleti bandákat is agyonbüntetni, hadd jöjjön a bevétel ebből is, mert megérdemlik!

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz galervin93 #192447 üzenetére

    Nem arról van szó, hogy adja, vagy nem adja, hanem arról, hogy az MM egy csalás. Ezáltal nagyot rontva a játszhatóságon, és az élvezhetőségen.
    Egyik sem jó, vagy rajtunk mennek keresztül, vagy mi rajtuk úgy, hogy 3 perc alatt vége mindennek. Ha nem lenne (kötelező) artys küldi eszembe nem jutott volna azzal játszani. Azt egyedül rettentő szívás, hát játssz szakaszban, jah, hogy ha szakaszban játszol, akkor sokkal gyakrabban +2 tier? Mivan? Nem az lenne a támogatandó, hogy alakítsunk klánokat, csapatokat, játszunk csapatban? Nem, büntessük, szívassuk.
    Nem adja? Mi lenne ha ez a game normálisan lenne programozva??? Ha játszható lenne?
    Lőhetek akármennyit, tehetek bármit, ha agyhalott a csapat, ad 25 XP-t me kikaptál *meg. Ez milyen hozzáállás?
    Még azt csak-csak le tudom nyelni, hogy szórás, de az is random, hát persze, és vannak olyan körök, ahol 10 lövésből egy találja el egyáltalán a tankot, nemhogy ott találjam el, ahol szeretném... Ergo szerencsejáték. Ne sebeztél semmit, me béna vagy, nem jár semmi.
    Akkor ott van a legénység, haladj előre, képességek, egyik tankba 2 lövész, a következőbe már elég 1 is de kell 1 rádiós is (miért az előzőbe nem kellett volna, akkor minek bele rádió?), bukod a bajtársakat, stb.
    Nem adja? Ez a játék egy totál szívatás, és premium nélkül meg semmi értelme ma már.
    Más ezeket nem veszi észre? Nem érzékeli? Jó reggelt kívánok!

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz ooloo #192453 üzenetére

    Nyilván ezekkel mind tisztában vagyok, ezért is fogadom el, annak ellenére, hogy ez egy játék, de mégsem rajtam múlik a saját teljesítményem. Véletlen a programozásban nem létezik, ennek ellenére bármilyen programban generálsz számokat mégis teljesen véletlenszerű a szórás. A játékban ez egyértelműen nem így van.
    Én speciel sokkal jobban szeretném, ha még a lövedék esésével is kellene számolni, távolság, stb., hogy egy picit több érzék szükségeltessen hozzá... és akkor ki lehetne venni talán a szórás kérdéskörét is.

    Emberi szempontból meg nem értem egyesek hozzáállását, úgy csinálnak mintha ezzel semmi probléma nem lenne, bármit le lehet tolni a torkukon, jó az, sőt csodás, ha valaki meg kimondja, hogy kaka van a palacsintában, akkor lehurrogják, és eszik mosolyogva tovább a *os palacsintát.

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz Dobi 562 #192464 üzenetére

    Nem 15 éves vagyok és nem is 25, játszottam már pár játékkal, tehát van összehasonlítási alapom. Játszottam elég sok FPS-el, stratégiával, stb. Ilyen rossz MM-el életemben nem találkoztam. Bármilyen játékban fényévekkel jobb a MM, nincs ilyen unbalance. Ezt mindenhol meg tudták oldani 10 évvel ezelőtt is.
    Az, hogy ebben a játékban olyan mértékben büntetve van a vesztes fél, hogy folyamatosan vesztes oldalon nem lehet haladni, sőt veszteséges köröket is lehet futni, ez TÉNY.
    Játszhatsz akárhogy, ha full noob csapatba kerülsz, már az elején el van vesztve a csata.

    Nálam, hetek, hónapok telnek el eme csoda nélkül, olykor előveszem, de tegnap is kivágta a biztosítékot, hogy hogy lehet ilyet ótvar egy MM-et írni. Egyszerűen adott napokon folyamatosan (órákon keresztül) olyan csapatba pakol, ahol esélytelen lehozni egy mecset is. Ez véletlen?
    Mond csak jól fizetnek neked ezért, hogy ekkora szemellenzőt viselj, és ennek ellenkezőjét állítsd?
    Természetesen nekem is van olyan, hogy folyamatosan azért kell küzdeni, hogy lőjek is valamit, mert szaladni kell a damage után, úgy megyünk előre, de ez sem jó. Az élvezetes, küzdelmes, taktikás csaták száma elenyésző, a kritikán aluli MM miatt. Ezt érdekes más játékokban full jól tudják kezelni, itt nem, biztos puszta véletlen minden, az égvilágon semmi nincs manipulálva és én képzelgek... ezek puszta véletlenek. OK. :)

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz Dobi 562 #192509 üzenetére

    Látod, mondtam én. ;]
    Ezzel a véleménnyel nem vagyok egyedül, sőt, érdekes módon akivel ez idáig beszéltem ugyanezt tapasztalta, érdekes itt a fórumon, mindig akad valaki aki szerint ez ostobaság. Nem szándékos az, hogy olykor valaki felül a szopórollerre. Nos az elmúlt 2 napban valahogy ezt érzékeltem, és még tegnap kevésbé, mint tegnap előtt.

    Nyilván sosem fogok top játékos lenni, mivel nekem nem ez az életem. De nem is akarok. Nyilván próbálok többet kihozni, és tanulni, de ahogy tegnap is, volt, hogy esélyem nem volt semmire, próbáltam menteni a menthetőt, de közepes tankkal + tierben, úgy, hogy a top tier játékosok tolatva mennek előre egy oldalon, ott nem sok mindent tudok csinálni. A tegnapi nap (is) szarul ment, így van. Igaz így is volt, amelyik csatában 8 killem volt, volt ahol meg lőni nem tudtam semmit...
    Az elmúlt 2 napban a tegnap javítva sikerült elérni a 35% win rate-et. Minden statom lefele ment, minden piros volt, persze, mert én játszottam sokkal rosszabbul mint korábban. Még a WN8 900 is csoda.

    "Vannak csatak amiket nem lehet megnyerni mert akkora a tudaskulonbseg a ket csapat kozott vagy az egyik csapat tankjai hatranyban vannak az adott palyan."
    Ahogy korábban is írtam, a játékosok teljesítménye tökéletesen mérhető, tehát össze is lehet állítani azt, hogy kit kivel érdemes összeengedni.
    Ebben a játékban ez valahogy nem lehetséges, nem megoldható. Baromság. Minden adott csatában sokkal jobb balanszot lehetne elérni, csak a játékosok megfelelő elosztásával. Ne akarja ezt senki bemesélni, hogy nem lehetséges. Természetesen nem várok el tökéletes egyensúlyt, de ennyire elbillent egyensúlyokkal ez nem szórakoztató.

    Azt már mindenki maga döntse el, hogy miért van ez így, és miért van az, hogy egyes napokon folyamatosan nyertes csaták, másoknak meg bukta. Az nem válasz, hogy mert én rossz játékos vagyok, és azért, nyilván egy rossz játékos ront az esélyeken, de attól az összes csata nem vesztes, hogy ő maga rossz játékos. Gondolom a logikai összefüggéseket nem kell ecsetelnem.
    Az pedig, hogy 10 vagy 20 akár 30-50 csatán keresztül szinte folyamatosan a jóval gyengébb csapatba pakol... hát az minden, csak nem random-szerű. Egyáltalán miért van arra szükség, hogy ekkora eltérés legyen a két csapat között? Mert így nagyon szórakoztató? Hát nem az, na és ez az ami kivágja a biztosítékot, hogy órákon, napokon keresztül olyan csapatba pakol, ahol esélyem nincsen bármit is csinálni, a sz*r teljesítményen kívül. Nyilván ennyi tapasztalattal a káoszt nem tudom uralni. Jah és még ezzel is sokszor a top játékosok között voltam a csapatomban... ez azért mindent elmond.

