Új hozzászólás Aktív témák

  • Gabró

    tag

    Sziasztok!

    Eddig nem volt gondolom a UPC-vel, jó áron nyújtottak vállalható szolgáltatást, fizettem a számlákat rendesen, ügyfélszolgálatot hírből sem ismertem.

    Lejárt azonban a 2 éves hűség (immáron 2. alkalommal), és már hónapokkal előtte fűtöttek, hogy szerződni kellene +12 hónapra kb. 2800 forintért, mert a hűségidő lejárta után listaárra (3600 forint) emelhetik a szolgáltatás díját, szóval itt a soha vissza nem térő alkalom. (Ez pár hónapja volt és még most is 21xx forintot fizetek egy 120-as netért, és egy S telefonért, amit nem használok). Akkor azon ment a huzavona, hogy mondják meg kerek-perec, hogy emelik-e 3600 forintra a díjat vagy sem, mert szeretnék ennek tudatában dönteni. Lényeg a lényeg megnyugtattak, hogy nem fogják drasztikusan emelni, inkább csak az infláció mértékével, és akkor is tájékoztatnak az előző havi számlakivonaton - minden okés, teljesen korrekt.

    E hó elején meg is érkezett a várva várt díjemeléses számla: következő időszaktól Fiber Power 120 - 1900 forint, Nonstop S telefon - 580 forint. Gondoltam, ha már lejárt a hűség rákérdezek, hogy lemondhatom-e a telefont úgy, hogy az internetet megtartom az imént felkínált áron. Írtam is az ügyfélszolgálatnak pár sort, 5 napon belül (de max. 30 napon belül) ígértek választ. Másnap hívnak telefonon, hogy van egy ajánlatuk 2399 forint 12 hónap hűséggel. Mondom remek, engednének 81 forintot, de megvárnám az ügyfélszolgálat válaszát, hátha 580 forinttal is beljebb kerülhetek.

    Rövid időn belül megérkezett az ügyfélszolgálat válasza: "Nyilvántartásunk szerint 2018.05.17-én telefonos ügyintézés során munkatársunkkal már egyeztetett a csomagváltási lehetőségekkel kapcsolatban. Bízunk benne, hogy kollégánktól valamennyi felmerült kérdésére kielégítő választ kapott."

    Visszaírtam, hogy ez így nem lesz jó, mert az ügyintéző nem tudta megválaszolni a kérdésemet, és egyébként is írásos kérdésre, írásos választ várok.

    Erre is kaptam rövid időn belül egy választ: "Bejelentése alapján tájékozatjuk, hogy további adategyeztetés szükséges, amelynek hiányában jelzett igényét sajnálatos módon nem áll módunkban rögzíteni."

    Visszaírtam, hogy mégis milyen adategyeztetésre gondolnak, minden releváns infójuk megvan, válaszolják meg a kérdést.

    (innen folyt. köv.)

    Volt valaki, aki hozzám hasonlóan hűség idő lejárta után a korábbi Duo csomagból kidobta volna a telefont, és engedték/nem engedték?

Új hozzászólás Aktív témák