Hirdetés
- PlayStation 5
- Bemutatkozott és meg is jelent a The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered
- The First Berserker: Khazan
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- EA Sports WRC '23
- Xbox Series X|S
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Minecraft
- Overwatch 2
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
-
GAMEPOD
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
#75501312
törölt tag
válasz
#75501312 #85274 üzenetére
Találtam egy email címet. A 16. próbálkozás után tudtam emailt küldeni, ugyanis az online felület nem működik, amikor egy filet akar csatolni az ember. Szóval csak üzenet működik 1000 karakterben, a mellékelt másik 8 fájlformátum csatolása egyáltalán nem működik, 2 böngésző alatt is próbálkoztam 15 alkalommal megszámozva ezt a szolgáltatónak is ha kétsége lenne és mégis átment volna az üzenet. Email cím nem elérhető csak google keresés után, ami még mindig kétséges az automata üzenet ellenére is.
Viszont itt szeretnék majd segítséget kérni. Jelenleg leírtam a Vodának, hogy mi az, amit a UPC-s ügyintézők elcsesztek, mi történt az elmúlt 12 évben, mikor és mivel vertek át, mi az, amit helytelenül követett el a jogelőd.
Ennek elvileg a UPC oldaláról rögzítve kellene lennie (szép magyarosan), mert egy része telefonhívás volt, a másik része pedig írásban elektronikus kommunikáció, aminek egy része az én oldalamon elvileg mentve / rögzítve van ha a UPC webmail továbbra is megbízható.Milyen hivatalos jogi és egyéb lehetőségeim vannak azzal kapcsolatban, hogy bizonyítsam a szolgáltató megvezetett, sőt hazudott (erről kell lennie rögzített hangfelvételnek, nálam pedig van email) ezzel anyagi kárt okozva? Milyen módon érvényesíthetem azt az egyszerű tényt, hogy a szolgáltató ügyfélszolgáltatósai nem a megfelelő szabályok szerint jártak el. Jelenleg hajlandó vagyok ezt békés módon megoldani, amint megpróbálnak lenyomni ezt vinném jogi útra.
Tényleg elegem van már az önkényes hatalomgyakorlásból, amit az ügyfélszolgálatosok alkalmaznak, hazudnak, megvezetnek, csak fizess többet csak mert más szolgáltató nem elérhető.
Azt is leírtam nekik milyen módon lehet más szolgáltatókat igénybe venni, még akkor is, ha a magyar oldalak szerint ők (UPC / Voda) az egyedüli szolgáltatók az adott címen (vezetékesen).
Értem én, hogy ez így fura, épp hogy csak váltás történt, miért is támadnám a Vodát, de erről szó sincs. De jelenleg ha jól értem az üfsz nagy része még mindig a megtartott UPC-s, akik szándékosan félrevezetnek és hazudnak. És hogy március 31. vagy április 1. a dátum sztem az már itt jelentéktelen részlet.
Mi itt a kulcsszó: a leírt több oldalas igaz történet a részemről vagy a fogyasztóvédelem?
Aktív témák
- Hardcore pizza és kenyér topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kivizsgálja az Arc meghajtó magasabb többletterhelésének az okát az Intel
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Megjelent a OnePlus 13T
- Gumi és felni topik
- PlayStation 5
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Asus Vivobook M1502IA 15 notebook - R5 4600H 8GB RAM 256GB SSD AMD Radeon Vega IGP WIN
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest