-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
FireShadow
senior tag
Nalatok sincs net? Ugyfelszolgalatos kezicsokolom azt mondta egesz orszagban problemak vannak es hogy ujrainditas utan 10perccel fog helyrejonni. Tenyleg igy megy vagy csak lerazott?
Keeping secrets away from everyone Staring out into another world .. Ocean city girl
-
válasz FireShadow #69854 üzenetére
Nálam reggel ez volt. Se wifi, se vezetéken nem volt net. Kihúztam a modemet, visszadugtam, elmentem készülődni és kb. 10 perc múlva mikor visszaértem pont akkor jött vissza. Addig a CB oldalát sem hozta be.
-
ztsoft
őstag
válasz FireShadow #69854 üzenetére
Nálam csak ennyi kimaradás volt éjjel, beavatkozás nélkül helyreállt (legalább is a ping mérés ment).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
Nemo1001
aktív tag
valami itt nagyon nincs rendben az előbb ujra indult a connect box és most is világit az összes lámpa rajta zölden.A netem legalább meg van 500/22.
bár ha igy mérem akkor nincs csak 300/22 http://legacy.speedtest.net/nekem:Általános kompatibilitási leírás : DOCSIS 3.0
Hardver verzió : 5.01
Szoftver verzió : CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz Toth_Jani #69853 üzenetére
Mediacardom is van, és tegnap, amikor írtam, hogy a boxok EPG-jében lyukak vannak, akkor a mediacard EPG-jében is voltak lyukak – csak épp máshol, mint a boxokon. Ha karakterkódolással függne össze, akkor azért megjelenne ott is valami, legfeljebb krikszkrakszok, de mivel semmi nem jelenik meg, csak olyan, mintha nem lenne rendesen feltöltve az EPG, ezért ennek szerintem nincs köze a karakterkódoláshoz.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
-
Nemo1001
aktív tag
válasz mlinus #69863 üzenetére
a mai nap már többször ujraindult a connect box,és a beltéri egység is ujraindult párszor.
viszont továbbra se értem hogy miért szikrázik a beltéri egység .pusztán csak a kiváncsiság hajtott és ki próbáltam az inviteles 2es elosztót és avval nem szikrázott viszont nem volt tévém
[ Szerkesztve ]
-
Nemo1001
aktív tag
válasz kabelmania27 #69860 üzenetére
-
ArthurShelby
addikt
válasz Nemo1001 #69865 üzenetére
"lefelé irányban/Downstream Channels szekcióban -6 és 12dBmV között megfelelő. Az SNR/Jel-zaj viszony minél magasabb annál jobb, 30-32dB felett már rendben van. Felfelé irányban/Upstream Channels esetén 50-52dBmV felett már nem lesz 4 us csatorna használat, ami okozhat problémát, tehát 50 alatti érték megfelelő."
A lefelé jelszint nincs -6 és +12 dBmV között (-7)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Nemo1001
aktív tag
válasz ArthurShelby #69866 üzenetére
és mi lenne a megoldás?hogyan tudnám megjavitani?
-
ArthurShelby
addikt
válasz Nemo1001 #69868 üzenetére
Várd meg kabelmania27 válaszát, ő fogja tudni megmondani mi a baj.
Lehetőségek: laza a csatlakozó, nem jó a csatlakozó/kábel (zajbetörés van), gyenge a jelerősség (gyenge a bejövő jel, túl sok az osztás), fel kell hívni a upc-t (1221).Ez egyébként ritka, hogy a lefelé jelszint nincs meg, általában az SNR szokott túl kevés lenni,vagy a felfele jelszint túl magas (50 fölött).
Hívd fel a upc-t (1221) és mondd el, a problémád.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Nemo1001
aktív tag
válasz ArthurShelby #69869 üzenetére
sajnos a szerelő azt mondta hogy nem tudja mi a baj, a upc válasza a szerelő nem talált hibát minden rendben van hááátttt persze hogy minden rendben de mégsem
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Nemo1001 #69865 üzenetére
Köszi az értékeket, -6 -7 értékből kiderül, hogy nem túl erős a jel, a feltöltési értékek rendben vannak.
Ha jól látom a gyenge jelminőség okozza a tévé problémát, attól hogy gyenge az erősség lehetne jobb minőség.
Ha a modem és a box ebbe az osztóba van kötve nézd meg, hogy a bejövő kábel legyen az in-ben, és a két eszköz (modem/box) legyen az out kimenetekben. Ha van még másik osztó meg kellene nézni milyen tipusú és hogy van bekötve.[ Szerkesztve ]
-
Nemo1001
aktív tag
válasz kabelmania27 #69871 üzenetére
igen van még egy osztó fent a padláson is.de azt nem tudom megnézni csak holnap mert szoliban vagyok.de ugyanilyen mint amit belinkeltél nekem.
-
lajthabalazs
senior tag
válasz pinnacle #69633 üzenetére
Sziasztok!
Most költöztünk, és a UPC már a csinos új modem-router-t hozta. A közeljövőben ez a modem lesz a router, úgyhogy gondoltam, beállítom.