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz Dobi 562 #192534 üzenetére

    Ha lesebzem a HP-m kétszeresét, többszörösét, akkor mindjárt megnyertük volna? A legtöbb elvesztett csatában ezt kizártnak tartom. Valóban, ha többet lövök, akkor 200 XP helyett 500-600 XP-t kaptam volna. De a vesztes oldal "büntetése" akkor sem szűnik meg. Ahogy az összes többi hátráltató tényező sem. Valóban, ez a tapasztalatlanság számlájára írható.
    De az, hogy kezdőként folyamatosan eleve vesztes helyzetbe rak, ahol töredékét tudom elérni annak, amit el lehetne, na az már igenis a játékon múlik, ahogy a szórás, ahogy minden más, ami random-szerű.

    Ha meghallanád más mondandója lényegét, és nem kiforgatná(tok)d azt, mint ahogy tette itt valaki a lövedék szórással is, (nem is reagáltam rá, mert nem is értem honnan vette az egész mondandóját, én meg se említettem az átütést, csak annyit, hogy el se találom a tankot), akkor nem azt éreznéd, hogy meg akarom magyarázni azt, hogy miért vagyok olyan játékos amilyen. Hanem azt próbálom elmondani, hogy a MM mennyire olyan amilyen, és egyértelmű minták vannak benne, arra, hogy nem random működik, és elve nem kéne lehetőséget sem adni ilyen mértékű unbalance-ra. Na ez a lényeg.

    Ha nem lenne jó oldala is, rég kidobtam volna az ablakon, de előbb utóbb ez lesz a sorsa, mint minden egyéb más megunt játéknak.

    Részemről a téma lezárva.

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz e-newsee #192551 üzenetére

    Szia!

    Köszönöm szépen, hogy megosztottad a tapasztalataidat! :R

    3 éve kezdtem el játszani, most néztem, nem is kettő. De mindig is csak időközönként, nekem sincs időm folyamatos játékra, nemcsak ezzel, mással sem. Az elején én is valahol 200-300-400 között mozogtam sokáig, de annyira nem izgatott, hogy órákat töltsek tanulással, egyebekkel. Minden játékban a saját tapasztalat volt a legjobb. Nos itt azért más a helyzet. Aztán bekerültem klánba is, szépen lassan emelkedett a teljesítményem is.
    Sajnos sokszor visszaesett ahogy új ágat próbáltam húzni, sok tankkal egy szenvedés volt az egész, ahogy most is, amikor is elkezdtem artizni a küldetések miatt, hát most is visszaesett, és az össz win rate is 52% alá esett. Biztos ez is hülyeség, de ahogy húztam egy ágat, rögtön 40% környékére esett azzal a win rate, és sokszor addig nem is játszottam egy adott tankkal, hogy fölé vigyem, mivel vittem tovább a legénységet. Számomra ez irreálisnak tűnik, hogy rajtam, azaz 1 játékoson ennyi műlik. Majd, ha már nem húzok semmit azon a szinten (legénységet kivéve), akkor 50% körüli a winrate, vagy a fölötti.
    A 3 év alatt nem hisztiztem sokat, pedig azért voltak csúnya napok. :)

    xAttillax:
    Hogy a WG-nek mi érdeke, vagy mi nem, szerintem fölösleges nagyon belemenni, az biztos, hogy minél többet költs a játékra. Ebben a játékban a vesztes oldal sokkal nagyobb mértékben büntetve van, ahogy a döntetlen csata is, mint bármilyen más játékban. Irdatlan időmennyiséget igényel, hogy haladni lehessen a játékban, és erre tökéletes eszköz az, hogy gyenge csapatba kerülj, mert akkor garantált a bukó, garantált a kevés XP, alap fiókkal semmit nem haladsz. Ha küldetésben az van, hogy nyerd meg a csatát, valahogy az istennek nem jön össze lehozni egy csatát... :)

    galervin93:
    Továbbra is szeretnék választ kapni, hogyan lehetséges az, hogy ennek ellenére sok embernek meg megy a játék, szép eredményeket ér el hosszabb távon is?

