-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz o.gaby #69950 üzenetére
Így igaz, minél többen bejelentik, annál jobb, azt is érdemes lehet mondani az ügyintézőnek, hogy a különböző (szakmai) fórumokon sokan jelezték a problémát más és más helyekről, ezért nem egyedi, az előfizetőnél adott problémáról lehet szó.
gduck: DNS problémát nem tapasztaltam - a szolgáltatóét használom -, de néhány HD csatorna nálunk is beakadt tegnap este, még ha csak elvétve és nagyon minimálisan is.
Azonnal megnéztem persze a jelszinteket, netes sebességet, válaszidőt...stb., minden tökéletes volt (ahogy most is az), de nem is számítottam másra, mivel olvastam, hogy másnál is gond van a TV szolgáltatással, szóval átfogóbb, központi probléma ez.[ Szerkesztve ]
-
tPedro_
őstag
válasz kabelmania27 #69947 üzenetére
Szia! Közben már hívtam őket, de nem látják a modemet a központból így vagy kábel hiba vagy tönkrement.
Sajnos munka miatt nehezen fogok tudni időpontot egyeztetni a szerelővel, viszont eszembe jutott, hogy amikor nálam connect box lett, elraktam a Cisco modemet. Működhet az itt a másik előfizetéssel? Nekem úgy rémlik, hogy modem cserénél csak be kellett regisztrálni egy online felületen.
-
-
tPedro_
őstag
válasz kabelmania27 #69954 üzenetére
Akkor szerinted nem a modem a hibás hanem a kábel?
Én a kábelt azért zárnám ki, mert azon megy a tv is (a modem előtt közvetlenül van elosztva).
Ezért tippelek a modemre és ezért jutott az eszembe a csere.
Csak abban nem voltam biztos, hogy egy annak idején másik előfizetéshez használt modem mükődni-e eltérő elöfizetővel. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz tPedro_ #69956 üzenetére
Lehet egyik sem hibás, hanem lakáson kívül van a hiba valahol.
Általában lehet regisztrálni azt a modemet amelyet korábban már használtak, de ahhoz az kell hogy a használni kívánt modem szinkronizálva legyen, ha egy feltöltési csatornát sem talál a modem akkor abból arra lehet következtetni, hogy nincs visszirány vagy valami más hálózati probléma van. -
popely16
tag
Sziasztok,
Van arra szerintetek lehetőség, hogy szerezzek egy 2 tuneres, HD képes media boxot, felvétel opcióval?
Jó öreg Thomson boxom van, kellene már a HDMI...
Horizon boxon nincsen rendes felvétel opció ami nekem fontos lenne.Köszi
-
Topikgazda
-
Draken
őstag
Sziasztok!
Box csere óta, (kis horizon box, felvétel opció nélküli) kikapcsolás után valamiért x idővel visszakapcsol. Tapasztalt már valaki ilyet?
-
Nemo1001
aktív tag
válasz kabelmania27 #69961 üzenetére
a feltöltésem jó bár ugrál egy kicsit de meg van a 22mega
volt modem restart és reset is nem segitett.a letöltésem sincs meg.a jitter is magas[ Szerkesztve ]
-
m0h0senator
őstag
Sziasztok,
Múlthét szerda óta én is UPC előfizető vagyok. Elolvastam a logout cikket a connect boxxal kapcsolatban. A kérdésem a következő:
Tudok e valami beállítást változtatni a box-on, hogy egyenletes legyen a sáv szélesség. 500-as net van, 1 pc kábelen 2 telefon a wifin. A sebesség pedig csodálatosan ingadozik. Ubuntu szerverről ISO letöltése 5-15Mbps között ugrál. Steam szintén, teljesen mindegy neki, hogy SSD-re vagy HDD-re töltök le. Torrent összevissza ugrál.
Előre is köszönöm a tanácsaitokat!
An odyssey through the realm of consciousness.
-
Nemo1001
aktív tag
válasz m0h0senator #69966 üzenetére
nekem is ugyanez a problémám mikor megigényeltem nekem is jó volt.
-
Sanya
nagyúr
válasz m0h0senator #69966 üzenetére
Nekem október óta most javult meg. Én Bridge módban használom egy Synology routerrel (1900ac)
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz m0h0senator #69966 üzenetére
Üdv!
Modem oldalán haladó beállítások, hálózat állapota menüpontban nézd meg a letöltési és feltöltési értéket. -
ztsoft
őstag
válasz m0h0senator #69966 üzenetére
Szia!
Letöltési sebesség tesztelésére nem alkalmas az Ubuntu szerveréről ISO fájl letöltése, nagyon sok tükör szerver is működik a terhelés megoszlása miatt, de még így is van olyan időszak, mikor nagyon lelassul. A torrent meg pont erre nem alkalmas, már csak a technológiája miatt.