Standard specification compliant : DOCSIS 3.0
Hardware version: 5.01
Software version: CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH
Cable MAC address: xxx
Cable modem serial number: xxx
System up time: 2day(s)9h:18m:0s
Network access: AllowedSajnos nem találom a port forward menüt, csak ezek vannak:
Wireless
Wireless signal
Security
Guest network
WPSSecurity
Firewall
MAC filtering
IP and Port filteringDHCP
UPnP
Tools
Network status
Ping
Traceroute
MTU sizeÉs egyikben sincs port forward. Néztem a MyUPC oldalt is az IPv4 cím miatt, de ott nem találtam technikai menüpontot. Ti hogy oldottátok meg? A modem módot ha lehet elkerülném, mert egyelőre csak a padláson tudnék hozzá router-t kötni, és abba a melegbe saját eszközt nem tennék.
Előre is köszönöm, üdv: Balázs
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz lajthabalazs #69875 üzenetére
1221-n kérd vissza az IPv4 módot.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
mlinus
őstag
egyébként azt tudja valaki hogy mi alapján kap valaki ipv6 konfigot...?
mert nekem nagyon randomnak tünik -
lajthabalazs
senior tag
válasz Gubek-Einste #69876 üzenetére
Köszönöm, holnap elbeszélgetek velük.
-
#07746304
törölt tag
válasz headhunter #69874 üzenetére
-
ates2
senior tag
van arra valahol valami leírás,hogy egy philips TV-t,hogy tudom társítani a UPC távirányítóhoz ? tehát a TV-t is a UPC távirányítóval használjam,hang ki/be kapcs stb stb
[link] pl ez jo lehet ?
[ Szerkesztve ]
-
ztsoft
őstag
válasz Draken #69888 üzenetére
Szia!
Nálam a Nonstop S telefon 500 Ft, a képen Nonstop M van, ami 2000 Ft, már itt 1500 Ft különbség van. Nincs benne a második készülék sem. A többit csak a UPC tudja.
Amúgy jó, hogy a telefonszámot megosztod egy nyilvános fórumon!
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Draken #69893 üzenetére
Nyugodtan hívhatnak, mert nem használom
Akkor már csak egy kérdésem van. Miért fizetsz 1500 Ft-al többet egy olyan szolgáltatásért, amit úgysem használsz?
Ha jól tudom, van 14 napod a szerződés kötés után az elállásra (ha tévedek, akkor a többiek majd kijavítanak).Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
NoOne1976
őstag
Egy ideje azt tapasztalom, hogy a tv adások képe elkezdett akadozni a nappaliban, pár másodpercre lefagy. Mivel van egy másik Horizon box is itthon, kicseréltem arra, de a hiba továbbra is jelentkezik. A furcsa az, hogy mikor bekapcsolom, akkor egy darabig semmi, majd egy bizonyos idő elteltével kezdődik el, és egyre sűrűbb lesz. (Ezért is gondoltam a box hibájára és a melegedésre)
Pár hónapja tapasztalom, korábban semmi gond nem volt, kábelezésen semmit nem változtattam.
Érdekesség, hogy csak ebben az egy szobában jelentkezik a hiba és ugyanezen osztóból megy sokkal hosszabb kábel is más helyiségbe. Illetve ha a tv-be dugom be közvetlenül a kábelt, akkor ott sokkal erősebbnek jelzi ki a jelszintet, mint a box.
Szerintetek mi lehet a gond?
-
blakey
titán
Na, hívtak, hogy hamarosan lejár a hűségidőm, mindenből a legnagyobb csomagot szerették volna "eladni" a mostanihoz képest 1000 Ft-tal többért, 15700-ért (3TV, 500-as net, L telefon, Európa, Világ, Filmbox csomagok), mondtam, hogy köszönöm, de nem, semmilyen kedvezményt nem tudtak/akartak adni, a Digi meg 5-ért adná a "maxi" csomagot. 1000 Ft-ot nekem nem ér az 500-as net, a 240-est sem nagyon használom ki, mivel a feltöltés gyakorlatilag nem változik így szerintem nincs értelme. Modem módban használom a Ciscot, szóval a CB is modem módban lenne.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz NoOne1976 #69897 üzenetére
Nézd meg milyen tipusú osztóval van elosztva a koax és van-e Fam/Attenuator feliratú csillapító bekötve.
blakey: Ha te hívod a 1221-et és megnyomod a lemondás gombot lehet jobb ajánlatot kapsz, amikor felhívják az embert általában magasabb havidíjat ajánlanak a jelenleginél.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz kabelmania27 #69899 üzenetére
Majd az lesz, nem akarok több szolgáltatást viszont olcsóbbat szeretnék a mostaninál. Talán augusztus, szeptember környékén foglalkozok a témával, hátha lesznek új csomagok, stb.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft
- Microsoft Surface Book 2 - i7-8650u/8GB/256GB SSD/Windows 11 -. 10% Most Csak 125990 Forint