    Mivel jó játékosok? :)
    Gondolom ez a "sok ember", már nem azzal szenved, hogy stock tankokkal, stock legénységgel bajlódik, már csak játszik a megszerzett/fullozott tankokkal és legénységgel, ritkán azért kipróbál egy-egy újat is, illetve a tapasztalat is sokat segít. Náluk már tényleg megállja a helyét az a kérdés, mi értelme lenne őket hátráltatni, szívatni...

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz wwenigma #192554 üzenetére

    Nagyon szépen köszöntem! :)
    Mégsem olyan rosszak az összefüggés érzékelőim ezen a téren sem. :N

    (#1925869) galervin93
    Ezzel mind tisztában vagyok.
    Megint elmegy a mondandóm lényege, és az jön le, hogy egy 35% win rate-es játékos, aki meg se lövi a tankjai HP értékét, itt jajveszékel. Nem, nem erről van szó, hanem arról, hogy olykor olyan ágra tesz a játék ami kritikán aluli játékélménnyel jár. Jöttek erre a kérdések, hogy mi értelme lenne ennek. Hát kaptunk is rá választ. Ugyanis van rá magyarázat, mégpedig az 50% winrate érték tartása, nos nekem 52% volt... és ma már azért meglövöm a tankjaim HP értékét átlagban bőven. Csak kivágta a biztosítékot az amit tapasztaltam a játékban az elmúlt napokban, ennyi történt.
    És igen, próbálok tanulni, tanulni, tanulni, és olykor videókat is nézek. :)

    [ Szerkesztve ]

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz ooloo #192846 üzenetére

    Be mind a kettő, és jó erős szaga van... :D

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    Ismét eljött az ideje, hogy elmondjam a véleményem erről a játékról.

    Korábban már azért is én voltam a hülye, hogy manipuláltnak kiáltottam ki a MM-et, de bizonyságot nyert, hogy valóban az. Az 50% winrate tartása miatt, az MM így osztja a köröket, ettől jön az állandó szívatós napok, ami eleve kritikán aluli játékélményt okoz.
    Nos figyelem azóta is játékmeneteket, és nem csak az MM-el "csal" a játék, hanem kb, mindennel, így az RNG-nek is pont semmi köze a randomhoz olykor, egyszerűen az is ellehetetleníti a játékot, és azt, hogy esély legyen pl. szakasszal megfogni a vesztes kört.
    Na ez viszont felháborító és vérlázító, hogy honnan veszi bármilyen fejlesztői csapat a bátorságot, hogy ilyet megtegyen? Undorító, és gusztustalan az amit a WG fejlesztői csapata és az egész stáb megenged magának.

    Egyszerűen hihetetlen, hogy mindennel büntet a játék, bünteti a szakaszt, állandó + tier, még véletlenül sem lehet maximum azonos, vagy Isten őrizz kisebb tier ellen játszani. Amikor bekerülsz a vesztened KELL szakaszba, nemhogy full piros a csapatod, de a szórás is mesterséges és tuti hogy pattan, vagy a földet találja el vagy bármit, ami kitakarja a célzási kör 10%-át a tank elől. Még csak véletlenül se tudjak/tudjunk tenni bármit is ez ellen.
    Egyértelműen semmi köze a (generált) véletlenhez, legalábbis ilyenkor.
    Ez nem csak az én véleményem.

    Csak gratulálni tudok a WG csapatának ehhez az egész csaláshoz, igazán büszkék lehettek magatokra! Megöltétek a tiszta és szabad játékot!