Helyette inkább ezt ajánlom, [link], direkt ilyen céllal hozták létre. Persze, itt is lehet nagyobb terhelés, de sokkal kisebb az esélye. Ráadásul többféle fájl méretből választhatsz.
Idézet a readme fájlból:
You can use it for FTP/HTTP/rsync client large file compliance testing, or to
saturate our outbound bandwidth (please don't do it for extended periods).Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz Nemo1001 #69973 üzenetére
Nagyon nem ennyivel kellene jönnie (~114,4 Mb/s). Én egy 2 GiB-os fájlal teszteltem a laptomon (SATA 1-es) meg a NAS-on (SATA 3-as), mind kettő 1 Gb-es kábeles kapcsolattal. A laptopon 14,6 MB/s volt a max, a NAS-on meg 14,7 MB/s, ami nagyjából meg is felel a 120-as netnek (~117,6 Mb/s), nekem ez van.
Viszont eléggé ugrált a sebesség letöltés közben mind két esetben, több esetben vissza eset 4 MB/s-re. Ahogy a NAS-on mért átlag is jól mutatja (wget-tel töltöttem le):
2018-06-25 12:40:37 (10,1 MB/s) -- „2GiB” mentve [2147483648/2147483648]
Még az hozzá tartozik, hogy nálam gondok vannak a nettel meg a TV-vel is, így ez is közre játszhatott. Persze, a szerver terheltsége is.
Ugyan ez a fájl NAS-ról laptopra másolása (NSF megosztás használatával), átlagban 65 MB/s-et tudott (~520 Mb/s, valahol itt a vége a laptop tudásának).
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
m0h0senator
őstag
Köszönöm Mindenkinek délután végig megyek a javaslatokon és hozok képeket is. Amit tudok, hogy egyelőre ipv6-ba van a modem és modem opciót nem tudok választani nincs olyan menüpont.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
ztsoft
őstag
válasz m0h0senator #69975 üzenetére
Kérd vissza az IPv4-et, az IPv6-os már elég sok bonyodalmat okozott, sok rosszat olvastam róla itt a fórumon.
(#69974) ztsoft
Még milyen jó, hogy az NFS-t sem tudtam helyesen leírni.[ Szerkesztve ]
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
Gergőke88
addikt
Tudja valaki, hogy kihez lehet fordulni ha a Upc szarik magasból arra, hogy 2 hete nem tudnak szolgáltatás adni?
Ügyfélszolgálat leráz, mivel az oszlopon van a probléma és azt az alvállalkozó javítja...
Kötbér mellett hajlandóak lemondani a szolgálatást. -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Gergőke88 #69979 üzenetére
Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság, Békéltető Testület, illetve a Járási Hivatalok.
https://www.upc.hu/segithetunk/ugyintezes/panaszkezeles/
De ez sajnos mind idő, gyors válaszra ne nagyon számíts, lehet előbb megoldódik magától az ügy.
[ Szerkesztve ]
-
ztsoft
őstag
válasz Gergőke88 #69979 üzenetére
Szia!
Ügyfélszolgálat leráz, mivel az oszlopon van a probléma és azt az alvállalkozó javítja.
Ezt nem igazán értem. Neked mi közöd van az alvállalkozóhoz. Te a UPC-vel szerződtél, az alvállalkozó meg legyen az Ő problémájuk. Még a végén Neked kell egyeztetni az alvállalkozóval. Eszem megáll.Én már ilyenkor keményen csapdosnám az asztalt. Mi az, hogy az oszlopon lévő probléma nem az övék, talán bérlik valakitől és nem nyúlhatnak hozzá.
Komolyabbra fordítva, én addig nem hagynám, hogy letegye a telefont az ügyfélszolgálatos, míg nem rögzíti a hibajegyet. Ha Ő nem tudja, akarja, akkor kapcsoljon át egy másikhoz. Nem szabad hagyni, hogy mondva csinált ürüggyel lerázzanak.
Ha jól tudom, akkor ez jön.
Ha ez megvan, innentől ketyeg a 72 óra. Ha ezen belül nem kezdik meg a hibaelhárítást, akkor már jogosult vagy a kötbére.Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
Gergőke88
addikt
válasz ztsoft #69982 üzenetére
Többiek is köszi.
Hiába csapkodom nem történik semmi. Felveszik a hibabejelentest és semmi.
Nyitnak egy munkalapot (már azt se...) és majd jelentkezik az alvállalkozó.
75e Ft a kötbér ha felmondani akarom.
Soha többet UPC, lassan leszarom a 75e Ft-ot csak szabaduljak tőlük.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Gergőke88 #69983 üzenetére
Hol szolgáltatnak ilyen sz@rul? Nálam pont az ellenkezője tapasztalható.
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
kabelmania27
Topikgazda
-
blakey
titán
válasz Gergőke88 #69985 üzenetére
Kertes övezetben vagyok, szóval nem hinném, hogy ne figyelnének.
