Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gabró

    tag

    Sziasztok!

    Eddig nem volt gondolom a UPC-vel, jó áron nyújtottak vállalható szolgáltatást, fizettem a számlákat rendesen, ügyfélszolgálatot hírből sem ismertem.

    Lejárt azonban a 2 éves hűség (immáron 2. alkalommal), és már hónapokkal előtte fűtöttek, hogy szerződni kellene +12 hónapra kb. 2800 forintért, mert a hűségidő lejárta után listaárra (3600 forint) emelhetik a szolgáltatás díját, szóval itt a soha vissza nem térő alkalom. (Ez pár hónapja volt és még most is 21xx forintot fizetek egy 120-as netért, és egy S telefonért, amit nem használok). Akkor azon ment a huzavona, hogy mondják meg kerek-perec, hogy emelik-e 3600 forintra a díjat vagy sem, mert szeretnék ennek tudatában dönteni. Lényeg a lényeg megnyugtattak, hogy nem fogják drasztikusan emelni, inkább csak az infláció mértékével, és akkor is tájékoztatnak az előző havi számlakivonaton - minden okés, teljesen korrekt.

    E hó elején meg is érkezett a várva várt díjemeléses számla: következő időszaktól Fiber Power 120 - 1900 forint, Nonstop S telefon - 580 forint. Gondoltam, ha már lejárt a hűség rákérdezek, hogy lemondhatom-e a telefont úgy, hogy az internetet megtartom az imént felkínált áron. Írtam is az ügyfélszolgálatnak pár sort, 5 napon belül (de max. 30 napon belül) ígértek választ. Másnap hívnak telefonon, hogy van egy ajánlatuk 2399 forint 12 hónap hűséggel. Mondom remek, engednének 81 forintot, de megvárnám az ügyfélszolgálat válaszát, hátha 580 forinttal is beljebb kerülhetek.

    Rövid időn belül megérkezett az ügyfélszolgálat válasza: "Nyilvántartásunk szerint 2018.05.17-én telefonos ügyintézés során munkatársunkkal már egyeztetett a csomagváltási lehetőségekkel kapcsolatban. Bízunk benne, hogy kollégánktól valamennyi felmerült kérdésére kielégítő választ kapott."

    Visszaírtam, hogy ez így nem lesz jó, mert az ügyintéző nem tudta megválaszolni a kérdésemet, és egyébként is írásos kérdésre, írásos választ várok.

    Erre is kaptam rövid időn belül egy választ: "Bejelentése alapján tájékozatjuk, hogy további adategyeztetés szükséges, amelynek hiányában jelzett igényét sajnálatos módon nem áll módunkban rögzíteni."

    Visszaírtam, hogy mégis milyen adategyeztetésre gondolnak, minden releváns infójuk megvan, válaszolják meg a kérdést.

    (innen folyt. köv.)

    Volt valaki, aki hozzám hasonlóan hűség idő lejárta után a korábbi Duo csomagból kidobta volna a telefont, és engedték/nem engedték?

  • Gabró

    tag

    válasz Gabró #69218 üzenetére

    Egy gyors update az ügyemről, ami azóta sem zárult le.

    A UPC-vel való beszélgetésem viszonylag gyorsan egy konkrét kérdésben kristályosodott ki. Lemondhatom-e a telefon előfizetést úgy, hogy megtartom a 120-as internetet a jelenlegi áron (bőven hűségidő lejárta után vagyunk). Kértem, hogy írjanak erre egy indoklással ellátott választ. Ezzel kapcsolatban már volt néhány levélváltásunk, a válasz természetesen mindig az volt, hogy nem, de jól megindokolni egyszer sem sikerült a 2 hónap alatt. Korábban mindenféle dokumentumra hivatkoztak, amikben elvileg meg kellett volna találnom, hogy a díjakat csupán a szolgáltatások együttes igénybevétele esetén tudja garantálni a UPC, de egyikben sem szerepelt. A legutóbbi, július 27-i levelükben pedig sikerült egy olyan ÁSZF pontra hivatkozniuk (12.1.2.1 b) 7., ami csak a kábeltv szolgáltatás ÁSZF-jében szerepel, az internet és a telefon ÁSZF-jében nem, kabaré.

    Néha magamat sem értem, hogy minek szórakozok havi 580 forinton (mondjuk az bosszantó, hogy 16 százalékkal emelték a telefon díját - meghallgatnám erről is az indokukat), de a UPC-t sem értem, hogy miért így kezelik a helyzetet. Ne handabandázzanak nekem értékesítők, hanem nézze meg egy jogászuk a kérdésemet, és ha jól meg tudják válaszolni, elfogadom, ha pedig nem, akkor teljesítsék a kérésemet és kész. Látom előre, hogy az lesz, hogy el kell menjek békéltető testülethez, és ott is meg kell kérdezzem őket, hogy mire is alapozzák a nemleges válaszukat.

  • Gabró

    tag

    válasz Gabró #70679 üzenetére

    Megoldódott. Írtak levelet, hogy kikapcsolják a telefon szolgáltatást, az internetet változatlan feltételekkel fogják biztosítani, és az elmúlt 3 hónapban befizetett telefondíjaimat jóváírják a szeptemberi számlában. Kellett hozzá három hónap, volt számos telefon és levélváltás, de végül csak nem sikerült megindokolniuk, hogy mi alapján kellene a 2 év hűség lejárta után is tartanom a telefonszolgáltatást.

    Valószínűleg nem is foglalkoztam volna a kérdéssel, ha először nem akartak volna elég nyomulósan magasabb árért 12 hónap hűségre rábeszélni. Majd, egy százalékosan komoly áremelés után, nem ajánlottak volna fel 81 forint (kb. 3 százalék) díjkedvezményt, ha megkötöm a 12 hónapos hűséget. Ha plusz néhány száz forintért ajánlottak volna 240-es netet 1 év hűséggel, elfogadtam volna, de 1000-1200 forint pluszt nekem most nem ért meg a dupla sávszél.

  • Gabró

    tag

    válasz BaLee #73201 üzenetére

    Neked kell tudnod, hogy megéri-e a felárat a +380 Mb és a HD csatornák. Ha nem annyira fontos, lehet, hogy visszakérdeznék, hogy milyen árat tudnak mondani a Happy Home 150 Comfort díjcsomagra.

    Nekem is 120-as netem van (TV-m nincs), és havi +pár száz forintnál nem adnék többet egy 300-as vagy egy 500-as netért, mivel nagyon ritkán fordul elő, hogy valaminek a le- vagy a feltöltési sebességével nem vagyok elégedett. (Inkább a feltöltésnél szokott előfordulni, abban viszont az erősebb UPC csomagok sem túl jók, így ez alapján inkább a T-nél kellene nézelődnöm, de annyira jó áram van a UPC-től, hogy nem hagynám itt őket.)

  • Gabró

    tag

    válasz Haart #77379 üzenetére

    Attól, hogy nem értékesítik, miért ne tudnák tovább szolgáltatni? Nálam 120-as net van, pedig már jóideje nincs a kínálatukban.

Új hozzászólás Aktív témák