    [ Szerkesztve ]

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz e-newsee #197116 üzenetére

    Én megfigyelek, elemzek, és ebben nem vagyok rossz, más területen sem...
    Ezt látom, ezt tapasztalom, a kérdést a WG-nek tedd fel, nem tudom, hogy mi az ok, de ezt tapasztaljuk a játékban.
    És igen, kezd nagyon tele lenni a hócipőm vele, hogy nem lehet normálisan, fer és korrekt módon játszani, mert a játék dönti el mi lesz.
    Lehet ez a szép jövő, nem csak a média, hanem minden manipulált lesz, mert észre sem veszi sok ember, sőt el sem képes hinni, mert hát mi haszna lenne nekik ebből? Ugye?
    De azért vagyunk néhányan, akik nem csak nézünk, de látunk is.

    (#197118)xAttilax
    (#197119)Thrawn
    Hihetetlen igaz? Durva, nem semmi... de aztán a múltkor is pár nap múlva mellém állt valaki bizonyítékkal az MM-et illetően, mindjárt lehallgatott a sok kétkedő... a nagy tapasztalt 60.000 csatás játékos, aki aztán keni vágja a témát, de ennyit nem vett észre. nehogymá a 6.000 csatás játékos megmondja mivan... utána nagy csend lett.

    [ Szerkesztve ]

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz ollie #197122 üzenetére

    Pont ezt magyarázom, hogy többen voltatok akik azt állították ez ostobaság, igen volt ilyen tapasztalt játékos is, de mint kiderült, akkor bizony igazam volt, mivel, hogy benne van a kódban a manipuláció, és ez nyílt titok. Hoppácska. Akkor is én voltam a "bolond" pár napig, aztán érdekes mód senki nem kért elnézést a tévedésért, amikor be lettek linkelve a bizonyítékok az MM (amúgy publikus) működéséről. De miért csalna az MM, ugye? Akkor is megvolt az "értelmes" magyarázat, csak épp az sem korrekt. Azért vagyok szívatva, mert nagyobb a WR-em mint 50%? Hát igazán korrekt hozzáállás.

    (#197121)xAttilax
    Mert 3 éve ezzel játszom, és nem fogok átmenni a konkurenciához, eldobva 7500 csata idejét, és "munkáját".

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz xAttilax #197127 üzenetére

    Gratulálok, nagyon vicces vagy.
    Októberben lett neked linkelve!
    [link]
    Ismét köszönöm wwenigma-nak, hogy felvilágosítja a népet, hihetetlen, hogy október óta se kép, se hang nálatok...

    (#197131)galervin93
    Valóban a manipuláció azt jelenti, amit leírtál, csakhogy nem ismertek teljes mértékben az eszközök, egy része csak publikus, ehhez csaptam most hozzá az RNG játékát, egyértelműen felismerhetőek a minták, nincs mindig módosítva, de a "szopóág" esetén jó párszor felismerni. Ezt magyaráztam a múltkor is, miből következik az, hogy nem tiszta az MM, senki nem értette.
    Miattunk van bevezetve? Elég régóta 50% fölött van a WR-em, majdnem 52%... Ezért ültet fel rendszeresen arra a bizonyos rollerre, csak amikor azt sem engedi, hogy sebezzek, na az már kritikán aluli eszköz!

    [ Szerkesztve ]

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    Tisztázzunk pár dolgot.
    Nem azért jöttem ide "sírni", mert vörös értékeket produkálok, mert közöm nincs a mapokhoz, tankokhoz, stb. Hanem pont azért, mert egyre jobban átlátom, mi hogyan működik, ebben a játékban. Köszönöm szépen, így is zöld értékeket produkáltam az elmúlt 24 órában is, vagy ahhoz nagyon közelit.
    Engem nem érdekel, hogy mindenkinek van vagy nincs, engem az érdekel, hogy NEM TISZTA a játék, és ez pofátlanság. Ilyen eszközökhöz egy korrekt rendszer nem nyúl és nem alkalmaz!

    Kedves xAttilax, te még akkor sem vagy képes belátni, hogy tévedtél, amikor szembesülsz a tényekkel, lásd tavaly október. Ugye?