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Gergőke88
addikt
válasz kabelmania27 #69986 üzenetére
Köszönöm de akkor mondjak, hogy nem tudnak szolgáltatni.
De azt, hogy 2 hétig ne intezzenek semmit.
Nevetséges. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz Gergőke88 #69988 üzenetére
Mivel arrafelé a UPC nem az első koaxos szolgáltató hanem a második amíg az adott utcában nincs bekötés nem tudnak problémáról. Ilyet nem fognak mondani, mert meg fogják javítani.
Modemértékből látszik, hogy szintezni kell a hálózatot mert a vételi érték és a feltöltési érték is magas, az egyikből vissza kell venni a másikra pedig rá kell adni, de ezt az optikai nodetól erősítőnként haladva műszerrel beállítani.[ Szerkesztve ]
-
Watercolour
aktív tag
válasz Gergőke88 #69988 üzenetére
Hasonlót játszottak el velem is, és másokkal is, ez bevett szokás a UPC-nél. Szerintük "külső hálózati hiba" esetén nem él a 72 órás hibajavítási kötelezettségük. (Ami persze szemenszedett hazugság.)
Én a problémámmal 3 hónapig küzdöttem tavaly, mire megjavították, elutasították a kötbérigényem (a fentebb leírtra hivatkozva), háromszor visszadobták a panaszomat, mire az utolsó telefonhívásom után pár nappal kaptam egy szívhezszóló bocsánatkérő levelet, és ötvenpárezer forint jóváírást.
Ne hagyd magad hülyének nézni!
A tisztánlátás kedvéért az ÁSZF idevonatkozó fontosabb részei:
- A bejelentett hiba elhárítására a bejelentéstől számítva 72 óra áll rendelkezésre. (Nem elkezdeni a javítást, hanem megjavítani.)
- Amennyiben ez nem teljesül, a 72 óra letelte után minden megkezdett nap után kötbérre vagy jogosult (olvasd el az ÁSZFben a részleteket, le van írva az összeg).
- Amennyiben a 72 óra letelte után 15 nap alatt sem tudják megjavítani a problémát, a határozott idejű szerződést azonnali hatállyal, jogkövetkezmény (tehát kötbérfizetés) nélkül felmondhatod.Persze foggal-körömmel ellenkezni fognak és hazudozni, de erélyesnek kell lenni és tisztában lenni a jogaiddal. Mielőtt a panszkodásba belefogsz, igenis olvasd el az ÁSZF vonatkozó részeit! Fontos, hogy mindenképpen vedd rá az ügyfélszolgálatost, hogy be ne merje zárni a hibajegyet, amíg az nincs kijavítva, valamint minden egyes telefonbeszélgetés során mondd el, hogy a problémád első bejelentésének ideje ekkor és ekkor történt, és a probléma azóta sincsen elhárítva. Ellenőrizd le MyUPC-n rendszeresen a hibajegyed állapotát!
-
Gergőke88
addikt
válasz kabelmania27 #69989 üzenetére
Értem, köszönöm.
De 3 hónapig semmi probléma nem volt.... -
ztsoft
őstag
válasz Watercolour #69990 üzenetére
Ha nem is nekem címezted, de köszönöm a korrekciót. Igyekszem megjegyezni, hogy legközelebb ne keljen javítani.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
m0h0senator
őstag
Na a délutáni fejlemények:
ipv4 beállítva, a CB egyelőre router módban. A korábban ztsoft által linkelt ftp-ről 2mega-val töltök lefelé.
kabelmania27 a kért képek:
Egyelőre ezek vannak. Most újraindítom a CB-t és meglátjuk milyen lesz utána.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz m0h0senator #69994 üzenetére
Köszi az értékeket.
Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax (ha van tv előfizetés) és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító.
Ha nem használod a wi-freet akkor azt is érdemes kikapcsoltatni 1221-en csak internethiba menüpontban.
Amennyiben nem javul megnézheted modem üzemmódban ekkor a 192.168.100.1 címen érhető el a modem.[ Szerkesztve ]
-
m0h0senator
őstag
válasz kabelmania27 #69995 üzenetére
Ezzel van bekötve:
a my upc-ben megnéztem a wi free kikapcsolva.
Gubek-Einste: a csillapító az amelyik az elosztó előtt van közvetlenül?
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
Topikgazda
válasz m0h0senator #69996 üzenetére
Jó fajta osztó, a csillapító hányas?
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz m0h0senator #69996 üzenetére
Osztó rendben van.
Igen, csillapító amelyik az osztó előtt van, arra van írva egy szám.[ Szerkesztve ]
-
m0h0senator
őstag
-
Topikgazda
válasz m0h0senator #69999 üzenetére
Bent maradhat.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Nők, nőügyek (18+)
- Autós topik
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStationre is megjelent a Dave the Diver
- Milyen videókártyát?
- Bestbuy játékok
- Politika
- Windows 11
- További aktív témák...