    Kedves Ervin!
    A felvetésedre válaszoltam, erre te újabb kérdéssel válaszolsz? Kérdezd meg azokat, akinek még nagyobb a WR értéke, vagy kisebb, erre komolyan tőlem várod a választ?
    Te most mit is vársz tőlem? Egy jegyzetet, vagy mit? Esetleg egy hivatalos, minősített intézmény által aláírt megfigyelésen alapuló okiratot? Szerinted feljegyzéseket teszek minden kör után, majd elmegyek hitelesíttetni? Mert ha nincs, akkor hogy merek ilyet állítani, igaz? Ha ilyen nincs, akkor valaki nem is állapíthat meg összefüggéseket, igaz?

    Rendben, megbeszéltük, részemről téma lezárva!

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    Nem akarok egyenként reagálni, de igazából nincs is rá szükség.

    Értem én és megértem, hogy mindenki bizonyítékot vár egy-egy feltevésre, állításra, nos ez egy üzem/gyár/gyártósor működése esetében, szabály, törvény, előírás megsértése, áthágásának bizonyítása érdekében valóban szükséges dolog. De én semmit nem akartam bizonyítani, mivel gondolom más is érzékeli a környezetét, tehát észreveheti ugyanazt amit én. Jó pár játékost ismerek, egyet értettek az elméletemmel. Az MM játéka is egyértelmű volt, mert mintát követ, aki ezt nem veszi észre, hááát, na mind1 is. Akkor is napokig magyarázkodtam, próbáltam rámutatni, milyen összefüggések alapján vélem így, de tök fölösleges volt. Hasonlóan érezhető a minta az RNG játékában is, csak nem ilyen mértékben. Tehát észrevető, hogy az nem random szerű mindig, főleg akkor, ha "szopóágra" kerül az ember. Mindenki más aki játszik ugyanúgy észreveheti.
    Azt is elfogadom, hogy a lelki és egyéb állapotunktól is függ az élmény, az érzékelés, és a szájíz. De nem is az első vesztes csata után szoktam kiakadni. Aki ismer tudja, hogy igencsak birka türelmem van, más már kiakad rég, én még csak meg sem szólalok. :)

    A lényeg, hogy valóban nincs mentés, akármi, bármi, mert egyelőre nincs olyan szabályozás, sem semmi, aminek megsértése miatt feljelenthetném a WG-et, de ha lenne, akkor lenne mentés is, és meg is tenném a feljelentést.
    Gondoltam megosztom a közösséggel, és hátha van azért magyar érintettség a fejlesztői csapatban, és akár még olvasgatnak is itt...

    Ahogy már más is írta, tényleg a középszerű játékosokat szívatja a játék, és a valós tudást ma már épp csak sejteti a WR is. Van olyan nap amikor 10.000 körül mozog, és van amikor pár ezer épp csak, ahogy a WN8 is ugrál. Olyan mértékben nyúltak bele a játékba, szabályozzák azt, ami szerintem nagy mértékben káros. Többször írtam, hogy ezt nagyon sok játékban tökéletesen kezelik, mindenki a megfelelő szinttel/szinten játszik, van küzdelem és van fejlődés. Ez a MM rettentően rossz, mert a piros játékost összeengedi a lilával...
    Nincs elegendő játékos ehhez? Nem hinném.
    Soha semmilyen más játékot nem szidtam még, pedig jó párral játszottam, akár évekig is.

    Nyugodtan megnézheti bárki a statomat, volt aki meg is találta, mert korábban is megosztottam, nem titok, sosem volt az: ZoL_83

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz ooloo #197348 üzenetére

    Észrevettem, hogy itt nem az a fórum van, ahová az ember leírhatja a véleményét, mert jönnek az önjelölt igazságosztók és jól megmondják, hogy vagy bizonyítod állításod, vagy le se írd a véleményed, meglátásaid... mert az hülyeség. Nekem meg az fura, hogy ami ott van mindenki szeme előtt, azt ily sokan nem látják... no mindegy, ez elég sok mindennel így van az életben is. :)
    Nem gond, szerencsére jól bírom az efféle inzultust, és a véleményírás ritkán fordul elő részemről.

    no brain, no problem

Új hozzászólás Aktív témák